W.t.f., wie heeft dat diertje vernaggeldquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best wel zielig maar ze zijn snel en slim hoor !!
http://www.nieuwnieuws.nl(...)re_muis_ontdekt.html
Gniffel [ afbeelding ]
Was gewoon een vraag over die paarden. Dit omdat mijn zwager liep te roeptoeteren dat ik z'n schuur leeg moest halen, z'n peerd (niet die van Soury) moest op stalquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:10 schreef Veulen het volgende:
fipo
Oh ik dacht even dat je ook andere fora in je lijst hadquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Was gewoon een vraag over die paarden. Dit omdat mijn zwager liep te roeptoeteren dat ik z'n schuur leeg moest halen, z'n peerd (niet die van Soury) moest op stal
Tja wie wie geneukt heeft is mij niet duidelijk.. Maar ze zijn wel grappigquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
W.t.f., wie heeft dat diertje vernaggeld
en....bevalt het?......quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:14 schreef HiDiHo het volgende:
Nu ook al wc papier voor kinderenMoet niet gekker worden
Andere foraquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh ik dacht even dat je ook andere fora in je lijst had
't is vast een "fokker" geweest....quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja wie wie geneukt heeft is mij niet duidelijk.. Maar ze zijn wel grappig
Nee, hij scheurt automatisch 3 velletjes af ofzo. Dan zitten me vingers ook onderquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
en....bevalt het?......
Hahahahahaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't is vast een "fokker" geweest....
quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, hij scheurt automatisch 3 velletjes af ofzo. Dan zitten me vingers ook onder
Dan is het goedquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Andere foraIk heb mijn handen vol hier....
Maar hoe zit het nu?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dan is het goed
Het sloot gewoon zo mooi aan
De paarden hier staan meestal 's avonds al op stal.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar hoe zit het nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |