Ach kom op, er is wel degelijk dringende noodzaak. Dat zei ik al voordat het seizoen begon en dat is ook gebleken. Al verwacht ik er weinig van komende winterstop, het zal wel weer 2e k(n)eus worden als er überhaupt iets komt.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:11 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dat de dringende noodzaak ontbreekt, wil niet zeggen dat er niemand komt.![]()
Daarnaast kan Reker wel gaan lopen verkondigen dat er spelers gehaald worden in de winterstop, maar als die transfers dan op de één of andere manier niet doorgaan, snijdt hij zich voor de zoveelste keer in de vingers.
Goed opwarmertjequote:Op woensdag 19 december 2007 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
PSV speelt op dinsdag 8 januari de eerste wedstrijd van het nieuwe jaar. Dat gebeurt uit tegen eerstedivisionist Fortuna Sittard, een vriendschappelijk duel dat om 20.00 uur ’s avonds begint. Het betekent tevens de eerste wedstrijd onder leiding van Sef Vergoossen, die dan is begonnen als interim-hoofdcoach.
Wordt Mark van Bommel daar gepresenteerd?quote:Op woensdag 19 december 2007 16:56 schreef NoelGallagher het volgende:
PSV speelt op dinsdag 8 januari de eerste wedstrijd van het nieuwe jaar. Dat gebeurt uit tegen eerstedivisionist Fortuna Sittard, een vriendschappelijk duel dat om 20.00 uur 's avonds begint. Het betekent tevens de eerste wedstrijd onder leiding van Sef Vergoossen, die dan is begonnen als interim-hoofdcoach.
Was wel grappig geweest als we die zouden loten als Jol coach was geworden.quote:
alleen moeten ze dan nog over een paar maanden uit vorm zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 00:11 schreef Leso_Varen het volgende:
Van die vier het liefst Braga of Helsingborgs, Moskou is zover reizen, en de Spurs kunnen eigenlijk best goed zijn, ook al zijn ze uit vorm.
Ik zie liever een aantrekkelijke tegenstanderquote:Op donderdag 20 december 2007 01:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen moeten ze dan nog over een paar maanden uit vorm zijn
doe eerst maar een relatief makkelijke tegenstander voor de eerst volgende ronde!
Deze teams kunnen allemaal nog tweede worden? En kunnen we al gelijk AZ loten of is dat onmogelijk ivm tv rechten enzovoorts? Doe mij maar FC Basel van dit rijtje.quote:Op donderdag 20 december 2007 02:22 schreef WooZ het volgende:
[..]
Andere mogelijke tegenstanders:
AZ/Nurnberg
Atletico Madrid/Panathinaikos
Villareal/AEK Athene/Fiorentina
HSV/Fc Basel
AZ is inderdaad niet mogelijk, die kunnen we pas in de ronde daarna tegenkomen.quote:Op donderdag 20 december 2007 07:13 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Deze teams kunnen allemaal nog tweede worden? En kunnen we al gelijk AZ loten of is dat onmogelijk ivm tv rechten enzovoorts? Doe mij maar FC Basel van dit rijtje.
Dan toch liever de Spurs of Helsingborg.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:52 schreef ErikT het volgende:
Atletico Madrid lijkt me leuk! Of Fiore!
quote:Round of 32, 1st leg 13/14.02.2008
Round of 32, 2nd leg 21.02.2008
Round of 16, 1st leg 06.03.2008
Round of 16 2nd leg 12/13.03.2008
Quarter-finals, 1st leg 03.04.2008
Quarter-finals, 2nd leg 10.04.2008
Semi-finals, 1st leg 24.04.2008
Semi-finals, 2nd leg 01.05.2008
Final (Manchester, England) 14.05.2008
Bron:Viquote:Valckx: 'Ooijer is voor PSV niet interessant'
20/12/2007 15:41
Ter versterking van de defensie dacht PSV na over het terughalen van André Ooijer. De international is als te oud en te kwetsbaar afgevoerd van de lijst.
Technisch manager Stan Valckx bevestigt in Elf Voetbal dat PSV Ooijer heeft gezien als een optie. 'Maar André is qua leeftijd en blessuregevoeligheid niet echt interessant meer voor ons.'
'De afgelopen zeven jaar heeft hij telkens een derde van het seizoen gemist door blessures. We zoeken daarnaast naar iemand met het oog op de toekomst', aldus Valckx.
De 33-jarige Ooijer staat nog onder contract bij Blackburn Rovers, dat bovendien nog een optie heeft de verbintenis te verlengen tot medio 2009. Desondanks wordt de verdediger in verband gebracht met een terugkeer naar Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |