JJquote:
Wat mankeer je nu weer danquote:Op woensdag 12 december 2007 20:02 schreef Pheno het volgende:
Goede TT, erg op mijn situatie nu gebaseerd. Alleen is het dunne stront, door mijn dikke trechter. En dat allemaal voor verdere onderzoeken
Beter gezegd, wat nog steeds? En als ik dat zou weten dan zou ik geen onderzoeken meer nodig hebbenquote:
Freakyquote:Op woensdag 12 december 2007 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter gezegd, wat nog steeds? En als ik dat zou weten dan zou ik geen onderzoeken meer nodig hebben
Wat je zegt.quote:
ik las "chickies"quote:
ik wil het denk ik niet wetenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:23 schreef Pheno het volgende:
Shit, niets in hui shier. Ik ga me helemaal kapot eten voor maandag. Want dan mag ik aan de clean prep. En als je niet weet wat het is, google and wheep.
Ik ook niet, maar ik zal wel moeten.quote:
ja prima hoor! Leuk je hier weer te zien!quote:Op woensdag 12 december 2007 19:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
BrandX....![]()
![]()
![]()
![]()
...alls prima....
..en met jou..?
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:23 schreef Pheno het volgende:
Shit, niets in hui shier. Ik ga me helemaal kapot eten voor maandag. Want dan mag ik aan de clean prep. En als je niet weet wat het is, google and wheep.
test?quote:
Heb ik ook, en ik zei op het werk nog dat ik blij was dat ik het al gehad hebquote:Op woensdag 12 december 2007 20:51 schreef JortK het volgende:
Ik begin verkouden te worden
Ik zal wel weer aangestoken zijn door me collega's op me werk
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb ik ook, en ik zei op het werk nog dat ik blij was dat ik het al gehad heb
Je slooft je wel uit met de custom smilies he?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:50 schreef Houniet het volgende:
whehehehe [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
KAPquote:Op woensdag 12 december 2007 21:50 schreef Houniet het volgende:
whehehehe [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
doe eens rustig man, jij liep te zeiken dat het saai wasquote:
Neukzequote:Op woensdag 12 december 2007 21:54 schreef JortK het volgende:
* JortK is trouwens naar zn vriendinnetje toe
tja het is al vroeg donker, de gordijnen gaat wat eerder dicht, men kruipt dichter bij elkaar of bij de kachel (bij gebrek aan partnerquote:
*kruipt idd dichter bij de kachel en idd met warme cocomel...*....quote:Op woensdag 12 december 2007 23:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja het is al vroeg donker, de gordijnen gaat wat eerder dicht, men kruipt dichter bij elkaar of bij de kachel (bij gebrek aan partner) met een goed kop koffie of warme choco en hoopt op de warme zomer...
en stoppen dan blijkbaar met FOK!ken
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
*kruipt idd dichter bij de kachel en idd met warme cocomel...*....![]()
![]()
![]()
en Marylin Manson op de achtergrond....![]()
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
*kruipt idd dichter bij de kachel en idd met warme cocomel...*....![]()
![]()
![]()
en Marylin Manson op de achtergrond....![]()
Genesis is zekers niet verkeerd...quote:
ja klopt ja! waarom ben je er niet bij?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Genesis is zekers niet verkeerd...![]()
...te bedenken dat MM nu in D'n Bosch aan het spelen is....
![]()
jazekerquote:
normaal gesproken moest ik vandaag werken, maar door omstandigheden ging het vandaag niet door..maar goed...normaal dus om 1700 klaar, doe er al gauw een uur over om naar Nijmegen te gaan, zou eerste mijn dochter oppikken want die wilde graag mee...dan een vriend van haar die ook mee wilde...afijn...zoude pas rond 1900/1930 richting D'n Bosch kunnen...hadden we niet gehald denk ik...quote:Op woensdag 12 december 2007 23:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja klopt ja! waarom ben je er niet bij?
Freek Tim Fritsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |