NEEEEEE!!! geen pinnacle! neem adobe premierequote:Op zondag 16 december 2007 11:45 schreef Rnej het volgende:
[..].
en anders een videobewerkingsprogramma zoals pinnacle gebruiken... die kunnen dat meestal wel
imovie of final cut is mijn favo dan..quote:Op zondag 16 december 2007 14:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
NEEEEEE!!! geen pinnacle! neem adobe premiere. Hoe vaak pinnacle wel niet vastloopt, je tijdlijn verschuift of andere kut acties met je project uithaald!
Misschien ooit nog eens.... (serieus)quote:
Waar zou je dan heengaan?quote:Op zondag 16 december 2007 20:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Misschien ooit nog eens.... (serieus)
Eerst nog maar ff in nederland boeren voordat ik aan zoiets begin...
Oostenrijk dat is wel zeker.quote:
Dan heb jij nog niet eens een vriendin die elke dag belt met verhalen over snowboarden, poeder rijden en feesten.quote:Op zondag 16 december 2007 21:58 schreef WaSTeiL het volgende:
Zit opgenomen Boarding Pass te kijken van Extreme Channel..
Kijk veel te veel snowboard de laatste tijd is helemaal niet goed voor mijn gevoel. Ik wil op mijn board staan in de poeder en daar moet ik nog veel te lang op wachten.
quote:Op maandag 17 december 2007 12:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Oostenrijk dat is wel zeker.
ik denk dat ik niet in een klein plaatsje zou kunnen wonen. Aangezien ik nu in Utrecht woon en zo'n klein plaatsje in de zomer echt uitgestorven is.
Op zich lijkt Innsbruck me wel wat. Ik ben er een paar keer geweest en het is niet zo'n mega grote drukke stad maar toch wel stad. Het is omringt door gebieden en Gerlos is ook vrij makkelijk te bereiken (70km). Iets wat best makkelijk kan zijn gezien mijn connecties daar.
Ik zou alleen nog niet weten wat voor werk ik daar bijvoorbeeld zou kunnen doen.
Daarnaast ben ik daar voorlopig gewoon nog niet aan toe
[..]
Dan heb jij nog niet eens een vriendin die elke dag belt met verhalen over snowboarden, poeder rijden en feesten.
Van de week ook. "Ik was aan het boarden met een paar leraren die met wat tips gaven enzo. toen hebben we nog heel even in de Arena gezeten (restaurant) en ik was zo moe dus toen ben ik met de gondel naar beneden gegaan en zij door de poeder"
Sterker nog.quote:Op maandag 17 december 2007 12:55 schreef Rnej het volgende:
[..]
das net zoiets als te moe zijn voor sex.... damn... dat kan heul niet!
Niet mokke, lekker wokkequote:Op maandag 17 december 2007 13:35 schreef Rnej het volgende:
booyah
nog 5 daagjes.. en dan kan ik me uitleven... en dan weer een halfjaar niet
pfff kutschool... nog 2 winters volhouden...
Ik kan je garanderen dat het niet aan me pc ligt. Ooit een presentartie gehad van pinnacle bij een beurs,en hoe toevallig liep de nieuwe pinnacle tijdens de presentatie vast en werd ie verschoven!quote:Op zondag 16 december 2007 15:52 schreef Rnej het volgende:
[..]
imovie of final cut is mijn favo dan..
en als pinnacle zovaak vastloopt moet je maar een nieuwe pc kopen want op mijn ouwe rammelbak draaide t prima
quote:Op maandag 17 december 2007 14:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat het niet aan me pc ligt. Ooit een presentartie gehad van pinnacle bij een beurs,en hoe toevallig liep de nieuwe pinnacle tijdens de presentatie vast en werd ie verschoven!
He niet fucken met Microsoft.. ik moet ook werk hebben!quote:Op maandag 17 december 2007 14:18 schreef Rnej het volgende:
[..]
lol nice...
ja ach t blijft windows software....
Windows heerst. Gebruikers begrijpen alleen nog steeds niet dat ze zelf de grootste bug zijnquote:Op maandag 17 december 2007 14:46 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
He niet fucken met Microsoft.. ik moet ook werk hebben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fingerspitzgefühl
quote:Op maandag 17 december 2007 15:03 schreef ForumGek het volgende:
Dat is zo vreselijk waar. Ouders klikken altijd maar overal op (google ads en shit), en lezen het wel maar begrijpen de melding niet. Als ik een melding voor ogen krijg weet ik direct waar die over gaat en klik ik ja of nee. En dan zeggen ze van: "je leest niet, ei !". Maar zij zijn degene met de trage pc, ik niet!
Moet je na gaan wat ik de hele dag tegen kom in me werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dit is snowboardtopic en niet werktopic.
Btw lekker koud vandaag
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Zoals WasTeil ook al zegt, zijn eigenlijk niet eens FreeRide boards, maar Alpine boards. Is toch wel een klein verschil.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:24 schreef 44pje het volgende:
Ah nee zo recht is hij ook niet, het is een freeride boardje.
Een Bullet is wel redelijk een beginnerboard dus kweenie hoe lang je er mee zou willen doen anders zou ik toch eerder naar een Elite of beter kijken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:46 schreef Fugie het volgende:
hoi hoi
zijn er mensen hier die ervaringen hebben met burton bullet plakjes ? Ik ben van plan een eigen board te kopen omdat ik denk dat ik daar wel klaar voor ben. Ik ben in de shop bij zoetermeer geweest en daar een goede uitleg gekregen over de verschillende boards. Meest in het oog springede board was wel de burton bullet, oa omdat hij ook goed door de poeder kan en ik daar graag ga spelen
mwa ik board nu ~4 jaar. Hoewel ik inmiddels aardig bergjes afkom zowel on als offpiste weet ik dat ik nog genoeg kan verbeteren in bepaalde gebieden (offpiste, switch rijden, freestijlend).quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Een Bullet is wel redelijk een beginnerboard dus kweenie hoe lang je er mee zou willen doen anders zou ik toch eerder naar een Elite of beter kijken.
Wacht nou met dat te zeggen todat Lars terug is uit Tignes man...quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:26 schreef 360sjors het volgende:
Duidelijk een freerider, en ik heb zowel goede als ervaringen met Nidecker. Stardust vond ik lekker rijden, de Picto viel me tegen.
Ik weet niet of je een extra wide board wil (meer draagvlak in de pow) maar dan zou je idd een King kunnen nemen. De King is in feite gewoon een iets bredere Elite en kosten beide ¤349.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
mwa ik board nu ~4 jaar. Hoewel ik inmiddels aardig bergjes afkom zowel on als offpiste weet ik dat ik nog genoeg kan verbeteren in bepaalde gebieden (offpiste, switch rijden, freestijlend).
Ander board wat ze me voorstelde was de burton king, maar ik ga liever voor de bulelt.
wat was je maat kwijt voor zijn elite ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:44 schreef FlowDesign het volgende:
De nog nooit op gereden Elite 158 (2007) van een maat van me samen met mijn Jussi 159 (2008).
Gezellig hè
[ afbeelding ]
Zie bovenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat was je maat kwijt voor zijn elite ?
ik heb maatje 44 dus vandaar kwamen we bij de king, en draagvlak is altijd lekker. Ik zal eens rondkijken bij intersport, oud model maakt dat betreft niet zoveel uit. Alleen wil ik graag cap straps want die zagen er erg prettig uit.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een extra wide board wil (meer draagvlak in de pow) maar dan zou je idd een King kunnen nemen. De King is in feite gewoon een iets bredere Elite en kosten beide ¤349.
Bij Intersport kun je een Elite met Burton Freestyle bindingen van afgelopen jaar als set halen voor ¤330. (Zie zwarte board op foto boven).
Ow maar wat ik wilde zeggen is, dat je nu al 4 jaar board en je wil het dus nog beter leren, maar dan ga je een Bullet kopen? Ik denk dat een Bullet jou juist zal tegenhouden in je ontwikkeling omdat het echt een beginnerboard is. Ik weet niet wat je budget is, maar ik zou juist een wat duurder board kopen zodat je daar over 2 a 3 jaar nog steeds volop plezier van zult hebben. Op die Bullet raak jij denk ik snel uitgekeken.
Helaas zal je denk ik alleen het board niet met veel korting kunnen kopen, de aanbieding is voor de hele set. Maar je kunt het altijd vragen natuurlijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb maatje 44 dus vandaar kwamen we bij de king, en draagvlak is altijd lekker. Ik zal eens rondkijken bij intersport, oud model maakt dat betreft niet zoveel uit. Alleen wil ik graag cap straps want die zagen er erg prettig uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |