Nette prijs.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
16m2 en 251 per maand.
Ziet er echt heel netjes uit allemaal, vaatwasser, wasmachine, ligbad etc.
Ben je bekend in tilburg?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar zit je Mess?
Ik mag nu ong. hetzelfde lopen idd. Bus is 2 minuten lopen + 5 met de bus.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nette prijs.
Vriend van mij heeft 25m2 voor 300 euro, 10 mins lopen van Centraal.
Ik ga binnenkort maar eens rondkijken in Tilburg, helaas... Eerst dit huisje verkopen.
ze moeten gewoon stoppen met de show!quote:Op donderdag 13 december 2007 23:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mwuah, in het begin was het twee keer poep.
Maar al die 'reporters' etc zijn gewoon te slecht.
Dan weet ik ongeveer wel waar je zit jaquote:Op donderdag 13 december 2007 23:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ben je bekend in tilburg?
Zoja, als je vanaf het piusplein naar het zuiden gaat, piusstraat door, en daar een zijstraat van
Veel en leuk publiek ook...quote:Op donderdag 13 december 2007 23:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
De Nieuwste Show was weer poep.
Altijd jaquote:
niet te ver van de Heuvelquote:Op donderdag 13 december 2007 23:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ben je bekend in tilburg?
Zoja, als je vanaf het piusplein naar het zuiden gaat, piusstraat door, en daar een zijstraat van
Heuvel is 5 minuten lopen idd.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet te ver van de Heuveldaar was het vroeger tenminste leuk bierdrinken
heb nogal wat uurtjes gesleten in café uit, geen idee of dat nog leuk is daarquote:Op donderdag 13 december 2007 23:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Heuvel is 5 minuten lopen idd.Daar werk ik inmiddels ook vlakbij bij de Free Record Shop.
Welke kroeg ging je heen?
Ken ik niet.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb nogal wat uurtjes gesleten in café uit, geen idee of dat nog leuk is daar
geen idee of het nog bestaatquote:
Oh, die! Die's best tof idd.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:02 schreef rubbereend het volgende:
aha tis nu club uithttp://www.cafeuit.nl/
Bolle waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:09 schreef VoreG het volgende:
De paar keer dat ik in Tilburg () was, stond ik in het Brandpunt en een andere grote toko bij dat grote plein.
Zal er volgend jaar waarschijnlijk vaak te vinden zijn.
De rest van de stad ken ik nog niet, maar ik ga gewoon die TIK-week lopen met een goede vriend van mij als TIK-papa. Komt helemaal goed....
quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:33 schreef dndiek het volgende:
Nog altijd op kampioenskoers
Vanavond 7-1 gewonnen
Zondag weer en dan zitten we geloof ik op de helftquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]nog meer kampioenenmods!
![]()
Hoeveel wedstrijden nog?
doen we nog een keer een wedstrijdje?quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:33 schreef dndiek het volgende:
Nog altijd op kampioenskoers
Vanavond 7-1 gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |