quote:Op woensdag 12 december 2007 20:09 schreef Roemertje het volgende:
ps: ik ben dyslectisch dus grappen over me spelling zouden flauw zijn...
kijk dat is nou de grap zie je het al voor je dat hij dit gelooft en nog gaat doen ook.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:55 schreef MrDrako het volgende:
[..]
je weet het niveau van onz nog verder naar beneden te halen
ja, en dan lontje erin en aansteken!quote:Op donderdag 13 december 2007 22:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Litertje kaarsvet over haar clit laten druppelen!
Zo vanne "Damn girl, you're on fire!"quote:Op donderdag 13 december 2007 22:59 schreef JailBait.zip het volgende:
ja, en dan lontje erin en aansteken!
'zie je wel dat je nu heet ben'
The clit is on fire!quote:Op donderdag 13 december 2007 23:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Zo vanne "Damn girl, you're on fire!"
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:14 schreef JortK het volgende:
Je kan hem ook uit je broek halen, vragen aan haar hoe laat het is, en dan snel je lul om dr pols wikkelen![]()
HAHAHAHAHAHAAHA.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:45 schreef yotha123 het volgende:
ik kan ook zeggen ik heb de ''ik kan de escape toets niet aanraken ziekte'' genaamd IKDETNAZ
Dat kan veel gemakkelijker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:29 schreef buzzer het volgende:
Hoe je ze geil krijgt moet je zelf maar uitvinden.
Ik weet wel hoe je zo voor de tweede keer heet krijgt/failSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |