van 10 bier?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:48 schreef Loontjah het volgende:
Of 2 biertjes drinken en dat maal 5
Vanavond ben ik erg dronken.
Ik dnek dat je er niet van kunt leven.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:48 schreef KaheemSaid het volgende:
Maar kun je het wel een beetje vaak doen Loontjah, of ben je wat aan die andere ondernemingen gebonden?
Het gaat me er ook niet om of je er van leven kunt, bedoel meer of het wat makkelijk te plannen is naast andere activiteiten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dnek dat je er niet van kunt leven.
Tenzij je bij een buslading van die bedrijven staat ingeschreven..
Lam van 5 bierquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:53 schreef Loontjah het volgende:
[..]
5, want ik ga niet alleen.
Ik drink nooit bier, dus kan daar nie zo goed tegen![]()
Zal geen probleem worden hierquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:56 schreef KaheemSaid het volgende:ik hoop vanavond wel meer dan 5 bier te drinken eigenlijk!
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:00 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het gaat de vekeerde kant met jou op jongen, als je zo door gaat komt het niet goed!
Je hebt het over niks anders, de verslaving druipt er vanaf. Het is niet dat ik je wil veroordelen ofzo, bekijk mij maar als een vriend, die wil helpen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoezo?
Hele week niet v/d kaart geweest
Nu weekend, dus mag het weer
Moet ik vanavond meegaan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:01 schreef Loontjah het volgende:
Nu wel.
Thuis geen internet meervolgende week gaan ze de telefoonlijn testen ofzo, duurt weer langer enzo.
Fotocamera was onderweg, dus die krijg ik volgende week weer terug.
Enige zinnige wat er hier gebeurt in de weekquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:02 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je hebt het over niks anders, de verslaving druipt er vanaf. Het is niet dat ik je wil veroordelen ofzo, bekijk mij maar als een vriend, die wil helpen.
Dat bedoel ik, je leeft om te drinken... Hoe diep ben je dan al gezakt...quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Enige zinnige wat er hier gebeurt in de week
Als ik weer werk valt het weer reuze mee
internet via telefoonlijn ? inbellen ofwat ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:01 schreef Loontjah het volgende:
Nu wel.
Thuis geen internet meervolgende week gaan ze de telefoonlijn testen ofzo, duurt weer langer enzo.
Fotocamera was onderweg, dus die krijg ik volgende week weer terug.
Niet om te drinken specifiek maar gewoon om gezellig met maten te volleyballen (in dit geval) en daarbij toch ook wel biertje te drinkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, je leeft om te drinken... Hoe diep ben je dan al gezakt...
Ik ken iemand die leeft hetzelfde 7 dagen in de week, een afgestuurde die nog baanloos is. Moet je zijn n.a.w. gegevens?
Jij betaaldquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:12 schreef Loontjah het volgende:
Haha, vriendlief gaat mee
Als jij betaald dan zal ik er eens over nadenken
Ga van Kabel naar ADSLquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:12 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
internet via telefoonlijn ? inbellen ofwat ?
pff ik heb het vandaag te druk om nog normaal wat te kunnen posten, ben al langs 2 klanten geweest, en moet er nog langs 3maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ik krijg blijkbaar toch een kerst pakket
dus weer een +puntje
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niet om te drinken specifiek maar gewoon om gezellig met maten te volleyballen (in dit geval) en daarbij toch ook wel biertje te drinken
Ik doe het zelf ook heel vaak, maar eigenlijk is het gewoon echt slecht.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:14 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ga huilen om een tikfout, de D zit hier heel dicht tegen de T aan hoor.
ik was al bang dat je op een 28,8 modem zatquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:13 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ga van Kabel naar ADSL
Voor 3 euro minder 20 x zo snel internet
UPC
Telfort
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, vind het netjes hoe jij het doet!
Wij zijn als studentenhuis blut, dus gisteravond maar uit eten geweest en in de kroeg gezeten. Dit kon beide op rekening, dan hoef je ook geen geld te hebben.
'Ach mag ik vanavond poffen, vraagt een mannenstem.'
'Betaal jij morgen maar.'
Er is een verschil tussen de een tikfout en de nederlandse taal niet beheersen. Ik beheers hem zelf ook voor geen meter dus ik mag er wat van zeggenquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:14 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ga huilen om een tikfout, de D zit hier heel dicht tegen de T aan hoor.
Ik weet ook alle regels niet en mijn vriendin haalt alle fouten uit mijn documenten altijdquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik doe het zelf ook heel vaak, maar eigenlijk is het gewoon echt slecht.
Wat een omgekeerde redenering is dat zegquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de een tikfout en de nederlandse taal niet beheersen. Ik beheers hem zelf ook voor geen meter dus ik mag er wat van zeggen
Mijn moeder las altijd mijn stukken door, ik lees namelijk over mijn eigen fouten heen. Het rare is dat ik spelfouten in krantenartikels er meteen uithaal.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet ook alle regels niet en mijn vriendin haalt alle fouten uit mijn documenten altijd. Is heel slecht maarja...
Ik ook, maar bij een 'officieel document' maak ik echt bijna nooit spelfouten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn moeder las altijd mijn stukken door, ik lees namelijk over mijn eigen fouten heen. Het rare is dat ik spelfouten in krantenartikels er meteen uithaal.
Ach waar hebben we het nu over.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet ook alle regels niet en mijn vriendin haalt alle fouten uit mijn documenten altijd. Is heel slecht maarja...
daar!quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook, maar bij een 'officieel document' maak ik echt bijna nooit spelfouten.
Ik maak ze sowieso al niet vaak, maar als ik echt serieus iets moed maken kun je me er vrijwel niet op betrappen.
Ik beheers hem ook niet helaas, net als Loontjah en jij. Ik weet niet waar ik de oorzaak moet zoeken, maar ik vind het heel slecht en krijg er nu ook wel commentaar op.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de een tikfout en de nederlandse taal niet beheersen. Ik beheers hem zelf ook voor geen meter dus ik mag er wat van zeggen
Bij ons in huis op dit moment vrij rustig. Tuurlijk is iedereen wel eens van de kaart (mijn laatste keer was vorige week vrijdagnacht) en vanmorgen hoorde ik een huisgenoot nogal tegen de telefoon schreeuwenquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar goed, jij bent ook nog student, je weet zelf net zo geod als ik hoe dat eraan toegaat
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:26 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ach waar hebben we het nu over.
Het is FOK man
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:27 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik beheers hem ook niet helaas, net als Loontjah en jij. Ik weet niet waar ik de oorzaak moet zoeken, maar ik vind het heel slecht en krijg er nu ook wel commentaar op.
Mijn fries is mondeling zelfs niet eens goed te noemen, de tiidwurden (werkwoorden) zet ik altijd in een verNederlandste volgorde, dit krijg ik vooral thuis te horen tegenwoordig.
[..]
Bij ons in huis op dit moment vrij rustig. Tuurlijk is iedereen wel eens van de kaart (mijn laatste keer was vorige week vrijdagnacht) en vanmorgen hoorde ik een huisgenoot nogal tegen de telefoon schreeuwen
tsja, maar waar je vaak mee in aanraking komt, besmet je automatisch.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:26 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Het is FOK man
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:30 schreef PieterBas het volgende:
Zo, ik ga er weer vandoor.. Moet even langs een docent, om te klagen over een bedrijfsopdracht.. Handig zo'n bedrijf diedat niet mee wil werken.
Hier is het ook rustig. Lekker niks doen. Collega is vandaag voor de laatste dag, dus zitten alleen maar te buurten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:36 schreef Okiedokie86 het volgende:
jeej de baas is vertrokken, zie em pas over 45 min terug, nu lekker relaxen
haha beters, het scheelt alleen dat ik hier alleen zit, en dat ik niemand heb mee te pratenquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier is het ook rustig. Lekker niks doen. Collega is vandaag voor de laatste dag, dus zitten alleen maar te buurten.
ik heb net heerlijke broodjes gehad met pindakaasquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:53 schreef HansU het volgende:
ik begin honger te krijgen, nog 9 minuten
Ja ik hier ook, tenzij ik bij een klant ben, en pas 3u terug ben. Maar komt niet vaak voor gelukkigquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:55 schreef Loontjah het volgende:
lol vast pauzes?
Ik mag hier eten wanneer ik wil. Meestal tussen 12:00 en 12:30, maar ik ontbijt nooit dus dan heb ik echt honger trek.
geen vaste pauzes, maar ik ga altijd met m'n kantoorgenoten om 1 uur lunchen. Beetje ongeschreven regel eigenlijk. Organisatie zelf is verder behoorlijk informeel, tussen 12 en 2 kan je gewoon altijd je bammetjes naar binnen mikken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:55 schreef Loontjah het volgende:
lol vast pauzes?
Ik mag hier eten wanneer ik wil. Meestal tussen 12:00 en 12:30, maar ik ontbijt nooit dus dan heb ik echt honger trek.
Schoon?quote:
weer schoon en geschorenquote:
true, truequote:Op vrijdag 14 december 2007 13:04 schreef HansU het volgende:
[..]
als je klaar bent, kan je je broek optrekken.
Geen tijd is natuurlijk een stomme reden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:58 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Ja ik hier ook, tenzij ik bij een klant ben, en pas 3u terug ben. Maar komt niet vaak voor gelukkigmaar ontbijt je smorgens nooit ? dat is het belangrijkste ontbijt van de dag...
Ga eens aan het werk jij.. lambal!quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:58 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Ja ik hier ook, tenzij ik bij een klant ben, en pas 3u terug ben. Maar komt niet vaak voor gelukkigmaar ontbijt je smorgens nooit ? dat is het belangrijkste ontbijt van de dag...
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:08 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ga eens aan het werk jij.. lambal!
Hm, mja okee, dat kan heh.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:06 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Geen tijd is natuurlijk een stomme reden.
Maar heb s'morgens ook nooit trek.
trek moet je maken, gewoon eten. Is een paar dagen vreemd misschien, maar naar een poosje is je maag het gewend en leef je veel gezonder. (lees: minder trek in vette shit tussendoor)quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:10 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]ik heb vanmorgen meer gedaan dan jij heel de dag doet
[..]
Hm, mja okee, dat kan heh.ook geen fruit ?
Ik woon in het centrum en 2 huizen verderop zit 1 van de grotere studentenverenigingen van Groningen, Albertus genaamd (al gebeld Chatgirl). Verder is het ook een behoorlijke doorloop route, dus ik weet wel wat lawaai is. Al slaap ik door lawaai op straat wel heenquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik woon hier aan een doorlooproute
Veel herrie hier 's nachts, vooral op donderdag...
Vast wel dat ik ze gebeld heb.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik woon in het centrum en 2 huizen verderop zit 1 van de grotere studentenverenigingen van Groningen, Albertus genaamd (al gebeld Chatgirl). Verder is het ook een behoorlijke doorloop route, dus ik weet wel wat lawaai is. Al slaap ik door lawaai op straat wel heen
Huisgenoten zijn anders
Kopt..quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:10 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]ik heb vanmorgen meer gedaan dan jij heel de dag doet
Bij mij is het ontbijt ook het belangrijkste ontbijt van de dag. Al schiet het er vaak bij in. Het avondeten is de belangrijkste maaltijd trouwens.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:58 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Houd je dat niet goed bij, Cjetgirl?quote:
Het staat hier in het systeem, maar ik heb geen zin om te zoeken of ik ze nou wel of niet heb gebeld.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:16 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Bij mij is het ontbijt ook het belangrijkste ontbijt van de dag. Al schiet het er vaak bij in. Het avondeten is de belangrijkste maaltijd trouwens.
[..]
Houd je dat niet goed bij, Cjetgirl?
Daarom ontbijt je dus niet?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:19 schreef Loontjah het volgende:
I know it.
Als ik geen ontbijt pak, dan zal ik nooit afvallen.
Ook al eet ik die dag normaal.
Kom uit Brabant, dan mag dat!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:25 schreef DaFan het volgende:
dan
ik volg je even nietquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:25 schreef DaFan het volgende:
dan
Was je toch al?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:23 schreef Loontjah het volgende:
Nee, ik wil groter worden als een caddy
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:26 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Het is FOK man
Oh.. is dat zo?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:28 schreef Loontjah het volgende:
Ja, en ik kon vliegen.
Trig even serieus he: Niet alles op Fok moet je geloven he !!! ?!?!! ?!
uitkijken heh, meer brabanders hierquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Eén of ander dom dialect mag geenszins een excuus zijn....
Hallo DaFanquote:
Hoop dat hier ook genoeg realistische mensen komen diet Brabands inschatten op het niveau dat het verdient, één of ander dom dialect.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:32 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
uitkijken heh, meer brabanders hier
BrabanTs...quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hoop dat hier ook genoeg realistische mensen komen diet Brabands inschatten op het niveau dat het verdient, één of ander dom dialect.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hoop dat hier ook genoeg realistische mensen komen diet Brabands inschatten op het niveau dat het verdient, één of ander dom dialect.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:36 schreef Trigalti het volgende:
[..]
BrabanTs...
En Fries dan...net of dat zo geweldig is..? Met hun: Het is een taal..Laat me niet lachen.
Niks hoorquote:
face it, fries is gewoon een flauw aftreksel van brabants accentquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:38 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het fries is een andere taal, met een behoorlijk andere grammatica dan het Nederlands, Brabants is gewoon een verbastering van het Nederlands.
Eén of ander lullig accentje...
Nou.. van de week hadden we het over het utilitarisme....quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:43 schreef DaFan het volgende:
Zie t alweer, mag blij zijn dat ik hier een half jaar geleden zatNu gaat het écht nergens over.
Gaat het dan uberhaupt wel een keer over iets.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:43 schreef DaFan het volgende:
Zie t alweer, mag blij zijn dat ik hier een half jaar geleden zatNu gaat het écht nergens over.
ja, omdat het kanquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gaat het dan uberhaupt wel een keer over iets.
Zo'n blonde?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:47 schreef PieterBas het volgende:
LOL @ ontvangen e-mail..
I send the massage we received from Länsförsäkringar.
woohoo Ik krijg een massage
Als het Brabants grammatical anders was als het Nederlands en als het ook nog eens een langere geschiedenis had dan het Nederlands dan hadden jullie ook een eigen taal mogen hebben.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:41 schreef Loontjah het volgende:
Ja waarom moeten Friezen hun "eigen" taaltje hebben.
Dat mogen wij dan ook.
Ik hoop het welquote:
Hoe is dat nu, wonen in een stad waar bijna alle jeugd van het mannelijk geslacht is? Geeft dat nu echt zo'n macho 'semi - nichterig' leger cultuurtje.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hoe is dat nu, wonen in een stad waar bijna alle jeugd van het mannelijk geslacht is? Geeft dat nu echt zo'n macho 'semi - nichterig' leger cultuurtje.
Ja handjobs zijn niet uit het straatbeeld weg te denken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hoe is dat nu, wonen in een stad waar bijna alle jeugd van het mannelijk geslacht is? Geeft dat nu echt zo'n macho 'semi - nichterig' leger cultuurtje.
Klagen over users die in openbare fotoboeken kijken, en over SC topics waar geslowchat wordt.quote:
No waiiiiiquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:59 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
zeg, moet jij niet eens werken
hm, kzit aan de championen soep. en die baas is nog niet terugquote:
Ze zijn daar wel enorm verantwoordelijk ... Maar ja als er zoveel mannen zijn, moet je natuurlijk ook altijd een beetje extra je best doen om er tussen op te vallen!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:03 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
hm, kzit aan de championen soep. en die baas is nog niet terughij had al half 2 terug moeten zijn hehe
???? vaag persoontjequote:Op vrijdag 14 december 2007 14:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ze zijn daar wel enorm verantwoordelijk ... Maar ja als er zoveel mannen zijn, moet je natuurlijk ook altijd een beetje extra je best doen om er tussen op te vallen!
quote:
Ik snapte je ook al helemaal niet meerquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:08 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Nee hoor, dat valt wel weer wat mee. Volgens mij ben ik meestal wel aardig duidelijk! Wel onoplettend in dit geval, aangezien ik jou verwarde voor onze Enscheder
Mijn excuses voor deze fout.. Zo was het niet bedoelt.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:14 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Ik snapte je ook al helemaal niet meer
hij is bangquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:15 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn excuses voor deze fout.. Zo was het niet bedoelt.
Nu weet ik nog steeds niks meer over Enschede
quote:
Ja ontzettend man ik werk mn reet eraf om vrouwen te krijgen. Mijn god zeg, ben je nog nooit in Enschede geweest ofzo? De typetjes zitten op de campus en daar heb ik echt geen last van.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ze zijn daar wel enorm verantwoordelijk ... Maar ja als er zoveel mannen zijn, moet je natuurlijk ook altijd een beetje extra je best doen om er tussen op te vallen!
Zoals hierboven: Kom maar s langsquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:15 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn excuses voor deze fout.. Zo was het niet bedoelt.
Nu weet ik nog steeds niks meer over Enschede
lekker..quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:18 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik was naar de bakker, spanks you very much
hehe, wat heb je gehaald ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:18 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik was naar de bakker, spanks you very much
Nee ik ben er nog nooit geweest, het heeft me ook nog nooit echt getrokken. Nooit heb ik het idee gehad van kom vrienden en vriendinnen we moeten naar het bruisende Enschede want daar kun je een geweldige avond hebben. Maar dit terzijde.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:18 schreef DaFan het volgende:
Ja ontzettend man ik werk mn reet eraf om vrouwen te krijgen. Mijn god zeg, ben je nog nooit in Enschede geweest ofzo? De typetjes zitten op de campus en daar heb ik echt geen last van.
Laat ik het zo zeggen: Qua vrouwen mag ik niet klagen
had je in die tijd van de opmerking nog wat met haar?quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:28 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Een ex van mij is destijds wel overgegaan naar Enschede voor haar studie. Hierover maakte ik een opmerking bij haar een beetje te serieuze ouders. Ik zei iets in de trend van, 'oh ze hoeft daar geen kamer met zoveel meer mannen dan vrouwen in 1 stad'. Ze vonden dit geen nette opmerking!
Dafan: Die militaire 'semi-nichterige' machó cultuur zit er wel in....quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:34 schreef DaFan het volgende:
En je kan natuurlijk altijd buiten de deur eten, op een gegeven moment ken je iedereen wel
Delft en Eindhoven zijn natuurlijk ook TU's. In Eindhoven zijn qua nature gewoon al veel vrouwen omdat er ook zat HBO's ed. zijn. Maar in Delft stikt het echt van de mannen, niet te geloven als je daar gaat stappenquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:34 schreef DaFan het volgende:
Loontjah: Oven
Kaheem: Ik ben het met je eens dat je het merkt bij het uitgaan. Maar ik ga ervanuit dat jij doelt op het 'scoren' van vrouwen wat bemoeilijkt wordt doordat er relatief minder vrouwen zijn. En meeste studenten man gaat niet (meer) op. Als je de hogeschool erbij telt, die op 50/50 zit en de UT die ondertussen op 70/30 naar 60/40 gaat, is het echt niet zo problematisch. Nogmaals: Ik mag niet klagen.
En je kan natuurlijk altijd buiten de deur eten, op een gegeven moment ken je iedereen wel
geef mij maar de broodjes gezond van bakker bart, wel zonder tomaat en sla, dus meteen is het al weer ongezond, en veel yogurt kruiden saus!!!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:33 schreef Loontjah het volgende:
Ham kaas croissantjes kun je ook koud eten hoor...
Inderdaad Trig, wel erg klef!
Oh zeker maar dat is in steden zonder een trend ook welquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dafan: Die militaire 'semi-nichterige' machó cultuur zit er wel in....
Volgend weekend naar Delft dusquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:37 schreef HansU het volgende:
[..]
Delft en Eindhoven zijn natuurlijk ook TU's. In Eindhoven zijn qua nature gewoon al veel vrouwen omdat er ook zat HBO's ed. zijn. Maar in Delft stikt het echt van de mannen, niet te geloven als je daar gaat stappen
Neehee, er kunnen nog mensen bellen, mogelijke klanten die het geld binnenbrengen.quote:
die doen dat maar op maandagquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Neehee, er kunnen nog mensen bellen, mogelijke klanten die het geld binnenbrengen.
komend weekend is het nieuwe nachtnet in Braboland geopend. De mannen uit Delft zullen wel naar Eindhoven gaan dusquote:
Er zijn inderdaad vaak meer mannen en vrouwen in het Delfse.. Maar ik vind het echt niet erg om in Delft te stappen..quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:37 schreef HansU het volgende:
[..]
Delft en Eindhoven zijn natuurlijk ook TU's. In Eindhoven zijn qua nature gewoon al veel vrouwen omdat er ook zat HBO's ed. zijn. Maar in Delft stikt het echt van de mannen, niet te geloven als je daar gaat stappen
Doe mij er zo een!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:58 schreef eer-ik het volgende:
Zusje komt binnen lopen, eerste wat ze zegt is: moet ik broodje kroket voor je maken?
ik:ja
Dat wil ik ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:58 schreef eer-ik het volgende:
Zusje komt binnen lopen, eerste wat ze zegt is: moet ik broodje kroket voor je maken?
ik:ja
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:01 schreef Loontjah het volgende:
Lekker strak
Zo'n foute opmerking
Pics, or it didn't happen!
quote:
te zelfstandig, op die leeftijd heeft de helft zelfs al een eigen wilquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:12 schreef Loontjah het volgende:
Waarom, ze kan tenminste kroketten bakken.
Iddquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:12 schreef Loontjah het volgende:
Waarom, ze kan tenminste kroketten bakken.
ja zolang het je zusje is wel hequote:
Nou krijg ik er weer fucking zin in...quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:39 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
geef mij maar de broodjes gezond van bakker bart, wel zonder tomaat en sla, dus meteen is het al weer ongezond, en veel yogurt kruiden saus!!!!
Mwoah.. kan nog net..quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:00 schreef eer-ik het volgende:
16
tuurlijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja zolang het je zusje is wel heen anders braaf meelullen
stond afgelopen weekend aan te pappen met een bleek later 16-jarige. Toen ik de leeftijd hoorde wist ik niet hoe snel ik weg moest zijn... kinderenquote:
Wij hebben:quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:26 schreef Loontjah het volgende:
Daarom word ik niet meer aangesproken.
Shit heb dorst man
Alleen warme shit hier te krijgen.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:29 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wij hebben:
Ijskoud water,
Coca cola normaal
Coca cola zero
Fanta
Optimel
Dat had ik verleden jaar ook.. Ik gokte dat ze 18 was.. was ze net dat weekend 16 geworden..quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:23 schreef HansU het volgende:
[..]
stond afgelopen weekend aan te pappen met een bleek later 16-jarige. Toen ik de leeftijd hoorde wist ik niet hoe snel ik weg moest zijn... kinderen
ik zie echt geen verschil tussen 16 of 21 tegenwoordig
tsja, als je het achteraf hoort is het geen probleem natuurlijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat had ik verleden jaar ook.. Ik gokte dat ze 18 was.. was ze net dat weekend 16 geworden..
Yeah, tukkersquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:37 schreef PieterBas het volgende:
Verleden jaar zat het vol met Tukkers en nu vol met Brabanders
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:29 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wij hebben:
Ijskoud water,
Coca cola normaal
Coca cola zero
Fanta
Optimel
Oeioei.. ik ben nog niet zo oud.. maar jijquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat had ik verleden jaar ook.. Ik gokte dat ze 18 was.. was ze net dat weekend 16 geworden..
Geilquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh ben je al zooo oudquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:52 schreef HansU het volgende:
[..]
dat wel, maar ik realiseer me altijd wel dat 9 jaar verschil toch ietsje té is
Haar ouders komen het waarschijnlijk toch niet achter:)quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:52 schreef HansU het volgende:
[..]
dat wel, maar ik realiseer me altijd wel dat 9 jaar verschil toch ietsje té is
waarschijnlijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:54 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Haar ouders komen het waarschijnlijk toch niet achter:)
Prettig weekendquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Weekend.
Werk meer naar huis.
Maar toch, vandaag sowieso niks doen (ben al 2,5 uur langer gebleven dan anders), morgen maar even kijken of ik nog verder ga. Er kan wel een aardig bedrag mee verdiend worden, dus het is wel de moeite.
Fijn weekendquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Weekend.
Werk meer naar huis.
Maar toch, vandaag sowieso niks doen (ben al 2,5 uur langer gebleven dan anders), morgen maar even kijken of ik nog verder ga. Er kan wel een aardig bedrag mee verdiend worden, dus het is wel de moeite.
Ik heb sinds dat ik hier binnen ben gekomen, nog niks gedaan.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:04 schreef Trigalti het volgende:
Man man man.. nog 25 minuten maar k verveel me..
Da's ook kut.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb sinds dat ik hier binnen ben gekomen, nog niks gedaan.
Dat zei ik daarnet ook nog; Maar Excel is alweer opgestart.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:09 schreef jackson het volgende:
Voor vandaag ben ik er goed klaar mee.
Mn collega gaat vandaag en zij heeft niet veel meer te doen. We zitten hier al de hele dag te praten over mn begeleider en zijn lakse houding etc...quote:
Hm.. das best klote.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mn collega gaat vandaag en zij heeft niet veel meer te doen. We zitten hier al de hele dag te praten over mn begeleider en zijn lakse houding etc...
Ik zie het allemaal zondag wel weer... dan ga ik verder met dit spul. Vanavond helemaal los in Eindhovenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat zei ik daarnet ook nog; Maar Excel is alweer opgestart.
Nog een goede reden om geen werk mee naar huis te nemen. Maar ja, maandag maar even iets moois laten zien, dus even wat nuttigs doen nog.
Na vandaag hoef ik nog maar 13 dagen gelukkigquote:
Moet je mee uitkijken... dat tegen iedereen te roepenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mn collega gaat vandaag en zij heeft niet veel meer te doen. We zitten hier al de hele dag te praten over mn begeleider en zijn lakse houding etc...
Ik ook! Wow.. precies evenveelquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Na vandaag hoef ik nog maar 13 dagen gelukkig
zal hier ook het geval wel zijn..quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:09 schreef jackson het volgende:
Wat een hell gaan de aankomende weken worden zeg. Teh horror. Heb nog teveel te doen. Daar gaan een paar weekenden en avonden.
Voor vandaag ben ik er goed klaar mee.
Verstandig! Vrijdagmiddag moet je vroeg afsluiten als het kanquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:14 schreef Loontjah het volgende:
Ik al de hele week niet
Nog een kwartiertje en dan ga ik naar onderen even de boel weer schoonmaken en afsluiten.
Zo verrot want ik had in de begin weken veel meer kunnen doenquote:
Ik kan ook wel eens gaan aftellen. Deze maand in ieder geval nog maar eens paar dagen, volgende maand nog 20 ofzo (heb hier geen handige kalender met aantal werkdagen erop).quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Na vandaag hoef ik nog maar 13 dagen gelukkig
Groeten T!quote:
Fijn weekend dan maarquote:
Ze verwarren je met super-man, dat doen alle klantenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:25 schreef Okiedokie86 het volgende:
zon kut bedrijf waarvan een pc uitvalt denkt zomaar even dat ik binnen 3 uur dat probleem + de pc gefixt heb, terwijl ik in die 3 uur, 2 klanten moet helpenkansloos bedrijf
Dan kan je dus nog half kapot gezopen een paar uur slaap pakken... als je tenminste niet zo gruwelijk veel te doen hebt als ik. 7 januari moet alles af bij mijquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
Ik hoor net dat ik 2 januari alleen zit hier. Begeleider naar China en andere stagaire heeft vrij.
Hier alles 15 januari inleveren. Maar moet nog wel alles afgetekend hebben, maar mn begeleider is pas de 8e of 9e terug van China.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan kan je dus nog half kapot gezopen een paar uur slaap pakken... als je tenminste niet zo gruwelijk veel te doen hebt als ik. 7 januari moet alles af bij mij
Afgetekend ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier alles 15 januari inleveren. Maar moet nog wel alles afgetekend hebben, maar mn begeleider is pas de 8e of 9e terug van China.
Misschien wel.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Afgetekend ?
Krijg je dan ook zo'n plakplaatje?
Goeie shit zegquote:
pff heb ze net opgebelt, en gezegt dat ik het vandaag niet af kreeg, hoor je "mja mja, als het niet sneller kan dan kan het niet" en dan met zo'n toontje dat ze proberen over te brengen dat je niet hard genoeg werktquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Ze verwarren je met super-man, dat doen alle klanten
Nee, een stickerquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Afgetekend ?
Krijg je dan ook zo'n plakplaatje?
Morgen werken en zondag nog geen plannen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Goeie shit zeg
Nog plannen dit weekend?
Maar vanavond en morgenavond... nog uit?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Morgen werken en zondag nog geen plannen.
Stickersquote:
Jup, met die kleurtjes!quote:
Nee, daar heb ik nooit geen zin meer in.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar vanavond en morgenavond... nog uit?
vanavond naar mijn ouders, morgen bezoekje aan Omaquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar vanavond en morgenavond... nog uit?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik nooit geen zin meer in.
Oh ?!quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik nooit geen zin meer in.
Kijk! Dat zijn goeie berichtenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:49 schreef HansU het volgende:
Daarna door naar Rotterdam om 's avonds met de trein naar Tilburg te gaan om daar te zuipen
Ik blijf uitgaan geweldig vet vindenquote:
Ben zelf niet echt een kroegenmens... Tilburg is wel tofquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:51 schreef HansU het volgende:
[..]
Tilburg.. daar hebben we echt maar 1 intentie
Tilburgse bimbo's
Ik vind uitgaan niet zo leuk. Hier is nooit zo veel te doen, en Weert/Eindhoven/Valkenswaard vind ik niet zo leuk.quote:
hm eigenlijk wel, alleen hoor je de tentjes te kennen waar de lol begintquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vind uitgaan niet zo leuk. Hier is nooit zo veel te doen, en Weert/Eindhoven/Valkenswaard vind ik niet zo leuk.
Effenaar in Eindhoven ga ik vanavond heen. Lijkt me een hele dikke tent eigenlijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vind uitgaan niet zo leuk. Hier is nooit zo veel te doen, en Weert/Eindhoven/Valkenswaard vind ik niet zo leuk.
krijg je met de 200.000e user, dat kan FOK! net niet aanquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:19 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond en wat is Fok! weer traag
ja, daar zal het waarschijnlijk aan liggenquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
krijg je met de 200.000e user, dat kan FOK! net niet aan
Hoi Luctorquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
nog net op tijd om in dit topic te postenWeekend
Ga maar mee schaatsenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de foto's van enkele schaatsende collegae. Ik hoop dat iemand die maandag even rondstuurt.quote:
Je weet gewoon als er een strak blauw lucht is in de winter, dat het ijs en ijskoud buiten is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:20 schreef Deansensitized het volgende:
Hier ook, eindelijk
Windstil, droog, maar wel lekker koud
is het teveel?quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hen mijn zorgtoeslag voor 2008 binnen, maar er klopt niets van
ze gaan er vanuit dat ik in 2008 een verzamelinkomen van ¤ 6.315,- heb. Ik zelf hoop eigenlijk op wel iets meerquote:
Wat klopt er niet dan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hen mijn zorgtoeslag voor 2008 binnen, maar er klopt niets van
quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze gaan er vanuit dat ik in 2008 een verzamelinkomen van ¤ 6.315,- heb. Ik zelf hoop eigenlijk op wel iets meer
Ik moet daar echt niet aan gaan beginnen, dronken dingen bestellenquote:Op zaterdag 15 december 2007 12:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat klopt er niet dan?
Ik heb vannacht (je moet iets als je dronken thuis komt na het stappen) maar even kaarten gereserveerd voor Wende Snijders in De Kampanje binnenkort. Ik ben wel benieuwd naar de voorstelling.
Ik had het eigenlijk ook al eerder moeten doen, maar ja, ik wist niet of degene die ik meeneem wel kon. En zij is vandaag jarig, dus ik dacht laat ik het maar gelijk bestellen dan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik moet daar echt niet aan gaan beginnen, dronken dingen bestellen
Word denk ik echt puinhoop
Cool.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:48 schreef Deansensitized het volgende:
Hier alles prima wel opzich hoor
Stage SC heeft vanaf nu een rockster in de gelederen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:48 schreef Deansensitized het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mag ik je handtekening? [afbeelding]
quote:
Daarom heb ik ook gelijk maar ff een wijziging doorgegeven via internet. Binnen 8 dagen zou ik een nieuwe toeslag ontvangen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar dat is wel arelaxed, dan moet je opeens terugbetalen...
Het is inderdaad jammer, maar ik vind de acties wel terecht.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alleen jammer dat de voetbal niet door gaat.Kijk al weken uit naar deze wedstrijd en dan gaan ze op het laatst niet door.
Coole foto Dean.quote:Op zaterdag 15 december 2007 12:48 schreef Deansensitized het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Komen er aanquote:Op zaterdag 15 december 2007 13:12 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Waar zijn de postcijfers? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |