Is sjimz ook al zo'n ranzige stinkert?quote:
Nee joh. Maar ik mag ook niet meer dronken langs mijn eigen bureau gaan om even te pissen als ik van het Leidse afkom.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is sjimz ook al zo'n ranzige stinkert?
Dat had ik niet verwacht van je!
Ach gosjquote:Op donderdag 13 december 2007 16:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee joh. Maar ik mag ook niet meer dronken langs mijn eigen bureau gaan om even te pissen als ik van het Leidse afkom.
Jaquote:Op donderdag 13 december 2007 16:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ach gosj
Die regeltjesmakers zijn weer flink los gegaan begrijp ik.
Voortaan gewoon langs een vijver gaan staan, niemand die ziet dat je een echte kabouter bent.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee joh. Maar ik mag ook niet meer dronken langs mijn eigen bureau gaan om even te pissen als ik van het Leidse afkom.
Moet ik alleen een schop of een hengel vast hebbenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voortaan gewoon langs een vijver gaan staan, niemand die ziet dat je een echte kabouter bent.
De kerstmuts heb je toch al op inderdaad.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet ik alleen een schop of een hengel vast hebben
dat mogen wij ook niet dusquote:Op donderdag 13 december 2007 16:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zulke zangers moeten gewoon de mond gesnoerdquote:Op donderdag 13 december 2007 17:36 schreef Grulez het volgende:
"maar dan volg je haar benen" enzo
Ik kreeg er wel tranen van in mn ogen...quote:Op donderdag 13 december 2007 17:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zulke zangers moeten gewoon de mond gesnoerd
Je was tegelijkertijd een ui aan het snijden?quote:Op donderdag 13 december 2007 17:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik kreeg er wel tranen van in mn ogen...
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:01 schreef clauwheee het volgende:
Sandje!op je bovenrug
mensen. Ik ga eens proberen iets van kerstsfeer in huis te krijgen
Zonder boom natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |