quote:Op maandag 17 december 2007 12:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Oostenrijk dat is wel zeker.
ik denk dat ik niet in een klein plaatsje zou kunnen wonen. Aangezien ik nu in Utrecht woon en zo'n klein plaatsje in de zomer echt uitgestorven is.
Op zich lijkt Innsbruck me wel wat. Ik ben er een paar keer geweest en het is niet zo'n mega grote drukke stad maar toch wel stad. Het is omringt door gebieden en Gerlos is ook vrij makkelijk te bereiken (70km). Iets wat best makkelijk kan zijn gezien mijn connecties daar.
Ik zou alleen nog niet weten wat voor werk ik daar bijvoorbeeld zou kunnen doen.
Daarnaast ben ik daar voorlopig gewoon nog niet aan toe
[..]
Dan heb jij nog niet eens een vriendin die elke dag belt met verhalen over snowboarden, poeder rijden en feesten.
Van de week ook. "Ik was aan het boarden met een paar leraren die met wat tips gaven enzo. toen hebben we nog heel even in de Arena gezeten (restaurant) en ik was zo moe dus toen ben ik met de gondel naar beneden gegaan en zij door de poeder"
Sterker nog.quote:Op maandag 17 december 2007 12:55 schreef Rnej het volgende:
[..]
das net zoiets als te moe zijn voor sex.... damn... dat kan heul niet!
Niet mokke, lekker wokkequote:Op maandag 17 december 2007 13:35 schreef Rnej het volgende:
booyah
nog 5 daagjes.. en dan kan ik me uitleven... en dan weer een halfjaar niet
pfff kutschool... nog 2 winters volhouden...
Ik kan je garanderen dat het niet aan me pc ligt. Ooit een presentartie gehad van pinnacle bij een beurs,en hoe toevallig liep de nieuwe pinnacle tijdens de presentatie vast en werd ie verschoven!quote:Op zondag 16 december 2007 15:52 schreef Rnej het volgende:
[..]
imovie of final cut is mijn favo dan..
en als pinnacle zovaak vastloopt moet je maar een nieuwe pc kopen want op mijn ouwe rammelbak draaide t prima
quote:Op maandag 17 december 2007 14:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat het niet aan me pc ligt. Ooit een presentartie gehad van pinnacle bij een beurs,en hoe toevallig liep de nieuwe pinnacle tijdens de presentatie vast en werd ie verschoven!
He niet fucken met Microsoft.. ik moet ook werk hebben!quote:Op maandag 17 december 2007 14:18 schreef Rnej het volgende:
[..]
lol nice...
ja ach t blijft windows software....
Windows heerst. Gebruikers begrijpen alleen nog steeds niet dat ze zelf de grootste bug zijnquote:Op maandag 17 december 2007 14:46 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
He niet fucken met Microsoft.. ik moet ook werk hebben!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fingerspitzgefühl
quote:Op maandag 17 december 2007 15:03 schreef ForumGek het volgende:
Dat is zo vreselijk waar. Ouders klikken altijd maar overal op (google ads en shit), en lezen het wel maar begrijpen de melding niet. Als ik een melding voor ogen krijg weet ik direct waar die over gaat en klik ik ja of nee. En dan zeggen ze van: "je leest niet, ei !". Maar zij zijn degene met de trage pc, ik niet!
Moet je na gaan wat ik de hele dag tegen kom in me werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dit is snowboardtopic en niet werktopic.
Btw lekker koud vandaag
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Zoals WasTeil ook al zegt, zijn eigenlijk niet eens FreeRide boards, maar Alpine boards. Is toch wel een klein verschil.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:24 schreef 44pje het volgende:
Ah nee zo recht is hij ook niet, het is een freeride boardje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |