van 10 bier?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:48 schreef Loontjah het volgende:
Of 2 biertjes drinken en dat maal 5
Vanavond ben ik erg dronken.
Ik dnek dat je er niet van kunt leven.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:48 schreef KaheemSaid het volgende:
Maar kun je het wel een beetje vaak doen Loontjah, of ben je wat aan die andere ondernemingen gebonden?
Het gaat me er ook niet om of je er van leven kunt, bedoel meer of het wat makkelijk te plannen is naast andere activiteiten.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dnek dat je er niet van kunt leven.
Tenzij je bij een buslading van die bedrijven staat ingeschreven..
Lam van 5 bierquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:53 schreef Loontjah het volgende:
[..]
5, want ik ga niet alleen.
Ik drink nooit bier, dus kan daar nie zo goed tegen![]()
Zal geen probleem worden hierquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:56 schreef KaheemSaid het volgende:ik hoop vanavond wel meer dan 5 bier te drinken eigenlijk!
Hoezo?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:00 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het gaat de vekeerde kant met jou op jongen, als je zo door gaat komt het niet goed!
Je hebt het over niks anders, de verslaving druipt er vanaf. Het is niet dat ik je wil veroordelen ofzo, bekijk mij maar als een vriend, die wil helpen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoezo?
Hele week niet v/d kaart geweest
Nu weekend, dus mag het weer
Moet ik vanavond meegaan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:01 schreef Loontjah het volgende:
Nu wel.
Thuis geen internet meervolgende week gaan ze de telefoonlijn testen ofzo, duurt weer langer enzo.
Fotocamera was onderweg, dus die krijg ik volgende week weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |