Mag dat wel? kaas?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:38 schreef Veulen het volgende:
Ik heb voor mezelf maar wat boerenkool opgezet. Straks lekker oppeuzelen met kaas
Hoezo?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Goddamn, NMNS is keckst.
DonD wiequote:
Deal or No dealquote:
Ohh sjesus Dondquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
Héé NMNS ik heb net Gadjo dilo besteld .. Mijn videotheek had um niet. En ach koopie Dus gaat ie daarna naar mijn moeder. (als de 65 plus keuring het toe staat![]()
Tuurlijk .. Kan ie naar mijn moeder.. Koop ik ff kerstverpakking/papierquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben heel erg benieuwd wat je er van vindt.....laat het ff weten....
Er zit wel wat pure liefde in, hopelijk kan je moeder er tegen......quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk .. Kan ie naar mijn moeder.. Koop ik ff kerstverpakking/papier
Zeker wetenquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zit wel wat pure liefde in, hopelijk kan je moeder er tegen......
Hallo vrij vogeltje...........vermaak je je nog een beetje met al die vrije tijd?quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:42 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xveru_kNIHQ
Avond!
Of ik stuur um door naar Blurkquote:
Die heeft ze al gevondenquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Straks gaat mamslief nog op zoek naar een zigeuner......omdat ze zo puur zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |