Met kaas zeker?quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:33 schreef krioro het volgende:
[..]
dan ga ik voor mezelf tosti's maken
nee ik heb banaan en aardbeienjam dus ik ga jouw versie proberen!quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Met kaas zeker?
Ik ga slapen mensen...trusten voor later krioro
Nee, bleekselderij is lekker.quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:39 schreef Sapstengel het volgende:
Bananenjam? wtf.
Omdat weekendquote:Op vrijdag 14 december 2007 03:49 schreef arneaux het volgende:
Waarom zijn jullie eigenlijk nog wakker?
Geen zin om te slapen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:49 schreef arneaux het volgende:
Waarom zijn jullie eigenlijk nog wakker?
Maar jezus. 4 uur.quote:
Ik mix wat nummertjes aan elkaar.quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:51 schreef arneaux het volgende:
Vraag me af wat jullie dan doen, naast Fok, om een beetje bezig te blijven?
Maar jezus. 4 uur.quote:
Haha, teveel gezopen. Dan lukt het mij inderdaad ook niet om in mn graf te gaan liggen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:51 schreef Sapstengel het volgende:
Net terug van een feest. En over 7 uur alweer college. Maar ik kan niet slapen op dit moment.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik mix wat nummertjes aan elkaar.
Ow ik heb net geneukt en daarna ze heeft me gepijpt, toen viel ze in slaap en dacht ik "laat ik FOK! nog eens checken"quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Maar jezus. 4 uur.. Vraag me af wat jullie dan doen, naast Fok, om een beetje bezig te blijven? Ik kijk nog maar een keer een hh van DWDD.
dwdd.vara.nlquote:Op vrijdag 14 december 2007 03:55 schreef remlof het volgende:
Waar zie jij de herhaling van DWDD? Ik zie alleen maar die turkse soap
Nog meer?quote:Op vrijdag 14 december 2007 03:56 schreef MLI het volgende:
Waar blijven bier en tieten?
Wat trancenummertjes aan elkaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |