Wat wil je nou?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:54 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Jij noemt mijn posten desinfo, meningsloos, maar ook ik doe mijn best, probeer veel te lezen over het onderwerp.
IMO zit er in mij onderschrift alleen al meer info over " mijn mening " dan de DESINFO die jij voortbrengt ,maar kan mij het schelen. Open Your mind zijn posten noemde je ook Desinfo geloof ik.
Ik spreek je daar in Topics niet persoonlijk op aan, kan het ook nauwelijks irritant vinden, eerder lachwekkend.
Wat ik wel irritant vind is dat je algemene beschuldigingen uit.
[..]
Als er gescholden wordt dan meld je dat toch hier. Zij schelden?![]()
Lekkere binnenkomer hoor,
[..]
[..]
Wegjagen zal niet je bedoeling zijn maar echt lekker opbouwend kan ik het ook niet noemen.
Btje dit gevoel..
Dat doet 'ie nu toch ookquote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:56 schreef wormwood het volgende:
[..]
Wat wil je nou?
Mag er niet gezegd worden dat er best wel wat vaker mensen aangesproken mogen worden op hun discussie verpestend gedrag?
Ik weet bij Resonancer nooit wat die bedoeld. Ik heb het altijd verkeerd...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat doet 'ie nu toch ook
Hij vindt namelijk dat jij discussie-verpestend gedrag hebt in dit geval. En spreekt je daar op aan.
Disclaimer: ik constateer alleen maar wat ik denk dat Resonancer hier vindt, verder niets
Prima lijkt me dat,quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:56 schreef wormwood het volgende:
[..]
Wat wil je nou?
Mag er niet gezegd worden dat er best wel wat vaker mensen aangesproken mogen worden op hun discussie verpestend gedrag?
Hoe hypocriet het ook klinkt als zijnde beroepsquerelant (quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:56 schreef wormwood het volgende:
[..]
Wat wil je nou?
het standaard riedeltje weer. Iedereen die Lambiekje niet geloofd is maar dom, naief, gelooft alles wat Bush zegt etc.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:17 schreef Lambiekje het volgende:
Och och wat moeten er hoop mensen terug naar school. Tjezus. Niet te filmen hoe naief sommige zijn. En alles maar dan echt alles geloven wat Bush en zijn instellingen voor waanzin verkondingen. Zucht
Iemand een misselijk ventje vinden én diegene ervan beschuldigen op de man te spelen. Het moet niet gekker worden.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jy bent al zo lang je hier actief bent, een misselijk ventje die constant op de man aan het spelen is.
Alles wat niet vermeldt staat in dat achterlijk Omission boek vind jy belachelijk en onmogelijk.
Je weigerd gewoon anders naar zaken te kijken.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:00 schreef wormwood het volgende:
[..]
Het probleem met jou is dat je allerlei rare verhalen klakkeloos dumpt hier. Jij wilt helemaal niet weten wat er echt gebeurd is. Jij hecht veel meer waarde aan allerlei vage geruchten die je zelf niet kunt verklaren.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:35 schreef Terecht het volgende:
Je lijkt naar mijn idee niet op zoek te zijn naar de waarheid, maar naar bevestiging van jouw fantasieen.
Hypocriet vind ik wel 'n gepaste term.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:06 schreef wormwood het volgende:
Wat denk je nou nog te bereiken Lambiekje?
Je zet jezelf steeds maar weer voor schut door dat gejank dat iedereen die niet in een complot gelooft maar dom is. Denk je nou echt dat ik en anderen daardoor ineens een andere mening over 9/11 en Bush krijgen?
Sterker nog:quote:Op zondag 27 januari 2008 18:45 schreef wormwood het volgende:
Nee. Lambiekje accepteert niks anders dan dat alles één groot complot is en verwacht dat iedereen hem geloofd en dat zal niet snel veranderen. Dat idee krijg ik tenminste.
Maar nooit geschoten is altijd mis.
Hij geeft zelf aan dat hij niet voor iets anders open staat dan dat Bush het gedaan heeft...quote:Op zondag 3 februari 2008 09:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niet meer. Dat moet je ook weten dat ik 2001 tot 2004 ook niet gedacht zou hebben dat men tot zo iets in staat is.
Punt is Bush is de term voor hem en z'n govt. Bush zelf is ook maar een poppetje dat strategisch ingezet wordt naar mijn idee. NWO is al heel wat langer bezig, en dat is niet alleen onder Bush regime. Was je even vergeten dat nagenoeg alle presidenten Skull&Bones freaks zijn? Straks met een nieuwe president (of misschien wel presidente) veranderd er niets.
Van sommige bij jullie bestaat niet het besef dat er ook nog zo iets als een falseflag. De manier om een oorlog te ontketenen. Boeind dat er een stel eigen mensen doodgaan. Vroeger met slagvelden werden men als frontlinie gebruikt dus. Wij het volk zijn gewoon untermenschen daar valt gewoon niets aan te doen. We staan voor hun gewoon onderaan de ladder. Werkslaven. Maar denk gerust dat je vrij bent van doen en laten.
Dat werkt helaas nietquote:Op zondag 3 februari 2008 17:26 schreef Petre het volgende:
En dat mag. Als je het niet met hem daarover wil hebben, dan reageer je toch niet op zijn uitingen? En anders probeer je hem op een beschaafde manier van zijn standpunt af te brengen als je denkt dat hij helemaal fout zit..
Dan laat je hem lekker denken dat gras blauw is. Hij blij, jij blij met de wetenschap dat jij goed zit met je kennis, iedereen blij. Klaar. Moeilijk? Nee toch?quote:Op zondag 3 februari 2008 17:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat werkt helaas nietTis een beetje alsof iemand heilig overtuigt is van het blauw zijn van gras. Dat blijft hij verkondigen en het maakt niet uit hoe vaak er argumenten of feiten langskomen dat het toch echt niet zo is.
UItleggen waarom je iemand zijn stijl van "discussie" voeren niet prettig vind en vragen wat iemand probeert te bereiken vind jij al op de man spelen?quote:Op zondag 3 februari 2008 12:04 schreef Resonancer het volgende:
Op de man spelen die Lambiek, hoe durft hij..
[..]
[..]
[..]
Hypocriet vind ik wel 'n gepaste term.
Als iemand mij voor dom uit gaan maken omdat ik niet vind dat het gras blauw is, is het voor mij niet klaar.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:31 schreef Petre het volgende:
[..]
Dan laat je hem lekker denken dat gras blauw is. Hij blij, jij blij met de wetenschap dat jij goed zit met je kennis, iedereen blij. Klaar. Moeilijk? Nee toch?
Mensen dom en geindoctrineerd gaan noemen omdat ze het gras niet blauw vinden is iets anders...quote:Op zondag 3 februari 2008 19:31 schreef Petre het volgende:
[..]
Dan laat je hem lekker denken dat gras blauw is. Hij blij, jij blij met de wetenschap dat jij goed zit met je kennis, iedereen blij. Klaar. Moeilijk? Nee toch?
Dan vergeet je hier waarschijnlijk de vraagtekens ?quote:Op zondag 3 februari 2008 20:35 schreef wormwood het volgende:
[..]
UItleggen waarom je iemand zijn stijl van "discussie" voeren niet prettig vind en vragen wat iemand probeert te bereiken vind jij al op de man spelen?
Ja, dit vind ik op de man spelen. Moet je imo helemaal zelf weten. Iindien ik me 'r eraan zou storen heb ik hier de mogelijkheid om er wat van te zeggen, net zoals ik de mogelijkheid heb om je hypocriet te noemen nav jouw geklaag.quote:Het probleem met jou is dat je allerlei rare verhalen klakkeloos dumpt hier. Jij wilt helemaal niet weten wat er echt gebeurd is. Jij hecht veel meer waarde aan allerlei vage geruchten die je zelf niet kunt verklaren.
Waarom zou ik bij een uitleg vraagtekens moeten plaatsen?quote:Op maandag 4 februari 2008 09:17 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dan vergeet je hier waarschijnlijk de vraagtekens ?
Waar loop ik te klagen dat iemand op de man loopt te spelen?quote:Ja, dit vind ik op de man spelen. Moet je imo helemaal zelf weten. Iindien ik me 'r eraan zou storen heb ik hier de mogelijkheid om er wat van te zeggen, net zoals ik de mogelijkheid heb om je hypocriet te noemen nav jouw geklaag.
Je zegt mij dat je vragen stelt, je stelt mij geen vraag, je stelt simpelweg dat ik geen interesse in de waarheid heb enz.quote:Op maandag 4 februari 2008 13:08 schreef wormwood het volgende:
[..]
Waarom zou ik bij een uitleg vraagtekens moeten plaatsen?
[..]
Klagen als 'n poster iemand n misselijk ventje noemt heeft niks met op de man spelen te maken?quote:Waar loop ik te klagen dat iemand op de man loopt te spelen?
Ik vind het niet netjes dat Lambiekje iemand een misselijk ventje noemt. Dat die daarna nog eens gaat zeggen dat iemand op de man speelt is natuurlijk ook wel erg hypocriet. Dat zul je dan ook wel met mij eens zijn.
Ik zeg dat ik uitleg geef en vragen stel.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:03 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Je zegt mij dat je vragen stelt, je stelt mij geen vraag, je stelt simpelweg dat ik geen interesse in de waarheid heb enz.
Nee vind ik niet. Een dief stoppen heeft ook niks met op de man spelen te maken. Maar daar zul jij wel anders over denken.quote:Klagen als 'n poster iemand n misselijk ventje noemt heeft niks met op de man spelen te maken?
Als je vind dat ik op de man aan het spelen ben, lijkt het mij zeer vreemd en hypocriet als jij vind dat Lambiekje dat niet doet.quote:En ook hier geen vraagteken, maar simpelweg de conclusie dat ik het wel met je eens zal zijn.
Ik zou niet weten waarom het verstandiger zou zijn om via PM te reageren op jouw FB en opm. dan via 'n topic dat FB heet.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:31 schreef wormwood het volgende:
Sowieso zou het verstandiger zijn, mocht je nog verdere op merkingen hebben, om mij een PM te sturen. Ik weet niet wat je met deze discussie denkt te bereiken, maar ik weet wel zeker dat het niet in dit topic hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |