ik gewone thee van Lipton met schijfje citroenquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
van teveel kun je niet goed slapen, theeïne houd je bijn anet zo wakker als caffeïne
ik heb vandaag al 3 liter thee op![]()
wel lekkere van simon levelt
theïne is idd gewoon en synoniem voor cafeïnequote:Op vrijdag 14 december 2007 02:49 schreef krioro het volgende:
en in thee zit ook cafeïne, toch?
neen 1 kop koffie bevat gem 2x zoveel cafeïne/theïnequote:Op vrijdag 14 december 2007 02:50 schreef MASD het volgende:
in thee ook ja. meer dan in koffie of cola zelfs volgens mij.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:52 schreef PrintScreen het volgende:
Ik begin gewoon een beetje slaperig te worden van de woorden theïne en cafeïne
dank je, het werkt!quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
*SOL schudt krioro's hand weer wakker
okquote:
ik lust wel een tostiquote:Op vrijdag 14 december 2007 02:57 schreef krioro het volgende:
ik begin trek te krijgen, de broodrooster lonkt.
eentje met oude kaas en knoflook-sambalquote:Op vrijdag 14 december 2007 03:00 schreef krioro het volgende:
[..]
GMTAen ik ben best goed in tosti's maken
Dat is heul niet leukquote:
waar woon je ookal weerquote:Op vrijdag 14 december 2007 03:04 schreef krioro het volgende:
ok iedereen die wil mag nu langskomen en dan maak ik tosti's
van sambal komt het juist lekker losquote:Op vrijdag 14 december 2007 03:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
eentje met oude kaas en knoflook-sambaldurf te wedden dat ik dan nog meer snot krijg
ik lust ook geen kaasquote:Op vrijdag 14 december 2007 03:04 schreef PrintScreen het volgende:
Ow... ik lust geen kaas
Tostie ham ananas of aardbeienjam met banaan
Ik durf op dit tijdstip niet alleen over straatquote:Op vrijdag 14 december 2007 03:04 schreef krioro het volgende:
ok iedereen die wil mag nu langskomen en dan maak ik tosti's
Een medelander hier op Fok!quote:
oh moet ik hem komen brengen ook nog zeker?quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:04 schreef SeaOfLove het volgende:
*SOL wacht op de tosti van krioro en gaat dan weer richting bed, de volgende paar uurtjes slaap pikken
Tilburgquote:waar woon je ookal weer
* PrintScreen smullen doet en krioro errug lief doet vinden.quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:12 schreef krioro het volgende:
nou ok omdat jullie van die bevallige vrouwmensen zijn en PeZu gewoon tof is doe ik het zo wel:
* krioro geeft PS een tosti met aardbeienjam en banaan
quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:12 schreef krioro het volgende:
nou ok omdat jullie van die bevallige vrouwmensen zijn en PeZu gewoon tof is doe ik het zo wel:
* krioro geeft SOL een tosti met oude kaas en knoflooksambal
* krioro geeft PS een tosti met aardbeienjam en banaan
* krioro geeft PeZu een tosti met kipfilet en watermeloen
Truste meis, ik ga ook weer een poging wagenquote:Op vrijdag 14 december 2007 03:13 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben slapen
Tot over een dag of wat en prettig weekend
ooh dan moet ik ook meequote:Op vrijdag 14 december 2007 03:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Truste meis, ik ga ook weer een poging wagen![]()
voor iedereen
Mooie graftekstquote:
half wakker onderweg naar jhet bedje van SOLquote:Op vrijdag 14 december 2007 03:24 schreef MLI het volgende:
Hey! Mensen hier zijn wakker!!
eentje iig nog welquote:Op vrijdag 14 december 2007 03:24 schreef MLI het volgende:
Hey! Mensen hier zijn wakker!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |