zullen we samen ziek op bed gaan liggen danquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
grmbl... ik ben ziek jah, daardoor vergeet ik gewoon hele woorden in te tikken
Dement... en dat op zo een jonge leeftijdquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
grmbl... ik ben ziek jah, daardoor vergeet ik gewoon hele woorden in te tikken
ja dat zie je idd weinig bij midden twintigersquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dement... en dat op zo een jonge leeftijd
slaap zacht masdjequote:Op vrijdag 14 december 2007 02:39 schreef MASD het volgende:
ik ga nu echt weer slapen.
over 10 dagen kan ik niet dus alvast een tot ziens aan PS
Ik zou om 9 uur op moeten... maar met wat geregel is dat 11 gewordenquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:43 schreef MASD het volgende:
[..]
8 uur opstaan hezit het al een paar uur uit te stellen.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat zie je idd weinig bij midden twintigers
Welzijnsziekte?quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat zie je idd weinig bij midden twintigers
* PrintScreen nog een vers kopje thee inschenkt voor SOLquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
![]()
als mijn thee op is, ga ik weer een poging wagen om te slapen
van teveel kun je niet goed slapen, theeïne houd je bijn anet zo wakker als caffeïnequote:Op vrijdag 14 december 2007 02:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
![]()
als mijn thee op is, ga ik weer een poging wagen om te slapen
ik gewone thee van Lipton met schijfje citroenquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
van teveel kun je niet goed slapen, theeïne houd je bijn anet zo wakker als caffeïne
ik heb vandaag al 3 liter thee op![]()
wel lekkere van simon levelt
theïne is idd gewoon en synoniem voor cafeïnequote:Op vrijdag 14 december 2007 02:49 schreef krioro het volgende:
en in thee zit ook cafeïne, toch?
neen 1 kop koffie bevat gem 2x zoveel cafeïne/theïnequote:Op vrijdag 14 december 2007 02:50 schreef MASD het volgende:
in thee ook ja. meer dan in koffie of cola zelfs volgens mij.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:52 schreef PrintScreen het volgende:
Ik begin gewoon een beetje slaperig te worden van de woorden theïne en cafeïne
dank je, het werkt!quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
*SOL schudt krioro's hand weer wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |