abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67525143
Inderdaad, the four rusted horses! geweldig.
pi_67525239
ik ben zelf dolgelukkig met The Wow

pi_67527075
Ik blijf dat echt een boutnummer vinden, op het refrein na dan. Beetje User Friendly-achtig, het enige nummer op MA dat ik altijd skip
pi_67527588
zo ziet u, mw magica, dat smaken verschuiven

into the fire is wel heel ballad...even nog een keer luisteren
  zondag 29 maart 2009 @ 21:05:38 #105
105263 Litso
Interlectueel.
pi_67528966
Hoe kan je User Friendly nu skippen?
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  zondag 29 maart 2009 @ 21:14:49 #106
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_67529267
Wat voor 'diepzinnig achterliggende beschouwing en kijk op het leven' moet die figuur in de OP uitdragen eigenlijk?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_67529274
ja hoe kan je user friendly nou skippen? ...lol
maar is into the fire ook al gelekt dan? kan m niet vinden. ben heel erg benieuwd, las idd ook al dat er nu verhalen rond gaan dat het promo tracks zijn die nog niet helemaal af zijn. Dus misschien klinken ze straks nog weer beter.
pi_67530844
@zwartemagika
Dat interview uit 1999 door patty brard, die jij 2 jaar geleden geupload hebt is populair. Lees er regelmatig dingen over op mansonusa en zag dat er op youtube al 508.000 views zijn! lachen.
pi_67532156
Kwam dat filmpje bij mij vandaan? Staat me wel heeel vaag iets van bij.. waar had ik die gedumpt dan? Hij blijft geweldig
  maandag 30 maart 2009 @ 01:10:33 #110
105263 Litso
Interlectueel.
pi_67535703
Dat kan ik me ook nog herinneren ja, maar was die van jou? Hij was in elk geval echt geweldig

En idd user_friendly, het zijn promos. Ben benieuwd wat er gaat veranderen.
pi_67538618
quote:
Op zondag 29 maart 2009 22:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
Kwam dat filmpje bij mij vandaan? Staat me wel heeel vaag iets van bij.. waar had ik die gedumpt dan? Hij blijft geweldig
Ik was toen al een tijdje op zoek naar dat interview (vandaar dat ik t nog weet) en toen vroeg jij in het vorige manson topic of iemand m nog wilde omdat je oude videos aan het converteren was.
pi_67541379
Ja dat weet ik nog wel Ik had voor die video zelfs nog ouderwets een oproepje op teletekst gezet omdat ik 'm eerst zelf ook niet had, goeie ouwe tijd..

'Ik heb de billen van Marilyn Manson mogen kwabberen!' Toen vond ik Patty nog wel een leuk mens
pi_67545901
quote:
Op maandag 30 maart 2009 11:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja dat weet ik nog wel Ik had voor die video zelfs nog ouderwets een oproepje op teletekst gezet omdat ik 'm eerst zelf ook niet had, goeie ouwe tijd..

'Ik heb de billen van Marilyn Manson mogen kwabberen!' Toen vond ik Patty nog wel een leuk mens
372 zeker? Kans is zeer groot dat je dat stukje van mij hebt.

We're from America is het tofste nieuwe nummer, vind ik dan he.

[ Bericht 1% gewijzigd door devl1nsect op 30-03-2009 14:22:06 ]
pi_67546049
372 idd Volgens mij had ik 'm van een meid trouwens, envelop was iig nogal ehm versierd, of herken je jezelf daar wel in
pi_67546405
quote:
Op maandag 30 maart 2009 14:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
372 idd Volgens mij had ik 'm van een meid trouwens, envelop was iig nogal ehm versierd, of herken je jezelf daar wel in
Goed dat je dat erbij zet. Herken mijzelf er niet in. Ik ken wel een enveloppen versierster uit die tijd.
pi_67547224
Ja ook de videohoes was helemaal volgekalkt Had ook nog contact met ene 'Sick Fuck', daar had ik wat NIN video's van, was jij dat toevallig?

Zag laatst trouwens deze filmpjes, bizar om te zien, zou 'm alleen aan z'n tattoos en stem herkennen

maandag 30 maart 2009 @ 22:48:17 #117
105263 Litso
Interlectueel.
pi_67562510
Ik heb ze beide gezien, maar Rise moest ik echt ff terugspoelen
The Heart is Deceitful is een erg mooie film trouwens, aanrader. Manson is gaaf als trailer trash
pi_67571114
Ah was al benieuwd hoe de rest van die film zou zijn. Binnenkort eens gaan kijken dan!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:43:40 #119
250158 Kwisatz
Sleepwalker
pi_67583069
Ach, laten we wel wezen. Dit is niet Marilyn Manson, maar nog gewoon Brian Warner
The sleeper must awaken!
  dinsdag 31 maart 2009 @ 16:53:27 #120
202348 Susi
Temple of Love
pi_67583425
Ben benieuwd
  dinsdag 31 maart 2009 @ 17:38:15 #121
105263 Litso
Interlectueel.
pi_67585003
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:43 schreef Kwisatz het volgende:
Ach, laten we wel wezen. Dit is niet Marilyn Manson, maar nog gewoon Brian Warner
Wat bedoel je daarmee?

-edit-
Oh, de films. Ja, dat is waar. Maar hij maakt zelf geen verschil tussen die 2, hij als persoon heet nu eenmaal gewoon Marilyn Manson

[ Bericht 16% gewijzigd door Litso op 31-03-2009 17:57:58 ]
pi_67585287
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 16:43 schreef Kwisatz het volgende:
Ik zat op imdb.com te kijken, had eigenlijk verwacht dat er idd gewoon Brian Warner zou staan (niet dus).
pi_67586609
ik wilde nog een keer mededelen dat ik helemaal gelukkig ben van de nummers die ik tot nu heb.....The Wow op je muziekdingessie in de zon met een joint wehehehehe

it doesn't matter if you're going to come or just going I never wanted you to come here anyway

wehehehehe zuig daar maar op evan rochel

niksnie 'better close your eyes, that blue is making me high' wehehehehehe
  dinsdag 31 maart 2009 @ 20:33:57 #124
105263 Litso
Interlectueel.
pi_67590351
Maybe Harmful if Swallowed is gelekt, zie het Echoing the Sounds forum :p
pi_67591537
Dank! Dit nummer klinkt nog het minst Manson van allemaal, nog een paar keer luisteren denk ik..
pi_67591560
zag t ook net, vind m wel goed eigenlijk (na 1 keer luisteren). Niet echt te vergelijken met een van die andere gelekte nummers. De lyrics komen ook niet zo clichematig over zoals bij bijvoorbeeld we're from america of armagedon.
Wel raar dat de nummers tot nu toe helemaal niet overeenkomen met wat erover werd gezegd, (iets met een ribcage ripped off ofzoiets) maar dat had ik al wel verwacht eigenlijk. Ben daar ook wel blij mee eigenlijk, had veel geschreeuw en chaotische muziek verwacht (hard om het hard) en daar hou ik niet van.
pi_67591829
Mja hoe hard het ook is, het blijft bij MM altijd catchy Hoop stiekem nog wel op wat hardere nummers, al is het alleen maar om live lekker te denderen. Maar die ACS nummers zullen voorlopig toch wel in de setlists blijven
pi_67605173
Tja catchy blijft het altijd idd. Die promotiepraatjes van hem kan je maar beter nooit serieus nemen..
Maar wat vinden we van into the fire? Ik vind het einde (vanaf 3:00 ongeveer) erg mooi. Daarvoor weet ik het nog niet, zang vind ik in het begin van het nummer wat apart en krakerig.
  woensdag 1 april 2009 @ 19:27:58 #129
250158 Kwisatz
Sleepwalker
pi_67622531
Net alle gelekte nummers ff gedownload, hij is helemaal terug. Een logische opvolger van Eat me Drink me. Genoeg funk weer =D
The sleeper must awaken!
pi_67631378
Into the fire, heerlijk nummer, heel anders.. Zang is ook niets mis mee.
pi_67659585
Eindelijk Into the fire gehoord, mooi nummer maar ik vind zijn stem eigenlijk nooit zo bij dat soort nrs passen. Ik vind 'm niet bepaald een fijne 'zang'-stem hebben.. Bij Four rusted horses klinkt het wel weer goed, geen idee waar dat nou aan ligt.
pi_68111660
Nou goed, Devour gehoord, maar er zit één of andere achterlijke doorheen te blèren

heel jammer, en ik ben wel geschokt als dit het eerste nummer wordt. voor al de zin (die hij uitschreeuwend en half huilend gilt "I will love you, if you let me" bah bah maar dat komt waarschijnlijk omdat ik steeds kotsneigingen krijg als ik aan de wood denk....)

nou ja, maar wachten tot ik een luisterbare versie vind...

"15" schijnt ook gelekt te zijn...maar daar heb ik nog niets van gevonden.

de officieële tracklist en cover heb ik ook gezien, tenminste bij mijn vrouw op de laptop...

"wight spider" had ik nog niet gezien op de vorige lists

edit: typo's

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2009 15:55:43 ]
pi_68112692
Ik heb 'm gevonden met en zonder dat geleuter. Dat jammerende gezang had wel iets minder gemogen, maar wat een gaaf nummer, vooral dat laatste stuk Kan zo op een of andere foute jaren '80 soundtrack
pi_68113014
ja ik hoorde ook al van mijn vrouw dat er een gefilterde versie bestaat inmiddels, is die om aan te horen? ik heb het niet volgehouden tot het einde... wie doet nu zoiets, ik bedoel dan upload je een 0day bestand en dan vernaggel je hem.... gekke mensen

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2009 16:29:46 ]
  vrijdag 17 april 2009 @ 17:35:16 #135
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_68115176
Heb net twee albumpjes gekocht van MM. Antichrist (die heeft de beste nummers naar mijn mening) en Golden Age (Tim Skold yeah)
pi_68115365
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 16:28 schreef KritischeMassa het volgende:
ja ik hoorde ook al van mijn vrouw dat er een gefilterde versie bestaat inmiddels, is die om aan te horen? ik heb het niet volgehouden tot het einde... wie doet nu zoiets, ik bedoel dan upload je een 0day bestand en dan vernaggel je hem.... gekke mensen

Neuh kwaliteit daarvan is ook gaar, maar beter dan niks..
pi_68115661
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:35 schreef rood_verzet het volgende:
Heb net twee albumpjes gekocht van MM. Antichrist (die heeft de beste nummers naar mijn mening) en Golden Age (Tim Skold yeah)
portrait of an american family en holywood mag je niet missen...mechanical animals ook niet trouwens hoor

ik vind zelf POAAF 1 van de betere cd's met echt grappig geschifte teksten

daddy tells the daughter
while mommy's sleeping at night
to wash away sin you must take off your skin
the righteous father wears the yellowist grin

wrapped in plastic
  vrijdag 17 april 2009 @ 18:01:17 #138
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_68115798
Mechanical Animals, daar staat toch 'I dont like the drugs' op? Ik vond dat nogal een, ja minder nummer. De rest van de plaat is niet zo? Ik ben iig niet van de glamrock
pi_68115890
ja kijk, ik vind de cd zelf ook naar achter toe beter worden, maar dat heb ik nog sterker met the golden age, naar achter wordt deze zo duister

bij MA gaat het steeds meer naar het melancholische, de cd heeft zijn sound

maar mag niet beoordeeld worden op "I don't like the drugs" (ik vind dat nummer ook niets, zeker de versie met die gillende vrouw (negerin) op de achtergrond...maar hetzelfde heb ik met "sweet dreams" te vaak te veel en te terugkerend... elk concert kun je er zowat op wachten...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2009 18:05:10 ]
pi_68117952
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 18:01 schreef rood_verzet het volgende:
Mechanical Animals, daar staat toch 'I dont like the drugs' op? Ik vond dat nogal een, ja minder nummer. De rest van de plaat is niet zo? Ik ben iig niet van de glamrock
I don't like the drugs is niet heel representatief voor dat album want daar is dat nummer veel te poppie voor maar het geeft de sound van het album wel weer. Mechanical Animals blijft tot nu toe mijn favoriete manson album.

Over Devour: ik moest wel lachen om arnold schwarzenegger erdoorheen. Heel goed gemonteerd op de juiste plekken maar die versie moet je niet te vaak luisteren want dan verpest je het nummer voor jezelf. Ik heb de ge-edite versie ook geluisterd maar vind het 1 van de mindere van de uitgelekte nummers. Wat me zowieso opvalt bij de nieuwe nummers is dat het allemaal zo 'kaal' klinkt, uitgekleed zeg maar. In ieder geval heel heel anders dan gebruikelijk.
Morgen is geloof ik de videopremiere van armageddon op channel4 (engeland) dus die zal ook wel snel op youtube staan.
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:19:11 #141
250158 Kwisatz
Sleepwalker
pi_68125589
Mechanical Animals is ook mijn favo! Hat album met de meest constante kwaliteit imo. Andere albums zijn zo wisselend. TGAOG vind ik ook erg goed. Lekker stevige nummers. Maar ik vind Manson toch vooral een live artiest. Dan komt de agressie in de nummers het best tot zijn recht en zijn de rustige nummers ook echt een Break.
The sleeper must awaken!
  vrijdag 17 april 2009 @ 22:37:04 #142
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_68126323
Tim Skold, die de bass speelde op TGAOG, heeft enkele albums gemaakt samen met KMFDM. Toen ik vandaag TGAOG luisterde deed het me heel veel aan KMFDM denken. Ik weet niet of iedereen hier bekend mee is. In ieder geval hier wat twee nummers met Tim Skold en KMFDM een oude en een nieuwe:

vrijdag 17 april 2009 @ 22:38:04 #143
139330 TNA
For the stars that shine
pi_68126359
Ik luister momenteel veel Mechanical Animals, zon, zonnebril en glamrocken maar Toch vind ik Holy Wood en Antichist Superstar betere platen.
pi_68128545
ACS en MA zijn m'n favorieten, kan niet kiezen welke ik nou beter vind want eigenlijk zijn ze niet echt met elkaar te vergelijken. Door MA ben ik echt fan geworden, heb die cd toen ook zo'n beetje een jaar lang letterlijk elke dag geluisterd. De cd cover hangt sinds kort ook weer levensgroot in huis (hij moest es weten naast wie)
  vrijdag 17 april 2009 @ 23:44:47 #145
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_68128836
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 23:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
De cd cover hangt sinds kort ook weer levensgroot in huis (hij moest es weten naast wie)

Ieder zijn smaak
pi_68128914
Lekkere tieten man
pi_68179385
Waar blijft die nieuwe video nou
  dinsdag 21 april 2009 @ 16:39:26 #148
105263 Litso
Interlectueel.
pi_68242078
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 22:37 schreef rood_verzet het volgende:
Tim Skold, die de bass speelde op TGAOG, heeft enkele albums gemaakt samen met KMFDM. Toen ik vandaag TGAOG luisterde deed het me heel veel aan KMFDM denken. Ik weet niet of iedereen hier bekend mee is. In ieder geval hier wat twee nummers met Tim Skold en KMFDM een oude en een nieuwe:

Jup, door The Golden Age ben ik ook KMFDM-aanhanger geworden. Overigens vind ik zijn solo werk ook wel te pruimen

@magika, Bij mij hangen alle albums aan de muur, helaas niet levensgroot. Om een idee te geven:

( http://www.mansonwiki.com/forums/viewtopic.php?f=3&t=247 )

En wat betreft de video, sowieso is de promotie om te huilen voor dit album. Nieuws komt uit de mond van vrienden van hem, magazines die de plank misslaan en een "interview" dat meer wegheeft van de een BNN-productie dan iets waar je interessante woorden uit zijn mond hoort komen.
Dat de video er niet is past mooi in het straatje... Ik vraag me echt af wat er nu achter dit gebrek aan promotie zit...
pi_68360160
Ik denk dat het gebrek aan promotie ligt aan het feit dat emdm een 'commerciele flop' was. De platenmaatschappij zal daarom wel denken dat het de moeite niet is.
Trouwens bij emdm waren het ook bijna alleen maar interviews voor voornamelijk magazines dus ook niet echt veel promotie. Ik weet nog dat de single toen op een frans radiostation in premiere ging en dat de website in die hele periode nauwelijks gebruikt werd.
Wat ik jammer vind is dat er ook zo weinig aandacht is geschonken aan de albumhoes, echt een haastklus zo te zien. MM zelf is volgens mij de laatste tijd altijd dronken (laatste interview in zweden en dat laatste concert vorig jaar) en ik krijg de indruk dat het hem allemaal niet zoveel meer uitmaakt.
Maar ja het gaat om de muziek en wat gelekt is tot nu toe, klinkt prima. Ik vind trouwens de teddybear remix van armageddon beter dan de albumversie...
pi_68364279
Ziet er goed uit Litso Vroeger had ik m'n kamer echt tot de nok toe volhangen, nu moet ik nog met iemand anders rekening houden (en ben ik er ook een beetje overheen gegroeid natuurlijk) Waar haal je die hoes-ophang-dingen trouwens?

Die nieuwe albumcover ziet er niet uit nee, lijkt wel zo'n onofficiele bootleghoes ofzo
  maandag 27 april 2009 @ 04:53:30 #151
105263 Litso
Interlectueel.
pi_68412858
Thanks magika
Die ophangers haal ik bij de Waaghals. De prijs is niet mis, iets van 4 euro per rekje, wat bestaat uit twee ringen en vier ijzeren stangetjes... maar het resultaat mag er wezen
pi_68424598
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 16:39 schreef Litso het volgende:

[..]

Jup, door The Golden Age ben ik ook KMFDM-aanhanger geworden. Overigens vind ik zijn solo werk ook wel te pruimen

@magika, Bij mij hangen alle albums aan de muur, helaas niet levensgroot. Om een idee te geven:
[ afbeelding ]
( http://www.mansonwiki.com/forums/viewtopic.php?f=3&t=247 )

En wat betreft de video, sowieso is de promotie om te huilen voor dit album. Nieuws komt uit de mond van vrienden van hem, magazines die de plank misslaan en een "interview" dat meer wegheeft van de een BNN-productie dan iets waar je interessante woorden uit zijn mond hoort komen.
Dat de video er niet is past mooi in het straatje... Ik vraag me echt af wat er nu achter dit gebrek aan promotie zit...
Ik zie de beautiful people niet als picture disc. Die is toch niet zo moeilijk te verkrijgen?
  dinsdag 28 april 2009 @ 00:11:15 #153
105263 Litso
Interlectueel.
pi_68444961
Nooit aan toegekomen. Er is zoveel wat ik nog niet heb maar wel regelmatig op ebay staat, ik koop gewoon lukraak dingen die ik tegenkom voor een redelijke prijs.
Ik heb 'm eigenlijk al eens gekocht, tegelijk met de Smells Like Children en The Dope Show picture discs, maar die hebben mn buren destijds aangenomen van de postbode, waarna ze opeens van niks wisten
pi_68450956
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 00:11 schreef Litso het volgende:
Nooit aan toegekomen. Er is zoveel wat ik nog niet heb maar wel regelmatig op ebay staat, ik koop gewoon lukraak dingen die ik tegenkom voor een redelijke prijs.
Ik heb 'm eigenlijk al eens gekocht, tegelijk met de Smells Like Children en The Dope Show picture discs, maar die hebben mn buren destijds aangenomen van de postbode, waarna ze opeens van niks wisten
(Is het nwe album al verkrijgbaar?)

Die willen niets met de duivel te maken hebben
pi_68765107
ik ben erg verbaasd dat het hele album nog steeds niet gelekt is... Ook geen promotie helaas voor dit album maar via itunes (zie: mansonusa.com/council) vanochtend 30 seconden van alle nummers gehoord. Ik moet zeggen dat ik het beter vond dan verwacht! Vooral 15, running to the edge of the world, blank and white en i wanna kill you like they do in the movies vind ik goed klinken.
Heel jammer dat dit album zo slecht wordt gepromoot want het klinkt allemaal vrij mainstream pop/rockachtig. Was de kans geweest om marilyn manson weer populairder te maken zoals destijds met mechanical animals.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 01:23:00 #156
105263 Litso
Interlectueel.
pi_68796039
Helemaal mee eens, ik snap d'r niks van. Ik geloof wel dat hij aan het einde van zijn platencontract loopt. Ik hoop dat hij de Reznor kant op gaat wat dat betreft
  vrijdag 8 mei 2009 @ 17:40:18 #157
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_68816269
Manson komt naar Grasspop, gaat hij nog een apart optreden in Nederland geven?
  zaterdag 9 mei 2009 @ 21:48:09 #158
105263 Litso
Interlectueel.
pi_68854492
Voor zover bekend nog niet, maar ik ga er vanuit dat hij nog een tweede ronde doet waarbij hij de zalen afgaat. Afgelopen paar keer ook zo geweest, eerst een festivaltour en dan een binnen-tour zegmaar
  dinsdag 12 mei 2009 @ 12:42:24 #159
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_68935681
Marilyn Manson's ex-wife claims he reads War & Peace and adopts abandoned Chihuahuas

Salem, SA - "Satanic" rocker Marilyn Manson's ex-wife Dita Von Teese has claimed he is not what he seems.

Many people think Manson is a Satan-worshiping, lamb sacrificing freak. Not so, says Von Teese, who was married to the man for several year up until she filed for divorce in 2005. She claims Manson was so dull that she actually couldn't stand it anymore, hence the divorce.

"I'd try to seduce him" she purrs in a sultry voice, "and he would just pick up his novel, War & Peace and glue his eyes to the page. He's read the damn thing 300 times you know and was even challenged by Guiness Book of Records to read the book just another three times to become the world record holder. He shied away from that, worried his fans would find out. I thought his obsession with huge, big-worded novels would be over after that - until I caught him reading the Encyclopaedia - and I don't mean the internet version - I mean the actual 56 volume A - Z Encyclopaedia! But that wasn't the only problem, he also adopts abandoned Chihuahuas from animal shelters - bloody little rats! I can't stand the things! Mads was so attached to them he'd dress them up in baby's clothes and rock them to sleep in cradles!"

Von Teese claims she was so repulsed by her husband's sick behaviour that she could bare no more and finally walked out on him, taking all the women's clothes in the entire house, leaving her husband with nothing to wear.

Manson has remained silent on the divorce but is soon to be releasing his cover version of Michael Bolton's How Am I Supposed to Live Without You, plus various other love songs written and covered after the heartbreak.

He is currently up to Volume V of the Encylopedia and plans to release his new album Love Songs for My Love as soon as he's finished the series. Fans are said to be waiting with baited breath.

dinsdag 12 mei 2009 @ 12:42:57 #160
105263 Litso
Interlectueel.
pi_68935704
Manson heeft laatst persoonlijk een paar mensen beantwoord via MySpace. Best gaaf om antwoord van die gast te krijgen

Wow, dat was timing, precies tegelijk.
Maareh, misschien moet je de bron van dat artikel even checken, ik geloof dat ie op thespoof.com stond
quote:
Von Teese claims she was so repulsed by her husband's sick behaviour that she could bare no more and finally walked out on him, taking all the women's clothes in the entire house, leaving her husband with nothing to wear.
Wel leuk gevonden
  dinsdag 12 mei 2009 @ 12:47:47 #161
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_68935886
quote:
The story above is a satire or parody. It is entirely fictitious.
Tja dat is nou weer jammer dat ze dat erbij zetten, heb wel vreemdere verhalen gehoord over Manson
pi_68937298
Hm het verbaast me eigenlijk dat het niet echt is, ik zie het hem allemaal wel doen, rasnerd dat het is

Beetje een slappe versie van dat verhaal 'van' Patty Brard door Nico Dijkshoorn, als je het doet doe het dan goed
  donderdag 14 mei 2009 @ 10:02:36 #163
105263 Litso
Interlectueel.
pi_69006299
Pretty as a Swastika is gelekt.
pi_69021778
Had m ook al gehoord ja. Dit is precies hoe ik in eerste instantie dacht hoe het hele album zou klinken, vind het wel een leuk nummer maar ben blij dat het hele album anders klinkt. Het zou anders ook een beetje een herhaling van antichrist superstar worden.
Overigens vind ik het maar overbodig om swastika te gebruiken in het nummer, ik hoor namelijk niet echt een dieper liggende betekenis dus het had wat my betreft ieder ander willekeurig woord kunnen zijn. Ik krijg bij dit nummer echt het idee dat manson dacht ik moet shockeren dus ik gooi het woord swastika in de titel.
Maar ik zag al op het mansonusa forum dat andere fans er helemaal lyrisch over zijn, blijkbaar zitten er nog veel mensen op ACS deel 2 te wachten.
Moet soms ook wel lachen om het bedenkelijke niveau van de lyrics van dit album/website, bijvoorbeeld: Exit now, unsaved changes will be lost (waarschuwing als je een computer programma afsluit) en may be harmfull if swallowed (waarschuwing op een pot verf) en results may vary, side effects all vary (van de bijsluiter medicijnen)
Gelukkig vind ik de previews (ondanks de soms wat simpele lyrics) van de rest van het album wel veelbelovend dus ben benieuwd naar het eindresultaat.
pi_69021914
thx user friendly.

ACSS 2 klinkt al veel belovend.

Overigens zijn swastika's shockerender in Europa dan in de VS waar ze er niet veel mee hebben.
pi_69034535
Ah eindelijk.. nou ik snap wel dat we nog even moesten wachten tot al die special effects af waren.

Er komt ook nog wel een ongecensureerde versie hoop ik?
  vrijdag 15 mei 2009 @ 11:37:55 #168
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_69050403
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 19:56 schreef user_friendly het volgende:
video van armageddon:
http://www.nme.com/news/marilyn-manson/44665
Mmhhh

Ongecensureerde versie op de officiele MM site btw: http://www.marilynmanson.com/
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:25:44 #169
105263 Litso
Interlectueel.
pi_69054067
Wat een matige clip weer. Sinds Holy Wood is er eigenlijk geen fatsoenlijke clip meer geweest. Gewoon weer een serie beelden van Manson in verschllende pakjes die zijn liedje zingt.
pi_69202163
eindelijk de deluxe versie van het album is gelekt (check echoing forums). ben m nu aan het luisteren, klinkt stukken beter dan de versie die vanochtend op internet verspreid werd.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:38:08 #171
105263 Litso
Interlectueel.
pi_69204848
Yup, ben nu halverwege en klinkt erg lekker! Wie 'm wil horen weet me te vinden
pi_69211817
Running to the Edge of the World is wel een fucking lekker nummer
  woensdag 20 mei 2009 @ 15:45:50 #173
105263 Litso
Interlectueel.
pi_69228848
Mijn voorkeuren gaan momenteel uit naar Leave a Scar, Blank and White, ..In the Movies (tegen verwachtingen in niet te langdradig) en 15. Vooral 15 verbaasde me, weer een aparte stijl
pi_69242778
Mijn favorieten wisselen vrij snel met dit album:
favorieten nu: 15, into the fire, i want to kill you.., running to the edge of the world en wight spider.
Devour vond ik eerst niets maar begin 'm nu steeds beter te vinden.
Alleen unkillable monster.. vreselijk.. dat is het enige nummer dat ik nu steeds skip. doet me denken aan de slechtere nummers van eat me drink me zoals red carpet grave en hells' not hot(en dan ben ik nog een eat me drink me fan ook).Van die alternate versions vind ik into the fire (het schorre einde) ook afschuwelijk.
Voor de rest een prima album, beter dan verwacht maar een beetje onsamenhangend.
pi_69285964
Gaaf album, moet aan een paar nummers nog wennen, die pakken niet zo snel als de eerder gelekte nummers. I have to look up.. doet me erg aan I put a spell on you denken
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:41:02 #176
105263 Litso
Interlectueel.
pi_69292147
Doet ..In The Movies jullie overigens ook zo enorm denken aan de Spooky Kids? Vooral het nummer Luci in the Sky with Demons komt er heel erg in terug, maar de hele sfeer is wel Spooky Kids achtig...
pi_69301271
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:41 schreef Litso het volgende:
Doet ..In The Movies jullie overigens ook zo enorm denken aan de Spooky Kids? Vooral het nummer Luci in the Sky with Demons komt er heel erg in terug, maar de hele sfeer is wel Spooky Kids achtig...
Misschien omdat opnieuw van twee songs van het album de gitaarrifs gerecycled zijn (excl. de riff van een song van Dessert Session / QOTSA met Twigster)?

Leuk album. Beter werk dan dat van die prutser van Kill Mother Fucking Depeche Mode (kmfdm). Nooit fan van zijn werk of KMFDM geweest...

Laatste track viel mij op (15?). Nog eens ff een luisterbeurt geven. Zal dan proberen aan te geven welke gitaarriffs zijn gerecycled incl. bewijsmateriaal
pi_69317847
ik kan hem niet vinden (de cd)
pi_69320983
Amar Fuckin Geddon vond ik maar niks. Rest van album beter?
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_69321034
Vind ik wel, Arma.. is weer zo'n typische 'eerste single' maar die staan er voor de rest niet echt op.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:28:26 #181
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_69323035
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 19:35 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Misschien omdat opnieuw van twee songs van het album de gitaarrifs gerecycled zijn (excl. de riff van een song van Dessert Session / QOTSA met Twigster)?

Leuk album. Beter werk dan dat van die prutser van Kill Mother Fucking Depeche Mode (kmfdm). Nooit fan van zijn werk of KMFDM geweest...

Laatste track viel mij op (15?). Nog eens ff een luisterbeurt geven. Zal dan proberen aan te geven welke gitaarriffs zijn gerecycled incl. bewijsmateriaal
Laatste twee platen van Skold ism KMFDM (Kein Mitleid Fur Die Mehrheit ) Vind ik kwalitatief toch een stuk beter dan deze plaat van Manson
  maandag 25 mei 2009 @ 00:58:04 #182
105263 Litso
Interlectueel.
pi_69370865
Och, smaken verschillen. Van KMFDM kan ik eigenlijk alleen WWIII en Attak goed pruimen. MDFMK en Skold solo vind ik dan weer een stuk beter. Maar dat alles terzijde, ik ben in elk geval blij met deze plaat, hij kan nog niet tippen aan ACSS of MA, maar beter dan EMDM istie zeker
pi_69371787
is niemand geschrokken van het eindproduct?

WOW is verkracht, het leuke is eraf, de promo is veel en veel beter, zeker het einde

Into the fire? mên dat pingeltje erbij, lijkt wibisoerjabi wel en tweestemmig, ik houd het bij deze ook op de promo

en unkillable monster is gewoon een belachelijk nummer, evenals running to the edge of the world al is die wel luisterbaar

het beste nummer tot nu is naar mijn mening "i like to kill you like they do in the movie's" en "15"

Niks antichrist wat is er toch met hem aan de hand

"how the fuck are we supposed to know..."
  zondag 7 juni 2009 @ 13:04:46 #184
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_69791372
We're from America vind ik eigenlijk wel stiekem een behoorlijk tof nummer
pi_70145382
Blank and White uncensored

en als je een beetje handig bent met windows media player (media bestand opslaan als) dan kun je hem opslaan, ook beschikbaar op Pbay overigens

dan heb jeh em uncensored....maar ik moet zeggen, de piep is ook wel cool...ergens...
pi_70459007
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_70526725
Volgen jullie de tour nog een beetje? Wat ik er tot nu toe van gezien heb, valt erg tegen. Twiggy is niet echt super op gitaar en manson zingt vrij slecht en is vaak dronken. Erg teleurstellend in ieder geval na het redelijke goede nieuwe album. Ik begin hierdoor de interesse in de band wel te verliezen.
pi_71790368
quote:
Marilyn Manson komt naar Amsterdam
Uitgegeven: 11 augustus 2009 13:20
Laatst gewijzigd: 11 augustus 2009 13:27

AMSTERDAM - Op maandag 7 december 2009 komt de shockrockband Marilyn Manson naar de Heineken Music Hall in Amsterdam voor een concert.
De band trad tweemaal eerder op in de Heineken Music Hall.

Marilyn Manson is bekend van hits als The Dope Show, Tainted Love, Mobscene en This Is The New Shit veel furore gemaakt.

Bijna alle albums van de band zijn miljoenen keren over de toonbank gegaan. Het laatste album, The High End of Low ligt sinds 22 mei in de winkel.

De voorverkoop voor het concert van Marilyn Manson start aanstaande vrijdag 14 augustus om 10.00 uur.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_71795539
Vet
pi_71797795
Als ie het net zo doet als de vorige keer, dan hoef ik er niet heen...
Altijd handig om op de tribune achter de mengtafel te zitten.

Om er achter te komen dat alle schuiven dicht stonden behalve de zang lijn.
geen wonder dat ze dan een "show" kunnen geven.
Nee niet weer.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  woensdag 12 augustus 2009 @ 00:52:08 #191
133012 rood_verzet
The needs of the many
  Moderator / Redactie FP woensdag 12 augustus 2009 @ 03:25:48 #192
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_71808893
Zit te twijfelen of ik ga. BIj Graspop was ie ECHT slecht
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_71809885
Ik twijfel ook. Ben wel blij dat het in de HMH is en niet weer in de brabanthallen. Zou voor het eerst zijn dat ik twiggy live in marilyn manson kan zien.
pi_71809913
Alleen Twiggy is al de reden dat ik zeker ga! Verder vind ik het gewoon altijd een feestje, hoe slecht het ook is ik vermaak me wel
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:18:02 #195
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_71816913
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:40 schreef user_friendly het volgende:
Ben wel blij dat het in de HMH is en niet weer in de brabanthallen.
Eens is

Wat ik zelf wel zeer teleurstellend vond is dat ik ze ruim 10 jaar geleden een keer in 013 gezien heb en de show vrijwel niets veranderd was in die tijd (m.u.v. nieuwe nummers en een videoscherm als achtergrond). Ik wil eigenlijk wel weer heen, maar ben zo bang dat ik zwaar teleurgesteld wordt omdat de show wederom niets verrassends brengt....
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_71824516
Eens... Brabanthallen was echt kut, ongelofelijk hard en slecht geluid... Visueel was het wel een geweldig optreden...

7 dec wij zijn erbij
  donderdag 13 augustus 2009 @ 01:45:28 #197
105263 Litso
Interlectueel.
pi_71838208
Tof, ik ben d'r bij
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:31:04 #198
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_71872985
Heb besloten om toch te gaan en inmiddels hebben we de tickets ook binnen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_71895432
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb besloten om toch te gaan en inmiddels hebben we de tickets ook binnen
Ik ook. Kaartjes ga ik vandaag halen. Twiggy ( ) en wat youtube filmpjes van de afgelopen dagen (mayhem festival concerten) gaven de doorslag.
pi_73059814
net gesubmit voor de frontpage, maar het zal wel geweigerd worden, dus ook maar hier:
quote:
Marilyn Manson heeft varkensgriep
Shockrocker Marilyn Manson heeft de varkensgriep.

Volgens eigen woorden zal hij er "helaas" niet aan overlijden. Ook heeft zijn dokter hem verzekerd dat het niet komt door het neuken van een varken, dus zijn partnerkeuze uit het verleden is niet de reden voor het optreden van de ziekte bij Herr Doctor.

Nu maar hopen dat hij geneest voordat hij hier in Holland op 7 december op zal treden in de Heineken Music Hall te Amsterdam.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')