Beterschap, PoekieWoekie.quote:18:25 Selène in het nauw...
Inmiddels heeft Huub ter ore gekregen dat Selène in de veronderstelling is dat er een ontslagronde tegen haar heeft aangevraagd. De kleine Oldenzaler besluit haar even op te zoeken. "Hoezo denk je dat?", vraagt hij. "Dat had ik rond horen vliegen", reageert de gastspeelster. "Oké en nu even concreet?", blijkt Huub niet tevreden te zijn met het antwoord. "Daar heb ik geen behoefte aan", bitst Selène. "Doe normaal! Als je een probleem met Luc hebt, heb je nog geen probleem met mij!", roept Huub dan weer. Eén ding is duidelijk: Selène gaat een nare avond tegemoet!
Toen kreeg Dennis de keus van de febo.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe ging dat de vorige keer dan met Luc.Toen stuurde Dennis hem toch weg.
Ben toch bang dat dit chronisch is......... en helaas niet gewoon een slechte dagquote:Op donderdag 13 december 2007 19:05 schreef Copycat het volgende:
PoekieWoekie heeft weer eens één van die dagen dat het gewoon niet wil lukken:
[..]
Beterschap, PoekieWoekie.
Hebben de gastspelers de kooi gewonnen?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:06 schreef T-lex het volgende:
Hoe lang zal het duren voor ze er achter komen, dat de rest niet terug komt.
Een sabatical van een aantal jaren, zeg 50, zal haar goed doen.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 december 2007 19:06 schreef T-lex het volgende:
Hoe lang zal het duren voor ze er achter komen, dat de rest niet terug komt.
misschien wordt brian hier nu wel mee geconfronteerd in de kooiquote:Op donderdag 13 december 2007 19:08 schreef Dark het volgende:
Heeft Brian al iets gehoord over zijn enorme overschot aan contactpunten?
Na al die bezoekjes nog 610 ceepees over, hoe doet ie het toch?
ja heel dynamisch allemaal .......wat een baby die selenequote:Op donderdag 13 december 2007 19:10 schreef Dark het volgende:
Ik geniet van de conversatie tussen de 2 gastspelers
Keigoede streams!
Je hebt mijn OP niet gelezen.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:09 schreef mazaru het volgende:
Bijna een gebedsscene gemist
[ afbeelding ]
Die kut van een poffer zal Brian NOOIT ergens mee confronteren en al helemaal niet ON CAM!quote:Op donderdag 13 december 2007 19:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
misschien wordt brian hier nu wel mee geconfronteerd in de kooi
of ze horen dat de kooi stopt volgende week en dan doen de contactpunten er niet meer toe
De rest is gevlucht..quote:Op donderdag 13 december 2007 19:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hebben de gastspelers de kooi gewonnen?
Zeurlène moet echt iets doen aan die snor!quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 19:14 schreef Dark het volgende:
Zeurlène moet echt iets doen aan die snor!
Ze begint te lijken op Frieda Kalo
Oeps, Thnxquote:Op donderdag 13 december 2007 19:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is idd erg prominent aanwezig.
Frida Kahlo
Guttegut, gaan we weer zeurlènen? Lieke jankte toch onder de bbq en de wannabees zitten in het kantoor.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Die is onduidelijk voor wie net binnenkomt... hoezo 'bbq'? Waar zijn de miljonairs?
Dit zijn dus de uitgegeven cp's van A en B!quote:Op donderdag 13 december 2007 17:29 schreef DeGoudenBoy het volgende:
A2EJ (Heeft alles bijgehouden!)
Lid NowLife
Hier het lijsje van 25 sept tot nu van de cp die Amanda en Brian hebben uitgegeven:
25 sep 050 cp Amanda belt
07 okt 150 cp bezoek Brian
08 okt 050 cp Amanda belt
09 okt 050 cp Amanda coll moeder
12 okt 150 cp bezoek Brian
18 okt 050 cp Amanda belt
18 okt 150 cp bezoek Brian
26 okt 150 cp bezoek Brian
08 nov 050 cp Amanda coll moeder
09 nov 150 cp bezoek Brian
20 nov 050 cp coll Luc Brian Amanda
01 dec 150 cp bezoek Dennis
02 dec 050 cp Amanda belt
04 dec 050 cp Brian belt
06 dec 150 cp bezoek Brian
09 dec 050 cp Amanda belt
opgeteld 1500 cp
Wow, indrukwekkend lijstje. Manipulerend kutwijf Flens, eat your heart out of kom met een verklaring.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:20 schreef Dark het volgende:
[..]
Dit zijn dus de uitgegeven cp's van A en B!
Kan me niet voorstellen dat ze er ook zoveel ontvangen hebben.....en, dan ook nog 610 cp's OVER hebben?
Het is allerminst stralend in DGK......helaas!quote:Op donderdag 13 december 2007 19:21 schreef DrsH het volgende:
Een stralend goede avond toegewenst
Allemaal leuk dit. Maar wat was het beginsaldo en wat kwam er binnen.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wow, indrukwekkend lijstje. Manipulerend kutwijf Flens, eat your heart out of kom met een verklaring.
(IJdele hoop, ik weet het.)
Nee zeg, een OP van meer dan een regel van beequeen... waag het niet er iets over te zeggenquote:Op donderdag 13 december 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Guttegut, gaan we weer zeurlènen? Lieke jankte toch onder de bbq en de wannabees zitten in het kantoor.
Staat gewoon in de OP hoor.
Ben benieuwd of Theo, Radna en Joris hier iets mee kunnen?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wow, indrukwekkend lijstje. Manipulerend kutwijf Flens, eat your heart out of kom met een verklaring.
(IJdele hoop, ik weet het.)
het zit en probeert te janken ala Nadiaquote:Op donderdag 13 december 2007 19:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is die met dat bruine haar aan het doen?
Brian is de bewoner die altijd het meeste bezoek heeft uitgenodigd, regelmatig gebeld heeft, terwijl anderen snel door hun ceepees heen waren.........rarara?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:24 schreef T-lex het volgende:
[..]
Allemaal leuk dit. Maar wat was het beginsaldo en wat kwam er binnen.Niet geheel onbelangrijk.
Laten we maar zeggen dat het bijna niet meer te achterhalen is. Toch, als je er werk van maakt kom je er wel achter.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:24 schreef T-lex het volgende:
[..]
Allemaal leuk dit. Maar wat was het beginsaldo en wat kwam er binnen.Niet geheel onbelangrijk.
Lamme Luc en Zeurlène profileren zich als nieuwe miljonairsquote:Op donderdag 13 december 2007 19:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
4 streams op een blinde muur zou nog spannender zijn
Moet je op z'n minst schizofreen voor zijn om zoiets te willen checkenquote:Op donderdag 13 december 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laten we maar zeggen dat het bijna niet meer te achterhalen is. Toch, als je er werk van maakt kom je er wel achter.
Ik laat dit aan @tuinfluiter over.
Ach, ik had er ook een 5 min COS van kunnen maken zoals velen hier doen.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:24 schreef Disana het volgende:
Het verhaal is totaal verwarrend. Wie denkt er nog aan Lieke die ooit eens onder de barbecue zat te huilen.
Tuinfluiter kan dit natuurlijk veel beter dan DGK_Redactie onder leiding van die kut van een Flensquote:Op donderdag 13 december 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laten we maar zeggen dat het bijna niet meer te achterhalen is. Toch, als je er werk van maakt kom je er wel achter.
Ach de klusjes voor Holleeder staan toch niet in de boeken...dus de CP's die daarmee verdient zijn, zijn toch niet te achterhalen.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is echt érgquote:Op donderdag 13 december 2007 19:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig nuworden de streams nog leuker.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:31 schreef Varen het volgende:
melissa is er
quote:Op donderdag 13 december 2007 19:34 schreef lorence1 het volgende:
KUNNEN DE streams op iets anders? of hebben ze een geheim overleg met achter
Die jankerd heeft heur nephaar uitgeleend aan Amanda, die heeft dat nephaar op haar beurt volledig verneukt!quote:Op donderdag 13 december 2007 19:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Tjongejonge, bestaan er ook nog vrouwen zonder extensions in die Kooi?
Dacht dat die jankerd echt haar had...
Het ontgaat mij nog steeds wat die Melissa daar uitvoert, én wat zij toevoegt daar, volgens mij niets..quote:Op donderdag 13 december 2007 19:31 schreef Varen het volgende:
melissa is er
Alle scripts voor de komende weken worden in kantoor doorgenomen.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:34 schreef lorence1 het volgende:
Jij zegt het ik denk het. Dat manipulatieve kutwijf Flens is bezig Huub er van te overtuigen thuis te blijven zaterdag.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:34 schreef lorence1 het volgende:
Nee idd. En als ze wat moet doen dan neemt ze haar eigen butler mee.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het ontgaat mij nog steeds wat die Melissa daar uitvoert, én wat zij toevoegt daar, volgens mij niets..
Nogmaals, dit is Naad 2 alleen zonder eetstoornis maar wel een persoonlijkheidsstoornis.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:38 schreef Starlie het volgende:
Selene vind het al erg om haar eigen kop in de spiegel te zien... Nou meid als je nu begint met het weghalen van je snor vind je het vast al minder erg om je eigen hoofd in de spiegel te zien!
Mooie OP, maar dit was voor mij ook niet echt duidelijkquote:Op donderdag 13 december 2007 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, ik had er ook een 5 min COS van kunnen maken zoals velen hier doen.![]()
En Lieke onder de bbq is een klassieker.
Ze lijkt wel een zigeuner zo.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:38 schreef Starlie het volgende:
Selene vind het al erg om haar eigen kop in de spiegel te zien... Nou meid als je nu begint met het weghalen van je snor vind je het vast al minder erg om je eigen hoofd in de spiegel te zien!
VVquote:19:21 - Spreken is zilver, zwijgen is goud
Na het heftige gesprek van net en een stevige knuffel zitten de twee gastspelers tegenover elkaar. Ze zeggen niks en je kan een speld horen vallen. Zullen de twee vrede hebben met de situatie? Wij zijn in ieder geval wel benieuwd of ze nou samen gaan slapen of niet!
Sorry, misschien bbq'en jullie in N.A. niet zoveel.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:41 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Mooie OP, maar dit was voor mij ook niet echt duidelijk
In principe is zij daar om tv te maken met de miljonairs, dat butler zijn is maar een farce. Ik heb haar maar op 1 leuke actie kunnen betrappen en dat was met Amanda en de ketting voor Tamara, voor de rest herrinner ik me niks.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het ontgaat mij nog steeds wat die Melissa daar uitvoert, én wat zij toevoegt daar, volgens mij niets..
Dat mens lekt als een vergiet. Hadden we maar veel eerder geweten wie er achter een deel van die gekleurde verslagen zat.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:46 schreef beequeen het volgende:
PoekieWoekie volgt gespannen de streams.
[..]
VV
Waarom verbaast mij dat nou niks...quote:Op donderdag 13 december 2007 19:48 schreef 2live het volgende:
[..]
In principe is zij daar om tv te maken met de miljonairs, dat butler zijn is maar een farce. Ik heb haar maar op 1 leuke actie kunnen betrappen en dat was met Amanda en de ketting voor Tamara, voor de rest herrinner ik me niks.
Nou ik niet.Denk als ze gewoon allemaal hun eigen spel zouden spelen zou het veel leuker zijn.De spontaniteit is er echt van af.Denk ook bij een hoop streamers.Het zijn allemaal z acteurs geworden .En ik geloof niks meer en dat was juist het leuke van dit programma.Alle 5 de miljonairs spelen het script na en lichten zo in feite de fans die ze zo steunen heel erg op.In feite zou er niemand meer post of nog wat moeten sturen.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:55 schreef Py het volgende:
Dus weer nieuwe verhaallijntjes. Ben benieuwd
Die was net benedenquote:Op donderdag 13 december 2007 20:01 schreef Dark het volgende:
Waar is Lieke?
Wat? Wat? Wat?quote:Op donderdag 13 december 2007 20:01 schreef beequeen het volgende:
OMG, de brief van een fan aan Amanda.Ik vertrouw weer op VOL met een filmpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |