Beterschap, PoekieWoekie.quote:18:25 Selène in het nauw...
Inmiddels heeft Huub ter ore gekregen dat Selène in de veronderstelling is dat er een ontslagronde tegen haar heeft aangevraagd. De kleine Oldenzaler besluit haar even op te zoeken. "Hoezo denk je dat?", vraagt hij. "Dat had ik rond horen vliegen", reageert de gastspeelster. "Oké en nu even concreet?", blijkt Huub niet tevreden te zijn met het antwoord. "Daar heb ik geen behoefte aan", bitst Selène. "Doe normaal! Als je een probleem met Luc hebt, heb je nog geen probleem met mij!", roept Huub dan weer. Eén ding is duidelijk: Selène gaat een nare avond tegemoet!
Toen kreeg Dennis de keus van de febo.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe ging dat de vorige keer dan met Luc.Toen stuurde Dennis hem toch weg.
Ben toch bang dat dit chronisch is......... en helaas niet gewoon een slechte dagquote:Op donderdag 13 december 2007 19:05 schreef Copycat het volgende:
PoekieWoekie heeft weer eens één van die dagen dat het gewoon niet wil lukken:
[..]
Beterschap, PoekieWoekie.
Hebben de gastspelers de kooi gewonnen?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:06 schreef T-lex het volgende:
Hoe lang zal het duren voor ze er achter komen, dat de rest niet terug komt.
Een sabatical van een aantal jaren, zeg 50, zal haar goed doen.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 december 2007 19:06 schreef T-lex het volgende:
Hoe lang zal het duren voor ze er achter komen, dat de rest niet terug komt.
misschien wordt brian hier nu wel mee geconfronteerd in de kooiquote:Op donderdag 13 december 2007 19:08 schreef Dark het volgende:
Heeft Brian al iets gehoord over zijn enorme overschot aan contactpunten?
Na al die bezoekjes nog 610 ceepees over, hoe doet ie het toch?
ja heel dynamisch allemaal .......wat een baby die selenequote:Op donderdag 13 december 2007 19:10 schreef Dark het volgende:
Ik geniet van de conversatie tussen de 2 gastspelers
Keigoede streams!
Je hebt mijn OP niet gelezen.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:09 schreef mazaru het volgende:
Bijna een gebedsscene gemist
[ afbeelding ]
Die kut van een poffer zal Brian NOOIT ergens mee confronteren en al helemaal niet ON CAM!quote:Op donderdag 13 december 2007 19:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
misschien wordt brian hier nu wel mee geconfronteerd in de kooi
of ze horen dat de kooi stopt volgende week en dan doen de contactpunten er niet meer toe
De rest is gevlucht..quote:Op donderdag 13 december 2007 19:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hebben de gastspelers de kooi gewonnen?
Zeurlène moet echt iets doen aan die snor!quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 19:14 schreef Dark het volgende:
Zeurlène moet echt iets doen aan die snor!
Ze begint te lijken op Frieda Kalo
Oeps, Thnxquote:Op donderdag 13 december 2007 19:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is idd erg prominent aanwezig.
Frida Kahlo
Guttegut, gaan we weer zeurlènen? Lieke jankte toch onder de bbq en de wannabees zitten in het kantoor.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Die is onduidelijk voor wie net binnenkomt... hoezo 'bbq'? Waar zijn de miljonairs?
Dit zijn dus de uitgegeven cp's van A en B!quote:Op donderdag 13 december 2007 17:29 schreef DeGoudenBoy het volgende:
A2EJ (Heeft alles bijgehouden!)
Lid NowLife
Hier het lijsje van 25 sept tot nu van de cp die Amanda en Brian hebben uitgegeven:
25 sep 050 cp Amanda belt
07 okt 150 cp bezoek Brian
08 okt 050 cp Amanda belt
09 okt 050 cp Amanda coll moeder
12 okt 150 cp bezoek Brian
18 okt 050 cp Amanda belt
18 okt 150 cp bezoek Brian
26 okt 150 cp bezoek Brian
08 nov 050 cp Amanda coll moeder
09 nov 150 cp bezoek Brian
20 nov 050 cp coll Luc Brian Amanda
01 dec 150 cp bezoek Dennis
02 dec 050 cp Amanda belt
04 dec 050 cp Brian belt
06 dec 150 cp bezoek Brian
09 dec 050 cp Amanda belt
opgeteld 1500 cp
Wow, indrukwekkend lijstje. Manipulerend kutwijf Flens, eat your heart out of kom met een verklaring.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:20 schreef Dark het volgende:
[..]
Dit zijn dus de uitgegeven cp's van A en B!
Kan me niet voorstellen dat ze er ook zoveel ontvangen hebben.....en, dan ook nog 610 cp's OVER hebben?
Het is allerminst stralend in DGK......helaas!quote:Op donderdag 13 december 2007 19:21 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede avond toegewenst
Allemaal leuk dit. Maar wat was het beginsaldo en wat kwam er binnen.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wow, indrukwekkend lijstje. Manipulerend kutwijf Flens, eat your heart out of kom met een verklaring.
(IJdele hoop, ik weet het.)
Nee zeg, een OP van meer dan een regel van beequeen... waag het niet er iets over te zeggenquote:Op donderdag 13 december 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Guttegut, gaan we weer zeurlènen? Lieke jankte toch onder de bbq en de wannabees zitten in het kantoor.
Staat gewoon in de OP hoor.
Ben benieuwd of Theo, Radna en Joris hier iets mee kunnen?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wow, indrukwekkend lijstje. Manipulerend kutwijf Flens, eat your heart out of kom met een verklaring.
(IJdele hoop, ik weet het.)
het zit en probeert te janken ala Nadiaquote:Op donderdag 13 december 2007 19:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is die met dat bruine haar aan het doen?
Brian is de bewoner die altijd het meeste bezoek heeft uitgenodigd, regelmatig gebeld heeft, terwijl anderen snel door hun ceepees heen waren.........rarara?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:24 schreef T-lex het volgende:
[..]
Allemaal leuk dit. Maar wat was het beginsaldo en wat kwam er binnen.Niet geheel onbelangrijk.
Laten we maar zeggen dat het bijna niet meer te achterhalen is. Toch, als je er werk van maakt kom je er wel achter.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:24 schreef T-lex het volgende:
[..]
Allemaal leuk dit. Maar wat was het beginsaldo en wat kwam er binnen.Niet geheel onbelangrijk.
Lamme Luc en Zeurlène profileren zich als nieuwe miljonairsquote:Op donderdag 13 december 2007 19:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
4 streams op een blinde muur zou nog spannender zijn
Moet je op z'n minst schizofreen voor zijn om zoiets te willen checkenquote:Op donderdag 13 december 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laten we maar zeggen dat het bijna niet meer te achterhalen is. Toch, als je er werk van maakt kom je er wel achter.
Ik laat dit aan @tuinfluiter over.
Ach, ik had er ook een 5 min COS van kunnen maken zoals velen hier doen.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:24 schreef Disana het volgende:
Het verhaal is totaal verwarrend. Wie denkt er nog aan Lieke die ooit eens onder de barbecue zat te huilen.
Tuinfluiter kan dit natuurlijk veel beter dan DGK_Redactie onder leiding van die kut van een Flensquote:Op donderdag 13 december 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laten we maar zeggen dat het bijna niet meer te achterhalen is. Toch, als je er werk van maakt kom je er wel achter.
Ach de klusjes voor Holleeder staan toch niet in de boeken...dus de CP's die daarmee verdient zijn, zijn toch niet te achterhalen.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is echt érgquote:Op donderdag 13 december 2007 19:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig nuworden de streams nog leuker.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:31 schreef Varen het volgende:
melissa is er
quote:Op donderdag 13 december 2007 19:34 schreef lorence1 het volgende:
KUNNEN DE streams op iets anders? of hebben ze een geheim overleg met achter
Die jankerd heeft heur nephaar uitgeleend aan Amanda, die heeft dat nephaar op haar beurt volledig verneukt!quote:Op donderdag 13 december 2007 19:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Tjongejonge, bestaan er ook nog vrouwen zonder extensions in die Kooi?
Dacht dat die jankerd echt haar had...
Het ontgaat mij nog steeds wat die Melissa daar uitvoert, én wat zij toevoegt daar, volgens mij niets..quote:Op donderdag 13 december 2007 19:31 schreef Varen het volgende:
melissa is er
Alle scripts voor de komende weken worden in kantoor doorgenomen.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:34 schreef lorence1 het volgende:
Jij zegt het ik denk het. Dat manipulatieve kutwijf Flens is bezig Huub er van te overtuigen thuis te blijven zaterdag.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:34 schreef lorence1 het volgende:
Nee idd. En als ze wat moet doen dan neemt ze haar eigen butler mee.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het ontgaat mij nog steeds wat die Melissa daar uitvoert, én wat zij toevoegt daar, volgens mij niets..
Nogmaals, dit is Naad 2 alleen zonder eetstoornis maar wel een persoonlijkheidsstoornis.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:38 schreef Starlie het volgende:
Selene vind het al erg om haar eigen kop in de spiegel te zien... Nou meid als je nu begint met het weghalen van je snor vind je het vast al minder erg om je eigen hoofd in de spiegel te zien!
Mooie OP, maar dit was voor mij ook niet echt duidelijkquote:Op donderdag 13 december 2007 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, ik had er ook een 5 min COS van kunnen maken zoals velen hier doen.![]()
En Lieke onder de bbq is een klassieker.
Ze lijkt wel een zigeuner zo.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:38 schreef Starlie het volgende:
Selene vind het al erg om haar eigen kop in de spiegel te zien... Nou meid als je nu begint met het weghalen van je snor vind je het vast al minder erg om je eigen hoofd in de spiegel te zien!
VVquote:19:21 - Spreken is zilver, zwijgen is goud
Na het heftige gesprek van net en een stevige knuffel zitten de twee gastspelers tegenover elkaar. Ze zeggen niks en je kan een speld horen vallen. Zullen de twee vrede hebben met de situatie? Wij zijn in ieder geval wel benieuwd of ze nou samen gaan slapen of niet!
Sorry, misschien bbq'en jullie in N.A. niet zoveel.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:41 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Mooie OP, maar dit was voor mij ook niet echt duidelijk
In principe is zij daar om tv te maken met de miljonairs, dat butler zijn is maar een farce. Ik heb haar maar op 1 leuke actie kunnen betrappen en dat was met Amanda en de ketting voor Tamara, voor de rest herrinner ik me niks.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het ontgaat mij nog steeds wat die Melissa daar uitvoert, én wat zij toevoegt daar, volgens mij niets..
Dat mens lekt als een vergiet. Hadden we maar veel eerder geweten wie er achter een deel van die gekleurde verslagen zat.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:46 schreef beequeen het volgende:
PoekieWoekie volgt gespannen de streams.
[..]
VV
Waarom verbaast mij dat nou niks...quote:Op donderdag 13 december 2007 19:48 schreef 2live het volgende:
[..]
In principe is zij daar om tv te maken met de miljonairs, dat butler zijn is maar een farce. Ik heb haar maar op 1 leuke actie kunnen betrappen en dat was met Amanda en de ketting voor Tamara, voor de rest herrinner ik me niks.
Nou ik niet.Denk als ze gewoon allemaal hun eigen spel zouden spelen zou het veel leuker zijn.De spontaniteit is er echt van af.Denk ook bij een hoop streamers.Het zijn allemaal z acteurs geworden .En ik geloof niks meer en dat was juist het leuke van dit programma.Alle 5 de miljonairs spelen het script na en lichten zo in feite de fans die ze zo steunen heel erg op.In feite zou er niemand meer post of nog wat moeten sturen.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:55 schreef Py het volgende:
Dus weer nieuwe verhaallijntjes. Ben benieuwd
Die was net benedenquote:Op donderdag 13 december 2007 20:01 schreef Dark het volgende:
Waar is Lieke?
Wat? Wat? Wat?quote:Op donderdag 13 december 2007 20:01 schreef beequeen het volgende:
OMG, de brief van een fan aan Amanda.Ik vertrouw weer op VOL met een filmpje.
Selene: Ik vind het verschil tussen Miljonairs en Gast-spelers belachelijk.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:39 schreef Py het volgende:
Ze hebben oliebollen gebakken in het kantoor
en de gastspelers mochten niet meedoen.
Dear, kijk nu eerst maar naar het filmpje van Brian, de rest volgt. Ik viel er middenin maar volgens mij snapte ze de hele brief niet.quote:
Hij is verkouden, ze mag hem net zoenen, dan wordt ze ook ziek en hij wil haar zoenen op haar verjaardag, morgen (dat stukje?)quote:Op donderdag 13 december 2007 20:05 schreef SIRA het volgende:
Wat zat Brian nou te mompelen tegen Amanda?
Kon iemand dat verstaan ?
En toch kijken we nog.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou ik niet.Denk als ze gewoon allemaal hun eigen spel zouden spelen zou het veel leuker zijn.De spontaniteit is er echt van af.Denk ook bij een hoop streamers.Het zijn allemaal z acteurs geworden .En ik geloof niks meer en dat was juist het leuke van dit programma.Alle 5 de miljonairs spelen het script na en lichten zo in feite de fans die ze zo steunen heel erg op.In feite zou er niemand meer post of nog wat moeten sturen.
Dat zal wel.. ik verstond 't nl niet, hahaquote:Op donderdag 13 december 2007 20:07 schreef Varen het volgende:
[..]
Hij is verkouden, ze mag hem net zoenen, dan wordt ze ook ziek en hij wil haar zoenen op haar verjaardag, morgen (dat stukje?)
Voor elk idee moeten ze naar de telefoon.Is toch niet meer spontaan.En als ze zo graag show willen maken,waarom kijken ze dan niet wat de kijkers willen zien en daar op doorgaan.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:07 schreef Py het volgende:
[..]
En toch kijken we nog.![]()
Dat er verhaallijnen verzonnen worden is volgens achter denk ik noodzaak omdat ze anders ook gewoon kunnen zitten wachten tot de ander weggaat of vanalles en nog wat proberen waar geen tv van te maken valt.
De bewoners mogen zelf ook verhaallijnen verzinnen. Volgens mij is Jaap degene die zelf zijn meeste verhaallijnen verzint.
Zoals welke dan? Ik heb er nog nooit een kunnen ontdekken vanaf de tijd dat Terror Jaap is overleden...quote:Op donderdag 13 december 2007 20:07 schreef Py het volgende:
[..]
En toch kijken we nog.![]()
Dat er verhaallijnen verzonnen worden is volgens achter denk ik noodzaak omdat ze anders ook gewoon kunnen zitten wachten tot de ander weggaat of vanalles en nog wat proberen waar geen tv van te maken valt.
De bewoners mogen zelf ook verhaallijnen verzinnen. Volgens mij is Jaap degene die zelf zijn meeste verhaallijnen verzint.
Nee, daarom is zij ook zo volkomen onnodig daar, maar ja, op de hand van A&B, dat is altijd een pré daar, ik bedoel een voorwaardequote:Op donderdag 13 december 2007 19:48 schreef 2live het volgende:
[..]
In principe is zij daar om tv te maken met de miljonairs, dat butler zijn is maar een farce. Ik heb haar maar op 1 leuke actie kunnen betrappen en dat was met Amanda en de ketting voor Tamara, voor de rest herrinner ik me niks.
Nieuwe actie: Stuur Snorlene een waxstripje.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:12 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
kan iemand van de redactie dit meisje er misschien even op wijzen dat ze haar snor vergeten is af te scheren?
tis echt te erg...
Ik mis Elly Gezellie, maar ja , die was besmet met het HOS virus. Niet te geloven dat iedereen die op de hand van Huub is het veld moet ruimen.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, daarom is zij ook zo volkomen onnodig daar, maar ja, op de hand van A&B, dat is altijd een pré daar, ik bedoel een voorwaarde
Fabeltjesquote:Op donderdag 13 december 2007 20:16 schreef tuinfluiter het volgende:
Nada , Lieke en Selene hebben allemaal ontharing, hars gehad rond hun lippen,
dan komen de snorharen grover en ruwer terug..........
Maar dat was in het begin niet zo.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Voor elk idee moeten ze naar de telefoon.Is toch niet meer spontaan.En als ze zo graag show willen maken,waarom kijken ze dan niet wat de kijkers willen zien en daar op doorgaan.
3 Voorbeelden waarvan ik denk dat ze van Jaap zelf komen:quote:Op donderdag 13 december 2007 20:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zoals welke dan? Ik heb er nog nooit een kunnen ontdekken vanaf de tijd dat Terror Jaap is overleden...
Toch is het opvallend Moots. Lieke, Naad en Zeurlène hebben een snor maar Amanda niet. Who shaves and who doesn't.quote:
Heb hem niet, maar als ik hem had en zou harsen, zou hij echt niet ruwer terugkomen.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij laat hem gewoon staan tegenwoordig?
Gesjelliequote:Op donderdag 13 december 2007 20:16 schreef tuinfluiter het volgende:
Nada , Lieke en Selene hebben waxontharing en harsontharing gehad rond hun lippen,
dan komen de snorharen grover en ruwer terug..........
Ik ga een keer bij Elly langs in het cafe waar ze werkt van haar zoon, ik vind haar een mooi mens.
goed plan!quote:Op donderdag 13 december 2007 20:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Nieuwe actie: Stuur Snorlene een waxstripje.
Die reactie sloeg nergens op, hij begon meteen met klootzak zeggen.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:24 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft echt bont gekregen, van het huis volgens Brian.
Zag je hoe Brian reageerde, vuil wordt die dan.
Zwart maken he, zei hij tegen Huub
Ja da's overtuigend idd.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:22 schreef PeterNB het volgende:
MeisjeMetDeSnor: " snik...snik....snik....en ik wil snik snik niet zeggen dat ik slachtoffer ben ofzo snik snik"
Hoe kan ze de achterbaksheid en roddelneigingen eigenlijk inpassen in het 'ik ben zo onzeker' verhaal?quote:Op donderdag 13 december 2007 20:22 schreef PeterNB het volgende:
MeisjeMetDeSnor: " snik...snik....snik....en ik wil snik snik niet zeggen dat ik slachtoffer ben ofzo snik snik"
toen mijn moeder seleen daarnet zag deed ze haar denken aan zorro...quote:Op donderdag 13 december 2007 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch is het opvallend Moots. Lieke, Naad en Zeurlène hebben een snor maar Amanda niet. Who shaves and who doesn't.
Huub zou hier een leuk thema van kunnen maken, maar ik merk aan zijn reaktie dat zoiets niet mag/kan?quote:Op donderdag 13 december 2007 20:25 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft dus een bontje gekregen van een fan. Huub ontdekt het omdat het voor de deur ligt om naar huis te sturen. Brian noemt Huub een klootzak omdat hij het op de streams zegt.
en Jaap bleef dat maar herhalen..' klootzak', klootzak' ..quote:Op donderdag 13 december 2007 20:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Die reactie sloeg nergens op, hij begon meteen met klootzak zeggen.
gescriptquote:Op donderdag 13 december 2007 20:20 schreef Py het volgende:
[..]
3 Voorbeelden waarvan ik denk dat ze van Jaap zelf komen:
Het aansluiten bij Dennis.
Het overlopen naar Huub en Lieke.
Cora.
Wat ik me afvraag hoe een "onzeker meisje" als Zeurlène Beauty en de Nerd heeft gewonnen.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe kan ze de achterbaksheid en roddelneigingen eigenlijk inpassen in het 'ik ben zo onzeker' verhaal?
voor Amanda is DGK ook een rusthuis. Ze blijft constant buiten schot, terwijl ze buiten best een onrustig leven had.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:28 schreef Dark het volgende:
Amanda ziet DGK als een rusthuis!
Hij kan toch verder gaan op het woord klootzak.Maar Huub doet verder weer niks.Doen ze liever bij de gastspeler.Snap dat echt niet hoor.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:28 schreef Varen het volgende:
[..]
Huub zou hier een leuk thema van kunnen maken, maar ik merk aan zijn reaktie dat zoiets niet mag/kan?
Snorlene zit hier gewoon schandalig om aandacht te vragen, ze zei net zelf dat ze veel aandacht en bevestiging nodig heeft.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag hoe een "onzeker meisje" als Zeurlène Beauty en de Nerd heeft gewonnen.
Het is een BS verhaal om zich in te likken bij de rest, Greet doet haar best.
Waar zit die snor dan?quote:Op donderdag 13 december 2007 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snorlene zit hier gewoon schandalig om aandacht te vragen, ze zei net zelf dat ze veel aandacht en bevestiging nodig heeft.
Gaf A ook toe!quote:Op donderdag 13 december 2007 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
voor Amanda is DGK ook een rusthuis. Ze blijft constant buiten schot, terwijl ze buiten best een onrustig leven had.
was ik niet bij, maar zou me niets verbazen.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:28 schreef Marieke_B het volgende:
gnavond tezaam![]()
Huub riep heel snel iets tegen Jaap (over het bontje)
'Die heeft ze gewoon gekregen omdat ze dreigede met weggaan' of zoiets
Heeft iemand dat ook gehoord?
ik ben even aan het nadenkenquote:
volgens mij valt het wel mee met die snor en is het meer een schaduw, het is niet op elke foto te zien. Maar ik vind het gewoon leuk om haar Snorlene te noemenquote:
We weten het niet. Jaap is er iig zeker toe in staat. En hij is graag aan zelf zet. Vandaar.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
gescript
gescript
Cora was er al voor de Kooi
mijn mening hoor
Welk filmpje van Brian? Die waarin hij vertelt over kansloze streamer-beigende Huub en Theo heb ik uiteraard al gekekenquote:Op donderdag 13 december 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
Dear, kijk nu eerst maar naar het filmpje van Brian, de rest volgt. Ik viel er middenin maar volgens mij snapte ze de hele brief niet.
Het ging over vertrouwen maar dan in niet in Jip en Janneke taal en wel doen alsof ze het begrijpt.
Een mooi script voor een p0rnfilm, je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:38 schreef mootie het volgende:
Amanda's nieuwe kledingstijl is echt dramatisch. Heb steeds het idee dat het een stripper verkleed als secretaresse is. Elk moment kan ze beginnen met de kleren van haar lijf te rukken.
Je bent gewoon ongeduldig. Ik wacht op de filmpjes van de post.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welk filmpje van Brian? Die waarin hij vertelt over kansloze streamer-beigende Huub en Theo heb ik uiteraard al gekeken.
nou kijk goed hij is erquote:
Dus ondanks de mishandelingen op reguliere basis door haar Bri is het leven voor Amanda nu lichter, kun je nagaan hoe haar leven voor die tijd was. En dat voor een zogenaamd 19-jarige...quote:Op donderdag 13 december 2007 20:34 schreef Dark het volgende:
[..]
Gaf A ook toe!
Buiten DGK was het leven een stuk zwaarder...........vindt ze zelf!
Déjà Vu .... ik dacht dat Nadia vertrokken was. :Squote:Op donderdag 13 december 2007 20:38 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Als Snorlène haar zinnetje niet krijgt gaat zij huilen.
Verwend nest is het.
Totaal geen begrip voor het feit, dat Lieke kapot was en al heel lang in die Kooi opgesloten zit.
We hebben weer een drama queen in de Kooi.
Zeur/Snorlène is volgens mij bikkelhard. Zal me niets verbazen als dit een script is.
Ze heeft het ook voor elkaar gekregen om Jeroen weg te pesten. (of zou dit ook gescript zijn?)
Heeft ze wel vaker. Als ze zich vrij voelt dan komen er regelmatig wijsheden uit die je niet zou verwachten bij zo'n ordinair imago.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:42 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik vind Amanda toch een heel goed mens en ook heel sterk. Ze heeft echt een punt hierin.
Ik ga ook op dit filmpje wachten:quote:Op donderdag 13 december 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
Je bent gewoon ongeduldig. Ik wacht op de filmpjes van de post.
quote:Brian zei dat productie per ongeluk echt bont had gekocht. Brian meende dat Huub mensen zwart maakte door te zeggen dat het echt bont is.
Op zich kan ik mij wel vinden in je verhaal maar zie het eens uit het oogpunt van de redactie...quote:Op donderdag 13 december 2007 20:40 schreef Py het volgende:
[..]
We weten het niet. Jaap is er iig zeker toe in staat. En hij is graag aan zelf zet. Vandaar.
TV maken is gewoon werk. Het is een bedrijf. Achter moet genoeg materiaal hebben om er kijkwaardige uitzendingen van te kunnen maken. Sinds ze bij RTL zitten, hangt de show aan een draadje. Dat weten de bewoners ook. Ook zij zijn bereid om ver te gaan om de show (en dus het spel) op de buis te houden.
Kijkcijfers is the magic word. Dat snappen de bewoners dondersgoed. Die zijn heus wel bereid mee te werken aan dingen.
Maar soms lijkt het wel of werkelijk alles gescript is. En dat valt denk ik ook wel een beetje mee.
Ja, een opname van een K1 gevecht. De PoPo is ondergeschikt aan gasten die elkaar lensbeuken.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:46 schreef blomst het volgende:
is er kans dat de popupol vanavond komt?
of staat er nog iets op het programma?
Wat niet?quote:Op donderdag 13 december 2007 20:48 schreef Prospera het volgende:
Selene: ik pik het niet meer
Amanda: nee
Yep...Gisteren of zo vertelde ze dat ze de opmerkingen van de fans met een kogeltje zout nam, dat ze nooit iets als waarheid nam maar eerst zelf ging kijken hoe ze daarover dacht...eingenlijk heel simpel maar heel wijs, iig voor mij dan. Het is ook hetzelfde wat ze nu zegt tegen Selène. Ik ga ook aan mijzelf twijfelen als iemand zus en zo zegt.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:45 schreef Py het volgende:
[..]
Heeft ze wel vaker. Als ze zich vrij voelt dan komen er regelmatig wijsheden uit die je niet zou verwachten bij zo'n ordinair imago.
Huub heeft Brian vaak genoeg aangepakt in het verleden (toen Stijn nog de touwtjes in handen had), dus het is echt niet zo dat Huub niet "durft". Dus je kan maar 1 conclusie trekken, Brian mag niet aangepakt worden...quote:Op donderdag 13 december 2007 20:31 schreef rooie3 het volgende:
Hij kan toch verder gaan op het woord klootzak.Maar Huub doet verder weer niks.Doen ze liever bij de gastspeler.Snap dat echt niet hoor.
Klopt. Zij zullen dus sturen om voldoende materiaal te krijgen om kijkcijfers te scoren.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Op zich kan ik mij wel vinden in je verhaal maar zie het eens uit het oogpunt van de redactie...
die moeten juist zorgen voor de kijkcijfers en dat kunnen ze alleen maar doen door bepaalde dingen te sturen, anders zouden de bewoners de hele dag op de bank hangen of in hun nest liggen...
snappie?
Nadia is Back ?quote:
Een kogeltje zout?quote:Op donderdag 13 december 2007 20:51 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Yep...Gisteren of zo vertelde ze dat ze de opmerkingen van de fans met een kogeltje zout nam, dat ze nooit iets als waarheid nam maar eerst zelf ging kijken hoe ze daarover dacht...eingenlijk heel simpel maar heel wijs, iig voor mij dan. Het is ook hetzelfde wat ze nu zegt tegen Selène. Ik ga ook aan mijzelf twijfelen als iemand zus en zo zegt.
Juist..quote:Op donderdag 13 december 2007 20:54 schreef Py het volgende:
[..]
Klopt. Zij zullen dus sturen om voldoende materiaal te krijgen om kijkcijfers te scoren.
Als de bewoners dat zelf niet snappen dan moet je ze dingen verplichten/afdwingen/opleggen.
Volgens mij hoef je hier af en toe alleen nog maar KIJKCIJFERS te roepen en er beginnen er wel een paar te bewegen. En na een jaar snappen ze ondertussen ook wel het een en ander van hoe je tv maakt. En wat wij leuk vinden en wat niet. Dus op die manier zijn het wel halve acteurs geworden denk ik.
Dat komt in onze ogen als gescript over denk ik. En daar worden nu zelfs ook zondebokken voor aangewezen. Maar het is eerder een soort natuurlijke situatie die zo is gegroeid. Ze zitten er allemaal (voor en achter de schermen) voor hetzelfde doel.
Kijkcijfers.
Verbaas u niet, verwonder u slechtsquote:Op donderdag 13 december 2007 21:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Juist..
en dat sommige streamers dat na 1 jaar nog niet snappen dat verbaast mij dan weer...
Niet zo lelijk doen tegen onze Francaise, ik vind het juist heel charmant deze versprekingen.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:56 schreef Py het volgende:
[..]
Een kogeltje zout?![]()
Zei Amanda dat of is dat een Francisme?![]()
Mar andersom mogen ze wl vuil verspreiden en sneren geven.Dat hoef je toch niet te pikken.Moet je Amanda nu horen en Huub maar aardig doen tegen hun.Huub gaat niet tegen hun omdat Amanda en Brian toch niet gebroken kunnen worden.Huub doet echt dom.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub heeft Brian vaak genoeg aangepakt in het verleden (toen Stijn nog de touwtjes in handen had), dus het is echt niet zo dat Huub niet "durft". Dus je kan maar 1 conclusie trekken, Brian mag niet aangepakt worden...
Nee dat zei ze idd niet letterlijk...Is dat niet een goede NLse utdrukking dan? Kogeltje zout?quote:Op donderdag 13 december 2007 20:56 schreef Py het volgende:
[..]
Een kogeltje zout?![]()
Zei Amanda dat of is dat een Francisme?![]()
Niet zo gek.. Als hij niet wordt aangepakt zijn er al genoeg 'incidentjes' die in de doofpot moeten, laat staan als hij echt 'UNDER ATTACK' isquote:Op donderdag 13 december 2007 20:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub heeft Brian vaak genoeg aangepakt in het verleden (toen Stijn nog de touwtjes in handen had), dus het is echt niet zo dat Huub niet "durft". Dus je kan maar 1 conclusie trekken, Brian mag niet aangepakt worden...
En Amanda wilde Huub de schuld te geven.Nu blijkt dat Brian er ook over had gepraat met Luc.Nu is Amanda vastgeluld.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:08 schreef Marieke_B het volgende:
Amanda probeert wanhopig Selene voor het B&A kamp te behouden.
Luc houdt goed stand nu
Chapeautje
Now we're talkin' shit!quote:Op donderdag 13 december 2007 21:10 schreef riri het volgende:
En maar kletsen en kletsen die Amanda....waarom zou iemand naar dat gezwets moeten luisteren...bij dat kind is er alleen maar eenrichtingsverkeer.......wat Brian er van achteren bij haar naar binnen werkt komt er via haar mond weer uit
Tis korreltje.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:07 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee dat zei ze idd niet letterlijk...Is dat niet een goede NLse utdrukking dan? Kogeltje zout?
Dank je! Leuk icoontje Beequeen, helemaal in de sfeer van DE blauwe kerstboom van DGK!quote:Op donderdag 13 december 2007 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet zo lelijk doen tegen onze Francaise, ik vind het juist heel charmant deze versprekingen.![]()
Ik stoor me meer aan het Briantilliaans van.......you know who.
T scheen behoorlijk diep te zijn ja.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:17 schreef Dementor het volgende:
De vinger van melissa ligt er bijna af volgens mij...
Ze liep met een glas tegen de deur aan.
Don Corleone?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wordt Brian op zijn bek geslagen door Don Huppeldepup?
Je ne sais pas, ik post hier vanaf het begin van DGK, wel een leuk idee.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:18 schreef Myriam1978 het volgende:
Hey maar iets anders hebben we nooit een kerstborrel met alle Fokkers van DGK? Toen ik begon te posten met BB1 was er soms een meet gebeuren is dat nog steeds van toepassing?
Verbaast mij niks..ik zag haar net al vlees snijden als een beginneling...quote:Op donderdag 13 december 2007 21:13 schreef beequeen het volgende:
*knip*
Paniek, diepe snee in de vinger van Mellisa. Brian mee naar het ziekenhuis?![]()
Een snee in haar borst zou in haar geval idd erger zijn geweest dan een vinger verliezen.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:24 schreef pullup het volgende:
Huub tegen Melissa als troost: je moet maar zo denken....je hebt altijd nog je borsten
Het vingeren valt nogal mee, een simpel verbandje heeft zijn werk gedaan.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Verbaast mij niks..ik zag haar net al vlees snijden als een beginneling...
moeilijk ook als je alleen maar uit eten gaat en vaste klant bent bij thuisbezorging
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 13 december 2007 21:28 schreef fredfik het volgende:
gaan ze jensen kijken?
beetje grootquote:Op donderdag 13 december 2007 21:30 schreef Dreamboy het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het is "je ne sais pas" maar ook een schattig foutje.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je ne c'est pas, ik post hier vanaf het begin van DGK, wel een leuk idee.![]()
Het was dus geen bloed maar wijn. De vinger van Mellisa zit er nog steeds aan.
Terug naar de schoolbanken dus, Frans kent mij beter dan ik Frans kan/ken.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:32 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Het is "je ne sais pas" maar ook een schattig foutje.
Tsja dan moeten wij iet regelen in januari of zo ergens centraal...Uiteindelijk zullen niet zoveel mensen komen maar wel leuk om de harde kern te leren kennen "in het echt"
mag ik het ook weten?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Terug naar de schoolbanken dus, Frans kent mij beter dan ik Frans kan/ken/kun.![]()
Borrel lijkt me gezellig maar dit is wel fors OT. PM eens.
misschien kan er dan beter een topic over geopend worden.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:46 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
mag ik het ook weten?
..ik ben eigenlijk ook wel stiekem een beetje benieuwd naar die harde kern..
Wat is PM?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Terug naar de schoolbanken dus, Frans kent mij beter dan ik Frans kan/ken.![]()
Borrel lijkt me gezellig maar dit is wel fors OT. PM eens.
Ik hoor het er iedereen wel over hebben maar ik heb nergens gelezen dat ie gestart was. En er zaten toch 5 weken tussen volgens de wannabees... de vorige was op 14 november meende ik...quote:Op donderdag 13 december 2007 21:34 schreef blomst het volgende:
tv kijken dus, niks niet popupoll
vraagje, weet iemand waar het topic staat waar je je ava kan laten maken, verbeteren
Op de Tien site liep de PoPo van 4 tot en met 9 december als ik met niet vergis, inmiddels afgesloten dus deze week de bekendmaking. ( als het hokje zijn werk goed doet.)quote:Op donderdag 13 december 2007 21:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoor het er iedereen wel over hebben maar ik heb nergens gelezen dat ie gestart was. En er zaten toch 5 weken tussen volgens de wannabees... de vorige was op 14 november meende ik...
Ik denk dat Brian een mooi kerstkadootje krijgt.
Ze kunnen niet eens CP tellen, denk je wel dat ze met de kalender overweg kunnen.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op de Tien site liep de PoPo van 4 tot en met 9 december als ik met niet vergis, inmiddels afgesloten dus deze week de bekendmaking. ( als het hokje zijn werk goed doet.)
quote:Op donderdag 13 december 2007 21:52 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Pro Memory![]()
nee hoor...Private Message....mail dus
Betekend dat je het ook niet zeker weet?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op de Tien site liep de PoPo van 4 tot en met 9 december als ik met niet vergis, inmiddels afgesloten dus deze week de bekendmaking. ( als het hokje zijn werk goed doet.)
Lieke heeft het al gezien. Vraag me niet hoe, maar dat zei ze tegen Huub.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:52 schreef pullup het volgende:
Lieke kijkt niet naar die rommelDat kan ik wel weer waarderen
Lol dat is inderdaad vaagquote:Op donderdag 13 december 2007 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lieke heeft het al gezien. Vraag me niet hoe, maar dat zei ze tegen Huub.
Ik weet de data niet meer precies maar wel dat je kon SMS'en. Een ding weet ik zeker, na maandag kon je niet meer stemmen.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Betekend dat je het ook niet zeker weet?
Ja leuk. Ik ben een keer naar een BB meeting geweest. Was gezellig.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:18 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dank je! Leuk icoontje Beequeen, helemaal in de sfeer van DE blauwe kerstboom van DGK!![]()
Hey maar iets anders hebben we nooit een kerstborrel met alle Fokkers van DGK? Toen ik begon te posten met BB1 was er soms een meet gebeuren is dat nog steeds van toepassing?
Jawel, maar dan zijn 'ze' niet meer zo goed te zien op camera.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:00 schreef KimiK het volgende:
Zitten er geen knoopjes op de blouse van A-del???
Ruud, ik zie net dat er plannen zijn voor een meeting o.a. met Palma.quote:Op donderdag 13 december 2007 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eens CP tellen, denk je wel dat ze met de kalender overweg kunnen.
Komen niet meer van de grond misschien?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja leuk. Ik ben een keer naar een BB meeting geweest. Was gezellig.
Ze komen nooit meer van de baan.
(is dat wel goed Nederlands)
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ruud, ik zie net dat er plannen zijn voor een meeting o.a. met Palma.
Ik zie handel!
bestel jij vast een mega order teiltjes in alle kleuren en voor ieder wat wils?
Ah... gelukkig, wilde al wat knoopjes op gaan sturenquote:Op donderdag 13 december 2007 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jawel, maar dan zijn 'ze' niet meer zo goed te zien op camera.
Aha, ik heb jullie door. Ik koop mijn eigen teiltjes wel bij de Action.quote:
Die heb je ook van mij gehoordquote:Op donderdag 13 december 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, ik heb jullie door. Ik koop mijn eigen teiltjes wel bij de Action.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |