hoi meisquote:
Mooi... posten dus.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:21 schreef MASD het volgende:
ik probeer te slapen maar het wil niet lukken.
SOLquote:
Heejquote:
Thanksquote:
Knufkroel enzo.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:26 schreef SeaOfLove het volgende:
peukie en dan weer proberen te slapen...ik ben ziek
tnx...tis 1 doffe ellende, veel snot enzo...zoooo tragischquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Knufkroel enzo.
Beterschap wijffie
ik ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:26 schreef SeaOfLove het volgende:
peukie en dan weer proberen te slapen...ik ben ziek
ik ben nu MissSnotterBeebquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook![]()
ik heb alleen vandaag zoveel geslapen dat ik nu klaar wakker ben![]()
ps
*SOL neemt het soepje dankbaar aanquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:29 schreef krioro het volgende:
[..]
voor jou altijd![]()
* krioro geeft kippensoep
hoe ging het zuren extraheren?quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:30 schreef MASD het volgende:
morgen ethanol maken auf der schule
Ja tis me watquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben nu MissSnotterBeeb![]()
en ik zag onder jouw naam al snotverdomme staan
ik las penis krimpenquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:33 schreef MASD het volgende:
[..]
maandag pas. vandaag ging ik met mijn kennis pimpen bij de leraar.
Het zijn maar 10 dagen krioroquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:30 schreef krioro het volgende:
* krioro geniet van PS vóór de grote afwezigheid
quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:35 schreef krioro het volgende:
* krioro geeft watermeloen en kip aan pezu
Ik las penis pimpenquote:
Ahh arm beestje... ik vergat een paar weken mijn dochter mee te nemenquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:34 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben er niet echt bij
Kwam erachter dat ik de hond nog moest uitrennenArm dier.
ga je doen PS?quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het zijn maar 10 dagen krioro
quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ahh arm beestje... ik vergat een paar weken mijn dochter mee te nemen
Een paar weken zelfsquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ahh arm beestje... ik vergat een paar weken mijn dochter mee te nemen
maar?! MAAR?! hoe kunnen we dat ooit overleven?!quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het zijn maar 10 dagen krioro
Niks bijzonders... manlief heeft nu de laatste nachtdienst.quote:
It's a small world after allquote:
Dat is de hoop die mij op de been houdquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:39 schreef krioro het volgende:
[..]
maar?! MAAR?! hoe kunnen we dat ooit overleven?!![]()
en gister waren het er nog 8
grmbl... ik ben ziek jah, daardoor vergeet ik gewoon hele woorden in te tikkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Een paar weken zelfs
Ik vergat mijn doggie maar een uurtje.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:39 schreef MASD het volgende:
ik ga nu echt weer slapen.
over 10 dagen kan ik niet dus alvast een tot ziens aan PS
trustequote:Op vrijdag 14 december 2007 02:39 schreef MASD het volgende:
zullen we samen ziek op bed gaan liggen danquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
grmbl... ik ben ziek jah, daardoor vergeet ik gewoon hele woorden in te tikken
Dement... en dat op zo een jonge leeftijdquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
grmbl... ik ben ziek jah, daardoor vergeet ik gewoon hele woorden in te tikken
ja dat zie je idd weinig bij midden twintigersquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dement... en dat op zo een jonge leeftijd
slaap zacht masdjequote:Op vrijdag 14 december 2007 02:39 schreef MASD het volgende:
Ik zou om 9 uur op moeten... maar met wat geregel is dat 11 gewordenquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:43 schreef MASD het volgende:
[..]
8 uur opstaan hezit het al een paar uur uit te stellen.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat zie je idd weinig bij midden twintigers
Welzijnsziekte?quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat zie je idd weinig bij midden twintigers
* PrintScreen nog een vers kopje thee inschenkt voor SOLquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
![]()
als mijn thee op is, ga ik weer een poging wagen om te slapen
van teveel kun je niet goed slapen, theeïne houd je bijn anet zo wakker als caffeïnequote:Op vrijdag 14 december 2007 02:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
![]()
als mijn thee op is, ga ik weer een poging wagen om te slapen
ik gewone thee van Lipton met schijfje citroenquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
van teveel kun je niet goed slapen, theeïne houd je bijn anet zo wakker als caffeïne
ik heb vandaag al 3 liter thee op![]()
wel lekkere van simon levelt
theïne is idd gewoon en synoniem voor cafeïnequote:Op vrijdag 14 december 2007 02:49 schreef krioro het volgende:
en in thee zit ook cafeïne, toch?
neen 1 kop koffie bevat gem 2x zoveel cafeïne/theïnequote:Op vrijdag 14 december 2007 02:50 schreef MASD het volgende:
in thee ook ja. meer dan in koffie of cola zelfs volgens mij.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:52 schreef PrintScreen het volgende:
Ik begin gewoon een beetje slaperig te worden van de woorden theïne en cafeïne
dank je, het werkt!quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
*SOL schudt krioro's hand weer wakker
okquote:
ik lust wel een tostiquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:57 schreef krioro het volgende:
ik begin trek te krijgen, de broodrooster lonkt.
eentje met oude kaas en knoflook-sambalquote:Op vrijdag 14 december 2007 03:00 schreef krioro het volgende:
[..]
GMTAen ik ben best goed in tosti's maken
Dat is heul niet leukquote:
waar woon je ookal weerquote:Op vrijdag 14 december 2007 03:04 schreef krioro het volgende:
ok iedereen die wil mag nu langskomen en dan maak ik tosti's
van sambal komt het juist lekker losquote:Op vrijdag 14 december 2007 03:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
eentje met oude kaas en knoflook-sambaldurf te wedden dat ik dan nog meer snot krijg
ik lust ook geen kaasquote:Op vrijdag 14 december 2007 03:04 schreef PrintScreen het volgende:
Ow... ik lust geen kaas
Tostie ham ananas of aardbeienjam met banaan
Ik durf op dit tijdstip niet alleen over straatquote:Op vrijdag 14 december 2007 03:04 schreef krioro het volgende:
ok iedereen die wil mag nu langskomen en dan maak ik tosti's
Een medelander hier op Fok!quote:
oh moet ik hem komen brengen ook nog zeker?quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:04 schreef SeaOfLove het volgende:
*SOL wacht op de tosti van krioro en gaat dan weer richting bed, de volgende paar uurtjes slaap pikken
Tilburgquote:waar woon je ookal weer
* PrintScreen smullen doet en krioro errug lief doet vinden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:12 schreef krioro het volgende:
nou ok omdat jullie van die bevallige vrouwmensen zijn en PeZu gewoon tof is doe ik het zo wel:
* krioro geeft PS een tosti met aardbeienjam en banaan
quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:12 schreef krioro het volgende:
nou ok omdat jullie van die bevallige vrouwmensen zijn en PeZu gewoon tof is doe ik het zo wel:
* krioro geeft SOL een tosti met oude kaas en knoflooksambal
* krioro geeft PS een tosti met aardbeienjam en banaan
* krioro geeft PeZu een tosti met kipfilet en watermeloen
Truste meis, ik ga ook weer een poging wagenquote:Op vrijdag 14 december 2007 03:13 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben slapen
Tot over een dag of wat en prettig weekend
ooh dan moet ik ook meequote:Op vrijdag 14 december 2007 03:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Truste meis, ik ga ook weer een poging wagen![]()
voor iedereen
Mooie graftekstquote:
half wakker onderweg naar jhet bedje van SOLquote:Op vrijdag 14 december 2007 03:24 schreef MLI het volgende:
Hey! Mensen hier zijn wakker!!
eentje iig nog welquote:Op vrijdag 14 december 2007 03:24 schreef MLI het volgende:
Hey! Mensen hier zijn wakker!!
Dan maar hopen dat de andere helft goed wakker isquote:Op vrijdag 14 december 2007 03:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
half wakker onderweg naar jhet bedje van SOL
Als je geduld hebt zal het je wel lukkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 03:26 schreef MLI het volgende:
Maar blijf ik dan alleen achter zeker??!
quote:
Niet kan slapen of niet wil slapenquote:Op vrijdag 14 december 2007 03:29 schreef arneaux het volgende:
Hier iedereen die niet kan slapen?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als je geduld hebt zal het je wel lukken
Kán vooral.quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet kan slapen of niet wil slapen
quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:30 schreef krioro het volgende:
[..]
zolang jij er nog bent voel ik de liefde iig
dan ga ik voor mezelf tosti's makenquote:Op vrijdag 14 december 2007 03:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar wat nu als ik ook zo af ga taaien?
En daar kom je mee als ik straks weer op tijd op moetquote:Op vrijdag 14 december 2007 03:31 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Gaan we doen wie het langst wakker kan blijven!
win je niet van me.quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:31 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Gaan we doen wie het langst wakker kan blijven!
Heej... das niet mijn schuldquote:
Met kaas zeker?quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:33 schreef krioro het volgende:
[..]
dan ga ik voor mezelf tosti's maken
nee ik heb banaan en aardbeienjam dus ik ga jouw versie proberen!quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Met kaas zeker?
Ik ga slapen mensen...trusten voor later krioro
Nee, bleekselderij is lekker.quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:39 schreef Sapstengel het volgende:
Bananenjam? wtf.
Omdat weekendquote:Op vrijdag 14 december 2007 03:49 schreef arneaux het volgende:
Waarom zijn jullie eigenlijk nog wakker?
Geen zin om te slapen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:49 schreef arneaux het volgende:
Waarom zijn jullie eigenlijk nog wakker?
Maar jezus. 4 uur.quote:
Ik mix wat nummertjes aan elkaar.quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:51 schreef arneaux het volgende:
Vraag me af wat jullie dan doen, naast Fok, om een beetje bezig te blijven?
Maar jezus. 4 uur.quote:
Haha, teveel gezopen. Dan lukt het mij inderdaad ook niet om in mn graf te gaan liggen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:51 schreef Sapstengel het volgende:
Net terug van een feest. En over 7 uur alweer college. Maar ik kan niet slapen op dit moment.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik mix wat nummertjes aan elkaar.
Ow ik heb net geneukt en daarna ze heeft me gepijpt, toen viel ze in slaap en dacht ik "laat ik FOK! nog eens checken"quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maar jezus. 4 uur.. Vraag me af wat jullie dan doen, naast Fok, om een beetje bezig te blijven? Ik kijk nog maar een keer een hh van DWDD.
dwdd.vara.nlquote:Op vrijdag 14 december 2007 03:55 schreef remlof het volgende:
Waar zie jij de herhaling van DWDD? Ik zie alleen maar die turkse soap
Nog meer?quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:56 schreef MLI het volgende:
Waar blijven bier en tieten?
Wat trancenummertjes aan elkaar.quote:
Die Schonsten Bahnstreckenquote:Op vrijdag 14 december 2007 04:05 schreef arneaux het volgende:. Nog nooit gezien. Vroeger was er altijd wel een trein op ZDF en die reed dan rond. Ideaal om van je dronk af te komen.
Da's zo een uur geleden, doe nu maar bierquote:Op vrijdag 14 december 2007 04:16 schreef Biogarde het volgende:
Secks.
Bier had ik al. En Tijgernootjesquote:Op vrijdag 14 december 2007 04:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's zo een uur geleden, doe nu maar bier [ afbeelding ]
hier moet ik toch wel even op reageren met een welgemeendequote:Op vrijdag 14 december 2007 03:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik heb net geneukt en daarna ze heeft me gepijpt, toen viel ze in slaap en dacht ik "laat ik FOK! nog eens checken"
Tijgernootjesquote:Op vrijdag 14 december 2007 04:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bier had ik al. En Tijgernootjes
dat zag ik vanavond voor het eerst een stukje. na 2 minuten weggezapt want wát een teringirritante quasi-elitaire zeikerds zeg.quote:Op vrijdag 14 december 2007 04:25 schreef arneaux het volgende:
Nu is dwdd bijna afgelopen. Dan maar Bij Ons in de Pc. Ook wel leuk.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |