In Spanje kent iedereen hem. Misschien kan hij beter daarheen verhuizen.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:23 schreef Meganog het volgende:
Luc heeft het over het gevaar van groupies, zijn video's, modellen waar hij mee werkt.
Ligt het aan mij dat ik nog nooit van die jongen gehoord heb?
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:36 schreef beequeen het volgende:
Bedankt Kahaarin![]()
Bedoel je gepimpt in je TT?
Wat een armoede.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
In Spanje kent iedereen hem. Misschien kan hij beter daarheen verhuizen.
http://www.youtube.com/watch?v=bRklAHO7v44
Met alles en iedereen, stel je voor dat ze het bij zichzelf moet zoeken!quote:Op donderdag 13 december 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
WTF, Zeurlène heeft Jaap nu ook al aangesproken over CORA en zegt dat hij 20 K in had moeten leggen omdat hij voor 2 telt.
Waar bemoeit dat wijf zich mee?
Lul Luuk en G. I. Lieke nemen de rollen van Nada en Dennix overquote:Op donderdag 13 december 2007 15:42 schreef Montolivio het volgende:
Lieke's zeur momentje over huub weer ..![]()
Lieke mag van mij wel vertrekkenquote:Op donderdag 13 december 2007 15:44 schreef Borga het volgende:
[..]
Lul Luuk en G. I. Lieke nemen de rollen van Nada en Dennix over![]()
![]()
Je kunt het melden in de FB maar er is vast wel een modje in de buurt die dit voor je wil veranderen, komt goed.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, kan iemand dat nog veranderen?
Ik vind hem leukquote:Op donderdag 13 december 2007 15:45 schreef kahaarin het volgende:
Is de OP zo goed?
En kan iemand de titel verbeteren?![]()
![]()
Lekker lurken..quote:Op donderdag 13 december 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt het melden in de FB maar er is vast wel een modje in de buurt die dit voor je wil veranderen, komt goed.
Hij is prachtig! TT verbeteren kunnen alleen modjes en hoger.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:45 schreef kahaarin het volgende:
Is de OP zo goed?
![]()
Mooi en lurker Gert is wakker geworden.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:45 schreef kahaarin het volgende:
Is de OP zo goed?
![]()
Is al klaar.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is prachtig! TT verbeteren kunnen alleen modjes en hoger.
Dankjulliewel!quote:
De Rat gaat bij zichzelf af, als je geen gevoel hebt dan denk je zo, vandaar dat hij steeds mensen met kinderen uitnodigt.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:51 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian heeft Huub zijn neefjes alleen uitgenodigd om te slijmen bij zijn fans.
Goffer de goffer, Huub is stapel op die kids en vice versa, waar heeft die rat het over.
Ja, die laffe klootzak is lekker bezig ..... zal ook wel 25% in de PoPoll hebben,quote:Op donderdag 13 december 2007 15:51 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, Huub is stapel op die kids en vice versa, waar heeft die rat het over.
Paranoide trekjes en een karakter als een slang op pammetjes.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:52 schreef Borga het volgende:
Volgens Bwian haalt Huub fans over via de camera opstellingen
Hoorde ik dat die gitaarleraar vanochtend niet tegen hem zeggen? Okay, ik hoorde het niet, maar dacht het wel hier te hebben gelezen.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:54 schreef Meganog het volgende:
Brian zegt dat de beste manier is om dingen met een lach te nemen en jezelf niet te serieus te nemen...
Met dit soort misselijke verdachtmakingen zal Brian wel weer veel fans scóren.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:51 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian heeft Huub zijn neefjes alleen uitgenodigd om te slijmen bij zijn fans.\
Dat las ik ook, hij lijkt Amanda wel, nieuwe woordjes in je eigen voordeel gebruiken.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoorde ik dat die gitaarleraar vanochtend niet tegen hem zeggen? Okay, ik hoorde het niet, maar dacht het wel hier te hebben gelezen.
Huub fans bestaan niet.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
1. Het waren Huub zijn eigen woorden over die neefjes, uitgesproken tegen Lieke, ik geloof Brian wel.
2. Huub en z'n pa noemen de fans van hem kansloos. Ik deel die mening.
3. Huub bespeeld wel degelijk die fans die kansloos zijn. Ik zie dat al bijna een jaar lang.
Gelukkig nemen we jou niet serieus!quote:Op donderdag 13 december 2007 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
1. Het waren Huub zijn eigen woorden over die neefjes, uitgesproken tegen Lieke, ik geloof Brian wel.
3. Huub bespeeld wel degelijk die fans die kansloos zijn. Ik zie dat al bijna een jaar lang.
Morgen, 100% zeker weten jonge!quote:Op donderdag 13 december 2007 15:58 schreef Montolivio het volgende:
ik hoor selene al een aantal keren zeggen ook de laatste dagen dat ze iedereen ging gek maken.
Dat is nog niet echt aan het lukken lijkt het
(dennix had ook altijd zulke uitspraken)
Klopt, leuk dat hij zo'n uitspraak, gemaakt over zijn achterlijke gitaarlessen, nu gebruikt in dit gesprek. De gek wordt alleen maar gekker.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoorde ik dat die gitaarleraar vanochtend niet tegen hem zeggen? Okay, ik hoorde het niet, maar dacht het wel hier te hebben gelezen.
1. waar wanneer en hoelaatquote:Op donderdag 13 december 2007 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Valt mij ook op, vooral streamers toespreken op een gehaaide manier te proberen te beinvloeden, maar goed het werkt en alles voor het spel nietwaar.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:52 schreef Borga het volgende:
Volgens Bwian haalt Huub fans over via de camera opstellingen
Je naam zegt genoegquote:Op donderdag 13 december 2007 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat ben ik blij dat die knul weg isquote:Op donderdag 13 december 2007 15:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Morgen, 100% zeker weten jonge!
Flink hoor om Huubfans kansloos te noemen.Zegt meer over jouw dan over hun.Vind het altijd een beetje zielig als mensen alleen maar kunnen zuigen in dit topic.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |