abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 januari 2008 @ 16:34:38 #201
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_56202089
quote:
Op maandag 21 januari 2008 13:55 schreef zwahiel het volgende:
dat is dus een CFL bus
CFL is anders de LUXEMBURGSE spoorwegclub. Weinig Zwitsers aan dacht ik
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_56202452
quote:
Op zondag 20 januari 2008 14:07 schreef Erasmo het volgende:
Een Twents-bus gespot

[ afbeelding ]

In Amsterdam
Amsterdam my ass, of ze moeten sinds gisteren een ritje Hengelo erin gezet hebben, Zie rechter vertrektijdenbord
pi_56204104
quote:
Op maandag 21 januari 2008 16:50 schreef Gutz het volgende:

[..]

Amsterdam my ass, of ze moeten sinds gisteren een ritje Hengelo erin gezet hebben, Zie rechter vertrektijdenbord
En de foto staat op Wikipedia.org
Bullshit dus dat ie in A'dam gespot zou zijn.
  maandag 21 januari 2008 @ 21:22:19 #204
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_56208678
Hij kan wel in 020 gespot zijn, maar dat er een foto bij staat ter beeldvorming?
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  Redactie Frontpage / Sport maandag 21 januari 2008 @ 21:39:02 #205
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_56209047
Dat zei ik idd ook al. Zeker vanwege de inbouw van de chipkaart apparatuur kan het dus voorkomen dat de bussen buiten hun werkgebied ingezet worden. xx schuift momenteel namelijk behoorlijk met bussen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_56209733
quote:
Op maandag 21 januari 2008 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
Dat zei ik idd ook al. Zeker vanwege de inbouw van de chipkaart apparatuur kan het dus voorkomen dat de bussen buiten hun werkgebied ingezet worden. xx schuift momenteel namelijk behoorlijk met bussen
ja teveel fryskers op mn stamlijntjes! :/

oprotten met die rommel graag :>
  donderdag 24 januari 2008 @ 11:31:18 #207
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_56271360
pic van de blauw bestickerde interliner
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 24 januari 2008 @ 13:38:49 #208
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_56274245
Ik vind het een tikje slordig gedaan. Het is te duidelijk dat ie bestickerd is en het lijkt wel op een haastklus, zoveel wit is er nog te zien.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_56281632
mja :p
  vrijdag 25 januari 2008 @ 11:13:38 #210
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_56295140
ik begin me lichtelijk aan XX te irriteren de laatste tijd. Sinds GVU overgenomen is, is 't er nou niet bepaald beter op geworden...

Veel bussen rijden met defecten rond, waar dat eerst helemaal niet zo was. De 78xx serie is bijna helemaal defect. Heb ze nu bijna allemaal (die in dienst zijn) zien rijden en bij zeggen en schrijven twee bussen was alles ok. Bij de meeste uit de serie zijn de lijnrollen stuk. Of ze doen 't helemaal niet, of ze zijn maar half verlicht. Ontzettend irritant!

Gisteren overigens wel de eerste NewAGG300 gezien met OV readers en InfoXX al geīnstalleerd. Het stond nog niet aan, maar het display was al gemonteerd en de GVU wenst u een goede reis boodschap was al verdwenen. Het hele systeem stond uit. Ook de in en uitgangen zijn bij InfoXX bussen gemodificeerd merk ik. Want deuren gaan ineens vanzelf redelijk snel dicht. Alleen door die stomme chipkaart rommel zitten de knoppen om de deur te openen nu wel erg hoor. Da's jammer.

Ook opvallend sinds GVU XX geworden is rijden er ineens behoorlijk wat bussen die 'gereserveerd' zijn of 'buiten dienst' gewoon door de stad heen. Waar GVU eerst planningen had waarbij de inzetgraat van de bussen hoog was, rijden ze nu voor jan lul door de stad heen om aan de andere kant een dienst te beginnen. En er wordt ook weer geschoven met de NewAGG's. 212 en 211 hebben zo'n ding ECHT niet nodig. Op de 11 en 12 zie je steeds meer wisselend materieel toeren. Kwam laatst een Volvo B88 tegen, koersrol: 12s GERESERVEERD :/
Ook kwam er een museumlijn 2 busje als lijn 12 de uithof op gereden. Weet niet wat er allemaal gaande is bij GVU maar klantvriendelijker wordt 't er niet op op deze manier. Ze moeten oppassen want straks beginnen anderen ook te bieden op hun concessie. En dan kun je de provincie wel paaien met een 212 en 211 maar echte zoden zet dat niet aan de dijk.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:16:10 #211
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_56301749
Ik denk dat Connexxion op die manier de Zaanstreek en Arnhem ook kwijt zal spelen. Het materieelinzet lijkt in ieder geval nergens op.
pi_56312956
GVU heeft ook bussen waarbij de uitstapdeuren niet meer door passagiers te openen zijn, sommige bussen hebben ook geen kastjes met knop daarvoor meer, anderen hebben ze nog wel maar dan licht die niet op bij een halte. Beetje onhandig vind ik, aangezien de chauffeur niet altijd doorheeft of en bij welke deur er iemand uit wil.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 07:56:24 #215
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_56314922
Alle GVU bussen hebben door passagiers van de binnenkant te openen deuren. Alleen aan de buitenkant kan dat niet. En de voordeur is 't ook niet bij. Voor de rest hebben alle bussen dat. Alleen zijn ze nu aan het rommelen met het automatisch dicht gaan van de deuren.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  zaterdag 26 januari 2008 @ 12:43:06 #216
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_56317505
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 07:56 schreef zwahiel het volgende:
Alle GVU bussen hebben door passagiers van de binnenkant te openen deuren.
Nee, bij ex ZT bussen heeft 1 bus werkende knopjes, de rest geen of niet werkende
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  zaterdag 26 januari 2008 @ 22:03:47 #217
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_56328634
Die hele ZT bussen vallen bijna van ellende uit elkaar...
Sorry, maar ik wordt daar helemaal maf van, superveel dingen werken bij die krengen niet. Let maar 's op de lijnfilms die vaker niet te zien zijn dan wel door de defecte verlichting of gewoon blanco rol.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  zondag 27 januari 2008 @ 13:26:39 #218
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_56338514
't Viel me bij de ZT-bus wel meteen op dat dat led-display binnen wel netjes alle haltes aankondigde, da's toch vrij bijzonder voor 'n Utrechtse bus.
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 07:56 schreef zwahiel het volgende:
Alle GVU bussen hebben door passagiers van de binnenkant te openen deuren. Alleen aan de buitenkant kan dat niet.
De meeste bussen hebben ook van die knoppen aan de buitenkant, zelfs sommige Volvo's hebben die! 't Wordt alleen nooit gebruikt, alleen bij de dubbelgeledes zijn die knoppen bruikbaar.
  zondag 27 januari 2008 @ 13:56:26 #219
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_56339247
quote:
Op zondag 27 januari 2008 13:26 schreef ReisT het volgende:
't Viel me bij de ZT-bus wel meteen op dat dat led-display binnen wel netjes alle haltes aankondigde, da's toch vrij bijzonder voor 'n Utrechtse bus.
Bij alle bussen die InfoXX hebben werkt dat, door de inbouw van het OVC gebeuren worden dat er steeds meer
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_56361132
quote:
Op zondag 27 januari 2008 13:26 schreef ReisT het volgende:

[..]

De meeste bussen hebben ook van die knoppen aan de buitenkant, zelfs sommige Volvo's hebben die! 't Wordt alleen nooit gebruikt, alleen bij de dubbelgeledes zijn die knoppen bruikbaar.
De reden dat alleen bij de dubbelgelede bussen de knoppen aan de buitenkant werken, is dat op de lijnen 11, 12 en 12s
een open instapregime heeft.
Passagiers mogen ook achter instappen, en zijn ook de enige bussen met stempelautomaten.
  Redactie Sport maandag 28 januari 2008 @ 16:03:41 #221
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_56363942
vandaag voor de eerste keer een twents-bus met ov-chipkaart ingebouwd gehad
ze zijn lelijk erop gezet (met een paar grote bouten erop gedraaid)


hebben deze bussen ook een ander systeem voor de chauffeur gekregen trouwens?
ik meen me te herinneren dat de rand van dat schermpje grijs was met een cijfervakje erop
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 28 januari 2008 @ 17:51:52 #222
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_56366317
quote:
Op maandag 28 januari 2008 13:38 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

De reden dat alleen bij de dubbelgelede bussen de knoppen aan de buitenkant werken, is dat op de lijnen 11, 12 en 12s
een open instapregime heeft.
Passagiers mogen ook achter instappen, en zijn ook de enige bussen met stempelautomaten.
Ja, maar dus alleen als er een dubbelgelede bus rijdt, als er kortere bussen rijden ('s avonds, weekend enzo) is er dan weer geen open instap, ook al hebben die bussen wel knoppen aan de buitenkant.
pi_56368601
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 22:03 schreef zwahiel het volgende:
Die hele ZT bussen vallen bijna van ellende uit elkaar...
Sorry, maar ik wordt daar helemaal maf van, superveel dingen werken bij die krengen niet. Let maar 's op de lijnfilms die vaker niet te zien zijn dan wel door de defecte verlichting of gewoon blanco rol.
Dat zijn inderdaad de bussen waar ik het over had. Ze beginnen het van de oude Volvo's te winnen als het gaat om de meeste bussen met niet-werkende lijnaanduiding.
quote:
Op zondag 27 januari 2008 13:56 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Bij alle bussen die InfoXX hebben werkt dat, door de inbouw van het OVC gebeuren worden dat er steeds meer
Het werkt niet altijd en het is ook niet altijd even nauwkeurig helaas.
pi_56372265
quote:
Op maandag 28 januari 2008 17:51 schreef ReisT het volgende:

[..]

Ja, maar dus alleen als er een dubbelgelede bus rijdt, als er kortere bussen rijden ('s avonds, weekend enzo) is er dan weer geen open instap, ook al hebben die bussen wel knoppen aan de buitenkant.
Tegenwoordig rijden de dubbelgelede bussen de hele avond ook door.
Alleen in het weekend niet.
En de knoppen aan de buitenkant werken alleen als de chauffeur een tuimelschakelaar omzet.
En of je er dan gebruik van kan maken verschilt per chauffeur dan in het weekend.
Als het erg druk is zal die eerder dat toestaan dan wanneer het rustig is.
En daarbij komt dat in de gelede bussen geen stempelautomaten zitten.
pi_56373680
Ik vraag me ook af hoe ze dat doen bij een eventuele controle van een geleden bus op lijn 11/12/12s, die worden namelijk zelfs in de spits op een werkdag wel eens ingezet.
pi_56374081
quote:
Op maandag 28 januari 2008 22:58 schreef gek_kuikentje het volgende:
Ik vraag me ook af hoe ze dat doen bij een eventuele controle van een geleden bus op lijn 11/12/12s, die worden namelijk zelfs in de spits op een werkdag wel eens ingezet.
Die dubbelgelede bussen rijden de hele dag van maandag t/m vrijdag van de eerste tot de laatste bus.
En wat betreft de controle.
Er stappen dan gewoon controleurs in en controleren tijdens het rijden.
Ook gebeurt het wel eens dat op het station iedereen die uit wil stappen eerst zijn vervoersbewijs moet laten zien.
Dus dat controleren gebeurt op verschillende manieren.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 01:49:56 #227
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_56376792
@ bovenstaand...

da's dus niet zo. Er rijden helemaal niet van begin tot eind dienstregeling dubbelgelede bussen. Tussendoor ergens overdag en 's avonds worden er vaak genoeg enkel gelede ingezet ipv de AGG's. Ook komt wel vaker een verdwaalde Volvo B88 als 12 de Uithof opgeboemeld.

Controleurs in de bus is echt een zeldzaamheid. Meestal staan ze bij het station, op de Uithof of bij de Bleekstraat. Maar vaak bij 't station. Als ze er al staan. En idd uitstappen is vervoersbewijs laten zien.

Overigens ligt het zoals al gezegd aan de chauffeur of je een open instap regime hebt. Hij bepaald dat. Ook bij de B88's is dat zo.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_56380364
Wat ik bedoelde, is dat op dubbelgelede bussen een open-instap mogelijk is, omdat reizigers daar zelf kunnen stempelen bij elke deur. Bij gelede bussen kan dat niet, terwijl er toch soms een open-instapregime wordt gehanteerd. Wat wil je, als je om vijf uur 's middags met een Volvo lijn 11 rijdt.

Mijn punt is, dat reizigers met strippenkaart in een drukke gelede bus niet kunnen stempelen (tenzij ze voorin instappen) en dus wel moeten zwartrijden.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 12:58:36 #229
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_56383512
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 01:49 schreef zwahiel het volgende:
@ bovenstaand...

da's dus niet zo. Er rijden helemaal niet van begin tot eind dienstregeling dubbelgelede bussen. Tussendoor ergens overdag en 's avonds worden er vaak genoeg enkel gelede ingezet ipv de AGG's. Ook komt wel vaker een verdwaalde Volvo B88 als 12 de Uithof opgeboemeld.

Controleurs in de bus is echt een zeldzaamheid. Meestal staan ze bij het station, op de Uithof of bij de Bleekstraat. Maar vaak bij 't station. Als ze er al staan. En idd uitstappen is vervoersbewijs laten zien.

Overigens ligt het zoals al gezegd aan de chauffeur of je een open instap regime hebt. Hij bepaald dat. Ook bij de B88's is dat zo.
Vorige week in Amsterdam meegemaakt dat een gelede bus een lange stationnement hield zodat de controleurs rustig de tijd namen om iedereen te controleren.

Ik weet niet of dat ook bij GVU gebeurt, maar bij GVB controleren de controleurs eerder als de bus in beweging is.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:01:15 #230
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_56383581
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:43 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Nee, bij ex ZT bussen heeft 1 bus werkende knopjes, de rest geen of niet werkende
Dat vond ik ook altijd onhandig.

En aangezien bij de ex-ZT-AG300's de camerabewaking pas bij GVU is ingebouwd (m.u.v. de 7872), kunnen kwaadwillende buschauffeurs de derde deur opzettelijk gesloten houden.
pi_56398837
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 01:49 schreef zwahiel het volgende:
@ bovenstaand...

da's dus niet zo. Er rijden helemaal niet van begin tot eind dienstregeling dubbelgelede bussen. Tussendoor ergens overdag en 's avonds worden er vaak genoeg enkel gelede ingezet ipv de AGG's. Ook komt wel vaker een verdwaalde Volvo B88 als 12 de Uithof opgeboemeld.

Controleurs in de bus is echt een zeldzaamheid. Meestal staan ze bij het station, op de Uithof of bij de Bleekstraat. Maar vaak bij 't station. Als ze er al staan. En idd uitstappen is vervoersbewijs laten zien.

Overigens ligt het zoals al gezegd aan de chauffeur of je een open instap regime hebt. Hij bepaald dat. Ook bij de B88's is dat zo.
Wat betreft die andere boemels die je ziet rijden, dat zijn dan ws de lijnen 211 en 212.
En het kan wel eens voorkomen dat er een gewone gelede ingezet word als er te weinig dubbelgelede zijn, ivm reparaties en onderhoud.

Ik ben het met je eens dat er te weinig gecontroleerd wordt op deze lijnen, het risico om gepakt te worden is erg klein.
Daartegenover staat dat 90% van de reizigers in het bezit zijn van een ov-studentenkaart, week of weekend kaart.
pi_56398960
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 10:51 schreef gek_kuikentje het volgende:
Wat ik bedoelde, is dat op dubbelgelede bussen een open-instap mogelijk is, omdat reizigers daar zelf kunnen stempelen bij elke deur. Bij gelede bussen kan dat niet, terwijl er toch soms een open-instapregime wordt gehanteerd. Wat wil je, als je om vijf uur 's middags met een Volvo lijn 11 rijdt.

Mijn punt is, dat reizigers met strippenkaart in een drukke gelede bus niet kunnen stempelen (tenzij ze voorin instappen) en dus wel moeten zwartrijden.
Dat de chauffeurt dan alle deuren opent om toch zoveel mogelijk mensen in te laten stappen zie ik als een goede service verlening.
Wat betreft dat je moet zwartrijden dan, is een keus die je dan op dat moment zelf bepaald.
Uiteindelijk is het gewoon zo dat je verantwoordelijk bent voor je eigen plaatsbewijs.
Dus dat verhaal zal geen stand houden áls je gecontroleerd zou worden.
pi_56401990
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:15 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Dat de chauffeurt dan alle deuren opent om toch zoveel mogelijk mensen in te laten stappen zie ik als een goede service verlening.
Wat betreft dat je moet zwartrijden dan, is een keus die je dan op dat moment zelf bepaald.
Uiteindelijk is het gewoon zo dat je verantwoordelijk bent voor je eigen plaatsbewijs.
Dus dat verhaal zal geen stand houden áls je gecontroleerd zou worden.
Maar het is praktisch onmogelijk om met gestempelde strippenkaart te reizen. Beetje lullig dus.
pi_56405328
Nee hoor, gewoon vooraan instappen en de strippenkaart laten stempelen...
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 31 januari 2008 @ 01:28:43 #235
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_56425136
Ter versterking van Qliners in Fryslân kan xx tegenwoordig dit soort busjes ook al inzetten:


Foto: Eelke Hendrik Helmholt
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_56453630
En een Frysker achter een verkeersbord.



Huiskamervraag: welke buslijn is dit?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 1 februari 2008 @ 12:12:42 #237
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_56455565
Ik denk lijn 92, hoewel de 93 ook een mogelijkheid kan zijn
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_56464609
Het was inderdaad lijn 92 (Bolsward - Leeuwarden), vlak voor aankomst ten Zuiden van Leeuwarden.
pi_56481829
quote:
zonder naam te lezen wist ik al dat t Terneuzen moest zijn
pi_56482394
Dj-Flash begrijpt nog steeds niet echt? Je had die links in een post kunnen plaatsen maar 2 foto's doen het niet omdat die geblokkeerd worden door die site.
............................
  zaterdag 2 februari 2008 @ 20:15:01 #244
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_56484621
Hij kan er niet mee omgaan
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  zondag 3 februari 2008 @ 03:21:00 #245
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_56494113
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 23:11 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Wat betreft die andere boemels die je ziet rijden, dat zijn dan ws de lijnen 211 en 212.
En het kan wel eens voorkomen dat er een gewone gelede ingezet word als er te weinig dubbelgelede zijn, ivm reparaties en onderhoud.

Ik ben het met je eens dat er te weinig gecontroleerd wordt op deze lijnen, het risico om gepakt te worden is erg klein.
Daartegenover staat dat 90% van de reizigers in het bezit zijn van een ov-studentenkaart, week of weekend kaart.
Nope, de laatste drie a vier weken rijdt er standaard minimaal een gewone enkelgelede bus op lijn 11 of lijn 12 (zelfs 12s). Volvo's verschijnen de laatste tijd ook ineens weer op de Uithof en zelfs een oude LPG bus laat wel 's haar gezicht zien.

Die enkel geleden blijft de gehele dag door rijden. Eerst begint ie volgens mij als een 212 of 211 maar daarna blijft ie als gewone 12 of 11 rijden.

Afgelopen donderdag op de Uithof:
Een gewoon enkelgelede 11 met daarachter een NewAGG lijn 11. De gewone rijdt weg, en de dubbelgelede blijft staan. Wat gepruttel, gebeurde niks, deuren op en weer dicht, lichten uit en aan. Gebeurde niks.
Iedereen uit de bus. Samen met een vriend bleven wij achter en namen eens een kijkje bij de chauffeuse. Die probeerde zenuwachtig de bus te resetten, maar dat lukte niet. Het enige wat resette waren de stempelautomaten die als een gek begonnen te spinnen om weer op de juiste tijd en zone te komen. Na een paar minuten fiedelen met knoppen. Spuiden wij het idee om eens de masterswitch over te halen en zo de computer te resetten. Even een paar minuten wachten (want dat kreng wil nog wel 's langer aan blijven door de aanwezige stroom om zo nog relais aanhouden) en weer aanzetten. Mevrouw probeerde nog iets anders, lukte niet en volgde uiteindelijk ons advies op. Gevolg. 2 minuten de complete bus uit. Daarna startte het hele systeem opnieuw en na even wachten op de boodcomputer en de tests *VROEM* deed de bus 't weer
Stonden we met z'n 2en in een verder lege lijn 11 naar 't centraal. Was wel lachen met de chauffeuse daarna nog.

Busfans
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_56496795
Connexxion7817.jpg
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 februari 2008 @ 17:23:41 #249
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_56503748
Arriva is de laatste tijd erg vreemd bezig met de inzet van bussen in Groningen. Gister is er een Q-liner ipv een normale gelede gespot op de stadse streeklijn 11
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_56503774
quote:
Op zondag 3 februari 2008 17:23 schreef Peterselieman het volgende:
Arriva is de laatste tijd erg vreemd bezig met de inzet van bussen in Groningen. Gister is er een Q-liner ipv een normale gelede gespot op de stadse streeklijn 11
Arriva is zowiezo wazig bezig :]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')