snowboarden met muziek op kan alleen als je goed kan snowboarden, de pistes rustig zijn, en je GOED uit je doppen kijkt... maar ik vind dat het wel kan...quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:49 schreef Choices het volgende:
Menskes!!
Voor snowboard fans heb ik wat leuke snowboard filmskies gefavorite op mijn youtube account (nee ze zijn niet van mij, allerlei filmpjes), ik ben er echt verslaafd aan, ik hoop dat jullie ze ook waarderen:
http://www.youtube.com/profile_favorites?user=Sleeplesscam
Eind januari mag ik weer, gelukkig is landgraaf mijn toevlucht geweest buiten het seizoen. Zitten hier toevallig freeride verslaafden? Ik ben namelijk 2 jaar nu bezig, en wil me langzamerhand wel beetje verdiepen in freeride kennis, if there is any?
Ook ben ik snowboard magizines aant verzamelen, maar ze zijn een beetje lastig te vinden. Hoe dan ook, ben verliefd op snowboarden!
Nog een vraagje eigenlijk: Hoe staan jullie tegenover snowboarden met muziek op, op de pistes?
ciao
Zoals Forumgek al zei. Ik heb er een tijdje geleden een stukje over geschreven.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:49 schreef Choices het volgende:
Menskes!!
Voor snowboard fans heb ik wat leuke snowboard filmskies gefavorite op mijn youtube account (nee ze zijn niet van mij, allerlei filmpjes), ik ben er echt verslaafd aan, ik hoop dat jullie ze ook waarderen:
http://www.youtube.com/profile_favorites?user=Sleeplesscam
Eind januari mag ik weer, gelukkig is landgraaf mijn toevlucht geweest buiten het seizoen. Zitten hier toevallig freeride verslaafden? Ik ben namelijk 2 jaar nu bezig, en wil me langzamerhand wel beetje verdiepen in freeride kennis, if there is any?
Ook ben ik snowboard magizines aant verzamelen, maar ze zijn een beetje lastig te vinden. Hoe dan ook, ben verliefd op snowboarden!
Nog een vraagje eigenlijk: Hoe staan jullie tegenover snowboarden met muziek op, op de pistes?
ciao
Echt een kunstwerkje die foto! Bijna te gelikt..quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:23 schreef Rnej het volgende:
TVP fotootje = Jules Reymond... nieuwe absinthe film enzeau
[ afbeelding ]
Als het druk is altijd muziek uit. Ik weet niet of ik hierin de enige ben, maar als ik in de auto een lastige verkeerssituatie nader (onbekend terrein, erg druk, etc) gaat de radio ook zacht en vallen de gesprekken mijnerzijds even stil.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:07 schreef Rnej het volgende:
[..]
snowboarden met muziek op kan alleen als je goed kan snowboarden, de pistes rustig zijn, en je GOED uit je doppen kijkt... maar ik vind dat het wel kan...
tis onverantwoord als het druk is.... vind ik
Ik heb pas twee dagen theorie gedaan bij Snow Safety. Hoewel het pas theorie was ben ik al een stuk verder dan ik eerst was. Ik kan niet wachten totdat ik in maart voor de praktijk ga.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:49 schreef Choices het volgende:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:43 schreef Komakie het volgende:
Over dat snowboarden met muziek op.... Ik doe het als ik alleen en vrij ben. Wat vrij betreft houdt het meestal in dat het ook niet druk is op de pistes
*zucht*.... volgend jaar pas weerquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:37 schreef Rnej het volgende:
[..]
zucht... nog 2 winters wachten en dan ga ik ook op seizoen
je kan met videolan (www.videolan.org) volgens mij alles converteren...quote:Op zondag 16 december 2007 11:16 schreef ForumGek het volgende:
Waarmee converten jullie ISO/TS_Video/AVI bestanden mee naar MP4 om op de Ipod te zetten? Ik kan er niet echt uitkomen namelijk. Ik gebruik nu CLONEDVD om video_ts files te converten en had AVI tot 3gp converter maar die zette alles op de kop en in spiegelbeeld om. Nogal kut dus...
Emigreren dude!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
*zucht*.... volgend jaar pas weer
Ik weet dat ik een verwend nest ben als ik zeg dat ik weinig ga boarden dit jaar terwijl ik meer board dan de meeste andere mensen, maar voor mij is het weinig.
Daarnaast bel ik elke dag ff met me vriendin die er nu zit en als je hoort wat die allemaal doet, hoort en ziet. Dan word ik daar toch een beetje verdrietig van
NEEEEEE!!! geen pinnacle! neem adobe premierequote:Op zondag 16 december 2007 11:45 schreef Rnej het volgende:
[..].
en anders een videobewerkingsprogramma zoals pinnacle gebruiken... die kunnen dat meestal wel
imovie of final cut is mijn favo dan..quote:Op zondag 16 december 2007 14:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
NEEEEEE!!! geen pinnacle! neem adobe premiere. Hoe vaak pinnacle wel niet vastloopt, je tijdlijn verschuift of andere kut acties met je project uithaald!
Misschien ooit nog eens.... (serieus)quote:
Waar zou je dan heengaan?quote:Op zondag 16 december 2007 20:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Misschien ooit nog eens.... (serieus)
Eerst nog maar ff in nederland boeren voordat ik aan zoiets begin...
Oostenrijk dat is wel zeker.quote:
Dan heb jij nog niet eens een vriendin die elke dag belt met verhalen over snowboarden, poeder rijden en feesten.quote:Op zondag 16 december 2007 21:58 schreef WaSTeiL het volgende:
Zit opgenomen Boarding Pass te kijken van Extreme Channel..
Kijk veel te veel snowboard de laatste tijd is helemaal niet goed voor mijn gevoel. Ik wil op mijn board staan in de poeder en daar moet ik nog veel te lang op wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |