Vanwaar deze grudges? Jullie waren toch vliefd?quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:06 schreef SCH het volgende:
Had wel een tong80 stroom TT verwacht, maar deze is ook aardig voor Sandmans doen
Ik houd gewoon van die lelijke kutzeeuw, dat is heel wat anders dan verliefdheidquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vanwaar deze grudges? Jullie waren toch vliefd?
Dat dusquote:Op vrijdag 14 december 2007 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik houd gewoon van die lelijke kutzeeuw, dat is heel wat anders dan verliefdheid
Gewoon vast blijven houden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:23 schreef SCH het volgende:
Heb ik GVD een grote kerstboom voor in de hal gekocht kan ik nergens dat onderstel meer vinden waar ie in moet staan
quote:
zou erg jammer zijn,quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarschijnlijk dus geen toppers van het weekend.
duels Feyenoord-AZ en Ajax-PSV gaan mogelijk niet door..quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee, dat zou mij niet slecht uit komenquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:06 schreef Da_Sandman het volgende:
De mensen die er het fijne niet van weten die moeten gewoon hun mond houdenquote:
Dat is natuurlijk onzin. Omdat de plisie roept dat het nodig is, ís het ook nodig?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:25 schreef sjimz het volgende:
Ik baal er ook van dat voetbal niet doorgaat maar blijkbaar is het nodig.
Inderdaad!quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:26 schreef Grulez het volgende:
Beetje jammer van de salarissen van de politie...
Je snapt het dus niet.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Omdat de plisie roept dat het nodig is, ís het ook nodig?
Tuurlijk. De niet direct betrokkenen bij de politie of politie sympathisanten snappen het niet. Er is niet 1 manier van gelijk oid...quote:
Blijkbaar is dat wel nodig om een betere CAO af te dwingen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:31 schreef VoreG het volgende:
Stakingen sowieso.
Als jullie het niet met ons eens zijn dan doen we lekker niks, pure chantage.
Het gaat niet om gelijk krijgen hoor.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tuurlijk. De niet direct betrokkenen bij de politie of politie sympathisanten snappen het niet. Er is niet 1 manier van gelijk oid...
Miljoenen mensen benadelen? Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar is dit niet een gevalletje "over de rug van..."
Nou zeg, miljoenen mensen benadelenquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Miljoenen mensen benadelen? Tuurlijk niet.
Waarom dan meteen zeggen dat iemand het niet snapt? Misschien hou ik er wel een hele andere visie op na, maar snap ik het dan meteen niet?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het gaat niet om gelijk krijgen hoor.
Ik geloof dat er heel erg veel voetbalsupporters naar deze wedstrijden uitkijken. Ik denk dat je wel zeker van miljoenen kan spreken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nou zeg, miljoenen mensen benadelen
Overdrijven is ook een vak hoor.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik geloof dat er heel erg veel voetbalsupporters naar deze wedstrijden uitkijken. Ik denk dat je wel zeker van miljoenen kan spreken.
Omdat jij de CAO van de politie waarschijnlijk niet kent.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom dan meteen zeggen dat iemand het niet snapt? Misschien hou ik er wel een hele andere visie op na, maar snap ik het dan meteen niet?
je gebruikt de verkeerde smilie.......quote:
Ik vond er geen reet aan, dat overdreven hysterische gekrijs steeds.quote:
Ja zeg, ik ga een beetje zonder mosselenquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:07 schreef SCH het volgende:
Doe us niet zo egocentrisch Sandman. Volgende keer is het jouw familie die staakt: mosselkwekers of palingrokers en dan hebben wij ook begrip.
Ik heb sowieso geen begrip voor mensen die stakenquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:07 schreef SCH het volgende:
Doe us niet zo egocentrisch Sandman. Volgende keer is het jouw familie die staakt: mosselkwekers of palingrokers en dan hebben wij ook begrip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |