*SOL is een btje jaloersquote:Op donderdag 13 december 2007 00:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Wát een avond zeg.
Die man rockt.
quote:
Moet je ook maar niet zulke domme dingen posten in FB....quote:Op donderdag 13 december 2007 01:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kan niet slapen
Zelfs het leger is ingeschakeld om tong van Fok! te houden.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C83D1175D30DD3.html
Ik heb al een rondje moeten geven jaquote:Op donderdag 13 december 2007 01:41 schreef dndiek het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet zulke domme dingen posten in FB....
dat komt door dat slaapverwekkende nieuws van jequote:Op donderdag 13 december 2007 01:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nou kippetjes, ik ga het weer proberen.
Dit is ook slaapverwekkend hier.
sorry vergeten te vragen of Barba-dinges een btje veranderd kon wordenquote:Op donderdag 13 december 2007 02:16 schreef rubbereend het volgende:
kijk maar eens naar die ava van SOL, die is alles behalve slaapverwekkend
pas maar op, dadelijk gaat Catje daar ook nog over klagen, dat dat te saai wordtquote:Op donderdag 13 december 2007 02:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sorry vergeten te vragen of Barba-dinges een btje veranderd kon worden
wat is Catje?quote:Op donderdag 13 december 2007 02:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
pas maar op, dadelijk gaat Catje daar ook nog over klagen, dat dat te saai wordt
EnGCatjuhquote:
Geen ideequote:Op donderdag 13 december 2007 02:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat doe ik zo laat nog op.
quote:
Ik verveel me. Ga eens liggen.quote:Op donderdag 13 december 2007 02:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
pas maar op, dadelijk gaat Catje daar ook nog over klagen, dat dat te saai wordt
Genietroepen zijn al ingeschakeld om hem weer op Fok! te krijgen.quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 11:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Genietroepen zijn al ingeschakeld om hem weer op Fok! te krijgen.
That'll teach 'mquote:
was ie the shit of was het niks?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:28 schreef RayMania het volgende:
En die vacature was poep.
Je sollicitatie liep bij de gemeentereiniging Lelystad?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:28 schreef RayMania het volgende:
En die vacature was poep.
Da's zo ongeveer een belediging van je moeite en tijd die je in je sollicitatie stopt, belachelijk.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:34 schreef RayMania het volgende:
Was echt niks, en ze wilden ook nog eens dik verminderen op het salaris (wat het uitzendbureau aan hun had doorgegeven en redelijk was).
Ja daag.
Toiletmadamme toch?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je sollicitatie liep bij de gemeentereiniging Lelystad?
Vooral ook omdat het een hel was om er te komen, zit midden in het industriegebied daar.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Da's zo ongeveer een belediging van je moeite en tijd die je in je sollicitatie stopt, belachelijk.
atv dagje?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:02 schreef SCH het volgende:
Dan ga ik zo even de bedden verschonen, stofzuigen, en appeltjes schillen voor de appeltaart en lekker op de bank dvd-tje kijken, krantje lezen. En jullie?
quote:Op donderdag 13 december 2007 13:02 schreef SCH het volgende:
Dan ga ik zo even de bedden verschonen, stofzuigen, en appeltjes schillen voor de appeltaart en lekker op de bank dvd-tje kijken, krantje lezen. En jullie?
Die heli van gisterenavond heeft de stroom verkloot.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:05 schreef SCH het volgende:
Ik heb donderdag altijd vrij - en nu ook vrijdag vrij genomen, dus pas maandag weer aan de slag. En dit keer ben ik op orde met de meeste van mijn andere klusjes, dus echt heel erg vrij. Alleen zaterdag en zondag optreden met theater.
Wat is er met tong?
Lekker toch om een keer echt vrij te zijnquote:Op donderdag 13 december 2007 13:05 schreef SCH het volgende:
Ik heb donderdag altijd vrij - en nu ook vrijdag vrij genomen, dus pas maandag weer aan de slag. En dit keer ben ik op orde met de meeste van mijn andere klusjes, dus echt heel erg vrij. Alleen zaterdag en zondag optreden met theater.
Wat is er met tong?
Weet niet of 't compleet waar is, ik hoorde het vanmorgen op de radio, en ik ben niet de meest wakkere persoon bij het nieuws van 7:00.quote:
Tong was er gister de hele avond niet, dus het zal wel waar zijnquote:Op donderdag 13 december 2007 13:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Weet niet of 't compleet waar is, ik hoorde het vanmorgen op de radio, en ik ben niet de meest wakkere persoon bij het nieuws van 7:00.
en de verwarming zal het ook wel niet doen...quote:Op donderdag 13 december 2007 12:49 schreef rubbereend het volgende:oi
Dit is de grootste ramp voor Tong, nu heeft hij ook geen rockpalast om te kijken en de nasi kan hij niet opwarmen in de magnetron
balen Ray
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:57 schreef DarkShine het volgende:
Hey sjimz,
Dat word nog ff flink roken voor het 1 januari is zeg... Zonde om met een flinke voorraad te blijven zitten.
Is sjimz ook al zo'n ranzige stinkert?quote:
Nee joh. Maar ik mag ook niet meer dronken langs mijn eigen bureau gaan om even te pissen als ik van het Leidse afkom.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is sjimz ook al zo'n ranzige stinkert?
Dat had ik niet verwacht van je!
Ach gosjquote:Op donderdag 13 december 2007 16:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee joh. Maar ik mag ook niet meer dronken langs mijn eigen bureau gaan om even te pissen als ik van het Leidse afkom.
Jaquote:Op donderdag 13 december 2007 16:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ach gosj
Die regeltjesmakers zijn weer flink los gegaan begrijp ik.
Voortaan gewoon langs een vijver gaan staan, niemand die ziet dat je een echte kabouter bent.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee joh. Maar ik mag ook niet meer dronken langs mijn eigen bureau gaan om even te pissen als ik van het Leidse afkom.
Moet ik alleen een schop of een hengel vast hebbenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voortaan gewoon langs een vijver gaan staan, niemand die ziet dat je een echte kabouter bent.
De kerstmuts heb je toch al op inderdaad.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet ik alleen een schop of een hengel vast hebben
dat mogen wij ook niet dusquote:Op donderdag 13 december 2007 16:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zulke zangers moeten gewoon de mond gesnoerdquote:Op donderdag 13 december 2007 17:36 schreef Grulez het volgende:
"maar dan volg je haar benen" enzo
Ik kreeg er wel tranen van in mn ogen...quote:Op donderdag 13 december 2007 17:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zulke zangers moeten gewoon de mond gesnoerd
Je was tegelijkertijd een ui aan het snijden?quote:Op donderdag 13 december 2007 17:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik kreeg er wel tranen van in mn ogen...
quote:Op donderdag 13 december 2007 18:01 schreef clauwheee het volgende:
Sandje!op je bovenrug
mensen. Ik ga eens proberen iets van kerstsfeer in huis te krijgen
Zonder boom natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |