Dankjewel! Zal m voor dr opzoeken en laten bellen.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:27 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb nog niet het hele topic doorgelezen, maar is Stichting Onderdak in Overdie geen oplossing (als dat nog bestaat tenminste). Die instantie is opgezet voor dit soort gevallen en ze helpen je ook verder op weg naar een ander huis.
Mag ik ook eens, ik ben altijd de redelijkheid zelve op Fok!quote:
... nog ondankbaar ookquote:Op woensdag 12 december 2007 14:35 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Dankjewel! Zal m voor dr opzoeken en laten bellen.
Had niet meer gerekend op een nuttige tip!!
quote:Op woensdag 12 december 2007 14:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat jij later flink in de problemen komt.
Ja jammer dus dat je je toch verlaagt danquote:Op woensdag 12 december 2007 14:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mag ik ook eens, ik ben altijd de redelijkheid zelve op Fok!
Waar slaat die opmerking nu weer op? Sinds wanneer zijn tips niet nuttig als ze niet in je straatje passen?quote:Op woensdag 12 december 2007 14:35 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Ik zal de gegeven tips nog even voor je op een rijtje zetten aangezien je blijkbaar je ogen nog niet helemaal open hebt...quote:Op woensdag 12 december 2007 14:35 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
lekkere houding zegquote:Op woensdag 12 december 2007 14:35 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Ondankbare hondquote:Op woensdag 12 december 2007 14:35 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
het wachten op verder tips of uitdieping/meedenken kan TS meteen wel vergeten..quote:Op woensdag 12 december 2007 14:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Waar slaat die opmerking nu weer op? Sinds wanneer zijn tips niet nuttig als ze niet in je straatje passen?
uhuh.. die wil in het centrum van Alkmaar en minimaal 3 slaapkamers en ze wil er geen moeite voor hoeven doen.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:45 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb overigens nog een oplossing. Mijn moeder verhuurt stacaravans. Wel een stukje buiten Alkmaar, dus ik vermoed dat dat je vriendin wel te ver weg zal zijn.
Laat ik vooropstellen dat ik persoonlijk een bloedhekel heb aan kinderen, maar waar ik nog meer een hekel aan heb zijn al die mensen die zich zielig vinden omdat ze kinderen hebben en dan ineens menen op van alles en nog wat recht te hebben.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:58 schreef speknek het volgende:
[..]
En dus moeten de kinderen daar slachtoffer van worden? Nobel.
Daar is ze zelf toch schuldig aan? Zij heeft voor die kinderen gekozen dan is zij (en haar ex partner) verantwoordelijk voor het zorgen dat er een dak boven hun hoofd is. Hadden ze beter moeten nadenken hoe het aan te pakken nu ze gaan scheiden.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:11 schreef speknek het volgende:
Het gaat niet om die personen, maar om de kinderen.
Groot gelijk.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:16 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Helaas. Om te beginnen kennen we elkaar net dus de basis om te gaan samenwonen is er niet.
Bovendien neemt ze 2 kids mee en die kan ik niet kwijt bij mij thuis.
Wat heb jij een negatief beeld van mensen met kinderen...quote:Op woensdag 12 december 2007 15:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Laat ik vooropstellen dat ik persoonlijk een bloedhekel heb aan kinderen, maar waar ik nog meer een hekel aan heb zijn al die mensen die zich zielig vinden omdat ze kinderen hebben en dan ineens menen op van alles en nog wat recht te hebben.
Als jij maandenlang op je gat zit en verwacht dat de gemeente of wie dan ook alles voor je regelt omdat je kinderen hebt, dan verdien je het gewoon op straat te staan.
Mensen nemen bewust de keuze om kinderen te nemen, dan zal je er ook de verantwoordelijkheid voor moeten dragen. En niet afschuiven op een ander als je dat beter uitkomt.
de kinderen nietquote:Op woensdag 12 december 2007 15:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Daar is ze zelf toch schuldig aan?
Dus omdat de kids onschuldig zijn moet zij ook maar gelijk ontheven worden van al haar verantwoordelijkheden?quote:
Nee, maar omdat de kids onschuldig zijn moet je hun niet slachtoffer laten worden van een misstap van de ouders.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:34 schreef Scorpie het volgende:
Dus omdat de kids onschuldig zijn moet zij ook maar gelijk ontheven worden van al haar verantwoordelijkheden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |