Je kutn zeggen wat je wil, het is wel een van de best verstaanbare accenten die je hoort. Schotten en mensen uit Wales zijn over de freq niet te verstaan en dan heb ik het al helemaal niet over de landen ten oosten van midden Duitsland en ten zuiden van de Lek....quote:Op woensdag 12 december 2007 11:18 schreef cheukert het volgende:
Met een Hollands steenkolenaccent over de radio blaten ruleert
quote:Op woensdag 12 december 2007 11:26 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Je kutn zeggen wat je wil, het is wel een van de best verstaanbare accenten die je hoort. Schotten en mensen uit Wales zijn over de freq niet te verstaan en dan heb ik het al helemaal niet over de landen ten oosten van midden Duitsland en ten zuiden van de Lek....
quote:What I could make out from comms to Ops is that Pilots are Ok, Rotorblades not damaged.
Then again. He was flying low therefore no good reception.
Dutch Mil is now calling Redskin 22 on 264.325 and Guard. They ask if other helo was badly damaged. (Redskin 12) giving coordinates 5201N 369?E
Wales is prima!quote:Op woensdag 12 december 2007 11:26 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Je kutn zeggen wat je wil, het is wel een van de best verstaanbare accenten die je hoort. Schotten en mensen uit Wales zijn over de freq niet te verstaan en dan heb ik het al helemaal niet over de landen ten oosten van midden Duitsland en ten zuiden van de Lek....
Helikopter - Hoogspanningsmastquote:Op donderdag 13 december 2007 16:37 schreef Koploperkopper het volgende:
De enige goeie helikopter is er eentje die niet kan vliegen.
[ afbeelding ]
Nee, ze zijn zo lelijk dat de aarde ze afstoot.quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:34 schreef Magneet het volgende:
Een heli is toch enkel een hele hoop dicht bij elkaar vliegende onderdelen?
Air france op 3000' 18C, KLM 747 op 2000' 18R, van opzij lijkt het inderdaad heel wat, maar dat is het niet....quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:50 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
"Bijna vliegramp op Schiphol"![]()
Sensatiegeile mensen
Welk vliegtuigtype?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:57 schreef GoodGawd het volgende:
Ben ik weer captains. Dus heeft iemand een plaatje van de source selectors(volgens mij heet dat zo) van de cokcpit?
You know, die dingen helemaal links om de PFD, ND, EICAS etc. te switchen.
B747-400quote:
Dan is deze site precies wat je zoekt, denk ik....quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:25 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
B747-400
Heb nu : http://www.airliners.net/open.file?id=0314046&size=L&width=1600&height=1084&sok=&photo_nr=1&prev_id=&next_id=0237315
Maar hij mag wel wat duidelijker, zodat ik zie wat er bij de knoppen staat. Het is namelijk voor een presentatie. Moet nog een beetje uitzoeken hoe het allemaal werkt, wat er precies gebeurd als je aan een knop draait. Van de die twee knoppen boven de PFD en de ND begrijp ik dat je met die onderling een beetje kan switchen. Van dat rechts paneel, de source selector heb ik nog nul verstand
wtfokquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:52 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dan is deze site precies wat je zoekt, denk ik....
24 uur voorbij, ik kan de OP niet meer aanpassen, ik zal 't ff aan een modje vragen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 01:37 schreef SnowBite het volgende:
@koploperkopper
Ik ben geen basisscholier meer, ben inmiddels werkeloos.
Zou je me bij werkelozen willen zetten?
checkquote:Op zaterdag 15 december 2007 01:48 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
24 uur voorbij, ik kan de OP niet meer aanpassen, ik zal 't ff aan een modje vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |