nee, doe alles in 1 keerquote:
ach gossiequote:Op woensdag 12 december 2007 13:14 schreef jslavenburg het volgende:
Ga denk ik stoppen met Stage SC topics, als ik wat zeg wordt er toch niet op gereageerd
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:14 schreef jslavenburg het volgende:
Ga denk ik stoppen met Stage SC topics, als ik wat zeg wordt er toch niet op gereageerd
Ik zei toch hoiquote:Op woensdag 12 december 2007 13:14 schreef jslavenburg het volgende:
quote:Op woensdag 12 december 2007 13:25 schreef Etcetera het volgende:
er werd me net gevraagd of ik vrijdag naar school wil komen om te werken aan een project van vorig jaar. Ehm... NEE. ik heb vorig jaar al gezegd dat we het niet moesten uitstellen, dat wilden zij met alle geweld wel en dan zal ik nu vrij voor ze nemen? Dacht het niet.
ik heb het iets subtieler gebracht hoorquote:
ocharme..quote:Op woensdag 12 december 2007 13:14 schreef jslavenburg het volgende:
Ik heb nog wat huiswerk dat je mag lezen/leren voor mequote:
Wat voor huiswerk is het dan? En het is zeker in het Zweeds?quote:Op woensdag 12 december 2007 13:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb nog wat huiswerk dat je mag lezen/leren voor me
Het is in het Engels en het gaat over.. Designing IT Support..quote:Op woensdag 12 december 2007 13:53 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Wat voor huiswerk is het dan? En het is zeker in het Zweeds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |