Ik heb een twijfelgeval, 8 of 9 zoek er nog 1 bij...quote:Op maandag 17 december 2007 12:13 schreef bukgeit het volgende:
Zelf mis ik 8 nog.
Nee hoor, Don't reken ik als twee woorden, maar wat zou het twijfelgeval zijn waar MadMaster op doelt?quote:Op maandag 17 december 2007 12:19 schreef Burnett het volgende:
reserve 9: I want you, i need you, i love you mocht je don't als 1 woord zien...
En dat is inderdaad waar. Vraag staat nog open voor de eerste met tien volledige antwoorden.quote:Op maandag 17 december 2007 12:22 schreef ranja het volgende:
Foreigner zou I want to know what love is moeten zijn...
Klopt...quote:Op maandag 17 december 2007 12:22 schreef ranja het volgende:
Foreigner zou I want to know what love is moeten zijn...
Dolly Dots qua titel...quote:Op maandag 17 december 2007 12:21 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nee hoor, Don't reken ik als twee woorden, maar wat zou het twijfelgeval zijn waar MadMaster op doelt?
Gezien: you/me.quote:
Dat is regelquote:Op maandag 17 december 2007 12:41 schreef Burnett het volgende:
Even uit het hoofd en niet de lp/cd checken:
die zijn van Thrillerquote:Op maandag 17 december 2007 12:47 schreef belsen het volgende:PYT Beat it
Nu weet ik niks van Michael Jackson, maar volgens mij kom ik in de buurt.
quote:Op maandag 17 december 2007 12:47 schreef belsen het volgende:1. Bad PYT van Thriller Beat it van Thriller2. Smooth Criminal 3. Dirty Diana In the closet van Dangerous
Nu weet ik niks van Michael Jackson, maar volgens mij kom ik in de buurt.
quote:Op maandag 17 december 2007 12:48 schreef ranja het volgende:
4. The Way You Make Me Feel
5. I Just Can't Stop Loving You
6. Man in the Mirror
(duet met Stevie Wonder?) (Dat is "Get It", staat niet op Bad)
quote:Op maandag 17 december 2007 12:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
7. Another part of me
8. Liberian Girl
Just good friends (met Stevie) Geen top40 hit, en voor zover ik weet geen single geweest...
Ik heb het aantal opgekrikt omdat het er zoveel bleken te zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 13:49 schreef ranja het volgende:
Let's Go Crazy (volgens mij geen a-kant in de US)
Batman (rechtenkwestie?)
Arms of Orion (rechtenkwestie?)
Maar tot wanneer tel je, want die verzamelaar is ook al uit 1993..quote:Op maandag 17 december 2007 13:49 schreef belsen het volgende:
In totaal zijn er 18 () singles niet op terecht gekomen...en dat voor een dubbelaar.
The most beautiful girl is post-Hits / B-sides.quote:Op maandag 17 december 2007 13:53 schreef ranja het volgende:
Arms of Orion dus
Batdance bedoel ik natuurlijk
The most beautiful girl in the world
Scandalous
Girls & Boys
en natuurlijk alles wat op single is uitgekomen na het verschijnen van de verzamelaar zoals Guitar en Musicology
Pre-Hits / B-sides dus.quote:Op maandag 17 december 2007 14:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar tot wanneer tel je, want die verzamelaar is ook al uit 1993..
quote:Due to the complex ownership of the Batman franchise, no hit singles from the Batman soundtrack were allowed on The Hits/The B-Sides or any of Prince's hits collections.
Ow, over het hoofd gezien.quote:Op maandag 17 december 2007 14:03 schreef Burnett het volgende:
partyman heb ik als cd-single in de kast staan...
Er staat maar één nummer op zowel kant A als kant B...quote:Op maandag 17 december 2007 14:33 schreef cafca het volgende:
een 12" die je op 33 toeren moet afspelen?
een LP dus....
Ik heb me een ongeluk naar deze versie gezocht, maar heb hem destijds wel gevonden via een import-zaak...quote:The 12-inch single extended version is notable for being over 20 minutes and including various instrumental solos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |