Mijn redder.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:36 schreef PhysicsRules het volgende:
Chanoekia
JIj altijd PRquote:
3x score!quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:41 schreef BenjaminFranklin het volgende:
joodse vrouw, familie? zelf?
Die B-film, jaquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:44 schreef pulletje het volgende:
Bee movie
Het is een kwestie van discipline. Een orthodoxe joodse jongen die op zaterdag naar een festival gaat. Dat is wel de kat op het spek binden. Respect.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:45 schreef SaskiaR het volgende:
Ik ken trouwens sinds kort een joodse jongen, en afgelopen weekend waren we bij een festival dat ook op zaterdag was. Toen werd me pas duidelijk wat de sabbat-regels allemaal inhouden... we hadden een houtvuurtje, maar hij mocht niet zorgen dat het bleef branden, hij mocht geen dingen kopen, hij mocht niet mee oefenen voor het optreden dat we die avond hadden (gelukkig was het 's avonds, anders had hij niet eens mee mogen doen) etc. etc. Respect zeg, als je dat allemaal volhoudt!
Mja, moet ik dit fout rekenen of is het gewoon een spel/typfout?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:52 schreef Flitspaal het volgende:
Hug Weaving
Er wordt vandaag over alles geouwehoerd...quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:57 schreef BenjaminFranklin het volgende:
alhoewel we ook aan het ouwehoeren waren bij die kandelaar...
Gratis service:quote:Slowchat
Omdat er teveel geslowchat werd is er nu een speciaal slowchattopic voor geopend: check onder Mens erger je niet om dat te vinden
Litspaal, et most net mogn!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:01 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Nadat de pagina weer was opgekomen zag ik dat er weer eens een letter ontbrak.
Ow ouwe zeurkous! Het is vrijdag hoor!!!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er wordt vandaag over alles geouwehoerd...
quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow ouwe zeurkous! Het is vrijdag hoor!!!!
quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:59 schreef BenjaminFranklin het volgende:
dus joden zeggen 'gelukkig kandelaar?' happy chanoeka?
Geen kenner van Clouseau, maar als deze drie nummers niet bij de 32 staan dan eet ik mijn schoenen op.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:19 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Passie, Daar Gaat Ze, Laat Me Nu Toch Niet Alleen
Zelfs de Belgen twijfelen over Belgiëquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb getwijfeld over België...
Antwoord is er al, nu nog een punt, dan weer een vraagquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:25 schreef BenjaminFranklin het volgende:
ok slowchat over. ontopic met antwoorden en vragen graag.
Jawohl fuhrerquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:25 schreef BenjaminFranklin het volgende:
ok slowchat over. ontopic met antwoorden en vragen graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |