ben je nie goed??quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:49 schreef Kinga het volgende:
Sorry maar ik vind dit belachelijk... gun Selene dat uitje gewoon...
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:50 schreef marky het volgende:
Waarom stemt Lieke voor Amanda dan?
Ja. En nou wordt dit uiteraard weer vertaald in dat náást dat Lieke 'n kutwijf is omdat ze tegen Huub kiest, ze óók nog dom speelt voor zichzelf omdat ze nu in wezen voor huub kiestquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:50 schreef akveor het volgende:
Lieke, Lieke, Lieke, wat een speltechnische zwakke keuze voor jezelf.....
Waarom, dat wijf voegt niks toe en het gevolg is dat Selène nu definitief in het kamp zit van B&A.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:49 schreef Kinga het volgende:
Sorry maar ik vind dit belachelijk... gun Selene dat uitje gewoon...
Kezue was vrij gemakkelijk hoor. Ze had Jaap kunnen volgen. Houdt ze Huub er toch lekker buiten. Zouden meer mensen moeten doenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja. En nou wordt dit uiteraard weer vertaald in dat náást dat Lieke 'n kutwijf is omdat ze tegen Huub kiest, ze óók nog dom speelt voor zichzelf omdat ze nu in wezen voor huub kiest![]()
Lieke kan geen goeie moves meer doen, door de liefde voor Huub hier, en door de haat jegens Brian en Amanda en Selene hier.
Ze kan geen kant uit op deze manier, geen een keuze was goed geweest.
Maar waarom is het opeens goed dat Selene in het kamp B&A zit dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom, dat wijf voegt niks toe en het gevolg is dat Selène nu definitief in het kamp zit van B&A.
Dat was dus de opzet van dat manipulatieve kutwijf Flens.
ja vind ik ook top van liekequote:Op dinsdag 11 december 2007 21:52 schreef riri het volgende:
Hoe durft die Selene uberhaupt Lieke een vriendin te noemen....het is gewoon een smerig mens....grote bek heeft ze en niets anders
Lieke is flink nu
Daar heeft Selene van meet af aan al gezetenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:55 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar waarom is het opeens goed dat Selene in het kamp B&A zit dan?
dat zekerquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:50 schreef akveor het volgende:
Lieke, Lieke, Lieke, wat een speltechnische zwakke keuze voor jezelf.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |