Wat hij zegt. Het is de laatste paar jaar 'bon ton' om iedereen die niet meteen doet wat jij wil voor autist uit te maken, maar als je mensen met een blok voor hun hoofd en tunnelvisie wil zien, dan moet je eens met vrouwen gaan praten...quote:Op donderdag 13 december 2007 12:23 schreef milagro het volgende:
Man : " Nee, ik durfde het niet te zeggen, maar u hebt gelijk, vrouwen zijn helemaal niet flexibel.... "![]()
Natuurlijk niet, ik ken meerdere mensen die zielsgelukkig zijn met hun kinderen. Ik suggereer alleen dat er gemiddeld meer mensen WEL kinderen nemen uit 'verkeerde' motieven (of vaker nog door helemaal geen motieven, omdat het een automatisme was en geen keuze) dan dat er mensen kinderloos blijven uit 'verkeerde' motieven of omdat ze er uberhaupt niet over nadachten. Dus kan het best eens zo zijn dat de laatste groep gemiddeld meer het gevoel heeft van 'grip op het eigen leven', 'eigen keuzes gemaakt', 'gedaan wat ik echt wilde in het leven' dan de eerste. Gemiddeld dus he. Dat heeft niets te maken met "is altijd en overal en bij iedereen zo" of met zwart-wit.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:23 schreef miss_sly het volgende:
Het feit dat je ze zelf niet wilt, maakt niet dat de keuze van een ander wel ingegeven moet zijn door verkeerde motieven, dat mannen sowieso geen kinderen willen en vrouwen ze alleen willen om de man te binden.
Ja hoor, maar niet omdat 'het hoort' .quote:Op donderdag 13 december 2007 19:20 schreef thaleia het volgende:
- omdat je denkt dat je anders wat mist, want oh het is toch zo'n schitterend iets, roept iedereen altijd, en de moderne mens wil nu eenmaal alles meemaken en niets missen
- omdat je hoopt dat het je kwakkelende relatie hechter zal maken
Jij denkt werkelijk dat dat niet voorkomt?
Wat hartverwarmend schattigquote:Op donderdag 13 december 2007 19:34 schreef Bass-Miss het volgende:
Ja hoor, maar niet omdat 'het hoort' .
-Omdat er meer mensen zijn die ze wel nemen dan niet en mensen niet bij 'de' minderheid willen horen.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:16 schreef Bass-Miss het volgende:
Wie wil er nu kinderen omdat het zo hoort?
-Omdat je het helemaal gehad hebt met 't gezeik van je ouders 'dat ze toch nog wel een keertje oma willen worden'.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:16 schreef Bass-Miss het volgende:
Wie wil er nu kinderen omdat het zo hoort?
Volgens mij is de oorzaak eerder daarin te vinden als dat zij door hun kinderen ongelukkig waren of werdenquote:Het onderzoek van het Engelse Instituut voor Sociaal en Economisch Onderzoek werd tussen 1996 en 2003 gehouden onder zo'n 4.000 getrouwde stellen.
Mja, sorry hoor, maar de 'mannen' die niet tegen de druk op kunnen en dan maar kinderen nemen, zijn zeer waarschijnlijk wel de sukkels zoals jij ze afschildert in je posts over de vrouw met de broek aan. En dan zijn de vrouwen natuurlijk degene die fout zitten en die arme mannen onder de duim hebben.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:42 schreef gronk het volgende:
[..]
-Omdat je het helemaal gehad hebt met 't gezeik van je ouders 'dat ze toch nog wel een keertje oma willen worden'.
-Omdat collega's en vrienden vragen of je onvruchtbaar bent. Ofzoiets.
D'r is best nog wel aardig wat groepsdruk voor het krijgen van kinderen.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:12 schreef OFfSprngr het volgende:
Het zijn anders wel de mannen die vrouwen zeggen te willen.
Nee, vrouwen willen toch klootzakkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:12 schreef OFfSprngr het volgende:
Het zijn anders wel de mannen die vrouwen zeggen te willen.
Simple as that. Echt, ik denk dat dat de voornaamste reden is hoor.quote:Op donderdag 13 december 2007 19:35 schreef thaleia het volgende:
En misschien is het ook wel zo simpel als dat kinderen grootbrengen nu eenmaal behoorlijk uitputtend kan zijn,
Dat het bij jou anders is betekent niet dat het bullshit is. Wetenschap streeft naar het gemiddelde, uitzonderingen/afwijkingen worden 'teniet gedaan' door het aselect kiezen van proefpersonen.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:02 schreef navvy het volgende:
[..]
Als vader van 2 kids vind ik dit echt gelul.......misschien ben ik wel gelukkiger dan de gemiddelde vader omdat ik co-ouderschap heb. Maar al met al een bullconstatering w.m.b.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |