Maar waarom is het opeens goed dat Selene in het kamp B&A zit dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom, dat wijf voegt niks toe en het gevolg is dat Selène nu definitief in het kamp zit van B&A.
Dat was dus de opzet van dat manipulatieve kutwijf Flens.
ja vind ik ook top van liekequote:Op dinsdag 11 december 2007 21:52 schreef riri het volgende:
Hoe durft die Selene uberhaupt Lieke een vriendin te noemen....het is gewoon een smerig mens....grote bek heeft ze en niets anders
Lieke is flink nu
Daar heeft Selene van meet af aan al gezetenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:55 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar waarom is het opeens goed dat Selene in het kamp B&A zit dan?
dat zekerquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:50 schreef akveor het volgende:
Lieke, Lieke, Lieke, wat een speltechnische zwakke keuze voor jezelf.....
Ze had gewoon het uitje moeten opeisen..... en vooral geen discussie aangaan met Untermensch Selene... Lieke is haar geen uitleg verschuldigd..quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja. En nou wordt dit uiteraard weer vertaald in dat náást dat Lieke 'n kutwijf is omdat ze tegen Huub kiest, ze óók nog dom speelt voor zichzelf omdat ze nu in wezen voor huub kiest![]()
Lieke kan geen goeie moves meer doen, door de liefde voor Huub hier, en door de haat jegens Brian en Amanda en Selene hier.
Ze kan geen kant uit op deze manier, geen een keuze was goed geweest.
Wat denk je zelf? Brian en Amanda staan t.o Huub, Jaap en Lieke, 3-2 snap je?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:55 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar waarom is het opeens goed dat Selene in het kamp B&A zit dan?
Slimme zet juist van Huub en Jaap.Zo krijgen ze mooi Selene van Lieke af.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:57 schreef Taurus het volgende:
Amanda: Als het is óf óf, dan is het áltijd de miljonair, maar nu ze gewoon mee mag snap ik niet dat je nee zegt, en je bent zo goed met dat meissie??
Daar gaan we alDeze stemming is overduidelijk gewoon in de planning, Brian en Amanda kregen aandacht te kort en kunnen nu de mooie mensen uithangen.
Het is sowieso 'n hele rare stemming> iemand uitsluiten???Nou, dat vraagt om uitsluiting uiteraard.
Wat 'n kutmove dit zeg, dit zet zowel Huub, Jaap als Lieke in een slecht daglicht, wat heeft dit nou voor zin gehad? Ik snap niet waarom mensen hier dit 'n goeie move vinden
Daar moet je nog geen minuut van wakker liggen. Hier veranderen ze nog erger als het weer. Dit is bij sommige bij het zielige af. Ik lach me helemaal rot soms.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja. En nou wordt dit uiteraard weer vertaald in dat náást dat Lieke 'n kutwijf is omdat ze tegen Huub kiest, ze óók nog dom speelt voor zichzelf omdat ze nu in wezen voor huub kiest![]()
Lieke kan geen goeie moves meer doen, door de liefde voor Huub hier, en door de haat jegens Brian en Amanda en Selene hier.
Ze kan geen kant uit op deze manier, geen een keuze was goed geweest.
Nou daar zorgt Lieke nu toch echt helemaal zelf voor volgens mij?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Brian en Amanda staan t.o Huub, Jaap en Lieke, 3-2 snap je?
Die manipulerende KutFlens zorgt weer voor een gastspeler die kiest voor B en A , what else is new.
Blijf van je wortelchakra af.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:59 schreef noekje het volgende:
Ik voel opeens de behoefte om te juichen, ik weet niet waarom maar toch..![]()
(_____________)quote:
Plannetje van Flens lijkt iig mislukt... en Selenen zit gewoon in het kamp waar ze altijd al zat... net als Luc.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom, dat wijf voegt niks toe en het gevolg is dat Selène nu definitief in het kamp zit van B&A.
Dat was dus de opzet van dat manipulatieve kutwijf Flens.
trash hoort bij trash......natuurlijk ordeningquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Plannetje van Flens lijkt iig mislukt... en Selenen zit gewoon in het kamp waar ze altijd al zat... net als Luc.
We zitten je dwars he?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
Daar moet je nog geen minuut van wakker liggen. Hier veranderen ze nog erger als het weer. Dit is bij sommige bij het zielige af. Ik lach me helemaal rot soms.
Ja maar dat is 't rare juist, van H&J begrijp ik 't wel, duh. Maar het is helemaal niet hun zet, het is Lieke's zet. En die snap ik dan weer totaal niet, én het geeft Brian en Amanda voer. Niet alleen tégen Lieke hoor, denk je nou echt dat alleen Lieke hier als de sjaak uit komt? Lieke Jaap én Huub maken nu gewoon 'n rare keuze die nergens goed voor is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Slimme zet juist van Huub en Jaap.Zo krijgen ze mooi Selene van Lieke af.![]()
Ruim jij het even op schat?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
(_____________)
|_____________|
|_____________|
|_____________|
|_____________|
|_____________|
|_____________|
|_____________|
|_____________|
Net op tijd hoop ik?
Het is een statement naar de gastspelers toe, dat het backfired is weer een streek van dat manipulerende kutwijf van een Flens.quote:
Lieke is gewoon voor het blok gezet.Werd ook tijd ook.Die Selene deugt toch niet en kan alleen maar meer vergif aan Lieke geven.En dat is nu mooi voorbij.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:01 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja maar dat is 't rare juist, van H&J begrijp ik 't wel, duh. Maar het is helemaal niet hun zet, het is Lieke's zet. En die snap ik dan weer totaal niet, én het geeft Brian en Amanda voer. Niet alleen tégen Lieke hoor, denk je nou echt dat alleen Lieke hier als de sjaak uit komt? Lieke Jaap én Huub maken nu gewoon 'n rare keuze die nergens goed voor is.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:03 schreef Katewalker het volgende:
Brian en Amanda zijn gewoon pissig omdat die door hebben dat ze Lieke niet kunnen weg sturen eind van de maand..haha dat vind ik dan wel leuk..
Dat eerste snap ik inderdaad ook niet, maar dat laatste vat ik heel anders op. Brian en Amanda zijn echt niet pissig hoor, die staan te juichen>quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:03 schreef Katewalker het volgende:
Ik begrijp er helemaal niks van..Lieke heeft zich in een rare move laten drukken door Huub en Jaap..ze is nu dus een vriendin kwijt..dat snapt ze toch wel?...Ze had gewoon moeten blokken of voor stemmen inclusief Selena..dus dit betekent dat ze voor Huub en Jaap kiest..?
Brian en Amanda zijn gewoon pissig omdat die door hebben dat ze Lieke niet kunnen weg sturen eind van de maand..haha dat vind ik dan wel leuk..
Als vriendin zou ze Lieke's argument begrijpen, maar dat is ze niet dat is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:03 schreef riri het volgende:
Wat zo raar is is dat iemand zich een vriendin noemt en zegt alles gedaan te hebben voor iemand en dan als ze iets niet krijgt zegt van...."'Ik heb toch zoveel voor jou gedaan"
Als je iets doet voor een vriendin dan doe je dat zonder dat je er iets voor terug hoeft te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |