van 10 bier?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:48 schreef Loontjah het volgende:
Of 2 biertjes drinken en dat maal 5
Vanavond ben ik erg dronken.
Ik dnek dat je er niet van kunt leven.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:48 schreef KaheemSaid het volgende:
Maar kun je het wel een beetje vaak doen Loontjah, of ben je wat aan die andere ondernemingen gebonden?
Het gaat me er ook niet om of je er van leven kunt, bedoel meer of het wat makkelijk te plannen is naast andere activiteiten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dnek dat je er niet van kunt leven.
Tenzij je bij een buslading van die bedrijven staat ingeschreven..
Lam van 5 bierquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:53 schreef Loontjah het volgende:
[..]
5, want ik ga niet alleen.
Ik drink nooit bier, dus kan daar nie zo goed tegen![]()
Zal geen probleem worden hierquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:56 schreef KaheemSaid het volgende:ik hoop vanavond wel meer dan 5 bier te drinken eigenlijk!
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:00 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het gaat de vekeerde kant met jou op jongen, als je zo door gaat komt het niet goed!
Je hebt het over niks anders, de verslaving druipt er vanaf. Het is niet dat ik je wil veroordelen ofzo, bekijk mij maar als een vriend, die wil helpen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoezo?
Hele week niet v/d kaart geweest
Nu weekend, dus mag het weer
Moet ik vanavond meegaan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:01 schreef Loontjah het volgende:
Nu wel.
Thuis geen internet meervolgende week gaan ze de telefoonlijn testen ofzo, duurt weer langer enzo.
Fotocamera was onderweg, dus die krijg ik volgende week weer terug.
Enige zinnige wat er hier gebeurt in de weekquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:02 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je hebt het over niks anders, de verslaving druipt er vanaf. Het is niet dat ik je wil veroordelen ofzo, bekijk mij maar als een vriend, die wil helpen.
Dat bedoel ik, je leeft om te drinken... Hoe diep ben je dan al gezakt...quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Enige zinnige wat er hier gebeurt in de week
Als ik weer werk valt het weer reuze mee
internet via telefoonlijn ? inbellen ofwat ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:01 schreef Loontjah het volgende:
Nu wel.
Thuis geen internet meervolgende week gaan ze de telefoonlijn testen ofzo, duurt weer langer enzo.
Fotocamera was onderweg, dus die krijg ik volgende week weer terug.
Niet om te drinken specifiek maar gewoon om gezellig met maten te volleyballen (in dit geval) en daarbij toch ook wel biertje te drinkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, je leeft om te drinken... Hoe diep ben je dan al gezakt...
Ik ken iemand die leeft hetzelfde 7 dagen in de week, een afgestuurde die nog baanloos is. Moet je zijn n.a.w. gegevens?
Jij betaaldquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:12 schreef Loontjah het volgende:
Haha, vriendlief gaat mee
Als jij betaald dan zal ik er eens over nadenken
Ga van Kabel naar ADSLquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:12 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
internet via telefoonlijn ? inbellen ofwat ?
pff ik heb het vandaag te druk om nog normaal wat te kunnen posten, ben al langs 2 klanten geweest, en moet er nog langs 3maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ik krijg blijkbaar toch een kerst pakket
dus weer een +puntje
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niet om te drinken specifiek maar gewoon om gezellig met maten te volleyballen (in dit geval) en daarbij toch ook wel biertje te drinken
Ik doe het zelf ook heel vaak, maar eigenlijk is het gewoon echt slecht.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:14 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ga huilen om een tikfout, de D zit hier heel dicht tegen de T aan hoor.
ik was al bang dat je op een 28,8 modem zatquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:13 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ga van Kabel naar ADSL
Voor 3 euro minder 20 x zo snel internet
UPC
Telfort
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, vind het netjes hoe jij het doet!
Wij zijn als studentenhuis blut, dus gisteravond maar uit eten geweest en in de kroeg gezeten. Dit kon beide op rekening, dan hoef je ook geen geld te hebben.
'Ach mag ik vanavond poffen, vraagt een mannenstem.'
'Betaal jij morgen maar.'
Er is een verschil tussen de een tikfout en de nederlandse taal niet beheersen. Ik beheers hem zelf ook voor geen meter dus ik mag er wat van zeggenquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:14 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ga huilen om een tikfout, de D zit hier heel dicht tegen de T aan hoor.
Ik weet ook alle regels niet en mijn vriendin haalt alle fouten uit mijn documenten altijdquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik doe het zelf ook heel vaak, maar eigenlijk is het gewoon echt slecht.
Wat een omgekeerde redenering is dat zegquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de een tikfout en de nederlandse taal niet beheersen. Ik beheers hem zelf ook voor geen meter dus ik mag er wat van zeggen
Mijn moeder las altijd mijn stukken door, ik lees namelijk over mijn eigen fouten heen. Het rare is dat ik spelfouten in krantenartikels er meteen uithaal.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet ook alle regels niet en mijn vriendin haalt alle fouten uit mijn documenten altijd. Is heel slecht maarja...
Ik ook, maar bij een 'officieel document' maak ik echt bijna nooit spelfouten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn moeder las altijd mijn stukken door, ik lees namelijk over mijn eigen fouten heen. Het rare is dat ik spelfouten in krantenartikels er meteen uithaal.
Ach waar hebben we het nu over.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet ook alle regels niet en mijn vriendin haalt alle fouten uit mijn documenten altijd. Is heel slecht maarja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |