Whehehe!quote:Op donderdag 13 december 2007 13:37 schreef Tan het volgende:
Heb net het bed op klossen gezet (althans, ik heb deze operatie geregisseerden het grotendeels laten doen). Een waar avontuur aangezien wij een zeer krappe slaapkamer hebben met allemaal van die curverboxen onder het bed zodat er ook nog eens zelden uitgebreid wordt gestofzuigd (je kunt er alleen met de stofzuiger inkomen als je deze over het bed heen tilt, en dan nog kun je niet onder het bed komen)
Maar het is gelukt. Nooit geweten dat ik zoveel haarelastiekjes had en het mysterie van de verdwenen sokken/onderbroeken () is ook weer opgelost
Mijn dochter heeft met sinterklaas een echte kwaliteitsmicroscoop gekregen... zal ik zo'n stofpluis eens....quote:Op donderdag 13 december 2007 13:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Whehehe!
Was hier hetzelfde zo ongeveer. Althans... heel laag bed en dan zo'n motorische bedbodem waardoor de stofzuiger er niet meer onder paste.
Ik kon van de stofpluizen toch een leuke teddybeer vullen.![]()
![]()
Bekijk dan gelijk je hoofdkussen eens... Ik durf te wedden dat je dan vanmiddag nog een nieuwe gaat halenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:41 schreef Tan het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft met sinterklaas een echte kwaliteitsmicroscoop gekregen... zal ik zo'n stofpluis eens....
Neeehtoch maar niet, ik wil de rest van de zwangerschap graag zonder nachtmerries doorbrengen.
Heb het wel eens gezien in een programma op TV, je kunt beter in je eentje Dawn of the Dead in het donker kijken, vlak voor het slapengaan, terwijl de storm rond het huis raast. Dan slaap je nog lekkerder dan na een docu over huisstofmijtquote:Op donderdag 13 december 2007 13:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bekijk dan gelijk je hoofdkussen eens... Ik durf te wedden dat je dan vanmiddag nog een nieuwe gaat halen![]()
Sommige dingen wil je niet weten.
Ik ook, hier in Ijsselstein hebben ze hem ook nog steeds niet binnen. Na anderhalve maand nog nietquote:Op donderdag 13 december 2007 13:53 schreef Randa_v het volgende:
Heb net in een boze bui een emailtje gestuurd naar de kruidvat baby&mammadoos, dat ik het toch wel jammer van hun service vindt dat de vele moeders hier, zelfs reeds bevallen, nog steeds op hun doos wachten en de vestiging in Budel ze maar niet of beperkt geleverd krijgt. Vind het ook zo jammer voor de verkoopsters, leuke meiden, die steeds nee moeten verkopen aan al die aanstaande mamma's. De verkoopster vond het ook al zo raar omdat ze toch kunnen zien hoeveel een vestiging eruit moet gaan geven, waarom krijgen ze die dan niet.
Ach ja, het was een net mailtje wat ik heb gestuurd, ben benieuwd naar hun antwoord.
Ik had hier in Tilburg van de week de laatste!quote:Op donderdag 13 december 2007 14:01 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ik ook, hier in Ijsselstein hebben ze hem ook nog steeds niet binnen. Na anderhalve maand nog niet
T enige wat er bij mij inzat was een lege bewaardoos van Friso, een proefverpakkinkje lotion en een hoop reclamezooiquote:Op donderdag 13 december 2007 14:08 schreef Randa_v het volgende:
De inhoud vond ik toen bij Merlijn wel leuk, jammer dat we zolang moeten wachten.
Bah ik zit me gewoon op te vreten omdat ik geen afleiding heb.Merlijn stuur ik niet meer zomaar weg om ergens te gaan spelen, gaat niet goed met me dan.
Beetje stom, maar ja.
Nou ja shirtje kan wel weer naar de kledinginzameling. Ik heb zelf weinig met handige melkpoederbakjes aangezien je daar zo weinig aan hebt als je BV geeftquote:Op donderdag 13 december 2007 14:31 schreef Pruk het volgende:
Het vervelende van de Prenatal box vond ik dat er verpakkingen opvolgmelk inzaten (ja, daar heb je veel aan tijdens je zwangerschap) en in plaats van het handige drievaksbakje voor melkpoeder zat er een shirtje in wat je je kind toch niet aantrekt
prenatalquote:Op donderdag 13 december 2007 14:46 schreef TearSong het volgende:
[..]
Nou ja shirtje kan wel weer naar de kledinginzameling. Ik heb zelf weinig met handige melkpoederbakjes aangezien je daar zo weinig aan hebt als je BV geeftDenk ook niet dat ik de enige ben met een een voorraad van die dozen voor luierdoekjes ook. Geloof dat ik er alleen al 3 heb liggen van zwitsal
Maar zat in die prenatalbox ook niet dat handige plastic doosje om eten in mee te nemen? Waarbij het lepeltje 'verstopt' zat in de deksel? Of was dat die van de Etos? Daar was ik wel erg blij mee
quote:Op donderdag 13 december 2007 14:46 schreef Lishe het volgende:
Ik ben verliefd! Punk Floortje is echt prachtig....!Een heel mooi snoetje en een echt punk-kapsel.
En dan DeLiedje, superbevaller!Het verhaal komt ze denk ik zelf vertellen, maar ik ben zo trots!! Ze lag te stralen met Floortje in haar armen. Zo'n mooie lieve mama. En een rust...
alsof ze nooit iets anders gedaan heeft. Het is een pracht-gezinnetje.
(En ze ruikt zo lekker, die lieve mooie Floor.)
En vanavond ga ik stiekem gewoon nog 's snuffen. Lief moet natuurlijk ook nog gaan bewonderen.![]()
hey, die van mijn vriendin ook! hoe heet jouw vriendin?quote:Op donderdag 13 december 2007 14:55 schreef Beaker het volgende:
Zo heet ook de dochter van mijn vriendin
Dat dacht ik tussen de regels wel door te lezen, maar wel erg stoer idd! Heerlijk genieten met z'n drietjes dus!quote:Op donderdag 13 december 2007 15:01 schreef Lishe het volgende:
O, dat heb ik er niet bij gezegd! Ze is al thuis!!
Pannekoeken vanavondquote:Op donderdag 13 december 2007 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat dacht ik tussen de regels wel door te lezen, maar wel erg stoer idd! Heerlijk genieten met z'n drietjes dus!![]()
* Brighteyes wil ooooooooooooooook!
ik zat vanmorgen met tranen in mijn ogen het nieuws hier op FOK te lezen...quote:Op donderdag 13 december 2007 14:46 schreef Lishe het volgende:
Ik ben verliefd! Punk Floortje is echt prachtig....!Een heel mooi snoetje en een echt punk-kapsel.
En dan DeLiedje, superbevaller!Het verhaal komt ze denk ik zelf vertellen, maar ik ben zo trots!! Ze lag te stralen met Floortje in haar armen. Zo'n mooie lieve mama. En een rust...
alsof ze nooit iets anders gedaan heeft. Het is een pracht-gezinnetje.
(En ze ruikt zo lekker, die lieve mooie Floor.)
En vanavond ga ik stiekem gewoon nog 's snuffen. Lief moet natuurlijk ook nog gaan bewonderen.![]()
Nah sorry... ik kan nog enigszins meegaan met tonic en ananas enzo, maar die pannekoeken vind ik zo dom eigenlijk.quote:
Voor de zekerheid...quote:Op donderdag 13 december 2007 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nah sorry... ik kan nog enigszins meegaan met tonic en ananas enzo, maar die pannekoeken vind ik zo dom eigenlijk.
Daarnaast heb ik ze gisterenmiddag tussen de middag nog gegeten.![]()
![]()
Eergisteren al gedaan... werkte ook niet.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:13 schreef Ticootje het volgende:
Voor de zekerheid...
Of nog even lekker van bil gaan...
Ik vind het ook wel fijn hoor, vooral met opmaken. In en uit bed heb ik nog niet geprobeerd, bij Junah had ik twee matrassen op elkaar toen ik eenmaal ging bevallen.quote:Op donderdag 13 december 2007 14:19 schreef TearSong het volgende:
Tan: bed op klossen staat bij ons voor komend weekend in de planning...vind het toch wel lekker, zo'n hoog bed.
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:13 schreef DeLiedje het volgende:
Wat een lieve reacties allemaal!
Hier zit ik dan... vanmorgen vroeg bevallen (1.33h) en nu met mn ene knie het mooiste, liefste meisje van de wereld en op mijn andere knie de laptop...
Mijn verhaal kom ik gauw doen, nu is het tijd voor ons Floortje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |