In Spanje kent iedereen hem. Misschien kan hij beter daarheen verhuizen.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:23 schreef Meganog het volgende:
Luc heeft het over het gevaar van groupies, zijn video's, modellen waar hij mee werkt.
Ligt het aan mij dat ik nog nooit van die jongen gehoord heb?
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:36 schreef beequeen het volgende:
Bedankt Kahaarin![]()
Bedoel je gepimpt in je TT?
Wat een armoede.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
In Spanje kent iedereen hem. Misschien kan hij beter daarheen verhuizen.
http://www.youtube.com/watch?v=bRklAHO7v44
Met alles en iedereen, stel je voor dat ze het bij zichzelf moet zoeken!quote:Op donderdag 13 december 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
WTF, Zeurlène heeft Jaap nu ook al aangesproken over CORA en zegt dat hij 20 K in had moeten leggen omdat hij voor 2 telt.
Waar bemoeit dat wijf zich mee?
Lul Luuk en G. I. Lieke nemen de rollen van Nada en Dennix overquote:Op donderdag 13 december 2007 15:42 schreef Montolivio het volgende:
Lieke's zeur momentje over huub weer ..![]()
Lieke mag van mij wel vertrekkenquote:Op donderdag 13 december 2007 15:44 schreef Borga het volgende:
[..]
Lul Luuk en G. I. Lieke nemen de rollen van Nada en Dennix over![]()
![]()
Je kunt het melden in de FB maar er is vast wel een modje in de buurt die dit voor je wil veranderen, komt goed.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, kan iemand dat nog veranderen?
Ik vind hem leukquote:Op donderdag 13 december 2007 15:45 schreef kahaarin het volgende:
Is de OP zo goed?
En kan iemand de titel verbeteren?![]()
![]()
Lekker lurken..quote:Op donderdag 13 december 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt het melden in de FB maar er is vast wel een modje in de buurt die dit voor je wil veranderen, komt goed.
Hij is prachtig! TT verbeteren kunnen alleen modjes en hoger.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:45 schreef kahaarin het volgende:
Is de OP zo goed?
![]()
Mooi en lurker Gert is wakker geworden.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:45 schreef kahaarin het volgende:
Is de OP zo goed?
![]()
Is al klaar.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is prachtig! TT verbeteren kunnen alleen modjes en hoger.
Dankjulliewel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |