quote:Op donderdag 13 december 2007 13:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
En andere topspeler in Milaan heeft zojuist de 0-1 gemaakt!
!
quote:Op donderdag 13 december 2007 13:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[afbeelding] Clarence [afbeelding]
Dat hadden die supporters moeten bedenken toen ze hem in de ArenA bij elk balcontact op een fluitconcert trakteerden.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat een held.. jammer dat ie niet terugkomt naar Amsterdam..
inderdaad, belachelijk was datquote:Op donderdag 13 december 2007 13:49 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat hadden die supporters moeten bedenken toen ze hem in de ArenA bij elk balcontact op een fluitconcert trakteerden.
Tsja.. trieste lui..quote:Op donderdag 13 december 2007 13:49 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat hadden die supporters moeten bedenken toen ze hem in de ArenA bij elk balcontact op een fluitconcert trakteerden.
quote:‘Topper Ajax-PSV vindt toch doorgang’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 13 december om 13:48
Ondanks de vrijwel zekere actievoeringen van de politievakbonden zullen de toppers van komend weekeinde in de Eredivisie gewoon doorgang vinden. Dat meldt De Telegraaf. De acties zijn officieel bij de korpschefs aangemeld.
De gemeente Amsterdam gaat ervan uit dat Ajax-PSV dit weekeinde in de hoofdstad gewoon doorgaat.. “Wij gaan ervan uit dat de politie haar taak uitvoert”, aldus een woordvoerster van burgemeester Job Cohen tegenover de ochtendkrant.
Mogelijk gaat de wedstrijd tussen Feyenoord en AZ (zaterdagavond) ondanks de acties ook gewoon door. Volgens de ochtendkrant zal burgemeester Ivo Opstelten donderdag een gesprek aangaan met de korpsleiding van het korps Rotterdam-Rijnmond.
hoezo slechtquote:
Lekker boeiend, Psv is ook niet op zijn best en nooit bang zijnquote:Op donderdag 13 december 2007 14:14 schreef Wooldoor het volgende:
Omdat ik Ajax niet zie winnen zondag en na de winterstop wel!
Dan winnen we zondag magertjes.. en na de winterstop dikquote:Op donderdag 13 december 2007 14:14 schreef Wooldoor het volgende:
Omdat ik Ajax niet zie winnen zondag en na de winterstop wel!
Tja, dat is het voetbal dat PSV als geen enkele andere Nederlandse club kan spelen, het italiaanse spel.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:22 schreef Wooldoor het volgende:
Niet bang maar ik ben er gewoon altijd een halve week ziek van ik voel dat het weer zo'n smerige
0-1 wordt net als vorig jaar.
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dat is het voetbal dat PSV als geen enkele andere Nederlandse club kan spelen, het italiaanse spel.
Zaak is gewoon om 100% gemotiveerd en geconcentreerd te beginnen. En we moeten eens mazzel hebben met de eerste goal, die moet gewoon eens sneller vallen en daarna vasthouden en uitbreiden
Zal niet zo gebeuren nu het Italiaanse spel omdat Psv verdedigend niet zo goed is als vorig jaar, en Ajax scoort vaak maar krijgt ook veel tegen.En Ajax kan een voorsprong niet rustig uitspelen dus heletijd blijven knallen.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dat is het voetbal dat PSV als geen enkele andere Nederlandse club kan spelen, het italiaanse spel.
Zaak is gewoon om 100% gemotiveerd en geconcentreerd te beginnen. En we moeten eens mazzel hebben met de eerste goal, die moet gewoon eens sneller vallen en daarna vasthouden.
Maar die 0-1 dat was ook geen goal, dat was een lucky, hij raakt 'm net aan met z'n kale klets en rolt er zo inquote:Op donderdag 13 december 2007 14:22 schreef Wooldoor het volgende:
Niet bang maar ik ben er gewoon altijd een halve week ziek van ik voel dat het weer zo'n smerige
0-1 wordt net als vorig jaar.
Dat was TenCate dus nu zal het wel een goal zijn.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar die 0-1 dat was ook geen goal, dat was een lucky, hij raakt 'm net aan met z'n kale klets en rolt er zo in
GEEN GOAL?!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar die 0-1 dat was ook geen goal, dat was een lucky, hij raakt 'm net aan met z'n kale klets en rolt er zo in [afbeelding]
Wat is zijn relatie precies tov Wesley? Neefje ofzo?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:45 schreef BonJovi het volgende:
Rodney Sneijder gescoord tegen Psv B1
Broertjequote:Op donderdag 13 december 2007 14:32 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat is zijn relatie precies tov Wesley? Neefje ofzo?
quote:Siem de Jong en Christian Supusepa zijn opgeroepen door Ruud Kaiser voor een vriendschappelijke interland met Oranje onder 17. Wim van Zwam, bondscoach van Oranje onder 15 jaar, heeft Marijn de Haas, Rodney Sneijder (het jongere broertje van Wesley), Ricardo van Rhijn en Roly Bonevacia opgeroepen voor een vriendschappelijke interland in en tegen Roemenië.
Bonjovi weet in ieder geval waar ik naar refereer, jij duidelijk niet.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
GEEN GOAL?!
DUS WE HEBBEN GELIJK GESPEELD?!?!?!
Tuurlijk wel.. ons aller Henkje... de vriend van elke journalist!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:38 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bonjovi weet in ieder geval waar ik naar refereer, jij duidelijk niet.
Okee thnqquote:
En ook een nr10quote:Op donderdag 13 december 2007 14:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Okee thnq
lijkt wel goed te gaan met hem
Ik was net ff pissen toen, dus na de analyse van Ten Cate was ik blij dat ik geen goal gemist had.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar die 0-1 dat was ook geen goal, dat was een lucky, hij raakt 'm net aan met z'n kale klets en rolt er zo in
Doe niet zo zielig man. PSV versterkt zich ook in de winterstop en dan weet je ook niet wat voor team tegenover je staat.quote:
Jij wijf, je bent toch niet bang?quote:
Misschien komt er een Barca-Ajax constructie zoals die er met Chelsea-psv ook isquote:Op donderdag 13 december 2007 15:16 schreef Cheiron het volgende:
Modric dus naar Barca, maar daar heeft hij toch Deco voor zich op dezelfde positie?
Dan had Cruijf dat allang voor elkaar gekregen, dat komt er niet meer.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Misschien komt er een Barca-Ajax constructie zoals die er met Chelsea-psv ook is
Cruijff? Is Martin daar niet goed genoeg voor?quote:Op donderdag 13 december 2007 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan had Cruijf dat allang voor elkaar gekregen, dat komt er niet meer.
Cruijf heeft de contacten in beide partijen.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Cruijff? Is Martin daar niet goed genoeg voor?
Dat vroeg ik nietquote:Op donderdag 13 december 2007 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Cruijf heeft de contacten in beide partijen.
Dat kloptquote:Op donderdag 13 december 2007 15:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Elke club zou bij elke andere club via elke medewerker een aanbod neer kunnen leggen, mijn punt is dat 't met de juiste contacten in beide kampen wat makkelijker zou kunnen gaan [afbeelding].
Ze zijn het woordje 'wannabe' vergeten bij die 1e wedstrijd.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:05 schreef Silenus het volgende:
Zo, volgens het 16.00u journaal spelen we twee toppers dit weekend. "Het gaat om de topwedstrijden Feyenoord-Ajax en Ajax-PSV."
Stelletje malloten daar bij de NOS.
Inderdaad,quote:Op donderdag 13 december 2007 16:10 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ze zijn het woordje 'wannabe' vergeten bij die 1e wedstrijd.
Je moet dan toch ook bij jezelf nadenken van.. wtf zeg ik?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:05 schreef Silenus het volgende:
Zo, volgens het 16.00u journaal spelen we twee toppers dit weekend. "Het gaat om de topwedstrijden Feyenoord-Ajax en Ajax-PSV."
Stelletje malloten daar bij de NOS.
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:06 schreef M0NTANA het volgende:
Johan Cruijff moet zich gewoon lekker helemaal niet meer met Ajax bemoeien.
quote:Doorgaan Ajax-PSV nog niet zeker
Ondanks de vrijwel zekere actievoeringen van de politievakbonden zullen de toppers van komend weekeinde in de Eredivisie gewoon doorgang vinden, meldt De Telegraaf donderdag. De Nederlandse Politie Bond (NPB) is niet overtuigd en hoopt dat de acties slagen.
De gemeente Amsterdam gaat ervan uit dat Ajax-PSV dit weekeinde in de hoofdstad gewoon doorgaat. “Wij gaan ervan uit dat de politie haar taak uitvoert”, aldus een woordvoerster van burgemeester Job Cohen tegenover de ochtendkrant.
De voorzitter van de Nederlandse Politie Bond vertelt aan De Pers dat hij signalen heeft opgevangen dat politieagenten komend weekeinde het werk willen neerleggen tijdens de voetbalwedstrijden Ajax-PSV en Feyenoord-AZ. “De werkonderbrekingen worden niet door ons georganiseerd, maar ik hoop dat de acties slagen.” De burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam verbieden de voetbaltoppers mogelijk als er niet genoeg politie op de been is.
Frank Huizinga van de KNVB liet het AD al weten dat er reeds overlegd is met Rotterdam en Amsterdam. “Volgens onze informatie gaan de wedstrijden door.”
Als je eerst een foto van jezelf post wel.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:40 schreef kleinzusje het volgende:
Ben ik nog op tijd om iets over de TT te zeggen![]()
Kankerkachel Kees is anders wel een harde: http://www.youtube.com/watch?v=ZViyyqWPb8kquote:Op donderdag 13 december 2007 16:52 schreef Silenus het volgende:
Waarom moet de wedstrijd ook verboden worden als er amper politie is. Trommel wat gasten van die ene vakbond op die niet gaan staken. PSV komt met 1200 kinderen, oudjes, studenten en bierclubjes aankakken, alsof daar iets mee gaat gebeuren.
Hij heeft in ieder geval een behoorlijk dikke vinger in de pap, die man moet gewoon een symbolische functie gaan bekledenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:06 schreef M0NTANA het volgende:
Johan Cruijff moet zich gewoon lekker helemaal niet meer met Ajax bemoeien.
Zou toch wel een enorme stunt zijn!quote:Ronaldo kan zo goed als zeker op zoek naar een nieuwe werkgever. Volgens diverse prominente Italiaanse media is zijn meest recente blessureleed de druppel voor AC Milan. Het aflopende contract van Ronaldo wakkert dan ook de nodige speculaties aan. Klik hier! De winnaar van de Champions League nam de oud-PSV’er eind januari van Real Madrid over. Met zeven competitietreffers liet Il Fenomeno duidelijk blijken dat de overgang hem goed deed, maar in de huidige voetbaljaargang heeft het speelveld plaats gemaakt voor de ziekenboeg.
Door een hardnekkige knieblessure kwam Ronaldo pas op 25 november tegen Cagliari voor het eerst in actie. De Braziliaan leek op de goede weg, maar in de warming-up van de wedstrijd tegen Benfica liep hij een dijbeenblessure op. Door de kwetsuur is hij niet in staat om op het WK voor clubteams te spelen, een toernooi waar hij geacht werd om te schitteren.
De verbintenis tot volgend jaar zomer is dan ook het doelwit van de Italiaanse media, die bij hoog en laag beweren dat het bestuur van de Rossoneri de moed heeft opgegeven. Over een gebrek aan interesse hoeft Ronaldo niet te klagen. Het LA Galaxy van David Beckham en Ruud Gullit en enkele clubs uit Japan en de Verenigde Arabische Emiraten zien hem graag komen.
Cool, waarschijnlijk een scout van Ajaxquote:Op donderdag 13 december 2007 17:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Dinsdagavond een Tsjechische taxi-chauffeur gespot met het volgende vest:
[ afbeelding ]
Je werd spontaan agressief maar rende vervolgens hard weg?quote:Op donderdag 13 december 2007 17:10 schreef Jasza het volgende:
Tering ga je naar je sportschool in Amsterdam Oost, lopen er 10 man bouwvakker met FR truien
Ik werd spontaan agressief
quote:Op donderdag 13 december 2007 17:24 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Cool, waarschijnlijk een scout van Ajax
Eerder een enorme blunderquote:Op donderdag 13 december 2007 17:12 schreef kevin33 het volgende:
Zou toch wel een enorme stunt zijn!
JIJ had natuurlijk die 10 man kei- en keihard aangepakt in je eentje, want zo ben jij!quote:Op donderdag 13 december 2007 17:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je werd spontaan agressief maar rende vervolgens hard weg?
Met de juiste begeleiding ( lees compleet nieuwe medische staf ) welquote:Op donderdag 13 december 2007 17:26 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Eerder een enorme blunder
Als Milan hem niet eens fit krijgt, dan Ajax al helemaal niet
quote:Op donderdag 13 december 2007 17:12 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Zou toch wel een enorme stunt zijn!
Ja, dat wil ik al jaren, maar ze blijven volhouden dat het prima gaat geloof ik...quote:Op donderdag 13 december 2007 17:28 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Met de juiste begeleiding ( lees compleet nieuwe medische staf ) wel
Nee maar ik word ook niet agressief al ik 10 feyenoorders zie, en ga dat zeker niet semi stoer op internet zetten.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:28 schreef HeatWave het volgende:
JIJ had natuurlijk die 10 man kei- en keihard aangepakt in je eentje, want zo ben jij!.
Doe toch eens normaal...
Nee ik zei:quote:Op donderdag 13 december 2007 17:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je werd spontaan agressief maar rende vervolgens hard weg?
Rolstoelbrigade over het spoorquote:Op donderdag 13 december 2007 17:32 schreef denthemen het volgende:
Niet te hopen dat de politie niet werkt Zondag. Ik weet niet of ik als capo mijn 016 side rustig kan houden
Heb je al bandiries?quote:Op donderdag 13 december 2007 17:32 schreef denthemen het volgende:
Niet te hopen dat de politie niet werkt Zondag. Ik weet niet of ik als capo mijn 016 side rustig kan houden
Ach, ze houden in ieder geval zichzelf aan het werk....quote:Op donderdag 13 december 2007 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik al jaren, maar ze blijven volhouden dat het prima gaat geloof ik...
Stel je eens voor, hij heeft zich al bewezen, en wil bij Ajax nog 2 jaar spelen, zie ook Stam, Davids, bovendien dromen mag toch?quote:Op donderdag 13 december 2007 17:29 schreef Blight het volgende:
[..].
Wat een topicreeks is dit toch...
En megavlaggenquote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 17:32 schreef denthemen het volgende:
Zegt Milanello je iets? Dat is het schoolvoorbeeld van de juiste begeleiding.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:28 schreef kevin33 het volgende:
Met de juiste begeleiding ( lees compleet nieuwe medische staf ) wel
huh? Hebben we umbro weer terug als sponsor?quote:Op donderdag 13 december 2007 17:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 december 2007 17:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
En megavlaggen
De pogo is alleen een beetje moeilijk.. veel blijven oefenen dus
Tsja, in theorie wel. Maar ik kan nu niet zeggen dat de selectie van AC Milan in het seizoen 2006/2007 zo geweldig fit was.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:02 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Zegt Milanello je iets? Dat is het schoolvoorbeeld van de juiste begeleiding.
quote:Op donderdag 13 december 2007 17:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
En megavlaggen
De pogo is alleen een beetje moeilijk.. veel blijven oefenen dus
aha daar ging de inhoud van de zak van max dus 10 jaar geleden heenquote:Op donderdag 13 december 2007 17:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[ afbeelding ]
We kunnen beter effe het perspraatje van Koster afwachten morgen, dan wordt het ongetwijfeld gevraagd.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:46 schreef toma het volgende:
Is het zeker dat Gabri mee kan doen tegen PSV? En vd Wiel?
Ja klopt my bad was ff in de warquote:Op donderdag 13 december 2007 19:05 schreef denthemen het volgende:
Gabri viel geblesseerd uit
Was je tien jaar geleden nog voor Ajax?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha daar ging de inhoud van de zak van max dus 10 jaar geleden heen
HET IS MAAR DAT JE HET WEET!quote:AFCA Supportersclub doet oproep: steun Colin
Sinds zijn overgang van Norwich City naar Ajax afgelopen zomer heeft Jürgen Colin het niet gemakkelijk. Ajax-supporters laten regelmatig openlijk hun onvrede blijken wanneer de verdediger het veld betreedt. Afgelopen zaterdag kreeg Colin het opnieuw zwaar te verduren in de uitwedstrijd tegen Willem II (2-3 winst). Opnieuw zong een groep Ajax-fans het cynisch bedoelde 'Colin in Oranje'.
Jürgen Colin "Wat ons betreft de laatste keer", reageert de AFCA Supportersclub fel. "Het moet nu maar eens afgelopen zijn, dat een speler – of dit nu Colin of een andere speler is – door een klein deel van de eigen supporters wordt afgebrand. De trainer bepaalt wie er in het veld staat. Hij is verantwoordelijk voor de opstelling, niet de speler zelf. Ben je het er niet mee eens, spreek dan de trainer erop aan. De spelers die uiteindelijk in het veld staan dienen onze volle steun te krijgen. Zij horen niet door hun eigen supporters weggehoond te worden. Daar worden ze zeker niet beter van!"
De organisatie laat weten met de Ajacied mee te leven. "Wij vinden het in ieder geval enorm sneu voor die jongen en schrijnend om te zien. Daarom dient óók Jürgen Colin vanaf nu door ons supporters gesteund te worden."
Kun je wel "quote:Op donderdag 13 december 2007 20:13 schreef Ordinair het volgende:
[..]
HET IS MAAR DAT JE HET WEET!_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |