Belachelijk suggestieve OP. Het gaat om 'n uitje, waar Lieke mee mag en Amanda. Waarom moet zij nou weer haar solidariteit aan Huub tonen, ik zou ook zeggen, fuck 'n eind op zeg. Lieke gaat nooit weg, Huub wekelijks.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:31 schreef akveor het volgende:
Volgt
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:32 schreef diedirk het volgende:
Wat een verschrikkelijke moeilijke gast die Huub.
Hij is helemaal doorgeslagen, alles ziet hij als een aanval, echt alles wordt achterdochtig opgevat
En wie doen dat.....Jaap en Huub.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:34 schreef ericahysterica het volgende:
heerlijk ............laten ze het spel weer eens ouderwets spelen
hear hearquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wie doen dat.....Jaap en Huub.
Kom op Lieke, stem tegen Selène, ze is maar een gastspeler.
En het probleem is?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:33 schreef Kinga het volgende:
Wat heeft Joris een oude vriendin trouwens... of ze ziet er gewoon oud uit..
nou dat ze er gewoon oud uitziet het lijkt wel.......quote:
Let op mijn sig, standaard aanwezig vanaf nu.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hear hear
(let je op manipulatieve kutflens!)
Ze zal moeten offeren, terecht na al die ellende die ze heeft gebacht.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Belachelijk suggestieve OP. Het gaat om 'n uitje, waar Lieke mee mag en Amanda. Waarom moet zij nou weer haar solidariteit aan Huub tonen, ik zou ook zeggen, fuck 'n eind op zeg. Lieke gaat nooit weg, Huub wekelijks.
Idiotie.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Let op mijn ondertitel, standaard aanwezig vanaf nu.
ja boeten zal zequote:Op dinsdag 11 december 2007 21:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze zal moeten offeren, terecht na al die ellende die ze heeft gebacht.
Was cynisch bedoeld... ze had hem gewoon moeten opeisen en zoals eerder gepost voor zichzelf moeten kiezen. Geen gezeur geen discussie... maar waar draaide het op uit... solidariteit aan het team.... ze raakte zelf in deze positie. Ze had dit moeten zien aankomen.... speltechnisch matig tot slecht.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Belachelijk suggestieve OP. Het gaat om 'n uitje, waar Lieke mee mag en Amanda. Waarom moet zij nou weer haar solidariteit aan Huub tonen, ik zou ook zeggen, fuck 'n eind op zeg. Lieke gaat nooit weg, Huub wekelijks.
Idiotie.
Ik denk dat Huub en Jaap goed bezig zijn.......Lieke om, geen uitje.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou dat ze er gewoon oud uitziet het lijkt wel.......
Dit is zuurkut Lieke ten voete uit. Totaal geen gezicht als het erop aankomt. Teveel gezicht als het ongewenst is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Was cynisch bedoeld... ze had hem gewoon moeten opeisen en zoals eerder gepost voor zichzelf moeten kiezen. Geen gezeur geen discussie... maar waar draaide het op uit... solidariteit aan het team.... ze raakte zelf in deze positie. Ze had dit moeten zien aankomen.... speltechnisch matig tot slecht.
Inderdaad schandalig. Degene die op dit moment eindelijk wel eens een uitje mag hebben, is Lieke. Zij is de enige die al een hele tijd niet iets gehad heeft buiten DGK.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Idiotie.
Joh, heb je daar ervaring mee of heb je gedate met Amanda?quote:
Wat een kut TT.....quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub en Jaap goed bezig zijn.......Lieke om, geen uitje.![]()
Dan nog zie ik geen probleem als dat de keuze van Joris is.
Maar ben wel blij dat ze 'm blocktquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
Inderdaad schandalig. Degene die op dit moment eindelijk wel eens een uitje mag hebben, is Lieke. Zij is de enige die al een hele tijd niet iets gehad heeft buiten DGK.
hehehequote:Op dinsdag 11 december 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Joh, heb je daar ervaring mee of heb je gedate met Amanda?
Huh? Ze blockt 'm niet?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar ben wel blij dat ze 'm blocktMaakt 't spel wel spannender, goed zo Lieke. Nu niet zeuren, Lieke-haters
Dat is dan weer goed.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:46 schreef Kinga het volgende:
Selene straks over de zeik.
Gastspelers op de 2de plaats is een net argument, maar wat doet ze nou verder?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:48 schreef akveor het volgende:
Sorry hoor maar ik heb weinig met die argumenten van Lieke.
Koren op de molen van Brian.
Inderdaad en ik vind dit eigenlijk helemaal geen slimme move van Lieke.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:48 schreef akveor het volgende:
Sorry hoor maar ik heb weinig met die argumenten van Lieke.
Koren op de molen van Brian.
zeker wetenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:46 schreef Kinga het volgende:
Selene straks over de zeik.
ben je nie goed??quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:49 schreef Kinga het volgende:
Sorry maar ik vind dit belachelijk... gun Selene dat uitje gewoon...
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:50 schreef marky het volgende:
Waarom stemt Lieke voor Amanda dan?
Ja. En nou wordt dit uiteraard weer vertaald in dat náást dat Lieke 'n kutwijf is omdat ze tegen Huub kiest, ze óók nog dom speelt voor zichzelf omdat ze nu in wezen voor huub kiestquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:50 schreef akveor het volgende:
Lieke, Lieke, Lieke, wat een speltechnische zwakke keuze voor jezelf.....
Waarom, dat wijf voegt niks toe en het gevolg is dat Selène nu definitief in het kamp zit van B&A.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:49 schreef Kinga het volgende:
Sorry maar ik vind dit belachelijk... gun Selene dat uitje gewoon...
Kezue was vrij gemakkelijk hoor. Ze had Jaap kunnen volgen. Houdt ze Huub er toch lekker buiten. Zouden meer mensen moeten doenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja. En nou wordt dit uiteraard weer vertaald in dat náást dat Lieke 'n kutwijf is omdat ze tegen Huub kiest, ze óók nog dom speelt voor zichzelf omdat ze nu in wezen voor huub kiest![]()
Lieke kan geen goeie moves meer doen, door de liefde voor Huub hier, en door de haat jegens Brian en Amanda en Selene hier.
Ze kan geen kant uit op deze manier, geen een keuze was goed geweest.
Maar waarom is het opeens goed dat Selene in het kamp B&A zit dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom, dat wijf voegt niks toe en het gevolg is dat Selène nu definitief in het kamp zit van B&A.
Dat was dus de opzet van dat manipulatieve kutwijf Flens.
ja vind ik ook top van liekequote:Op dinsdag 11 december 2007 21:52 schreef riri het volgende:
Hoe durft die Selene uberhaupt Lieke een vriendin te noemen....het is gewoon een smerig mens....grote bek heeft ze en niets anders
Lieke is flink nu
Daar heeft Selene van meet af aan al gezetenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:55 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar waarom is het opeens goed dat Selene in het kamp B&A zit dan?
dat zekerquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:50 schreef akveor het volgende:
Lieke, Lieke, Lieke, wat een speltechnische zwakke keuze voor jezelf.....
Ze had gewoon het uitje moeten opeisen..... en vooral geen discussie aangaan met Untermensch Selene... Lieke is haar geen uitleg verschuldigd..quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja. En nou wordt dit uiteraard weer vertaald in dat náást dat Lieke 'n kutwijf is omdat ze tegen Huub kiest, ze óók nog dom speelt voor zichzelf omdat ze nu in wezen voor huub kiest![]()
Lieke kan geen goeie moves meer doen, door de liefde voor Huub hier, en door de haat jegens Brian en Amanda en Selene hier.
Wat denk je zelf? Brian en Amanda staan t.o Huub, Jaap en Lieke, 3-2 snap je?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:55 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar waarom is het opeens goed dat Selene in het kamp B&A zit dan?
Slimme zet juist van Huub en Jaap.Zo krijgen ze mooi Selene van Lieke af.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:57 schreef Taurus het volgende:
Amanda: Als het is óf óf, dan is het áltijd de miljonair, maar nu ze gewoon mee mag snap ik niet dat je nee zegt, en je bent zo goed met dat meissie??
Daar gaan we alDeze stemming is overduidelijk gewoon in de planning, Brian en Amanda kregen aandacht te kort en kunnen nu de mooie mensen uithangen.
Het is sowieso 'n hele rare stemming> iemand uitsluiten???Nou, dat vraagt om uitsluiting uiteraard.
Wat 'n kutmove dit zeg, dit zet zowel Huub, Jaap als Lieke in een slecht daglicht, wat heeft dit nou voor zin gehad? Ik snap niet waarom mensen hier dit 'n goeie move vinden
Daar moet je nog geen minuut van wakker liggen. Hier veranderen ze nog erger als het weer. Dit is bij sommige bij het zielige af. Ik lach me helemaal rot soms.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nou daar zorgt Lieke nu toch echt helemaal zelf voor volgens mij?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Brian en Amanda staan t.o Huub, Jaap en Lieke, 3-2 snap je?
Die manipulerende KutFlens zorgt weer voor een gastspeler die kiest voor B en A , what else is new.
Blijf van je wortelchakra af.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:59 schreef noekje het volgende:
Ik voel opeens de behoefte om te juichen, ik weet niet waarom maar toch..![]()
(_____________)quote:
Plannetje van Flens lijkt iig mislukt... en Selenen zit gewoon in het kamp waar ze altijd al zat... net als Luc.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom, dat wijf voegt niks toe en het gevolg is dat Selène nu definitief in het kamp zit van B&A.
Dat was dus de opzet van dat manipulatieve kutwijf Flens.
trash hoort bij trash......natuurlijk ordeningquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Plannetje van Flens lijkt iig mislukt... en Selenen zit gewoon in het kamp waar ze altijd al zat... net als Luc.
We zitten je dwars he?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
Daar moet je nog geen minuut van wakker liggen. Hier veranderen ze nog erger als het weer. Dit is bij sommige bij het zielige af. Ik lach me helemaal rot soms.
Ja maar dat is 't rare juist, van H&J begrijp ik 't wel, duh. Maar het is helemaal niet hun zet, het is Lieke's zet. En die snap ik dan weer totaal niet, én het geeft Brian en Amanda voer. Niet alleen tégen Lieke hoor, denk je nou echt dat alleen Lieke hier als de sjaak uit komt? Lieke Jaap én Huub maken nu gewoon 'n rare keuze die nergens goed voor is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Slimme zet juist van Huub en Jaap.Zo krijgen ze mooi Selene van Lieke af.![]()
Ruim jij het even op schat?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
(_____________)
|_____________|
|_____________|
|_____________|
|_____________|
|_____________|
|_____________|
|_____________|
|_____________|
Net op tijd hoop ik?
Het is een statement naar de gastspelers toe, dat het backfired is weer een streek van dat manipulerende kutwijf van een Flens.quote:
Lieke is gewoon voor het blok gezet.Werd ook tijd ook.Die Selene deugt toch niet en kan alleen maar meer vergif aan Lieke geven.En dat is nu mooi voorbij.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:01 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja maar dat is 't rare juist, van H&J begrijp ik 't wel, duh. Maar het is helemaal niet hun zet, het is Lieke's zet. En die snap ik dan weer totaal niet, én het geeft Brian en Amanda voer. Niet alleen tégen Lieke hoor, denk je nou echt dat alleen Lieke hier als de sjaak uit komt? Lieke Jaap én Huub maken nu gewoon 'n rare keuze die nergens goed voor is.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:03 schreef Katewalker het volgende:
Brian en Amanda zijn gewoon pissig omdat die door hebben dat ze Lieke niet kunnen weg sturen eind van de maand..haha dat vind ik dan wel leuk..
Dat eerste snap ik inderdaad ook niet, maar dat laatste vat ik heel anders op. Brian en Amanda zijn echt niet pissig hoor, die staan te juichen>quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:03 schreef Katewalker het volgende:
Ik begrijp er helemaal niks van..Lieke heeft zich in een rare move laten drukken door Huub en Jaap..ze is nu dus een vriendin kwijt..dat snapt ze toch wel?...Ze had gewoon moeten blokken of voor stemmen inclusief Selena..dus dit betekent dat ze voor Huub en Jaap kiest..?
Brian en Amanda zijn gewoon pissig omdat die door hebben dat ze Lieke niet kunnen weg sturen eind van de maand..haha dat vind ik dan wel leuk..
Als vriendin zou ze Lieke's argument begrijpen, maar dat is ze niet dat is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:03 schreef riri het volgende:
Wat zo raar is is dat iemand zich een vriendin noemt en zegt alles gedaan te hebben voor iemand en dan als ze iets niet krijgt zegt van...."'Ik heb toch zoveel voor jou gedaan"
Als je iets doet voor een vriendin dan doe je dat zonder dat je er iets voor terug hoeft te krijgen
Wat ze in 3 weken heeft opgebouwd heeft ze in een minuutje verknalt.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:03 schreef Katewalker het volgende:
Ik begrijp er helemaal niks van..Lieke heeft zich in een rare move laten drukken door Huub en Jaap..ze is nu dus een vriendin kwijt..dat snapt ze toch wel?...Ze had gewoon moeten blokken of voor stemmen inclusief Selena..dus dit betekent dat ze voor Huub en Jaap kiest..?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:05 schreef schatje het volgende:
Dit is juist goed voor Lieke. Is ze van een vriendin af die stookt en dan ook nog pissig wordt als Lieke verhaal gaat halen om het e.e.a. te verifiëren. Het moet niet gekker worden zeg.
eensquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:06 schreef 2live het volgende:
[..]
Als vriendin zou ze Lieke's argument begrijpen, maar dat is ze niet dat is wel duidelijk.
Snap het nu toch schat, dit is weer een briljante opzet van die KutFlens. De toneelhaak voor Lieke staat al klaar en Brian en Amanda spelen vrolijk mee. En we hebben het nu over een gastspeler......snap jij het nog?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:03 schreef Katewalker het volgende:
godzijdank !quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:02 schreef grazygirl het volgende:
goeie zet van jaap en huub, lieke is weer alleen dus minder bedreiging op een 3 BAL tegen 2 HJ
dit gaat toch niet om de popoquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Helemaal niet. Als de PoPo echt zou zijn, zou ze zakken...
Ze doet dus waarvoor ze erin zit...quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:08 schreef schatje het volgende:
Vies wijf die Selene met haar gestook. Opzouten, de villa uit.
Daar gaat deze stemming uiteindelijk toch overquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:08 schreef Taurus het volgende:
Nouja, wat ik wel hoop, wat nog een enigszins goeie afloop zou geven aan deze draak van 'n beslissing, is dat Lieke nu weer helemaal goed is met Huub en Jaap. Want dat vind ik 'n prettiger gezicht dan Lieke met Selene 'n beetje in 't midden hangend.
Dit was toch niet perse blokken van Selene, je kunt het ook gunnen aan Amanda noemen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:05 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat eerste snap ik inderdaad ook niet, maar dat laatste vat ik heel anders op. Brian en Amanda zijn echt niet pissig hoor, die staan te juichen>
1. selene staat aan hun kant
2. het publiek staat aan hun kant (dit blokken van selene slaat nergens op)
3. ze hebben voer om Lieke te pesten, dat dit niet haar eigen keuze was en dat ze slecht met vriendinnen is
Drie punten voor Brian en Amanda, gefeliciteerd
logisch, ze proberen al dagen Lieke los te weken van selene omdat ze niet te vertrouwen is. Dat is nu gelukt.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:09 schreef Ziet het volgende:
jaap en huub hebben genoten!
Ik snap het niet. Het is toch helemaal van de baan nu? Uitje gaat toch gewoon niet door?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit was toch niet perse blokken van Selene, je kunt het ook gunnen aan Amanda noemen.
Ja, maar het gaat nu alleen maar over het blokken van Selene.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit was toch niet perse blokken van Selene, je kunt het ook gunnen aan Amanda noemen.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Snap het nu toch schat, dit is weer een briljante opzet van die KutFlens. De toneelhaak voor Lieke staat al klaar en Brian en Amanda spelen vrolijk mee. En we hebben het nu over een gastspeler......snap jij het nog?
Yup.... borrel ingeschonken en de chips staat klaar.... game on....quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:12 schreef ericahysterica het volgende:
amanda gaat ze even afmaken hahahahahah
mensen zijn jullie er klaar voor?![]()
![]()
jawel met uitsluiting van selenequote:Op dinsdag 11 december 2007 22:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Het is toch helemaal van de baan nu? Uitje gaat toch gewoon niet door?
Lieke gaat met Amanda toch?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Het is toch helemaal van de baan nu? Uitje gaat toch gewoon niet door?
Je windt je altijd zo op, over de streamers en hun gedachten. Het kan toch niet zo zijn dat wij interessanter zijn dan de bewoners? De storm, ik voel nog geen briesje. Lighten up, we zijn allemaal liefdevolle zuivere wezens.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:06 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vermaak me best met jullie![]()
Wie wind zaait,zal storm oogsten heb ik gelezen.
Dat is kut. Waarom geeft Lieke dat nou aan Amanda? GVDquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jawel met uitsluiting van selene
Het ging om een meerderheidsstemming, er was geen redden aan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is kut. Waarom geeft Lieke dat nou aan Amanda? GVD
Een stom argument is ook moeilijk te begrijpen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:14 schreef ericahysterica het volgende:
selene gaat over de zeik ze jankt bijna.
lieke je hebt het nu 30 keer uitgelegd laat het toch meid daar zijn ze veel te stom voor
Lieke?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
En wie zorgt weer voor leuke streams?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Een stom argument is ook moeilijk te begrijpen.
Snap er geen bal van. De logées hadden toch geen stem? Lieke, Huub en Jaap hadden toch gewoon kunnen blokken dan? 3-2quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het ging om een meerderheidsstemming, er was geen redden aan.
Of je begrijpt het niet omdat jezelf te stom bentquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Een stom argument is ook moeilijk te begrijpen.
quote:
Mooie cap, zijne schijnheiligheid de kooi-goeroe met zijn diciepeltje.quote:
Brian (en misschien nog anderen) heeft zijn stem volgens mij niet uitgebracht. Dan is het toch ook geen geldige stemming.....?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Snap er geen bal van. De logées hadden toch geen stem? Lieke, Huub en Jaap hadden toch gewoon kunnen blokken?
Wat ik begrijp is dat ze wel voor het uitje heeft gestemt maar tegen dat Selene mee mocht.... uit principe....quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:17 schreef marky het volgende:
Maar als het 3-2 zou worden tegen Amanda dan kan Amanda toch fluiten naar haar uitje? Gastspelers hebben toch geen stemrecht?
Dat was een sterke!quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:18 schreef Frasier het volgende:
Jaap tegen Selene: "Je gaat ook niet naar de film..." :
D!
quote:
En wel voor Amanda en zichzelf, wat uiterst onhandigquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat ik begrijp is dat ze wel voor het uitje heeft gestemt maar tegen dat Selene mee mocht.... uit principe....
Dat is het debiele er aan. Alleen Selene mag niet mee en daar heeft Lieke voor gekozenquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Selene is geen vriendin. Ze is er op uit om HJL uit elkaar te drijven.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:19 schreef diedirk het volgende:
DIt was wel het meest zielige voorbeeld dat ze gewoon ruzie moeten maken.
En Lieke is wel heel erg dom om zo met vrienden om te gaan en stoot wel alles af zo
goh wat een vriendschap.......ze kennen elkaar 4 dagen hou toch opquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:19 schreef diedirk het volgende:
En Lieke is wel heel erg dom om zo met vrienden om te gaan en stoot wel alles af zo
Vrienden???quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:19 schreef diedirk het volgende:
GVD, wanneer doet ze nou eens iets in 1 keer helemaal strak.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:20 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat is het debiele er aan. Alleen Selene mag niet mee en daar heeft Lieke voor gekozen![]()
Kortom, 1-0 voor Amanda en Brian
Niks 1-0.Ze was toch al voor Amanda en Brian.Lieke verliest er niks aan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:20 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat is het debiele er aan. Alleen Selene mag niet mee en daar heeft Lieke voor gekozen![]()
Kortom, 1-0 voor Amanda en Brian
Nee hoor troost je, intresanter ben je echt niet, wel grappiger. En ik windt me echt niet op over de steamers, dat is een behoorlijke denkfout van je. Wat ik minder vind van sommige streamers is, dat ze de realiteit niet meer normaal onder ogen kunnen zien. Hebben we eerst tijden moeten lezen hoe slecht Dennis wel niet is, toen was het weer Jaap. Vervolgens is Jaap weer het mannetje en is het Brain weer. Dan is Nadia aan de beurt en nou Lieke weer. Het hokje heeft al vele beurten gehad en nou zien we weer tig keer eene Flens een kut vinden. O, ja en Amanda is weer een hoer. Zeer liefdevol , het straalt er van afquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Je windt je altijd zo op, over de streamers en hun gedachten. Het kan toch niet zo zijn dat wij interessanter zijn dan de bewoners? De storm, ik voel nog geen briesje. Lighten up, we zijn allemaal liefdevolle zuivere wezens.![]()
Mooie stemming trouwens. Beetje reuring in de tent
Ik begrijp dat Selene niet mee mag omdat Lieke afgelopen vrijdag op Selene's verjaardag moest wachten op de kapper omdat Selene's haar eerder gedaan werd.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:17 schreef joanie het volgende:
[..]
Of je begrijpt het niet omdat jezelf te stom bent
Hij wil dat Selene meegaat naar de kapsalon, maar ze wil nietquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:23 schreef joanie het volgende:
En die Luc staat erbij als een figuur uit harry potter, Carlo Kannewasser
Het is Selene's eigen schuld hoor... had ze maar niet voor moeten dringen bij de kapper....quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
En wel voor Amanda en zichzelf, wat uiterst onhandig
Ja dat haat ik ook. Als je het over "backstabben" hebt......quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:24 schreef Taurus het volgende:
Wat is dit nou weer?
Huub: "Misschien had je hiervoor wel je principes aan de kant kunnen zetten, want helemaal ongelijk hebben ze niet"
Door zulk soort uitspraken vind ik Huub zo gemeen, bah
Dat uitje met de kapper, snap je niet. Want dat geloof je, maar zeker weten doe je het niet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Selene niet mee mag omdat Lieke afgelopen vrijdag op Selene's verjaardag moest wachten op de kapper omdat Selene's haar eerder gedaan werd.
Nu wil ze geen gastspeler mee omdat ze bang is dat die gastspeler eerder geholpen kan worden bij de kapper?
Uit principe vind Lieke dat Selene niet mee mag op een uitje omdat Lieke 10.000 euro borg heeft betaald en zij dat soort uitjes privileges vindt die alleen voor de miljonairs zouden moeten gelden.
Wat snap ik niet precies?
Dt is toch niet zo gek gedacht van Lieke. Wat moeten die logées daar? Maar waarom Amanda dan wel mee moet naar haar zoveelste uitjequote:Op dinsdag 11 december 2007 22:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Selene niet mee mag omdat Lieke afgelopen vrijdag op Selene's verjaardag moest wachten op de kapper omdat Selene's haar eerder gedaan werd.
Nu wil ze geen gastspeler mee omdat ze bang is dat die gastspeler eerder geholpen kan worden bij de kapper?
Uit principe vind Lieke dat Selene niet mee mag op een uitje omdat Lieke 10.000 euro borg heeft betaald en zij dat soort uitjes privileges vindt die alleen voor de miljonairs zouden moeten gelden.
Carlo Kannewasser was anders wel een hele goeie, aardige en knappe tovenaar die treurig aan zijn einde is gekomenquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:23 schreef joanie het volgende:
En die Luc staat erbij als een figuur uit Harry Potter, Carlo Kannewasser
mensen worden over het algemeen afgerekend op het gedrag dat ze vertonen. Heel realistisch vind ik. Denk vooral niet dat je een haar beter bent als "sommige streamers". Wij streamers reageren slechts op wat die manipulatieve kutflens ons laat zienquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:23 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee hoor troost je, intresanter ben je echt niet, wel grappiger. En ik windt me echt niet op over de steamers, dat is een behoorlijke denkfout van je. Wat ik minder vind van sommige streamers is, dat ze de realiteit niet meer normaal onder ogen kunnen zien. Hebben we eerst tijden moeten lezen hoe slecht Dennis wel niet is, toen was het weer Jaap. Vervolgens is Jaap weer het mannetje en is het Brain weer. Dan is Nadia aan de beurt en nou Lieke weer. Het hokje heeft al vele beurten gehad en nou zien we weer tig keer eene Flens een kut vinden. O, ja en Amanda is weer een hoer. Zeer liefdevol , het straalt er van af![]()
Toch gewoon eerlijk.... en Lieke is toch zo verschrikkelijk goed in het spel.....quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:24 schreef Taurus het volgende:
Wat is dit nou weer?
Huub: "Misschien had je hiervoor wel je principes aan de kant kunnen zetten, want helemaal ongelijk hebben ze niet"
Door zulk soort uitspraken vind ik Huub zo gemeen, bah
Dan nog, dit zeggen heeft geen zin. Niemand voelt zich hiertoe aangesproken omdat niemand dit gedrag erkent. En dan krijg je zometeen weer commentaar dat COS commentaar op de streams is en niet op streamersquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:23 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee hoor troost je, intresanter ben je echt niet, wel grappiger. En ik windt me echt niet op over de steamers, dat is een behoorlijke denkfout van je. Wat ik minder vind van sommige streamers is, dat ze de realiteit niet meer normaal onder ogen kunnen zien. Hebben we eerst tijden moeten lezen hoe slecht Dennis wel niet is, toen was het weer Jaap. Vervolgens is Jaap weer het mannetje en is het Brain weer. Dan is Nadia aan de beurt en nou Lieke weer. Het hokje heeft al vele beurten gehad en nou zien we weer tig keer eene Flens een kut vinden. O, ja en Amanda is weer een hoer. Zeer liefdevol , het straalt er van af![]()
welnee dit is toch uitgebreid door jaap lieke en huub doorgesproken om de zaak op de spits te drijven. En er zijn altijd verschillende invalshoeken als het om het spel en spelprincipes gaat.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:26 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja dat haat ik ook. Als je het over "backstabben" hebt......
Ja, dit is ff lekker. Lieke doet dit voor zichzelf én omdat Huub en Jaap dit zo'n briljante beslissing vonden, gaat Huub toch nog even z'n straatje schoonvegen en daarna nog ff drie keer zeggen "ja maar je had best je principes aan de kant kunnen zetten"quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch gewoon eerlijk.... en Lieke is toch zo verschrikkelijk goed in het spel.....
Dit zag toch iedrreen aankomen....
Maar om dat nou op dat moment te zeggen.... Hij kon beter even wachten tot ze met z'n driëen waren en haar steunen bij die anderen. Hij doet dat wel vaker.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch gewoon eerlijk.... en Lieke is toch zo verschrikkelijk goed in het spel.....
Dit zag toch iedrreen aankomen....
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:28 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dan nog, dit zeggen heeft geen zin. Niemand voelt zich hiertoe aangesproken omdat niemand dit gedrag erkent. En dan krijg je zometeen weer commentaar dat COS commentaar op de streams is en niet op streamersIk zou er gewoon achter je PC om lachen en 't vooral voor je houden, of open een klaagbaak topic. Denk alleen niet dat veel streamers daar zin in hebben, is nooit leuk om met 'n zwakte geconfronteerd te worden
Sommige dingen zijn nu eenmaal niet belangrijk..... en helemaal niet in deze stemming.... Ik dacht dat Lieke zich aan het losmaken was van Huub.... nou dat kan ze nu wel vergeten. Speltechnisch had ze dit aan moeten zien komen.... Maar dat realiseert ze zich morgen.... en dan voelt ze zich weer geplayed.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dt is toch niet zo gek gedacht van Lieke. Wat moeten die logées daar? Maar waarom Amanda dan wel mee moet naar haar zoveelste uitje![]()
Laat Selene dan de vrouwelijke Voldemort zijnquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Carlo Kannewasser was anders wel een hele goeie, aardige en knappe tovenaar die treurig aan zijn einde is gekomen![]()
te veel eer dus voor Luc, deze vergelijking
Misschien snapt ze zichzelf niet.quote:
Ja dit raad ik dus juist af, je aangesproken voelen. Jij ziet het toch allemaal nog nuchter en clear mag ik hopen?quote:
Beetje objectiviteit begint hier wel op zijn plaats te mogen komen!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze zal moeten offeren, terecht na al die ellende die ze heeft gebacht.
Dat is toch iets wat van Huub afkomt. Huub was degene die als eerst zei, waarom een gastspeler nieuwe kleding krijgt terwijl ze geen borg ingebracht heeft. Ik vind dat ze daar wel gelijk in hebben. Je kan volgens mij geen gastspeler zijn en wel van alle gemakken voorzien worden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik geniet hier echt van.... omdat dit puur speltechnisch is.....quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:29 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, dit is ff lekker. Lieke doet dit voor zichzelf én omdat Huub en Jaap dit zo'n briljante beslissing vonden, gaat Huub toch nog even z'n straatje schoonvegen en daarna nog ff drie keer zeggen "ja maar je had best je principes aan de kant kunnen zetten"Huub kan echt niets fout doen he
tuurlijk niet ik laat mij drijven door een vloed van emoties en voor de rest ben ik ook de slimste nietquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:31 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja dit raad ik dus juist af, je aangesproken voelen. Jij ziet het toch allemaal nog nuchter en clear mag ik hopen?
Maak je niet druk, ze heeft al een half offer gebracht. Jammer dat ze zo'n zure speelster blijft.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:32 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Beetje objectiviteit begint hier wel op zijn plaats te mogen komen!!
Tjonge jonge. Is Huub nu echt jullie Heiland geworden????
Stop met dat idiote afzeiken van Lieke.
Neem die ongelofelijke engerd van een Brain nog maar eens onder de loep.
Flens krijgt steeds meer haar zin.
Alle ogen op Lieke en Brain wordt ontzien
Tjonge wat opzichtig zeg. En niemand doet iets. Kijkt toe hoe een agressieveling straks die tent wint.
Huub doet niet lang meer mee als hij zo door gaat. Hij is echt gek op Lieke, maar moet zijn dominantie eens intomen.
Er gebeurt nu precies hetzelfde als destijds met Eric. Flens dwingt de speler naar de overkant waardoor Huub vals wordt en zijn spelers weg speelt.
Applaus
Inderdaad, dat slaat echt als een lul in een bak yoghurt!quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:33 schreef Taurus het volgende:
Hoor Huub nou!Echt hoor, wat 'n mongolenuitspraak is dit. Kom op, ik wil dat Huub wint, net als jullie, maar je moet toch toegeven dat 't 'n beetje raar is dat ie nu opeens weer gaat zeggen: 'je had dit niet hoeven doen' tegen Lieke
O, dan heeft die meneer waarop ik reageerde toch 'n puntquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
tuurlijk niet ik laat mij drijven door een vloed van emoties en voor de rest ben ik ook de slimste niet
Kun je er even bij vermelden wat er gezegd wordt, sommigen hebben geen streams.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:33 schreef Taurus het volgende:
Hoor Huub nou!Echt hoor, wat 'n mongolenuitspraak is dit. Kom op, ik wil dat Huub wint, net als jullie, maar je moet toch toegeven dat 't 'n beetje raar is dat ie nu opeens weer gaat zeggen: 'je had dit niet hoeven doen' tegen Lieke
een soort van opblaaspop dusquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik geniet hier echt van.... omdat dit puur speltechnisch is.....
Ik ben geen Huub fanaat overigens maar geniet wel van zijn speltechnische moves.... Heel vroeger was ie ook vaak de andere miljonairs net een stap voor. Huub is voor mij gebrek aan beter.
Ja, dat is Huub. Hij zegt graag dingen waar hij iemand mee op de kast jaagt..zo tegendraads als watquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:33 schreef Taurus het volgende:
Daarom moet hij blijvenquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:39 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja, dat is Huub. Hij zegt graag dingen waar hij iemand mee op de kast jaagt..zo tegendraads als wat..
Jeeez, krijgt Brian tegenwoordig uppers ipv downers? Hij is echt manisch.quote:
Dat bedoel ik dus, je praat nu voor mij..... ik wil graag voor mezelf praten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
mensen worden over het algemeen afgerekend op het gedrag dat ze vertonen. Heel realistisch vind ik. Denk vooral niet dat je een haar beter bent als "sommige streamers". Wij streamers reageren slechts op wat die manipulatieve kutflens ons laat zien
Dan betaal je toch, doe ik ook.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kun je er even bij vermelden wat er gezegd wordt, sommigen hebben geen streams.
Laten we voortaan spreken van logées...quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik vind dat een gastspeler zich moet gedragen als gast. Dat een gast binnenkomt met een bepaalde opdracht is zo gek nog niet. Maar een gast is niet meer dan een gast. Als ik hier iemand uitnodig verwacht ik niet dat die zich gaat gedragen of die hier woont. En als die gast dat probeert weet die bij mij heel snel waar de uitgang is.
Luister standaard NIET naar mr and mrs Righteous ............quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:41 schreef ericahysterica het volgende:
brian en amanda zitten weer snode plannen te bedenken in bijzijn van luc en selene....
ik heb hem gelijk weer op mute gezet het was weer niet om aan te horen
Ze had het ook niet hoeven doen... het was haar eigen domme keuze... Lieke kan het toch wel allemaal zo goed alleen.... nou je ziet wat er van komt.... 3 weken opbouwen binnen 1 stemming door de plee.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:33 schreef Taurus het volgende:
Alles om Brian en Amanda die finale te laten bereiken he.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
4-3, hoe triest. Laat die logées eens oprotten.
maar gelukkig weten sommige streamers al na, ik denk, een half jaar, dat die manipulatieve kutflens zal zorgen dat brian en amanda winnen dus niks kan deze streamers nog verrassenquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:41 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, je praat nu voor mij..... ik wil graag voor mezelf praten.
Selene mag haar eigen kleren houden.De miljonairs worden gekleed.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:41 schreef akveor het volgende:
Overigens over die borg: Die is toch betaald zodat ze niet zomaar opstappen... van de borg worden boetes betaald en dingen die ze vernield hebben straffen dus.... maar daar worden geen kleren van gekocht. Dus hoe Huub daarbij komt dat Selene geen kleren zou mogen hebben. Snap ook wel dat Lieke dan denkt dat ze meer recht zou hebben op bepaalde dingen maar zij is niet degen die dat bepaald en betaald.
Denkt ze omdat nu Selene niet mee mag zij meer uitjes zal krijgen ofzo.... wat een domme argumenten van Lieke. Ik kan er gewoon niet bij dat zij zo'n domme keuze maakte.
Ah dat. Och, waren Huub en Jaap niet uit op een volledig blok van die stemming? Da's niet gebeurd, dus kan ze rekenen op wat prut naar haar zuurkop.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dan betaal je toch, doe ik ook.
Hij zei - heb ik overigens net ook al gezegd - dit had je niet hoeven doen tegen Lieke. Lieke laat uit principe Selene thuis bij de stemming om naar de film te gaan, Huub zegt: je had best over je principes heen kunnen stappen, en haar mee kunnen nemen. Terwijl Huub en Jaap dit plannetje bij Lieke hebben neergelegd. Vind ik raar en gemeen, totaal niet speltechnisch, en ik vind het zelfs 'n beetje huigelachtig.
Laat dat die logées ook even weten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Laten we voortaan spreken van logées...
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:43 schreef Ziet het volgende:
ik denk dat lieke en huub nu moeten stoppen met praten.
prima keuze van lieke en ik ben heel erg trots op haar go lieke je kan het meid!quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze had het ook niet hoeven doen... het was haar eigen domme keuze... Lieke kan het toch wel allemaal zo goed alleen.... nou je ziet wat er van komt.... 3 weken opbouwen binnen 1 stemming door de plee.
Lieke ook vooral. De manier waarop zij zich uitdrukt, in herhalingen valt, dat nasale toontje, dat zgn inlevingsvermogen..quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:43 schreef Ziet het volgende:
ik denk dat lieke en huub nu moeten stoppen met praten.
Ik zag laatst dat die ook niet helemaal gezond waren, bij Kassa.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:32 schreef joanie het volgende:
Ik denk dat Selene beter die sigaret kan bestellen die `nooit uitgaat` ...
Wat rookt dat mens veel. Zenuwpees.
Ze kan toch zelf nadenken? Of niet dan? Maar ook zij zal die fout niet bij zichzelf zoeken.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dan betaal je toch, doe ik ook.
Hij zei - heb ik overigens net ook al gezegd - dit had je niet hoeven doen tegen Lieke. Lieke laat uit principe Selene thuis bij de stemming om naar de film te gaan, Huub zegt: je had best over je principes heen kunnen stappen, en haar mee kunnen nemen. Terwijl Huub en Jaap dit plannetje bij Lieke hebben neergelegd. Vind ik raar en gemeen, totaal niet speltechnisch, en ik vind het zelfs 'n beetje huigelachtig.
Nee want dat behoorde niet eens tot de opties volgens mij. Ik vond het ook 'n rare stemmingquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ah dat. Och, waren Huub en Jaap niet uit op een volledig blok van die stemming?
het geld wat ze heeft gewonnen van B&N he.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:45 schreef beequeen het volgende:
Selène heeft het geld om zich in te kopen, please tell me it's not true.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |