Een heel stuk minder dan: Rijkaard, van Basten of Hiddinkquote:Op woensdag 12 december 2007 11:41 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ja, want Stevens heeft geen internationale uitstraling
En die uitstraling doet al heel goed. Echt een verademing. Meteen wat meer rust rond de club. Hij behandelt iedere speler gelijkwaardig, waar Ten Cate enkele vriendjes had.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:39 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ook Ten Cate had blessureleed. Hij doet het niet slechter dan Ten Cate, maar ook niet beter. Het enige wat hij doet, waardoor het beter lijkt, is zijn rustige uitstraling naar buiten.
[..]
Dat kun je natuurlijk nooit zeggen. Ten Cate was ook hoofdcoach, maar we hebben geen flauw idee hoe dat op CL niveau is. Ook een CL team heeft in de analyse wel een zwak punt, en waarom zou Koster die niet kunnen herkennen?
Die mag je niet in het zelfde rijtje plaatsenquote:Op woensdag 12 december 2007 11:49 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Een heel stuk minder dan: Rijkaard, van Basten of Hiddink
Ik doelde op naamsbekendheid, Hiddink, van Gaal en Leo zijn een stuk bekender dan Stevensquote:Op woensdag 12 december 2007 12:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Die mag je niet in het zelfde rijtje plaatsen
Eerder Hidding, van Gaal en Don Leo
of Rijkaard en van Basten
Klopt.. is ook een echte psv'er.. had ik ook echt niet in amsterdam hoeven zien..quote:Op woensdag 12 december 2007 12:23 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Ik doelde op naamsbekendheid, Hiddink, van Gaal en Leo zijn een stuk bekender dan Stevens
Rijkaard en van Basten hebben een grote voetbalcarriere gehad, zo bedoelde ik het eigenlijk, Stevens is daarin tegen wel een hele goede keuze van psv
Zoals gezegd, ik zie Hiddink er wel voor aan dat hij graag een keer die arrogante gasten uit Amsterdam onder z'n hoede heeft. Daar is hij het type persoon voor. Maar contractueel gezien, en gezien zijn verleden met de belasting, denk ik niet dat het realistisch is nee.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:32 schreef PyTh het volgende:
Zijn er hier nou serieus mensen die denken dat Guus Hiddink volgend jaar de nieuwe trainer van ajax gaat worden?
Ik zou het een briljante stunt vinden maar geloof er niet in..quote:Op woensdag 12 december 2007 12:32 schreef PyTh het volgende:
Zijn er hier nou serieus mensen die denken dat Guus Hiddink volgend jaar de nieuwe trainer van ajax gaat worden?
Nee.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:32 schreef PyTh het volgende:
Zolang Marco van Basten het maar niet wordt, vind ik alles goed, zelfs als jij het zou worden.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:32 schreef PyTh het volgende:
Je kan ook overdrijven natuurlijkquote:Op woensdag 12 december 2007 12:42 schreef M0NTANA het volgende:
zelfs als jij het zou worden.
quote:Koeman vestigt negatief record met Valencia
12/12/2007 10:17
Ronald Koeman heeft een weinig succesvolle start met Valencia. Onder hem boekte de Spaanse club zelfs een negatief record in Europa.
Als hij zo doorgaat ligt ie er rond de kerst uit...quote:
Nee.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:32 schreef PyTh het volgende:
Doe mij Mourinho maar, haha...quote:Op woensdag 12 december 2007 13:03 schreef JeroenV het volgende:
Volgend jaar weer bij Ajax dan maar?
Denk dat ze hiermee op de proppen komenquote:Johan Vogel mag in januari vertrekken bij Real Betis. De oud-PSV’er zou in de belangstelling staan van Everton. Sinds zijn komst naar Spanje wist de Zwitser geen plaats af te dwingen bij de eerste elf van het in degradatienood verkerende Betis. (SkySports)
Johan -balletje breed- Vogelquote:Op woensdag 12 december 2007 13:09 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Denk dat ze hiermee op de proppen komen
Mag ik assistent wordenquote:Op woensdag 12 december 2007 13:52 schreef PizzaSalami het volgende:
Ik ga de nieuwe trainer worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |