Ja, ik had me best hard vastgebeten op een verkeerde aanname!quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er stond ook in de post waar alles mee begon dat deze persoon "er niet mee rond zou komen" en niet dat het onmogelijk was.
Misschien had je het cum grano salis moeten nemen...
Ik denk dat voor heel veel mensen 2300 euro bruto best veel is. Er zijn hele volksstammen die daar RUIM onder zitten, bedenk je maar dat bv het minimumloon op 1250 euro bruto ligt, dan is dit bijna het dubbele, dus dat is best veel ja. Ik mocht willen dat ik het verdiende. Als je met ruim 1600 euro netto niet uitkomt doe je echt iets fout.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan nog is "veel" een tikkie overdreven... Zeker als je het als inkomen hebt zal het niet aanvoelen als "veel"... integendeel denk ik!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:55 schreef henkway het volgende:
[..]
is netto 2100 euro
beeetje alimentatie huis garage vakantie zorg energie boodschappen aflossing enz ........
iedere maand rood he
Op het moment dat je van een (veel) lager inkomen naar 2300 bruto gaat is dat veel. Dan ga je er naar leven en is het niet meer "veel". Dat is de ellende, je gaat toch leven naar je inkomen. Vandaar dat ik zeg dat het voor iemand die het heeft niet zal overkomen als "veel".quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:53 schreef Metro2005 het volgende:
Ik denk dat voor heel veel mensen 2300 euro bruto best veel is. Er zijn hele volksstammen die daar RUIM onder zitten, bedenk je maar dat bv het minimumloon op 1250 euro bruto ligt, dan is dit bijna het dubbele, dus dat is best veel ja.
Dat weet ik niet. Als je terug gaat in inkomen is het ineens stukken moeilijker dan als het een vooruitgang is. Dat is een feit.quote:Als je met ruim 1600 euro netto niet uitkomt doe je echt iets fout.
Onjuist. Nogmaals: bij een hoog inkomen veranderen de geldproblemen niet, alleen de bedragen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:57 schreef Metro2005 het volgende:
2100 euro netto en dan elke maand roodJe MOET gewoon een grappige kloon zijn, dat kan niet anders
Ja ik zal me schamen, maar ik sta echt elke maand rood wat, dieprood, vaak 1500 euro rood meestal,quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]Op die alminentatie na betaald niemand natuurlijk zijn zorg, boodschappen, energie, bekeuringen, etc.
2100 euro netto en dan elke maand roodJe MOET gewoon een grappige kloon zijn, dat kan niet anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |