Mja, moet ik dit fout rekenen of is het gewoon een spel/typfout?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:52 schreef Flitspaal het volgende:
Hug Weaving
Er wordt vandaag over alles geouwehoerd...quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:57 schreef BenjaminFranklin het volgende:
alhoewel we ook aan het ouwehoeren waren bij die kandelaar...
Gratis service:quote:Slowchat
Omdat er teveel geslowchat werd is er nu een speciaal slowchattopic voor geopend: check onder Mens erger je niet om dat te vinden
Litspaal, et most net mogn!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:01 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Nadat de pagina weer was opgekomen zag ik dat er weer eens een letter ontbrak.
Ow ouwe zeurkous! Het is vrijdag hoor!!!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er wordt vandaag over alles geouwehoerd...
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow ouwe zeurkous! Het is vrijdag hoor!!!!
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:59 schreef BenjaminFranklin het volgende:
dus joden zeggen 'gelukkig kandelaar?' happy chanoeka?
Geen kenner van Clouseau, maar als deze drie nummers niet bij de 32 staan dan eet ik mijn schoenen op.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:19 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Passie, Daar Gaat Ze, Laat Me Nu Toch Niet Alleen
Zelfs de Belgen twijfelen over Belgiëquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb getwijfeld over België...
Antwoord is er al, nu nog een punt, dan weer een vraagquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:25 schreef BenjaminFranklin het volgende:
ok slowchat over. ontopic met antwoorden en vragen graag.
Jawohl fuhrerquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:25 schreef BenjaminFranklin het volgende:
ok slowchat over. ontopic met antwoorden en vragen graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |