abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 december 2007 @ 11:23:34 #31
71115 Rnej
I walk the line
pi_55265190
gisteren een dagje landgraaf gedaan.. en bijna mn heup gebroken toen ik een spraytje maakte

(sprayen op je frontside... door willen carven in je bocht en dan je neus laten happen --> resultaat... vliegen en op je reet/heup landen)

gelukkig loop ik vandaag niet meer krom ...

TVP fotootje = Jules Reymond... nieuwe absinthe film enzeau

pi_55269387

BAM! tvp
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  vrijdag 14 december 2007 @ 14:27:07 #33
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_55269942
Eindelijk wat BM foto's
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 14 december 2007 @ 15:49:40 #34
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_55271624
Menskes!!

Voor snowboard fans heb ik wat leuke snowboard filmskies gefavorite op mijn youtube account (nee ze zijn niet van mij, allerlei filmpjes), ik ben er echt verslaafd aan, ik hoop dat jullie ze ook waarderen:
http://www.youtube.com/profile_favorites?user=Sleeplesscam

Eind januari mag ik weer, gelukkig is landgraaf mijn toevlucht geweest buiten het seizoen. Zitten hier toevallig freeride verslaafden? Ik ben namelijk 2 jaar nu bezig, en wil me langzamerhand wel beetje verdiepen in freeride kennis, if there is any?
Ook ben ik snowboard magizines aant verzamelen, maar ze zijn een beetje lastig te vinden. Hoe dan ook, ben verliefd op snowboarden!

Nog een vraagje eigenlijk: Hoe staan jullie tegenover snowboarden met muziek op, op de pistes?

ciao

[ Bericht 1% gewijzigd door Choices op 14-12-2007 18:50:25 ]
pi_55275010
Als je het vorige topic even doorleest heeft Komakie op pagina 4/5 nog een heel stuk geschreven over de veiligheid en de diverse sneeuwlagen i.c.m. sneeuwval en temperatuur !
Fingerspitzgefühl
  vrijdag 14 december 2007 @ 19:07:49 #36
71115 Rnej
I walk the line
pi_55275488
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 15:49 schreef Choices het volgende:
Menskes!!

Voor snowboard fans heb ik wat leuke snowboard filmskies gefavorite op mijn youtube account (nee ze zijn niet van mij, allerlei filmpjes), ik ben er echt verslaafd aan, ik hoop dat jullie ze ook waarderen:

Eind januari mag ik weer, gelukkig is landgraaf mijn toevlucht geweest buiten het seizoen. Zitten hier toevallig freeride verslaafden? Ik ben namelijk 2 jaar nu bezig, en wil me langzamerhand wel beetje verdiepen in freeride kennis, if there is any?
Ook ben ik snowboard magizines aant verzamelen, maar ze zijn een beetje lastig te vinden. Hoe dan ook, ben verliefd op snowboarden!

Nog een vraagje eigenlijk: Hoe staan jullie tegenover snowboarden met muziek op, op de pistes?

ciao
snowboarden met muziek op kan alleen als je goed kan snowboarden, de pistes rustig zijn, en je GOED uit je doppen kijkt... maar ik vind dat het wel kan...

tis onverantwoord als het druk is.... vind ik
  vrijdag 14 december 2007 @ 21:37:36 #37
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_55279001
quote:
Menskes!!

ciao
Zoals Forumgek al zei. Ik heb er een tijdje geleden een stukje over geschreven.
Er zitten hier wel meer freeriders trouwens. hoewel de 1 wat meer daar de nadruk op legt dan de ander en de 1 er wat serieuzer mee bezig is dan de ander
Wat voor freeridekennis wil je trouwens vergaren? Misschien dat we nog kunnen helpen

Zoek eens naar de Taste, Snowboarder Magazine, Snowboard Magazine, Deep, Transworld Snowboarding enzo. Die liggen nog wel eens bij de lokale tijdschriftenboer. Snowboardshops hebben ook altijd wel van die bladen liggen

ennuh.... snowboard filmpjes zijn altijd goed
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  vrijdag 14 december 2007 @ 22:05:08 #38
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_55279723
Laatste post voor Tignes
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_55282106
tvp
............................
  zaterdag 15 december 2007 @ 10:26:28 #40
72282 360sjors
King of the Hill
pi_55286637
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:23 schreef Rnej het volgende:

TVP fotootje = Jules Reymond... nieuwe absinthe film enzeau

[ afbeelding ]
Echt een kunstwerkje die foto! Bijna te gelikt..
  zaterdag 15 december 2007 @ 10:31:20 #41
72282 360sjors
King of the Hill
pi_55286699
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 19:07 schreef Rnej het volgende:

[..]

snowboarden met muziek op kan alleen als je goed kan snowboarden, de pistes rustig zijn, en je GOED uit je doppen kijkt... maar ik vind dat het wel kan...

tis onverantwoord als het druk is.... vind ik
Als het druk is altijd muziek uit. Ik weet niet of ik hierin de enige ben, maar als ik in de auto een lastige verkeerssituatie nader (onbekend terrein, erg druk, etc) gaat de radio ook zacht en vallen de gesprekken mijnerzijds even stil.

Verder heb ik of maar 1 oordopje in tijdens het boarden, of muziek zo zacht dat je de omgevingsgeluiden er doorheen kunt horen.
pi_55291030
quote:
Ik heb pas twee dagen theorie gedaan bij Snow Safety. Hoewel het pas theorie was ben ik al een stuk verder dan ik eerst was. Ik kan niet wachten totdat ik in maart voor de praktijk ga.

Ik weet alleen niet of ze dit jaar nog theorieles gaan geven.
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
  zaterdag 15 december 2007 @ 14:43:41 #43
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_55291176
Over dat snowboarden met muziek op.... Ik doe het als ik alleen en vrij ben. Wat vrij betreft houdt het meestal in dat het ook niet druk is op de pistes
  zaterdag 15 december 2007 @ 18:37:07 #44
71115 Rnej
I walk the line
pi_55295419
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 14:43 schreef Komakie het volgende:
Over dat snowboarden met muziek op.... Ik doe het als ik alleen en vrij ben. Wat vrij betreft houdt het meestal in dat het ook niet druk is op de pistes

zucht... nog 2 winters wachten en dan ga ik ook op seizoen
  zaterdag 15 december 2007 @ 23:37:11 #45
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_55304053
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 18:37 schreef Rnej het volgende:

[..]

zucht... nog 2 winters wachten en dan ga ik ook op seizoen
*zucht*.... volgend jaar pas weer

Ik weet dat ik een verwend nest ben als ik zeg dat ik weinig ga boarden dit jaar terwijl ik meer board dan de meeste andere mensen, maar voor mij is het weinig.

Daarnaast bel ik elke dag ff met me vriendin die er nu zit en als je hoort wat die allemaal doet, hoort en ziet. Dan word ik daar toch een beetje verdrietig van
pi_55308562
nu naar landgraaf, vrijdag naar ischgl!
pi_55309182
Waarmee converten jullie ISO/TS_Video/AVI bestanden mee naar MP4 om op de Ipod te zetten? Ik kan er niet echt uitkomen namelijk. Ik gebruik nu CLONEDVD om video_ts files te converten en had AVI tot 3gp converter maar die zette alles op de kop en in spiegelbeeld om. Nogal kut dus...
Fingerspitzgefühl
  zondag 16 december 2007 @ 11:45:57 #48
71115 Rnej
I walk the line
pi_55309633
quote:
Op zondag 16 december 2007 11:16 schreef ForumGek het volgende:
Waarmee converten jullie ISO/TS_Video/AVI bestanden mee naar MP4 om op de Ipod te zetten? Ik kan er niet echt uitkomen namelijk. Ik gebruik nu CLONEDVD om video_ts files te converten en had AVI tot 3gp converter maar die zette alles op de kop en in spiegelbeeld om. Nogal kut dus...
je kan met videolan (www.videolan.org) volgens mij alles converteren...

check it out....

en anders een videobewerkingsprogramma zoals pinnacle gebruiken... die kunnen dat meestal wel
pi_55309967
Oke thx. Ik heb nu SUPER gedownload, en kijk hoe die First Descent convert, vind die VCL maar een raar programma. Maar ff zien, je zegt op MSN dat het wel meevalt
Fingerspitzgefühl
  zondag 16 december 2007 @ 13:19:27 #50
72282 360sjors
King of the Hill
pi_55311458
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 23:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

*zucht*.... volgend jaar pas weer

Ik weet dat ik een verwend nest ben als ik zeg dat ik weinig ga boarden dit jaar terwijl ik meer board dan de meeste andere mensen, maar voor mij is het weinig.

Daarnaast bel ik elke dag ff met me vriendin die er nu zit en als je hoort wat die allemaal doet, hoort en ziet. Dan word ik daar toch een beetje verdrietig van
Emigreren dude!
  zondag 16 december 2007 @ 14:27:27 #51
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_55312719
quote:
Op zondag 16 december 2007 11:45 schreef Rnej het volgende:

[..].

en anders een videobewerkingsprogramma zoals pinnacle gebruiken... die kunnen dat meestal wel
NEEEEEE!!! geen pinnacle! neem adobe premiere . Hoe vaak pinnacle wel niet vastloopt, je tijdlijn verschuift of andere kut acties met je project uithaald!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_55312782
i second that.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
pi_55314027

TVP
We believe in our dreams and in our passion. We embrace this culture as a real lifestyle. Our plan may only be a dream, but I'm sure you have the same one..."These Donuts are for going big and riding hard, not for the men in blue".
  zondag 16 december 2007 @ 15:52:12 #54
71115 Rnej
I walk the line
pi_55314149
quote:
Op zondag 16 december 2007 14:27 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

NEEEEEE!!! geen pinnacle! neem adobe premiere . Hoe vaak pinnacle wel niet vastloopt, je tijdlijn verschuift of andere kut acties met je project uithaald!
imovie of final cut is mijn favo dan..

en als pinnacle zovaak vastloopt moet je maar een nieuwe pc kopen want op mijn ouwe rammelbak draaide t prima
  zondag 16 december 2007 @ 19:27:36 #55
71115 Rnej
I walk the line
  zondag 16 december 2007 @ 20:36:13 #56
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_55320450
quote:
Op zondag 16 december 2007 13:19 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Emigreren dude!
Misschien ooit nog eens.... (serieus)
Eerst nog maar ff in nederland boeren voordat ik aan zoiets begin...
  zondag 16 december 2007 @ 20:51:12 #57
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_55320861
quote:
Op zondag 16 december 2007 20:36 schreef Komakie het volgende:

[..]

Misschien ooit nog eens.... (serieus)
Eerst nog maar ff in nederland boeren voordat ik aan zoiets begin...
Waar zou je dan heengaan?
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_55321890
Ik wist niet dat er een snowboard topic was .
Verkapte tvp.

Ik ga naar alpe d'huez deze winter . Lekker lange hevige afdalingen .
  zondag 16 december 2007 @ 21:58:24 #59
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_55322548
Zit opgenomen Boarding Pass te kijken van Extreme Channel..
Kijk veel te veel snowboard de laatste tijd is helemaal niet goed voor mijn gevoel. Ik wil op mijn board staan in de poeder en daar moet ik nog veel te lang op wachten.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  maandag 17 december 2007 @ 12:09:53 #60
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_55332953
quote:
Op zondag 16 december 2007 20:51 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Waar zou je dan heengaan?
Oostenrijk dat is wel zeker.
ik denk dat ik niet in een klein plaatsje zou kunnen wonen. Aangezien ik nu in Utrecht woon en zo'n klein plaatsje in de zomer echt uitgestorven is.

Op zich lijkt Innsbruck me wel wat. Ik ben er een paar keer geweest en het is niet zo'n mega grote drukke stad maar toch wel stad. Het is omringt door gebieden en Gerlos is ook vrij makkelijk te bereiken (70km). Iets wat best makkelijk kan zijn gezien mijn connecties daar.

Ik zou alleen nog niet weten wat voor werk ik daar bijvoorbeeld zou kunnen doen.
Daarnaast ben ik daar voorlopig gewoon nog niet aan toe
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:58 schreef WaSTeiL het volgende:
Zit opgenomen Boarding Pass te kijken van Extreme Channel..
Kijk veel te veel snowboard de laatste tijd is helemaal niet goed voor mijn gevoel. Ik wil op mijn board staan in de poeder en daar moet ik nog veel te lang op wachten.
Dan heb jij nog niet eens een vriendin die elke dag belt met verhalen over snowboarden, poeder rijden en feesten.
Van de week ook. "Ik was aan het boarden met een paar leraren die met wat tips gaven enzo. toen hebben we nog heel even in de Arena gezeten (restaurant) en ik was zo moe dus toen ben ik met de gondel naar beneden gegaan en zij door de poeder"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')