jij helemaal jaquote:Op woensdag 12 december 2007 16:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
als ik teru moest lezen zou ik dagen bezig zijn.....![]()
![]()
hoe dat zo?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Moemorgen opdracht doen in de les. wordt een ramp
gewoon alle topics printen en 's avonds mee naar bed nemenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
als ik teru moest lezen zou ik dagen bezig zijn.....![]()
![]()
leg ze in de badkamerquote:Op woensdag 12 december 2007 16:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
gewoon alle topics printen en 's avonds mee naar bed nemen
Kun je Fruts ook weer even bijpraten
ik heb geen wc op de badkamer....quote:Op woensdag 12 december 2007 16:15 schreef Muck het volgende:
[..]
leg ze in de badkamer
heb je wat te doen als je op de wc zit
leg ze dan in de wcquote:Op woensdag 12 december 2007 16:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb geen wc op de badkamer......en ik ben s'avonds echt niks waar...lig al om 2100 op bed....
en dan niet in de potquote:
je bent me voor...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:18 schreef Muck het volgende:
[..]
en dan niet in de pot
opmerking voor probeert te zijn
Fritsje....quote:Op woensdag 12 december 2007 16:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
JJ![]()
![]()
Alles goed nog? Niet zo hard werken joh, dan heb je 's avonds ook nog wat aan jezelf![]()
Ik ga weer verder met leren![]()
wie reageren er triest?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Maakt me nieteens meer uit! Ik vind het allang prachtig hoe triest jullie erop reageren!
Moet ik teruglezen?quote:Op woensdag 12 december 2007 16:32 schreef mcDavid het volgende:
Maakt me nieteens meer uit! Ik vind het allang prachtig hoe triest jullie erop reageren!
Ik dacht dat dit soort aanvragen niet mochten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:05 schreef MPG het volgende:
nu de OP nog en een minimaal een waarschuwing voor McD
laat ik het zo zeggen dat een trieste reaktie de enige juiste is bij de actie...quote:Op woensdag 12 december 2007 16:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
quote:Mannen...
Wegwerk tips...
Hij:Heb ik jou niet ergens eerder gezien?
Zij:Ja, en daarom kom ik daar niet meer.
Hij: Is deze stoel nog vrij?
Zij: Ja, en als jij daar gaat zitten, die van mij ook.
Hij: Naar mijn huis of jouw huis?
Zij: Beide. Jij naar de jouwe, ik naar de mijne.
Hij: Ik zou je graag nog eens willen bellen, wat is je nummer?
Zij: Staat in het telefoonboek.
Hij: Wat is dan je naam?
Zij: Die staat ervoor.
Hij: Weet je in welke teken ik geboren ben?
Zij: Niet parkeren?
Hij: Wat is jouw teken?
Zij: Verboden Toegang.
Hij: En hoe wil jij je eieren in de morgen?
Zij: Niet bevrucht.
Hij: Ik weet wat vrouwen willen.
Zij: Waarom laat je me dan niet met rust?
Hij: Als ik jou naakt zou mogen zien, zou ik blij dood gaan.
Zij: Ja, maar als ik jou naakt zou zien,zou ik me dood lachen.
Hij: Je hebt een lichaam als een tempel.
Zij: Maar er zijn geen diensten vandaag.
Hij: Ik zou tot het einde van de wereld voor je lopen.
Zij: En zou je daar dan ook blijven?
Hij: Ik wil mijzelf aan jou aanbieden.
Zij: Sorry, ik neem geen goedkope cadeautjes aan.
Hij: Wat heeft je haar toch een mooie kleur.
Zij: Dank je, tweede gang bij Kruidvat.
Hij: Je bent een droomvrouw.
Zij: Ga dan maar weer slapen.
Hij: Ik zou alles met je willen delen.
Zij: Mooi, dan beginnen we met je bankrekening.
Hij: Hoe voelt het nu om de mooiste vrouw van de wereld te zijn?
Zij: Hoe voelt het om de grootste slijmbal van de wereld te zijn?
Hij: Waar ben jij mijn hele leven geweest.
Zij: Aan je kop te zien, was ik de eerste helft ervan nog niet eens geboren.
Hij: Wil je dansen?
Zij: Het leven is te kort om met lelijke mannen gezien te worden.
WHY!?!?!?!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
klopt....heb em geblokt......en mijn fobo leeg gemaakt....
Nare ervaringen?quote:Op woensdag 12 december 2007 17:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
klopt....heb em geblokt......en mijn fobo leeg gemaakt....
ho isquote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 18:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
varkenshaasjes zijn gewoon TE lekker...![]()
![]()
![]()
Eensch!quote:Op woensdag 12 december 2007 18:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
varkenshaasjes zijn gewoon TE lekker...![]()
![]()
![]()
JJ!!!!quote:Op woensdag 12 december 2007 19:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
zoooww..en nu een heerlijk bakkie...![]()
![]()
BrandX....quote:Op woensdag 12 december 2007 19:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
JJ!!!!![]()
![]()
![]()
long time no see! Alles goed?
![]()
![]()
![]()
En de rest natuurlijk ook kia oraen zulks!
JJquote:
Wat mankeer je nu weer danquote:Op woensdag 12 december 2007 20:02 schreef Pheno het volgende:
Goede TT, erg op mijn situatie nu gebaseerd. Alleen is het dunne stront, door mijn dikke trechter. En dat allemaal voor verdere onderzoeken
Beter gezegd, wat nog steeds? En als ik dat zou weten dan zou ik geen onderzoeken meer nodig hebbenquote:
Freakyquote:Op woensdag 12 december 2007 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter gezegd, wat nog steeds? En als ik dat zou weten dan zou ik geen onderzoeken meer nodig hebben
Wat je zegt.quote:
ik las "chickies"quote:
ik wil het denk ik niet wetenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:23 schreef Pheno het volgende:
Shit, niets in hui shier. Ik ga me helemaal kapot eten voor maandag. Want dan mag ik aan de clean prep. En als je niet weet wat het is, google and wheep.
Ik ook niet, maar ik zal wel moeten.quote:
ja prima hoor! Leuk je hier weer te zien!quote:Op woensdag 12 december 2007 19:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
BrandX....![]()
![]()
![]()
![]()
...alls prima....
..en met jou..?
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:23 schreef Pheno het volgende:
Shit, niets in hui shier. Ik ga me helemaal kapot eten voor maandag. Want dan mag ik aan de clean prep. En als je niet weet wat het is, google and wheep.
test?quote:
Heb ik ook, en ik zei op het werk nog dat ik blij was dat ik het al gehad hebquote:Op woensdag 12 december 2007 20:51 schreef JortK het volgende:
Ik begin verkouden te worden
Ik zal wel weer aangestoken zijn door me collega's op me werk
quote:Op woensdag 12 december 2007 21:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb ik ook, en ik zei op het werk nog dat ik blij was dat ik het al gehad heb
Je slooft je wel uit met de custom smilies he?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:50 schreef Houniet het volgende:
whehehehe [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
KAPquote:Op woensdag 12 december 2007 21:50 schreef Houniet het volgende:
whehehehe [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
doe eens rustig man, jij liep te zeiken dat het saai wasquote:
Neukzequote:Op woensdag 12 december 2007 21:54 schreef JortK het volgende:
* JortK is trouwens naar zn vriendinnetje toe
tja het is al vroeg donker, de gordijnen gaat wat eerder dicht, men kruipt dichter bij elkaar of bij de kachel (bij gebrek aan partnerquote:
*kruipt idd dichter bij de kachel en idd met warme cocomel...*....quote:Op woensdag 12 december 2007 23:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja het is al vroeg donker, de gordijnen gaat wat eerder dicht, men kruipt dichter bij elkaar of bij de kachel (bij gebrek aan partner) met een goed kop koffie of warme choco en hoopt op de warme zomer...
en stoppen dan blijkbaar met FOK!ken
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
*kruipt idd dichter bij de kachel en idd met warme cocomel...*....![]()
![]()
![]()
en Marylin Manson op de achtergrond....![]()
quote:Op woensdag 12 december 2007 23:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
*kruipt idd dichter bij de kachel en idd met warme cocomel...*....![]()
![]()
![]()
en Marylin Manson op de achtergrond....![]()
Genesis is zekers niet verkeerd...quote:
ja klopt ja! waarom ben je er niet bij?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Genesis is zekers niet verkeerd...![]()
...te bedenken dat MM nu in D'n Bosch aan het spelen is....
![]()
jazekerquote:
normaal gesproken moest ik vandaag werken, maar door omstandigheden ging het vandaag niet door..maar goed...normaal dus om 1700 klaar, doe er al gauw een uur over om naar Nijmegen te gaan, zou eerste mijn dochter oppikken want die wilde graag mee...dan een vriend van haar die ook mee wilde...afijn...zoude pas rond 1900/1930 richting D'n Bosch kunnen...hadden we niet gehald denk ik...quote:Op woensdag 12 december 2007 23:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja klopt ja! waarom ben je er niet bij?
Freek Tim Fritsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |