Beterschap, PoekieWoekie.quote:18:25 Selène in het nauw...
Inmiddels heeft Huub ter ore gekregen dat Selène in de veronderstelling is dat er een ontslagronde tegen haar heeft aangevraagd. De kleine Oldenzaler besluit haar even op te zoeken. "Hoezo denk je dat?", vraagt hij. "Dat had ik rond horen vliegen", reageert de gastspeelster. "Oké en nu even concreet?", blijkt Huub niet tevreden te zijn met het antwoord. "Daar heb ik geen behoefte aan", bitst Selène. "Doe normaal! Als je een probleem met Luc hebt, heb je nog geen probleem met mij!", roept Huub dan weer. Eén ding is duidelijk: Selène gaat een nare avond tegemoet!
Toen kreeg Dennis de keus van de febo.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoe ging dat de vorige keer dan met Luc.Toen stuurde Dennis hem toch weg.
Ben toch bang dat dit chronisch is......... en helaas niet gewoon een slechte dagquote:Op donderdag 13 december 2007 19:05 schreef Copycat het volgende:
PoekieWoekie heeft weer eens één van die dagen dat het gewoon niet wil lukken:
[..]
Beterschap, PoekieWoekie.
Hebben de gastspelers de kooi gewonnen?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:06 schreef T-lex het volgende:
Hoe lang zal het duren voor ze er achter komen, dat de rest niet terug komt.
Een sabatical van een aantal jaren, zeg 50, zal haar goed doen.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:05 schreef Copycat het volgende:
PoekieWoekie heeft weer eens één van die dagen dat het gewoon niet wil lukken:
[..]
Beterschap, PoekieWoekie.
quote:Op donderdag 13 december 2007 19:06 schreef T-lex het volgende:
Hoe lang zal het duren voor ze er achter komen, dat de rest niet terug komt.
misschien wordt brian hier nu wel mee geconfronteerd in de kooiquote:Op donderdag 13 december 2007 19:08 schreef Dark het volgende:
Heeft Brian al iets gehoord over zijn enorme overschot aan contactpunten?
Na al die bezoekjes nog 610 ceepees over, hoe doet ie het toch?
ja heel dynamisch allemaal .......wat een baby die selenequote:Op donderdag 13 december 2007 19:10 schreef Dark het volgende:
Ik geniet van de conversatie tussen de 2 gastspelers
Keigoede streams!
Je hebt mijn OP niet gelezen.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:09 schreef mazaru het volgende:
Bijna een gebedsscene gemist
[ afbeelding ]
Die kut van een poffer zal Brian NOOIT ergens mee confronteren en al helemaal niet ON CAM!quote:Op donderdag 13 december 2007 19:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
misschien wordt brian hier nu wel mee geconfronteerd in de kooi
of ze horen dat de kooi stopt volgende week en dan doen de contactpunten er niet meer toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |