Och, als ze dat 's avonds plannen...quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Nadeel is helemaal dat de KNVB de wedstrijden op een doordeweekse dag wilt laten inhalen als ze niet doorgaan.
Ja moet je doen joh!quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:16 schreef Silenus het volgende:
Gewoon allemaal naar de Arena gaan zondag, moeten die ....... alsnog op komen dagen.
Ach, het is wel te verwachten natuurlijk...quote:
zolang die "supporters" daar naar toe gaan en elkaar de hersenen inslaan mogen ze dat van mij doen!quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, het is wel te verwachten natuurlijk...
Elkaar? Wat lul jij nou weer, in dat geval zijn er toch geen psv'ers bij.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
zolang die "supporters" daar naar toe gaan en elkaar de hersenen inslaan mogen ze dat van mij doen!
Win win situatie voor ons!
internethooligan!quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja of de hersenen van die schijtende nerdjes in hun geile pakjes
Als alleen de ajax supporters naar de ArenA gaan dan zal er toch geen politie voor nodig zijn?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Elkaar? Wat lul jij nou weer, in dat geval zijn er toch geen psv'ers bij.
Kom op mavoklantje, even meedenken.
Dus ze mogen de ArenA gratis afbreken?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als alleen de ajax supporters naar de ArenA gaan dan zal er toch geen politie voor nodig zijn?
mavoklantje
Natuurlijk niet, dat ligt te gevoelig politiek. Kun je maar beter het voetbalvolk pakken, dat scheelt weerquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:23 schreef Jasza het volgende:
Ga lekker staken als er moslims moeten demonstreren ofzo maar niet bij zoiets
Nieuw stadionquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dus ze mogen de ArenA gratis afbreken?
Ajax supporters die hun eigen ArenA afbrekenquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dus ze mogen de ArenA gratis afbreken?
Zouden we niet zo erg vinden hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ajax supporters die hun eigen ArenA afbreken
Hoe eencellig kan je zijn
Wat denk je nou zelf. Alsof er geen politie nodig was bij Ajax - NEC toen er 10 meegereisde NEC-supporters meewaren.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als alleen de ajax supporters naar de ArenA gaan dan zal er toch geen politie voor nodig zijn?
mavoklantje
Toch nog een sprankje hoop.quote:"De agenten mogen echter actievoeren, omdat zij hebben toegezegd het werk te zullen hervatten als er onveilige situaties rond de stadions ontstaan."
Als ze gaan matten dan zijn ze er binnen 30 sec? nee dus, die zijn er dan pas 10 minuten later, dus het word gewoon afgelast.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Op de site van RTL nieuws lees ik trouwens het volgende:
[..]
Toch nog een sprankje hoop.
Voor hoeveel het waard is.
Dat hebben "jullie" toch zelf in de hand.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als ze gaan matten dan zijn ze er binnen 30 sec? nee dus, die zijn er dan pas 10 minuten later, dus het word gewoon afgelast.
Of ze moeten de marine inhuren ofzo.
Dat wel, alleen moeten ze niet verwachten dat er dan ook maar iemand is die hun gaat steunen in hun eisen. Wat mij betreft gaat er nu juist loon vanaf bij ze.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:30 schreef Ludacriss het volgende:
Tja zelfs de politie heeft recht om te prostesteren. Jammer dat dit wel gebeurt tijdens een aantal voetbalwedstrijden maar het heeft hierdoor wel veel publiciteit gekregen, wat volgens mij de bedoeling was van de vakbonden.
Tsja, en hoe de fuck willen de Ajacieden bij de psvers komen, over het spoor vanaf Strandvliet?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:31 schreef denthemen het volgende:
Volgens mij is er niet veel meer politie nodig bij Ajax-Psv dan bij een Utrecht-Heracles, waarom gaat dat dan wel door?
Psv stelt geen reet voor en ik denk dat de Ajacieden aan hen geen tijd willen verspillen
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:31 schreef denthemen het volgende:
Volgens mij is er niet veel meer politie nodig bij Ajax-Psv dan bij een Utrecht-Heracles, waarom gaat dat dan wel door?
Psv stelt geen reet voor en ik denk dat de Ajacieden aan hen geen tijd willen verspillen
Helaas bepaalt de burgemeester of het doorgaat, en die lopen niet graag risico's.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Op de site van RTL nieuws lees ik trouwens het volgende:
[..]
Toch nog een sprankje hoop.
Voor hoeveel het waard is.
Dan schrijven ze maar 1 dag geen bonnetjes ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:35 schreef RayMania het volgende:
Ja, het is kut en iedereen baalt. Maar wat schieten we ermee op om hier lekker onvolwassen te schelden etc? Helemaal niets, gewoon normaal reageren en even nadenken. Dank je wel.
Bekijk het ook van de andere kant, die agenten vinden dat zij te weinig verdienen. Ik vind het hartstikke logisch dat er op deze manier een signaal wordt afgegeven. Wel hartstikke *insert scheldenwoorden* dat het niet doorgaat, ik keek er naar uit, maar je hier druk maken gaat helemaal niets uitrichten.
nou, wij hebben het hier wel over Ajax-PSV hoor, geen Ajax-Feyenoord. Best kans dat het gewoon doorgaat.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:35 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Helaas bepaalt de burgemeester of het doorgaat, en die lopen niet graag risico's.
Alleen bij de 2 toppersquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:37 schreef EnactedChaos het volgende:
Hoe zit dat nou met dat staken eigenlijk? Gaan ze alleen bij deze twee wedstrijden staken of uberhaupt het hele weekend? Dus komen er ook andere wedstrijden in het geding? Of is t alleen een probleem omdat t Feyenoord - az en ajax - psv is? Dat zou belachelijk zijn namelijk.
Jij accepteert het als je vindt dat je onder de maat wordt betaald en van een habbekrats moet leven?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:36 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dan schrijven ze maar 1 dag geen bonnetjes ofzo
Volgens mij vindt iedere Nederlander dat 'ie te weinig verdient. Maar om over de rug van heel voetbalminnend Nederland te gaan miemelen dat je te weinig verdient om een stel dronken wildplassers te bekeuren moet maar normaal gevonden worden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:35 schreef RayMania het volgende:
Ja, het is kut en iedereen baalt. Maar wat schieten we ermee op om hier lekker onvolwassen te schelden etc? Helemaal niets, gewoon normaal reageren en even nadenken. Dank je wel.
Bekijk het ook van de andere kant, die agenten vinden dat zij te weinig verdienen. Ik vind het hartstikke logisch dat er op deze manier een signaal wordt afgegeven. Wel hartstikke *insert scheldenwoorden* dat het niet doorgaat, ik keek er naar uit, maar je hier druk maken gaat helemaal niets uitrichten.
Eensquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Volgens mij vindt iedere Nederlander dat 'ie te weinig verdient. Maar om over de rug van heel voetbalminnend Nederland te gaan miemelen dat je te weinig verdient om een stel dronken wildplassers te bekeuren moet maar normaal gevonden worden.
Ik vind het niet normaal, ik heb er geen respect voor, goodwill kweken ze al helemaal niet.
Een gigantische groep verneuken omdat ze zelf een probleempje hebben. Het zijn gewoon bijna allemaal kansloze machtsgeile frusti's. Lijken soms net treinconducteuren.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Volgens mij vindt iedere Nederlander dat 'ie te weinig verdient. Maar om over de rug van heel voetbalminnend Nederland te gaan miemelen dat je te weinig verdient om een stel dronken wildplassers te bekeuren moet maar normaal gevonden worden.
Ik vind het niet normaal, ik heb er geen respect voor, goodwill kweken ze al helemaal niet.
Een gigantische groep verneuken omdat ze zelf een probleempje hebben. Het zijn gewoon bijna allemaal kansloze machtsgeile frusti's. Lijken soms net treinconducteuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |