Ik was toen al een tijdje op zoek naar dat interview (vandaar dat ik t nog weet) en toen vroeg jij in het vorige manson topic of iemand m nog wilde omdat je oude videos aan het converteren was.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
Kwam dat filmpje bij mij vandaan? Staat me wel heeel vaag iets van bij.. waar had ik die gedumpt dan? Hij blijft geweldig
372 zeker? Kans is zeer groot dat je dat stukje van mij hebt.quote:Op maandag 30 maart 2009 11:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja dat weet ik nog welIk had voor die video zelfs nog ouderwets een oproepje op teletekst gezet omdat ik 'm eerst zelf ook niet had, goeie ouwe tijd..
'Ik heb de billen van Marilyn Manson mogen kwabberen!' Toen vond ik Patty nog wel een leuk mens
Goed dat je dat erbij zet. Herken mijzelf er niet in. Ik ken wel een enveloppen versierster uit die tijd.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
372 iddVolgens mij had ik 'm van een meid trouwens, envelop was iig nogal ehm versierd, of herken je jezelf daar wel in
Wat bedoel je daarmee?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:43 schreef Kwisatz het volgende:
Ach, laten we wel wezen. Dit is niet Marilyn Manson, maar nog gewoon Brian Warner
Ik zat op imdb.com te kijken, had eigenlijk verwacht dat er idd gewoon Brian Warner zou staan (niet dus).quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:43 schreef Kwisatz het volgende:
Ach, laten we wel wezen. Dit is niet Marilyn Manson, maar nog gewoon Brian Warner
Neuh kwaliteit daarvan is ook gaar, maar beter dan niks..quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:28 schreef KritischeMassa het volgende:
ja ik hoorde ook al van mijn vrouw dat er een gefilterde versie bestaat inmiddels, is die om aan te horen? ik heb het niet volgehouden tot het einde... wie doet nu zoiets, ik bedoel dan upload je een 0day bestand en dan vernaggel je hem.... gekke mensen
edit: typo's
portrait of an american family en holywood mag je niet missen...mechanical animals ook niet trouwens hoorquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:35 schreef rood_verzet het volgende:
Heb net twee albumpjes gekocht van MM. Antichrist (die heeft de beste nummers naar mijn mening) en Golden Age (Tim Skold yeah)
I don't like the drugs is niet heel representatief voor dat album want daar is dat nummer veel te poppie voor maar het geeft de sound van het album wel weer. Mechanical Animals blijft tot nu toe mijn favoriete manson album.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:01 schreef rood_verzet het volgende:
Mechanical Animals, daar staat toch 'I dont like the drugs' op? Ik vond dat nogal een, ja minder nummer. De rest van de plaat is niet zo? Ik ben iig niet van de glamrock
quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
De cd cover hangt sinds kort ook weer levensgroot in huis (hij moest es weten naast wie)
Jup, door The Golden Age ben ik ook KMFDM-aanhanger geworden. Overigens vind ik zijn solo werk ook wel te pruimenquote:Op vrijdag 17 april 2009 22:37 schreef rood_verzet het volgende:
Tim Skold, die de bass speelde op TGAOG, heeft enkele albums gemaakt samen met KMFDM. Toen ik vandaag TGAOG luisterde deed het me heel veel aan KMFDM denken. Ik weet niet of iedereen hier bekend mee is. In ieder geval hier wat twee nummers met Tim Skold en KMFDM een oude en een nieuwe:
Ik zie de beautiful people niet als picture disc. Die is toch niet zo moeilijk te verkrijgen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Jup, door The Golden Age ben ik ook KMFDM-aanhanger geworden. Overigens vind ik zijn solo werk ook wel te pruimen
@magika, Bij mij hangen alle albums aan de muur, helaas niet levensgroot. Om een idee te geven:
[ afbeelding ]
( http://www.mansonwiki.com/forums/viewtopic.php?f=3&t=247 )
En wat betreft de video, sowieso is de promotie om te huilen voor dit album. Nieuws komt uit de mond van vrienden van hem, magazines die de plank misslaan en een "interview" dat meer wegheeft van de een BNN-productie dan iets waar je interessante woorden uit zijn mond hoort komen.
Dat de video er niet is past mooi in het straatje... Ik vraag me echt af wat er nu achter dit gebrek aan promotie zit...
(Is het nwe album al verkrijgbaar?)quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:11 schreef Litso het volgende:
Nooit aan toegekomen. Er is zoveel wat ik nog niet heb maar wel regelmatig op ebay staat, ik koop gewoon lukraak dingen die ik tegenkom voor een redelijke prijs.
Ik heb 'm eigenlijk al eens gekocht, tegelijk met de Smells Like Children en The Dope Show picture discs, maar die hebben mn buren destijds aangenomen van de postbode, waarna ze opeens van niks wisten
Wel leuk gevondenquote:Von Teese claims she was so repulsed by her husband's sick behaviour that she could bare no more and finally walked out on him, taking all the women's clothes in the entire house, leaving her husband with nothing to wear.
Tja dat is nou weer jammer dat ze dat erbij zetten, heb wel vreemdere verhalen gehoord over Mansonquote:The story above is a satire or parody. It is entirely fictitious.
Mmhhhquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:56 schreef user_friendly het volgende:
video van armageddon:
http://www.nme.com/news/marilyn-manson/44665
Misschien omdat opnieuw van twee songs van het album de gitaarrifs gerecycled zijn (excl. de riff van een song van Dessert Session / QOTSA met Twigster)?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:41 schreef Litso het volgende:
Doet ..In The Movies jullie overigens ook zo enorm denken aan de Spooky Kids? Vooral het nummer Luci in the Sky with Demons komt er heel erg in terug, maar de hele sfeer is wel Spooky Kids achtig...
Laatste twee platen van Skold ism KMFDM (Kein Mitleid Fur Die Mehrheitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:35 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Misschien omdat opnieuw van twee songs van het album de gitaarrifs gerecycled zijn (excl. de riff van een song van Dessert Session / QOTSA met Twigster)?
Leuk album. Beter werk dan dat van die prutser van Kill Mother Fucking Depeche Mode (kmfdm). Nooit fan van zijn werk of KMFDM geweest...
Laatste track viel mij op (15?). Nog eens ff een luisterbeurt geven. Zal dan proberen aan te geven welke gitaarriffs zijn gerecycled incl. bewijsmateriaal![]()
quote:Marilyn Manson komt naar Amsterdam
Uitgegeven: 11 augustus 2009 13:20
Laatst gewijzigd: 11 augustus 2009 13:27
AMSTERDAM - Op maandag 7 december 2009 komt de shockrockband Marilyn Manson naar de Heineken Music Hall in Amsterdam voor een concert.
De band trad tweemaal eerder op in de Heineken Music Hall.
Marilyn Manson is bekend van hits als The Dope Show, Tainted Love, Mobscene en This Is The New Shit veel furore gemaakt.
Bijna alle albums van de band zijn miljoenen keren over de toonbank gegaan. Het laatste album, The High End of Low ligt sinds 22 mei in de winkel.
De voorverkoop voor het concert van Marilyn Manson start aanstaande vrijdag 14 augustus om 10.00 uur.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:40 schreef user_friendly het volgende:
Ben wel blij dat het in de HMH is en niet weer in de brabanthallen.
Ik ook. Kaartjes ga ik vandaag halen. Twiggy (quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb besloten om toch te gaan en inmiddels hebben we de tickets ook binnen
quote:Marilyn Manson heeft varkensgriep
Shockrocker Marilyn Manson heeft de varkensgriep.
Volgens eigen woorden zal hij er "helaas" niet aan overlijden. Ook heeft zijn dokter hem verzekerd dat het niet komt door het neuken van een varken, dus zijn partnerkeuze uit het verleden is niet de reden voor het optreden van de ziekte bij Herr Doctor.
Nu maar hopen dat hij geneest voordat hij hier in Holland op 7 december op zal treden in de Heineken Music Hall te Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |