abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55249726
Ooh DeLiedje wat heerlijk dat je weer thuis bent!

Lishe, je bent toch wel een gelukzak dat jij Floortje kan snuffelen en DeLiedje kan knuffelen! Geef ook maar een snuffel en knuffel van mij
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_55249836
DeLiedje, wat fijn dat je weer thuis bent! Heerlijk in eigen huis genieten van jullie Floortje

Nog niets gehoord van Droeke?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 13 december 2007 @ 17:52:06 #155
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55250065
Zal ik doen Eveliene!
Ik ben ondertussen ook wel erg benieuwd naar Droeke....
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_55250088
klein_spookje... ik denk maar zo... liever sex, al dan geen zin.. misschien komt dat vanzelf wel .. dan een inwendig gerommel :|... als t moet dan moet t idd maar... maar t is wel t proberen waard! en ik heb er idd ook vrij weinig zin in... sex dan dus.
zeker omdat ik heel dubbel tegenover t bevallen sta... die kleine mag er liever gister dan vandaag uit.. maar t bevallen zelf... brrrrr
pi_55251295
DeLiedje gefeliciteerd met jullie dochter Floortje, hoop dat je er nu lekker van kunt genieten

Lishe, wat klinkt er veel liefde door in jouw berichtje, om emo van te worden. ook gefeliciteerd!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_55251722
zèg..niet zo denigrerend over de pannenkoeken !!!!
pi_55252426
Jullie hebben me aangestoken met die luiertassen discussie en complete luiertas topic dat ik vandaag nog even naar de winkel ben geweest en daar een hele mooi spijkerstof achtige luiertas heb gekocht voor het bedrag van ahum ......... 15 euro (in de uitverkoop). Ik heb staan kijken bij die van Little Company maar ik vond die zo klein van ruimte en deze in de uitverkoop is zo ruim. En stoer dus ook mijn man kan er mee lopen zonder dat ie voor schut loopt met bloemetjes of god knows what. En ik heb een heel stoer tuinpak in de uiverkoop gekocht. Ik vind de uitverkoop echt super.
  donderdag 13 december 2007 @ 20:06:02 #160
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_55253158
deliedje proficiat met je dochtertje...

Hoe is het idd met Droeke en de andere llm???

groetjes lunastar
  donderdag 13 december 2007 @ 20:13:40 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55253376
Nou, deze LLM heeft pijn in haar buik. En nee... helaas zijn dat geen weeen maar gewoon een naar gevoel. Vanmorgen ook al zo misselijk en nu dit weer. Gewoon net niet helemaal lekker. En dan voelt die buik ook nog eens extra groot en gespannen aan.

Zo maar even achterover op de bank even de boel wat ruimte geven.
pi_55253474
Dat had ik een paar weken geleden BE, misschien is het een buikgriepvirus wat de ronde schijnt te doen door NL. Ik heb 4 dagen lang overgegeven. Probeer gewoon niet te zwaar te eten, beschuitje met thee ofzo. Blijft er het langst in en heb je minst last van opgeblazen gevoel.

De LLM dacht gisteren wat lichte rugweeen te voelen en het hield ook een tijdje aan maar zodra ik in slaap val is het over. Het wachten duurt zo ontzettend lang maar ik heb me er wel bij neer gelegd dat het komt wanneer het zin heeft, meer kan ik er namelijk niet van maken.
  donderdag 13 december 2007 @ 20:20:16 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55253542
Ik lik net mijn lippen af van de lasagna.
Ik hoop dat het mijn deurtje voorbij gaat hoor. Ik haat overgeven en probeer het dan ook altijd heel lang te negeren.

Wel balen dat het niet door wil zetten bij jou Faja... die ene cm die al zo'n tijd hebt klinkt zo verleidelijk alsof het rap gaat beginnen...
  donderdag 13 december 2007 @ 20:25:52 #164
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55253675
lauwe cola, BE. Bruist een beetje schoon van binnen
Wel vervelend.

Lishe, wat klink je lief over Floortje
Komen er al gauw foto's???

Vanmiddag lag ik in bed, na mijn uitputtingsslag vandaag en zo lief dat de baby steeds m'n hand opzocht om daar even tegen aan te schoppen Zo ellendig vandaag en toen 't achter de rug was, zo'n lief momentje met de allerkleinste..

Ow en opgekropte spanningen en emoties geven nogal een tranendal als er een hormonen-sausje bij zit
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 13 december 2007 @ 20:34:52 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55253902
Ja, ik moest al denken aan de cola en de dropjes die van de week in het |SC| topic genoemd werd.
Ik heb trouwens ook een rare pijn op mijn borst als ik in elkaar gedoken lig/zit.

Wat lief dat je even zo gezellig met je kindje hebt kunnen spelen.
  donderdag 13 december 2007 @ 21:14:52 #166
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55254664
Wie weet BE , wie weet .. is het geen buikgriep

Wat fijn dat Deliedje weer thuis is, heerlijk thuis verder genieten in je eigen omgeving!

Geweldig hé dat spelen met je kindje.. dichtbij en toch zo ver weg.. ik blijf het wonderlijk vinden.

Hier wás het aan het rommelen en nu is het weer rustig.. tsssss overal zie ik 13 december staan,.. dé datum .. en hij is alweer bijna voorbij.. Morgen heeft mijn schoonvader een afscheids/pensioenfeest dus het is ook wel fijn als ik daar nog bij kan zijn .
  donderdag 13 december 2007 @ 21:22:21 #167
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_55254799
DeLiedje van harte gefeliciteerd met jullie dochter Floortje en wat heerlijk dat je alweer thuis bent!!

Ik wens jullie heel veel geluk toe!!\\
Make love, not war ☮
  donderdag 13 december 2007 @ 21:27:11 #168
593 sjak
Juffie Bloem
pi_55254902
Floortje is geboren
Deliedje en Deliedjemeneer van harte gefelciteerd met jullie dochter.
Lekker douchen!
pi_55255050
DeLiedje & lief gefeliciteerd met jullie Floortje! Wat heerlijk dat jullie alweer thuis zijn!
pi_55255963
DeLiedje en , gefeliciteerd met Floortje

Lishe ook gefeliciteerd

Hier gaat het goed, vandaag veel pijnlijke steken gehad in buik, misschien bandenpijn...
Ga maar mooi op tijd naar bed, druk genoeg op het werk..
pi_55257420
Kom op, decembermama's... ik krijg er lol in na Floortje... pers jullie kindjes de wereld in...
Droeke, waar blijf je nou?
pi_55257492
DeLiedje en DeLiedje man van harte gefeliciteerd met jullie dochter Floortje
Super dat je ook weer thuis bent!!!!!!
Geniet van de kleine meid en ben benieuwd hoe ze eruit ziet

Lishe je klinkt als een trotste soort van tante
Leuk ook dat Lena en Floortje niet zoveel schelen, worden ze misschien net zulke goeie vriendinnen als hun moeders (Ik loop graag op de feiten vooruit kind is net geboren )
pi_55257745
Wat een lieve reacties allemaal!

Hier zit ik dan... vanmorgen vroeg bevallen (1.33h) en nu met op mn ene knie het mooiste, liefste meisje van de wereld en op mijn andere knie de laptop...

Mijn verhaal kom ik gauw doen, nu is het tijd voor ons Floortje

Fotos volgen ook snel... Ze is zo mooi, zo mooi.... en zo punkie en dat mag geshowed worden natuurlijk!

[ Bericht 9% gewijzigd door DeLiedje op 14-12-2007 08:58:18 ]
pi_55257866
Groot gelijk heb je!
Wel leuk dat je je even komt melden en dat alles goed gaat!
Ga maar gauw weer genieten van Floortje!
pi_55257870
en ook al aan t multitaske.. onze versche mama
pi_55257930
Oooh DeLiedje, ik krijg helemaal kippenvel, ik kan me jouw gevoel nu zo goed voor de geest halen! Geniet liefie!
pi_55257948
Floortje is geboren! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter, DeLiedje en meneer DeLiedje

Dit is zo'n lief Liedje en wel heel toepasselijk nu

Slaapliedje
Tekst: Paul de Munnik

Laat me zitten in het donker
Laat me zitten in de nacht
Ik zie je schaduw in het duister
Ga maar slapen, 'k hou de wacht

Laat me zachtjes voor je zingen
Een lied wat net nog niet bestond
Een lied wat morgen weer verandert
En zo nooit wordt afgerond

Laat me zitten
Laat me zingen
Van zo blij dat ik er ben
Van je ogen, je lach
Je tranen, die dingen
Die ik zelfs hier in het donker nog herken

Geef je over aan het donker
Laat je vallen in de nacht
Vergeet alles wat er was, weet
Dat ik morgen op je wacht

Gaan we morgen samen spelen
Gaan we lachen in de zon
Ik zal je zingen van het leven
En hoe het dat pas bij jou begon

Geef je over
Ik zal je zingen
Van een wereld zonder pijn
Je hoeft niet te weten
Van die dingen
Alleen zo hier met mij samen te zijn

En te horen van een leven
Waarin de liefde weer regeert
En te geloven, al is het maar even
Dat de haat wordt aangeleerd
Dat de mensen liever zoenen
Dan dat ze vechten op het journaal
Dat beer weer beter wordt
De poes morgen wel weer opstaat
Dat die ook slaapt en dat het goed komt allemaal

Hoor me zingen van een afstand
Hoor me zingen door de nacht
Ik vraag de sterren om bescherming
Ik zie de maan die ook naar jou lacht

Morgenochtend ben ik bij je
Kijk je op in mijn gezicht
En een kusje voor je moeder
Die daar in het grote bed naast je ligt
Eeuwig vijfentwintig
pi_55257980
deLiedje, daar ben je al! wat een dag! besef je 't allemaal al? lekker terug naar je kind & slapen als 't ff kan he!
  † In Memoriam † donderdag 13 december 2007 @ 23:35:25 #179
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_55258319
DeLiedje en man en Lishe, gefeliciteerd met Floortje
Geniet maar lekker thuis, dat verhaal komt nog wel eens een keer. (En een foto!)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  donderdag 13 december 2007 @ 23:38:41 #180
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55258407
quote:
Op donderdag 13 december 2007 23:13 schreef DeLiedje het volgende:
Wat een lieve reacties allemaal!

Hier zit ik dan... vanmorgen vroeg bevallen (1.33h) en nu met mn ene knie het mooiste, liefste meisje van de wereld en op mijn andere knie de laptop...

Mijn verhaal kom ik gauw doen, nu is het tijd voor ons Floortje
Van harte gefeliciteerd mamaliedje!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_55261178
Goeiemorgen!

Al nieuws van Droeke?
Hardloper.
IG @webkim
  Moderator vrijdag 14 december 2007 @ 07:58:48 #182
5428 crew  miss_sly
pi_55261374
DeLiedje, geniet maar lekker van je mooi meisje

Reese, wat een ontzettend lief liedje en ik kan de stem er bijna bij horen, zo warm

Ik hoop dat Droeke zo aan het genieten is, dat ze gewoon nog geen tijd heeft voor Fok!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 14 december 2007 @ 08:02:36 #183
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55261407
Droeke! Droeke! Droeke!
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 14 december 2007 @ 08:05:28 #184
24188 Belana
kloon van belana
pi_55261436
Deliedje, van harte gfefeliciteerd met Floortje
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 14 december 2007 @ 08:25:45 #185
74310 nanalune
pi_55261587
Droeke

Hopenlijk heb jij ook je kindje in je armen!!

Hier gaat alles rustig! geen voorwerkjes meer dus wacht gerust op de andere December dames
pi_55261677
Mama en Papa liedje van harte met jullie Floortje en ga nu maar lekker genieten met zijn drietjes...

Droeke ik ga er vanuit dat jij ook al lang en breed ligt te genieten van je kleintje...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_55262009
Goedemorgen, hier nog geen baby nieuws.
pi_55262028
Faja ik zie je posten en denk elke keer van zou het nu maar nope...
pi_55262123
Ons kind houdt van Surinaamse temperaturen en wilt daar zo lang mogelijk van genieten geloof ik
pi_55262203
Zeg als ze dat net als bij ons wilden stellen (antiliaanse man) dan had ik 17 maanden zwanger geweest. Zet gewoon de verwarming maar wat hoger dan. Ben trouwens wel een maand naar Curacao geweest nog toen ik 22 weken zwanger was dus daarom kwam ze misschien dan toch in november hahaha...
pi_55262269
Mibos, ergens tussen vandaag en volgende week zaterdag hoop ik toch het grobbekuiken vast te mogen houden hoor. De kachel staat hier behoorlijk hoog (23 graden) aangezien mijn man het koud heeft en ik sta meestal in de badkamer op de koude vloertegels om af te koelen. Zelfs de kinderen op de creche van mijn dochter beginnen nu te vragen waarom de baby nog niet komt.
  vrijdag 14 december 2007 @ 09:54:14 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55262947
DeLiedje, zomaar zelf posten! Mens wat zal jij gelukkig zijn! Het straalt uit je berichtje.

Droeke... joehoe, wanneer krijgen we nieuws van jou of van je tijger, hoe is het met jullie welpje?

Hier geen nieuws.
Ben alleen zo dankbaar voor verstelbare bedbodems. Kon gisteren door de pijn in mijn maag en borstkas absoluut niet op mijn zij liggen, maar op mijn rug gaat ook niet meer dus ik voorzag een ramp-nacht, maar toen heb ik mijn bed een stukje omhoog gezet en mezelf met een paar kussens in een goeie positie gestut en heb toen uiteindelijk heerlijk geslapen.
En nu is de pijn ook nog eens zo goed als weg!
En kindlief lijkt ook weer gewoon normaal te liggen. Gisteren stinkie nog even laten voelen en die had idd ook het idee dat hij weer in de breedte lag, dus die pijn kan wel kloppen.
Nu voel ik het ruggetje gewoon weer netjes recht als ik het goed heb.

Straks om 12.00 mag ik weer langs voor de keuring, ben benieuwd wat ze er dan van zegt.
  vrijdag 14 december 2007 @ 10:06:39 #193
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_55263210
Goede morgen,
GIsteravond een hoop gerommel hier in de buik ik had zo een goede hoop maar bij iedere plas die ik ging doen was er niets van weeen te bekennen.

Vanmorgen toch wat nerveus naar de vk want ja dat strippen he.
De vk begreep me helemaal en heeft me veel uitgelegt over strippen, de voordelen en wat wel en niet kan.
En of het mogelijk was of niet.

Ze heeft eerst alles gewoon gedaan en alles was weer prima kindje ligt er klaar voor al 3 weken maar vertikt het om buiten te komen spelen.
Gekeken/gevoeld of ze zou kunne strippen en dat kon ze kon goed in de baarmoedermond voelen envoelde het hoofdje. Ze heeft alles goed uitgelegt wat ze ging doen dat vond ik erg fijn dat heb ik bij de vorige bevalling namelijk heel erg gemist. Het strippen zelf stelde geen fluit voor echt ik had verhlaen gehoord maar dit was een fluitje van een cent. Nu is het afwachten. HEt rommelt en doet en krampt maar dat zegt niets.

Een afspraak voor woensdag de 19e als het er dan nog niet is eerst daar heen dan word het een afspraak in het zh en gaan ze kijken om in te leiden omdat ze zo weinig mogelijk mensen willen inleiden met kerst.

Ik vind het nu wel heel erg spannend worden en iedereen staat paraat voor actie thijs en ik het meest dus laat maar komen ons kleine meisje.

Deliedje je bent stoer meid geniet van jullie floortje!

Be succes straks.

Droeke ik hoop zo dat je aan het genieten bent.

Faja ook nog niets word je het wachten ook al zat?

liefs joyce
pi_55263799
Klein Spookje, ik ben het meer dan zat het wachten maar helaas wil mijn verloskundige pas strippen of vliezen breken als ik 41 weken en 5 dagen ver ben (as donderdag dus).
  vrijdag 14 december 2007 @ 10:39:57 #195
82727 klein_spookje
pi_55263930
Das jammer dat ze dat niet eerder willen doen. NU wil het helemaal niets zeggen ze raadde het aan vanaf 41 wk dacht ik maar bij een tweede kan het ook iets eerder dus ik hoop dat het hier effect heeft en anders zie ik woensdag wel tegemoet.

Bij jou al enig idee hoe ze dat dan gaan doen mocht het niet komen met inleiden? want jij zit natuurlijk net als ik erg dicht bij de kerst
pi_55264074
Mag ik hier nog even iets zeggen over Lieke? (beetje offtopic eigenlijk, maar vind t ook weer zo stom om in t babytjestopic te gaan posten).
Maaruh t gaat goed met dr
Vandaag krijgen ze uitslagen van het bloed dat is afgenomen. Als de infectie goed onder controle is, mag ze naar dr moeder toe Dus van de couveuseafdeling naar de gewone kraamafdeling.
Ze doet t verder echt super, drinkt goed enzo

En alle andere baby'tjes kom ook gauw buitenspelen!!!!!
  vrijdag 14 december 2007 @ 10:50:08 #197
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55264163
Faja en Klein spookje, ik hoop zo dat jullie nu snel aan de beurt zijn!!!

En DeLiedje, ik hoop snel foto's te zien Geniet lekker van je kleine punkie
  vrijdag 14 december 2007 @ 10:52:27 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55264231
Sonnetje, we zijn niet zo heel streng hoor, nog een tijdje hier wat melden kan best, zeker nu ze nog in het ziekenhuis ligt.
Maar voor jezelf, heb je deze al eens gezien: Trotse Ooms en Tantes - Deel 7
Daar kan je ook naar hartelust posten over je nichtje.
pi_55264313
ja weet ik, maar das een beetje een dood topic
ga ik ff verandering in brengen
  vrijdag 14 december 2007 @ 11:25:25 #200
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_55265251
Zou Droeke in de Bommelerwaard wonen misschien?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_55265427
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Zou Droeke in de Bommelerwaard wonen misschien?
Geen idee, maar ik voorzie daar wel een babyboom eind volgende zomer / begin volgende herfst.
Hardloper.
IG @webkim
pi_55265551
hoezo debuurvrouw?

ik snap t niet...
pi_55265684
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:34 schreef --Eveliene-- het volgende:
hoezo debuurvrouw?

ik snap t niet...
Daar is de stroomuitval. zonder stroom geen computer en internet...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 14 december 2007 @ 11:42:07 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55265763
Ja, of het is een KS geworden en ze ligt nog gewoon in het ziekenhuis en manlief weet niet hoe te posten of denkt er gewoon niet aan.
Die kans is natuurlijk altijd aanwezig. Niet iedereen zet sms-diensten in enzo.

Zijn wij ook niet van plan, maar goed... stinkie weet wel hoe hij moet posten.
pi_55265789
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Daar is de stroomuitval. zonder stroom geen computer en internet...
Wegens een Apache gevechtshelikopter die in een hoogspanningsmast gevlogen is.
Waarin een klein land groot kan zijn...

En dan nu weer even ontopic: Beeb wordt langzaam aan wat beweeglijker. Mag ook wel; heb nu al 2x een ctg moeten laten maken.
M'n ijzer was lekker hoog weer, dus de staalpillen hoeven niet langer.
Verder krijg ik de schaapjes-tel-muurstickers TOCH en gaan we maandag maar eens verf kopen voor de babykamer.
Hardloper.
IG @webkim
pi_55265822
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:42 schreef Brighteyes het volgende:

Zijn wij ook niet van plan, maar goed... stinkie weet wel hoe hij moet posten.
Dat is -em geraden dan!!!
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 14 december 2007 @ 12:07:02 #207
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55266399
Gentle, gentle,
sing to your child.
Your companion for such a long, long time.
Beneath your heart,
her heart beats strong.
Life of your life
is safe in your arms

Oh touch her face.
You gave her form.
Child of this earth, child of this sky.
You are her voice.
She has your eyes.
This is her gift,
the thread of life.

Oh give her grace
and give her peace
Let her be strong, let her be kind.
She is your soul
and you are her strength.
Bless her and guide her
all of her life

Gentle, gentle,
sing to your child
Your companion for such a long, long time.
Beneath your heart,
her heart beats strong.
Life of your life
is safe in your arms
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_55266815
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:39 schreef klein_spookje het volgende:
Das jammer dat ze dat niet eerder willen doen. NU wil het helemaal niets zeggen ze raadde het aan vanaf 41 wk dacht ik maar bij een tweede kan het ook iets eerder dus ik hoop dat het hier effect heeft en anders zie ik woensdag wel tegemoet.

Bij jou al enig idee hoe ze dat dan gaan doen mocht het niet komen met inleiden? want jij zit natuurlijk net als ik erg dicht bij de kerst
Ik heb het wel gevraagd maandag maar hier zeggen ze dat het niks uitmaakt of het nou weekend of feestdag is. Dus daar gaan we dan maar van uit.
  vrijdag 14 december 2007 @ 12:45:19 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55267390
Wat fijn dat je sticker toch komt Webkim! Hij is echt supergaaf!

Hier net bij de vk geweest.
Op zich goedgekeurd maar mijn bloeddruk was ietsjes te hoog. Ik heb maar gelijk opgebiecht dat ik me gisteren te buiten ben gegaan aan dropjes dus dat het daar wrsch van kwam.
Urine gecheckt en die was gewoon helemaal schoon.

Vanwege de bloeddruk en de onverklaarbare buikpijn (de baby zit echt te laag om dat te kunnen veroorzaken) moet ik nu dinsdag al terug komen ipv volgende week vrijdag. Weer urine checken en even de bloedddruk.
En mocht die buikpijn weer voorkomen moet ik gewoon even bellen, ook 's nachts desnoods. Want in combinatie met die verhoogde bloeddruk zou dat wel op een probleempje kunnen duiden.

Verder gaf ze me de raad om mijn bed maar extra te beveiligen tegen het vruchtwater aangezien het toch niet de baby is die die enorme buik veroorzaakt. Het is niet zo dat het 'te' is, maar het is wel iets meer dan gemiddeld.
Ze schat de baby zelf op zo'n 7 pond, met de kanttekening dat ze er altijd een pond boven of onder naast kunnen zitten, maar een 9 ponder was het zeker niet. *pfew*

Nou ja goed, op naar dinsdag dan maar.
Of bevallen in de tussentijd, mocht ook van haar.

Oh ja, en de ligging, wel al ietsje ingedaald, maar nog niet volledig.
pi_55267617
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:45 schreef Brighteyes het volgende:
Wat fijn dat je sticker toch komt Webkim! Hij is echt supergaaf!

Hier net bij de vk geweest.
Op zich goedgekeurd maar mijn bloeddruk was ietsjes te hoog. Ik heb maar gelijk opgebiecht dat ik me gisteren te buiten ben gegaan aan dropjes dus dat het daar wrsch van kwam.
Urine gecheckt en die was gewoon helemaal schoon.

Vanwege de bloeddruk en de onverklaarbare buikpijn (de baby zit echt te laag om dat te kunnen veroorzaken) moet ik nu dinsdag al terug komen ipv volgende week vrijdag. Weer urine checken en even de bloedddruk.
En mocht die buikpijn weer voorkomen moet ik gewoon even bellen, ook 's nachts desnoods. Want in combinatie met die verhoogde bloeddruk zou dat wel op een probleempje kunnen duiden.

Verder gaf ze me de raad om mijn bed maar extra te beveiligen tegen het vruchtwater aangezien het toch niet de baby is die die enorme buik veroorzaakt. Het is niet zo dat het 'te' is, maar het is wel iets meer dan gemiddeld.
Ze schat de baby zelf op zo'n 7 pond, met de kanttekening dat ze er altijd een pond boven of onder naast kunnen zitten, maar een 9 ponder was het zeker niet. *pfew*

Nou ja goed, op naar dinsdag dan maar.
Of bevallen in de tussentijd, mocht ook van haar.

Oh ja, en de ligging, wel al ietsje ingedaald, maar nog niet volledig.
BE, ik heb hier het boek veilig zwanger en daar staat de tip in om 's nachts een maandverband (of kraamverband qua dikte) in je broek te leggen voor het geval je vliezen breken, dan heb je het ergste opgevangen en kan je mooi kijken wat voor kleur het heeft aangezien mij bij staat dat je ook donkere lakens etc hebt (net als ik.)
  vrijdag 14 december 2007 @ 12:59:53 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55267742
Oh ja, dat is idd evt wel een tip, alleen ben ik juist zo blij dat ik 's avonds even niks aan hoef. Ik ben die inlegkruisjes ook al zo spuugzat.

Ach, ik ga er vanuit dat ik niet alles liggend verlies en dat ik ook nog wel wat op kan vangen als ik naast mijn bed ga staan.

Maar ik moest wel om d'r lachen hoor: 'Leg ook maar een stapel badhanddoeken naast je bed' dan kan je iig snel het eea redden.

Maar ik zal er iig eens over nadenken Faja.
pi_55268309
Als je de goedkoopste van de goedkoopste haalt bij de drogist dan zijn ze ongeveer net zo dik als een kraamverband en die hebben geen plastic laag dus broeien niet.
  vrijdag 14 december 2007 @ 14:10:48 #213
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_55269554
Hee, een baby!!

DeLiedje, van harte gefeliciteerd met je kleine meid Floortje! Geniet ervan!!

Enneuh, Lishe, jij ook proficiat he!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 14 december 2007 @ 15:02:42 #214
74310 nanalune
pi_55270738
ow...

Ik kreeg net zo'n mooi gedicht binnen van iemand van de zw.sch.yoga op de mail..

Even de hormoontjes lozen ? doe dat hiermee :

Ongeboren

Droom je tomeloze dromen,
ver van al het werelds licht
ddat als schaduwschijnsel net
nog voelbaar danst op je gezicht,
in je sluimerzee waarin niets
ongezuiverd binnendringt
en je slaapt nog in het lichaam
van een vrouw die zachtjes zingt.

ver, zo ver van alle pijn,
onvermijdelijk om wat, waarom
of wie we willen zijn,
die pas draaglijk wordt wanneer je
onder iemands vleugels schuilt
en je groeit nog in het lichaam
van een vrouw die zachtjes huilt.

los van hoe de wereld draait,
hoe de zon verzengend straalt of
hoe de wind vol passie waait,
hoe de wereld vol gebeurtenissen
op jouw leven wacht
en je trappelt in het lichaam
van een vrouw die zachtjes lacht.

pi_55270877
wat dacht je hier van???

Ik zie hoe je moeders ogen stralen
De liefde heeft haar aangeraakt
Ik zoek een zin die kan vertalen
Wat jij in mij hebt losgemaakt

Slaap maar
En weet dat je welkom bent
We leven naar het moment
Dat jij hier bij ons zal zijn
Zorg maar dat je groter groeit
Voor ons heb je al een naam
Je wieg staat al bij het raam
Dus neem de tijd

Ik heb een signaal van jou gekregen
En luister hoe je hartje klopt
Ik voel je zo nu en dan bewegen
Wanneer je naar het leven schopt

Slaap maar
En weet dat je welkom bent
We leven naar het moment
Dat jij hier bij ons zal zijn
Zorg maar dat je groter groeit
Voor ons heb je al een naam
Je wieg staat al bij het raam
Dus neem de tijd

Slaap nu maar
En wacht op een goed moment
Je weet dat je welkom bent
Dus neem de tijd

Daar gaan de hormonen!!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_55273146
Na eindelijk weer wat bijgeslapen te hebben, zal ik me weer melden, ik was vannacht namelijk halsoverkop naar het ziekenhuis in Hengelo in verband met heel prettige weeen. Dat vonden ze in het ziekenhuis ook dusdanig prettig dat ik echt de hele reutemeut aan mijn lichaam heb gehad
Men, inwendig onderzoek is echt gewoon NIET FIJN

Maarja, ik heb niet echt behoefte om mijn hele anamnese online te gooien, maar het komt er op neer dat ik nu thuis zit, daar wat bijgeslapen ben en als er ook maar iets veranderd ik me direct in het ziekenhuis moet melden. Ik heb medicijnen gehad om de weeenactiviteit te stoppen, daar is het in ieder geval wel mee verminderd, maar echt helemaal weg is het nog niet.
  vrijdag 14 december 2007 @ 16:57:00 #217
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_55273246
Jeetje Pruk, dat is schrikken . Heb je zelf wel het idee dat het ietsje beter gaat?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_55273248
Jeetje Pruk, wat schrikken! Hopelijk blijft de kleine nog even lekker zitten hoor!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55273347
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 16:57 schreef k_i_m het volgende:
Jeetje Pruk, dat is schrikken . Heb je zelf wel het idee dat het ietsje beter gaat?
Nou, ik heb net heerlijk geslapen en dat voelde sowieso wel goed. Ik heb nog steeds wel behoorlijke contracties, maar gelukkig doet het, in tegenstelling tot vannacht, geen pijn meer. Aan de ene kant ben ik blij dat ik thuis ben, aan de andere kant vind ik dat ook wel eng, maarja, ik ben binnen 10 minuten in het ziekenhuis en ze hebben me ook op het hart gedrukt om gewoon te komen als ik me ook maar iets ongerust maak. En ondanks dat ik dacht dat ik me goed ingelezen had wat betreft hoe zit een vrouw in elkaar: bullshit, ik heb zoveel dingen gehoord vandaag waar ik nog nooit van gehoord heb
  vrijdag 14 december 2007 @ 17:07:32 #220
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_55273481
Weten ze ook hoe het kwam? Dat je misschien teveel gedaan hebt, of gewoon spontaan?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_55273535
Daar hebben ze niet zoveel aandacht aan besteed. We hadden wel aangegeven dat ik al een tijd rustig aan deed en dat we dus enkel verjaardagsvisite gedaan hadden en het begon ook echt midden in de nacht. Waarschijnlijk dus gewoon spontaan? Ik heb de brief die ik meegekregen heb nog niet gelezen, ben eigenlijk vrijwel meteen in bed gekropen.
pi_55273610

Pruk... Da's schrikken!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_55273616
Pruk dat is wel effe schrikken. Kijk het aan en als je het niet vertrouwt gewoon weer bellen hoor!!!
  vrijdag 14 december 2007 @ 17:31:49 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55273895
Jeetje Pruk! Dat is schrikken.
Gelukkig hebben ze je al weer vrij snel laten gaan!
  vrijdag 14 december 2007 @ 18:12:00 #225
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55274463
Goh Pruk, dat is inderdaad even schrikken!

Ik heb zelf veel behoorlijk pijnlijke harde buiken en voorweeën, de hele dag door ook met regelmaat, maar ik heb vandaag van de gyn groen licht gekregen om te bevallen, ook al ben ik nog geen 37 weken. Maar jij moet natuurlijk nog weer drie weken langer dan ik, dus je baby moet gewoon blijven zitten!!
pi_55274630
Jeetje Pruk Wel fijn dat je net zo goed hebt kunnen slapen. Ik hoop dat die kleine purk van je nog wel even binnen blijft.

En Tan ook al aan het rommelen. Wel fijn dat de gyn je alvast groen licht heeft gegeven, maar ik hoop toch dat jouw kleintje nog even blijft zitten tot het nieuwe jaar
pi_55274742
blij te lezen dat t meeviel bij klein_spookje...
k word volgende week ook gestript... mits ik dat wil dan dus.
hier is overigens ook met geen woord gerept over feestdagen... k zou met 41weken 3 dagen naar t zk moeten voor inwendig onderzoek.. das de 24ste dan net voor kerst :|

kleintjeeeeeeeee kom nouhou!!!
grmbl
of toch maar niet :|...

vrijdag 14 december 2007 @ 19:17:02 #228
82727 klein_spookje
pi_55275720
ik durf het bijna niet te zeggen maar ik fluister het oke
*ik heb weeen*

O men ik was echt vergeten hoe die krengen voelde en vroeg me ook meteen weer af waarom ik er toch nog eens ingetrapt ben (sorry dames die nog moeten) het doet verdomd pijn.

Maar o wat het ik hier naar uitgekeken en wat hoop ik dat het doorzet.

Liefs joyce
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')