quote:Op woensdag 12 december 2007 20:38 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Moeten we jouw ip gaan vermelden bij de politie of is het eigen gebruik geweest?
En de FOK! vrouwtjes komen enkel op dit forum omdat ze hier stoer kunnen doen omdat toch niemand weet waar ze wonen.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:26 schreef patty het volgende:
De FOK! mannetjes komen enkel op dit forum om aan hun pikkies te trekken, wist je dat nog niet
Je vergeet dat je een hoer maar per keer hoeft te betalen en een vrouw het hele jaar door. En als je vrouw een kind krijgt moet je nog meer gaan betalen.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:05 schreef beerten het volgende:
[hele lijst voordelen van hoeren] Alleen maar voordelen.
Ik wil nog altijd iemand spreken die het gebruikt heeftquote:Op woensdag 12 december 2007 21:31 schreef Buschetta het volgende:
[ afbeelding ]
Dit.... dat weet iedereen toch
Je krijgt zelfs garantie erbij...![]()
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:16 schreef RetepV het volgende:
[..]
Je vergeet dat je een hoer maar per keer hoeft te betalen en een vrouw het hele jaar door. En als je vrouw een kind krijgt moet je nog meer gaan betalen.
...
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:14 schreef Roellio het volgende:
Ik lik altijd aan mijn pink en steek vervolgens een natte vinger in hun oor!
Dat verklaart meteen waarom je ineens heel slecht auto rijdt als je veel gezopen hebt...quote:Op woensdag 12 december 2007 21:05 schreef beerten het volgende:
Alcohol remt het manlijk hormoon, oftewel: het vrouwelijk hormoon krijgt de overhand!
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat verklaart meteen waarom je ineens heel slecht auto rijdt als je veel gezopen hebt...
Ben ik nou de enige die dat een beetje ironisch vindt?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:09 schreef Roemertje het volgende:
ik vroeg mij dus af. ik er echt een manier om meisjes geil te krijgen.
het is niet persee omdat ik het nou nodig heb of zo
En onzin uitkraamtquote:Op woensdag 12 december 2007 23:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat verklaart meteen waarom je ineens heel slecht auto rijdt als je veel gezopen hebt...
Dat werkt alleen in de filmquote:Op donderdag 13 december 2007 06:11 schreef bikkeltje2 het volgende:
Russisch praten ...
je weet het niveau van onz nog verder naar beneden te halenquote:Op donderdag 13 december 2007 08:41 schreef yotha123 het volgende:
geef haar 100 euro dan zegge ik ga slapen wil je ook slapen en als ze nee zegt gewoon naar de volgende gaan.
tip ! naar een sterke man gaan en hem 50 euro geven en zeggen mag ik nu met je meisje slapen.
werkt altijd en geil meisje dat je krijgt.
maar je moet wel geluk hebben en dat is niet altijd gegarandeert.
als die man boos word moet je gewoon zeggen ik had het niet tegen jouw hoor ik had het tegen je schoenzool
Lukt hem bij klb ook al.quote:Op donderdag 13 december 2007 09:55 schreef MrDrako het volgende:
[..]
je weet het niveau van onz nog verder naar beneden te halen
quote:Op donderdag 13 december 2007 10:51 schreef Noorseviking het volgende:
Een breezer geven natuurlijk!
quote:Op donderdag 13 december 2007 02:18 schreef Mattiee het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die dat een beetje ironisch vindt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |