W.t.f., wie heeft dat diertje vernaggeldquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best wel zielig maar ze zijn snel en slim hoor !!
http://www.nieuwnieuws.nl(...)re_muis_ontdekt.html
Gniffel [ afbeelding ]
Was gewoon een vraag over die paarden. Dit omdat mijn zwager liep te roeptoeteren dat ik z'n schuur leeg moest halen, z'n peerd (niet die van Soury) moest op stalquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:10 schreef Veulen het volgende:
fipo
Oh ik dacht even dat je ook andere fora in je lijst hadquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Was gewoon een vraag over die paarden. Dit omdat mijn zwager liep te roeptoeteren dat ik z'n schuur leeg moest halen, z'n peerd (niet die van Soury) moest op stal
Tja wie wie geneukt heeft is mij niet duidelijk.. Maar ze zijn wel grappigquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
W.t.f., wie heeft dat diertje vernaggeld
en....bevalt het?......quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:14 schreef HiDiHo het volgende:
Nu ook al wc papier voor kinderenMoet niet gekker worden
Andere foraquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh ik dacht even dat je ook andere fora in je lijst had
't is vast een "fokker" geweest....quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja wie wie geneukt heeft is mij niet duidelijk.. Maar ze zijn wel grappig
Nee, hij scheurt automatisch 3 velletjes af ofzo. Dan zitten me vingers ook onderquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
en....bevalt het?......
Hahahahahaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't is vast een "fokker" geweest....
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, hij scheurt automatisch 3 velletjes af ofzo. Dan zitten me vingers ook onder
Dan is het goedquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Andere foraIk heb mijn handen vol hier....
Maar hoe zit het nu?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dan is het goed
Het sloot gewoon zo mooi aan
De paarden hier staan meestal 's avonds al op stal.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar hoe zit het nu?
Mag dat wel? kaas?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:38 schreef Veulen het volgende:
Ik heb voor mezelf maar wat boerenkool opgezet. Straks lekker oppeuzelen met kaas
Hoezo?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Goddamn, NMNS is keckst.
DonD wiequote:
Deal or No dealquote:
Ohh sjesus Dondquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
Héé NMNS ik heb net Gadjo dilo besteld .. Mijn videotheek had um niet. En ach koopie Dus gaat ie daarna naar mijn moeder. (als de 65 plus keuring het toe staat![]()
Tuurlijk .. Kan ie naar mijn moeder.. Koop ik ff kerstverpakking/papierquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben heel erg benieuwd wat je er van vindt.....laat het ff weten....
Er zit wel wat pure liefde in, hopelijk kan je moeder er tegen......quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk .. Kan ie naar mijn moeder.. Koop ik ff kerstverpakking/papier
Zeker wetenquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zit wel wat pure liefde in, hopelijk kan je moeder er tegen......
Hallo vrij vogeltje...........vermaak je je nog een beetje met al die vrije tijd?quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:42 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xveru_kNIHQ
Avond!
Of ik stuur um door naar Blurkquote:
Die heeft ze al gevondenquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Straks gaat mamslief nog op zoek naar een zigeuner......omdat ze zo puur zijn...
Raar maar wel lekker op één of andere manierquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:42 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xveru_kNIHQ
Avond!
Niet te veel verklappen hoor ..quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Blurk was gek op "liefde in de auto natuur", het is een optie.....:D
Ja Elvis Costello heeft dat nummer geschreven, ik vind het zo mooi. Heb je dat haar van Roy Orbiison gezien? Hij heeft het net als Donald Trump, een cam-over.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Raar maar wel lekker op één of andere manier
Nou....was...quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Blurk was gek op "liefde in de auto natuur", het is een optie.....:D
Het is 'n beetje een "filmhuis" film, gebaseerd op ware gebeurtenissen en wat je ziet is hoe het er nu nog steeds is. Ik vertel verder niets.......quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet te veel verklappen hoor ..Over een paar dagen ligt ie in de bus. Bol.com
Meestal klik ik wel op de links enzo (sorryals ik Abba of ander geneuzel zie is het exit.) Maar nieuwsgierig als ik ben !! En dan verdwijnt de clip naar de achtergrond. Luisteren dusquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja Elvis Costello heeft dat nummer geschreven, ik vind het zo mooi. Heb je dat haar van Roy Orbiison gezien? Hij heeft het net als Donald Trump, een cam-over.
Heb niets te verbergen hoor, had het gisteren al verteld, dus ga ik nu niet ineens heel preuts doen. Trouwens, wat is er mis met een beetje: Paradise by the dashboardlight?quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Je verraad jezelf wel......
Als je wilt stuur ik de dvd door !!! Lijkt me wel een leuke aktie .. Postzegels zijn geheel voor mijn kostenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |