Belachelijk suggestieve OP. Het gaat om 'n uitje, waar Lieke mee mag en Amanda. Waarom moet zij nou weer haar solidariteit aan Huub tonen, ik zou ook zeggen, fuck 'n eind op zeg. Lieke gaat nooit weg, Huub wekelijks.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:31 schreef akveor het volgende:
Volgt
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:32 schreef diedirk het volgende:
Wat een verschrikkelijke moeilijke gast die Huub.
Hij is helemaal doorgeslagen, alles ziet hij als een aanval, echt alles wordt achterdochtig opgevat
En wie doen dat.....Jaap en Huub.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:34 schreef ericahysterica het volgende:
heerlijk ............laten ze het spel weer eens ouderwets spelen
hear hearquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wie doen dat.....Jaap en Huub.
Kom op Lieke, stem tegen Selène, ze is maar een gastspeler.
En het probleem is?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:33 schreef Kinga het volgende:
Wat heeft Joris een oude vriendin trouwens... of ze ziet er gewoon oud uit..
nou dat ze er gewoon oud uitziet het lijkt wel.......quote:
Let op mijn sig, standaard aanwezig vanaf nu.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hear hear
(let je op manipulatieve kutflens!)
Ze zal moeten offeren, terecht na al die ellende die ze heeft gebacht.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Belachelijk suggestieve OP. Het gaat om 'n uitje, waar Lieke mee mag en Amanda. Waarom moet zij nou weer haar solidariteit aan Huub tonen, ik zou ook zeggen, fuck 'n eind op zeg. Lieke gaat nooit weg, Huub wekelijks.
Idiotie.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Let op mijn ondertitel, standaard aanwezig vanaf nu.
ja boeten zal zequote:Op dinsdag 11 december 2007 21:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze zal moeten offeren, terecht na al die ellende die ze heeft gebacht.
Was cynisch bedoeld... ze had hem gewoon moeten opeisen en zoals eerder gepost voor zichzelf moeten kiezen. Geen gezeur geen discussie... maar waar draaide het op uit... solidariteit aan het team.... ze raakte zelf in deze positie. Ze had dit moeten zien aankomen.... speltechnisch matig tot slecht.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Belachelijk suggestieve OP. Het gaat om 'n uitje, waar Lieke mee mag en Amanda. Waarom moet zij nou weer haar solidariteit aan Huub tonen, ik zou ook zeggen, fuck 'n eind op zeg. Lieke gaat nooit weg, Huub wekelijks.
Idiotie.
Ik denk dat Huub en Jaap goed bezig zijn.......Lieke om, geen uitje.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou dat ze er gewoon oud uitziet het lijkt wel.......
Dit is zuurkut Lieke ten voete uit. Totaal geen gezicht als het erop aankomt. Teveel gezicht als het ongewenst is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Was cynisch bedoeld... ze had hem gewoon moeten opeisen en zoals eerder gepost voor zichzelf moeten kiezen. Geen gezeur geen discussie... maar waar draaide het op uit... solidariteit aan het team.... ze raakte zelf in deze positie. Ze had dit moeten zien aankomen.... speltechnisch matig tot slecht.
Inderdaad schandalig. Degene die op dit moment eindelijk wel eens een uitje mag hebben, is Lieke. Zij is de enige die al een hele tijd niet iets gehad heeft buiten DGK.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Idiotie.
Joh, heb je daar ervaring mee of heb je gedate met Amanda?quote:
Wat een kut TT.....quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub en Jaap goed bezig zijn.......Lieke om, geen uitje.![]()
Dan nog zie ik geen probleem als dat de keuze van Joris is.
Maar ben wel blij dat ze 'm blocktquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:43 schreef coldstar het volgende:
[..]
Inderdaad schandalig. Degene die op dit moment eindelijk wel eens een uitje mag hebben, is Lieke. Zij is de enige die al een hele tijd niet iets gehad heeft buiten DGK.
hehehequote:Op dinsdag 11 december 2007 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Joh, heb je daar ervaring mee of heb je gedate met Amanda?
Huh? Ze blockt 'm niet?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar ben wel blij dat ze 'm blocktMaakt 't spel wel spannender, goed zo Lieke. Nu niet zeuren, Lieke-haters
Dat is dan weer goed.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:46 schreef Kinga het volgende:
Selene straks over de zeik.
Gastspelers op de 2de plaats is een net argument, maar wat doet ze nou verder?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:48 schreef akveor het volgende:
Sorry hoor maar ik heb weinig met die argumenten van Lieke.
Koren op de molen van Brian.
Inderdaad en ik vind dit eigenlijk helemaal geen slimme move van Lieke.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:48 schreef akveor het volgende:
Sorry hoor maar ik heb weinig met die argumenten van Lieke.
Koren op de molen van Brian.
zeker wetenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:46 schreef Kinga het volgende:
Selene straks over de zeik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |