CFL is anders de LUXEMBURGSE spoorwegclub. Weinig Zwitsers aan dacht ikquote:
Amsterdam my ass, of ze moeten sinds gisteren een ritje Hengelo erin gezet hebben, Zie rechter vertrektijdenbordquote:Op zondag 20 januari 2008 14:07 schreef Erasmo het volgende:
Een Twents-bus gespot
[ afbeelding ]
In Amsterdam
En de foto staat op Wikipedia.orgquote:Op maandag 21 januari 2008 16:50 schreef Gutz het volgende:
[..]
Amsterdam my ass, of ze moeten sinds gisteren een ritje Hengelo erin gezet hebben, Zie rechter vertrektijdenbord
ja teveel fryskers op mn stamlijntjes! :/quote:Op maandag 21 januari 2008 21:39 schreef Peterselieman het volgende:
Dat zei ik idd ook al. Zeker vanwege de inbouw van de chipkaart apparatuur kan het dus voorkomen dat de bussen buiten hun werkgebied ingezet worden. xx schuift momenteel namelijk behoorlijk met bussen
Nee, bij ex ZT bussen heeft 1 bus werkende knopjes, de rest geen of niet werkendequote:Op zaterdag 26 januari 2008 07:56 schreef zwahiel het volgende:
Alle GVU bussen hebben door passagiers van de binnenkant te openen deuren.
De meeste bussen hebben ook van die knoppen aan de buitenkant, zelfs sommige Volvo's hebben die! 't Wordt alleen nooit gebruikt, alleen bij de dubbelgeledes zijn die knoppen bruikbaar.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 07:56 schreef zwahiel het volgende:
Alle GVU bussen hebben door passagiers van de binnenkant te openen deuren. Alleen aan de buitenkant kan dat niet.
Bij alle bussen die InfoXX hebben werkt dat, door de inbouw van het OVC gebeuren worden dat er steeds meerquote:Op zondag 27 januari 2008 13:26 schreef ReisT het volgende:
't Viel me bij de ZT-bus wel meteen op dat dat led-display binnen wel netjes alle haltes aankondigde, da's toch vrij bijzonder voor 'n Utrechtse bus.
De reden dat alleen bij de dubbelgelede bussen de knoppen aan de buitenkant werken, is dat op de lijnen 11, 12 en 12squote:Op zondag 27 januari 2008 13:26 schreef ReisT het volgende:
[..]
De meeste bussen hebben ook van die knoppen aan de buitenkant, zelfs sommige Volvo's hebben die! 't Wordt alleen nooit gebruikt, alleen bij de dubbelgeledes zijn die knoppen bruikbaar.
Ja, maar dus alleen als er een dubbelgelede bus rijdt, als er kortere bussen rijden ('s avonds, weekend enzo) is er dan weer geen open instap, ook al hebben die bussen wel knoppen aan de buitenkant.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:38 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
De reden dat alleen bij de dubbelgelede bussen de knoppen aan de buitenkant werken, is dat op de lijnen 11, 12 en 12s
een open instapregime heeft.
Passagiers mogen ook achter instappen, en zijn ook de enige bussen met stempelautomaten.
Dat zijn inderdaad de bussen waar ik het over had. Ze beginnen het van de oude Volvo's te winnen als het gaat om de meeste bussen met niet-werkende lijnaanduiding.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:03 schreef zwahiel het volgende:
Die hele ZT bussen vallen bijna van ellende uit elkaar...
Sorry, maar ik wordt daar helemaal maf van, superveel dingen werken bij die krengen niet. Let maar 's op de lijnfilms die vaker niet te zien zijn dan wel door de defecte verlichting of gewoon blanco rol.
Het werkt niet altijd en het is ook niet altijd even nauwkeurig helaas.quote:Op zondag 27 januari 2008 13:56 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Bij alle bussen die InfoXX hebben werkt dat, door de inbouw van het OVC gebeuren worden dat er steeds meer
Tegenwoordig rijden de dubbelgelede bussen de hele avond ook door.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:51 schreef ReisT het volgende:
[..]
Ja, maar dus alleen als er een dubbelgelede bus rijdt, als er kortere bussen rijden ('s avonds, weekend enzo) is er dan weer geen open instap, ook al hebben die bussen wel knoppen aan de buitenkant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |