Belachelijk suggestieve OP. Het gaat om 'n uitje, waar Lieke mee mag en Amanda. Waarom moet zij nou weer haar solidariteit aan Huub tonen, ik zou ook zeggen, fuck 'n eind op zeg. Lieke gaat nooit weg, Huub wekelijks.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:31 schreef akveor het volgende:
Volgt
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:32 schreef diedirk het volgende:
Wat een verschrikkelijke moeilijke gast die Huub.
Hij is helemaal doorgeslagen, alles ziet hij als een aanval, echt alles wordt achterdochtig opgevat
En wie doen dat.....Jaap en Huub.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:34 schreef ericahysterica het volgende:
heerlijk ............laten ze het spel weer eens ouderwets spelen
hear hearquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wie doen dat.....Jaap en Huub.
Kom op Lieke, stem tegen Selène, ze is maar een gastspeler.
En het probleem is?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:33 schreef Kinga het volgende:
Wat heeft Joris een oude vriendin trouwens... of ze ziet er gewoon oud uit..
nou dat ze er gewoon oud uitziet het lijkt wel.......quote:
Let op mijn sig, standaard aanwezig vanaf nu.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hear hear
(let je op manipulatieve kutflens!)
Ze zal moeten offeren, terecht na al die ellende die ze heeft gebacht.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Belachelijk suggestieve OP. Het gaat om 'n uitje, waar Lieke mee mag en Amanda. Waarom moet zij nou weer haar solidariteit aan Huub tonen, ik zou ook zeggen, fuck 'n eind op zeg. Lieke gaat nooit weg, Huub wekelijks.
Idiotie.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Let op mijn ondertitel, standaard aanwezig vanaf nu.
ja boeten zal zequote:Op dinsdag 11 december 2007 21:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze zal moeten offeren, terecht na al die ellende die ze heeft gebacht.
Was cynisch bedoeld... ze had hem gewoon moeten opeisen en zoals eerder gepost voor zichzelf moeten kiezen. Geen gezeur geen discussie... maar waar draaide het op uit... solidariteit aan het team.... ze raakte zelf in deze positie. Ze had dit moeten zien aankomen.... speltechnisch matig tot slecht.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Belachelijk suggestieve OP. Het gaat om 'n uitje, waar Lieke mee mag en Amanda. Waarom moet zij nou weer haar solidariteit aan Huub tonen, ik zou ook zeggen, fuck 'n eind op zeg. Lieke gaat nooit weg, Huub wekelijks.
Idiotie.
Ik denk dat Huub en Jaap goed bezig zijn.......Lieke om, geen uitje.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou dat ze er gewoon oud uitziet het lijkt wel.......
Dit is zuurkut Lieke ten voete uit. Totaal geen gezicht als het erop aankomt. Teveel gezicht als het ongewenst is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Was cynisch bedoeld... ze had hem gewoon moeten opeisen en zoals eerder gepost voor zichzelf moeten kiezen. Geen gezeur geen discussie... maar waar draaide het op uit... solidariteit aan het team.... ze raakte zelf in deze positie. Ze had dit moeten zien aankomen.... speltechnisch matig tot slecht.
Inderdaad schandalig. Degene die op dit moment eindelijk wel eens een uitje mag hebben, is Lieke. Zij is de enige die al een hele tijd niet iets gehad heeft buiten DGK.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Idiotie.
Joh, heb je daar ervaring mee of heb je gedate met Amanda?quote:
Wat een kut TT.....quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub en Jaap goed bezig zijn.......Lieke om, geen uitje.![]()
Dan nog zie ik geen probleem als dat de keuze van Joris is.
Maar ben wel blij dat ze 'm blocktquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
Inderdaad schandalig. Degene die op dit moment eindelijk wel eens een uitje mag hebben, is Lieke. Zij is de enige die al een hele tijd niet iets gehad heeft buiten DGK.
hehehequote:Op dinsdag 11 december 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Joh, heb je daar ervaring mee of heb je gedate met Amanda?
Huh? Ze blockt 'm niet?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar ben wel blij dat ze 'm blocktMaakt 't spel wel spannender, goed zo Lieke. Nu niet zeuren, Lieke-haters
Dat is dan weer goed.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:46 schreef Kinga het volgende:
Selene straks over de zeik.
Gastspelers op de 2de plaats is een net argument, maar wat doet ze nou verder?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:48 schreef akveor het volgende:
Sorry hoor maar ik heb weinig met die argumenten van Lieke.
Koren op de molen van Brian.
Inderdaad en ik vind dit eigenlijk helemaal geen slimme move van Lieke.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:48 schreef akveor het volgende:
Sorry hoor maar ik heb weinig met die argumenten van Lieke.
Koren op de molen van Brian.
zeker wetenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:46 schreef Kinga het volgende:
Selene straks over de zeik.
ben je nie goed??quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:49 schreef Kinga het volgende:
Sorry maar ik vind dit belachelijk... gun Selene dat uitje gewoon...
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:50 schreef marky het volgende:
Waarom stemt Lieke voor Amanda dan?
Ja. En nou wordt dit uiteraard weer vertaald in dat náást dat Lieke 'n kutwijf is omdat ze tegen Huub kiest, ze óók nog dom speelt voor zichzelf omdat ze nu in wezen voor huub kiestquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:50 schreef akveor het volgende:
Lieke, Lieke, Lieke, wat een speltechnische zwakke keuze voor jezelf.....
Waarom, dat wijf voegt niks toe en het gevolg is dat Selène nu definitief in het kamp zit van B&A.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:49 schreef Kinga het volgende:
Sorry maar ik vind dit belachelijk... gun Selene dat uitje gewoon...
Kezue was vrij gemakkelijk hoor. Ze had Jaap kunnen volgen. Houdt ze Huub er toch lekker buiten. Zouden meer mensen moeten doenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja. En nou wordt dit uiteraard weer vertaald in dat náást dat Lieke 'n kutwijf is omdat ze tegen Huub kiest, ze óók nog dom speelt voor zichzelf omdat ze nu in wezen voor huub kiest![]()
Lieke kan geen goeie moves meer doen, door de liefde voor Huub hier, en door de haat jegens Brian en Amanda en Selene hier.
Ze kan geen kant uit op deze manier, geen een keuze was goed geweest.
Maar waarom is het opeens goed dat Selene in het kamp B&A zit dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom, dat wijf voegt niks toe en het gevolg is dat Selène nu definitief in het kamp zit van B&A.
Dat was dus de opzet van dat manipulatieve kutwijf Flens.
ja vind ik ook top van liekequote:Op dinsdag 11 december 2007 21:52 schreef riri het volgende:
Hoe durft die Selene uberhaupt Lieke een vriendin te noemen....het is gewoon een smerig mens....grote bek heeft ze en niets anders
Lieke is flink nu
Daar heeft Selene van meet af aan al gezetenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:55 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar waarom is het opeens goed dat Selene in het kamp B&A zit dan?
dat zekerquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:50 schreef akveor het volgende:
Lieke, Lieke, Lieke, wat een speltechnische zwakke keuze voor jezelf.....
Ze had gewoon het uitje moeten opeisen..... en vooral geen discussie aangaan met Untermensch Selene... Lieke is haar geen uitleg verschuldigd..quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja. En nou wordt dit uiteraard weer vertaald in dat náást dat Lieke 'n kutwijf is omdat ze tegen Huub kiest, ze óók nog dom speelt voor zichzelf omdat ze nu in wezen voor huub kiest![]()
Lieke kan geen goeie moves meer doen, door de liefde voor Huub hier, en door de haat jegens Brian en Amanda en Selene hier.
Wat denk je zelf? Brian en Amanda staan t.o Huub, Jaap en Lieke, 3-2 snap je?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:55 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar waarom is het opeens goed dat Selene in het kamp B&A zit dan?
Slimme zet juist van Huub en Jaap.Zo krijgen ze mooi Selene van Lieke af.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:57 schreef Taurus het volgende:
Amanda: Als het is óf óf, dan is het áltijd de miljonair, maar nu ze gewoon mee mag snap ik niet dat je nee zegt, en je bent zo goed met dat meissie??
Daar gaan we alDeze stemming is overduidelijk gewoon in de planning, Brian en Amanda kregen aandacht te kort en kunnen nu de mooie mensen uithangen.
Het is sowieso 'n hele rare stemming> iemand uitsluiten???Nou, dat vraagt om uitsluiting uiteraard.
Wat 'n kutmove dit zeg, dit zet zowel Huub, Jaap als Lieke in een slecht daglicht, wat heeft dit nou voor zin gehad? Ik snap niet waarom mensen hier dit 'n goeie move vinden
Daar moet je nog geen minuut van wakker liggen. Hier veranderen ze nog erger als het weer. Dit is bij sommige bij het zielige af. Ik lach me helemaal rot soms.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nou daar zorgt Lieke nu toch echt helemaal zelf voor volgens mij?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Brian en Amanda staan t.o Huub, Jaap en Lieke, 3-2 snap je?
Die manipulerende KutFlens zorgt weer voor een gastspeler die kiest voor B en A , what else is new.
Blijf van je wortelchakra af.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:59 schreef noekje het volgende:
Ik voel opeens de behoefte om te juichen, ik weet niet waarom maar toch..![]()
(_____________)quote:
Plannetje van Flens lijkt iig mislukt... en Selenen zit gewoon in het kamp waar ze altijd al zat... net als Luc.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom, dat wijf voegt niks toe en het gevolg is dat Selène nu definitief in het kamp zit van B&A.
Dat was dus de opzet van dat manipulatieve kutwijf Flens.
trash hoort bij trash......natuurlijk ordeningquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Plannetje van Flens lijkt iig mislukt... en Selenen zit gewoon in het kamp waar ze altijd al zat... net als Luc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |