Een Bullet is wel redelijk een beginnerboard dus kweenie hoe lang je er mee zou willen doen anders zou ik toch eerder naar een Elite of beter kijken.quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:46 schreef Fugie het volgende:
hoi hoi
zijn er mensen hier die ervaringen hebben met burton bullet plakjes ? Ik ben van plan een eigen board te kopen omdat ik denk dat ik daar wel klaar voor ben. Ik ben in de shop bij zoetermeer geweest en daar een goede uitleg gekregen over de verschillende boards. Meest in het oog springede board was wel de burton bullet, oa omdat hij ook goed door de poeder kan en ik daar graag ga spelen
mwa ik board nu ~4 jaar. Hoewel ik inmiddels aardig bergjes afkom zowel on als offpiste weet ik dat ik nog genoeg kan verbeteren in bepaalde gebieden (offpiste, switch rijden, freestijlend).quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Een Bullet is wel redelijk een beginnerboard dus kweenie hoe lang je er mee zou willen doen anders zou ik toch eerder naar een Elite of beter kijken.
Wacht nou met dat te zeggen todat Lars terug is uit Tignes man...quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:26 schreef 360sjors het volgende:
Duidelijk een freerider, en ik heb zowel goede als ervaringen met Nidecker. Stardust vond ik lekker rijden, de Picto viel me tegen.
Ik weet niet of je een extra wide board wil (meer draagvlak in de pow) maar dan zou je idd een King kunnen nemen. De King is in feite gewoon een iets bredere Elite en kosten beide ¤349.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
mwa ik board nu ~4 jaar. Hoewel ik inmiddels aardig bergjes afkom zowel on als offpiste weet ik dat ik nog genoeg kan verbeteren in bepaalde gebieden (offpiste, switch rijden, freestijlend).
Ander board wat ze me voorstelde was de burton king, maar ik ga liever voor de bulelt.
wat was je maat kwijt voor zijn elite ?quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:44 schreef FlowDesign het volgende:
De nog nooit op gereden Elite 158 (2007) van een maat van me samen met mijn Jussi 159 (2008).
Gezellig hè
[ afbeelding ]
Zie bovenquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat was je maat kwijt voor zijn elite ?
ik heb maatje 44 dus vandaar kwamen we bij de king, en draagvlak is altijd lekker. Ik zal eens rondkijken bij intersport, oud model maakt dat betreft niet zoveel uit. Alleen wil ik graag cap straps want die zagen er erg prettig uit.quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een extra wide board wil (meer draagvlak in de pow) maar dan zou je idd een King kunnen nemen. De King is in feite gewoon een iets bredere Elite en kosten beide ¤349.
Bij Intersport kun je een Elite met Burton Freestyle bindingen van afgelopen jaar als set halen voor ¤330. (Zie zwarte board op foto boven).
Ow maar wat ik wilde zeggen is, dat je nu al 4 jaar board en je wil het dus nog beter leren, maar dan ga je een Bullet kopen? Ik denk dat een Bullet jou juist zal tegenhouden in je ontwikkeling omdat het echt een beginnerboard is. Ik weet niet wat je budget is, maar ik zou juist een wat duurder board kopen zodat je daar over 2 a 3 jaar nog steeds volop plezier van zult hebben. Op die Bullet raak jij denk ik snel uitgekeken.
Helaas zal je denk ik alleen het board niet met veel korting kunnen kopen, de aanbieding is voor de hele set. Maar je kunt het altijd vragen natuurlijkquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb maatje 44 dus vandaar kwamen we bij de king, en draagvlak is altijd lekker. Ik zal eens rondkijken bij intersport, oud model maakt dat betreft niet zoveel uit. Alleen wil ik graag cap straps want die zagen er erg prettig uit.
Je mag me quoten tegen die tijdquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:47 schreef beerke het volgende:
[..]
Wacht nou met dat te zeggen todat Lars terug is uit Tignes man...
Naja het lijkt nu meer op een king te gaan worden icm met cap strapsquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Helaas zal je denk ik alleen het board niet met veel korting kunnen kopen, de aanbieding is voor de hele set. Maar je kunt het altijd vragen natuurlijk![]()
Ik zou ook liever een Elite met capstrap bindingen hebben dan deze Freestyles, maar goed. Ik heb die al op m'n Jussi
Mss staat hier nog iets geschikts tussen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
Naja het lijkt nu meer op een king te gaan worden icm met cap strapsVan het weekend weer naar zoetermeer en dan mijn portomonee maar leeg gooien
ik moet het doen met 1.87 en ga richting de 85kg :xquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mss staat hier nog iets geschikts tussen?
http://www.cellblock.nl/version2/index.php?pid=1023
http://www.downtown.nl/scripts/prodView.asp?idproduct=806
Wat zijn je lengte en gewicht?
Dan wordt het dus waarschijnlijk een King of Elite met lengte 162.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik moet het doen met 1.87 en ga richting de 85kg :x
Dat zilvere achter je is toch iets van een spiegel of een aluminium lijst dat hangt aan de muur?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:17 schreef FlowDesign het volgende:
M'n nieuwe Burton Audex Headphone Beanie, Anon goggle en buf
Luke... I am your father
[ afbeelding ]
Whehehe, nee dat is een ingelijste poster van Pulp Fiction.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:55 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Dat zilvere achter je is toch iets van een spiegel of een aluminium lijst dat hangt aan de muur?![]()
Lijkt nu net alsof het vast zit aan je hoofd.. mag niet hopen dat dit je Headphone is..
mja daar val ik over, mijn voorkeur gaat uit naar de 158 want grote boards vind ik echt _niet_ prettigquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan wordt het dus waarschijnlijk een King of Elite met lengte 162.
dude ik ben 1,85 en weeg 73kg en m'n board is 159, dan mag jij wel iets langer hebben denk ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja daar val ik over, mijn voorkeur gaat uit naar de 158 want grote boards vind ik echt _niet_ prettig
158 is ook nog wel te doen, moet ik alleen niet te dik worden
Je moet meer spek eten johquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
dude ik ben 1,85 en weeg 73kg en m'n board is 159, dan mag jij wel iets langer hebben denk ik![]()
De mijne komt net (niet) aan m'n kin.![]()
Of je moet een superstijve plank van 158 nemen maar dan praten we niet meer over een King of Elite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |